December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag allemaal!! Alles goed hier?

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Beetje rustig hier... Zou toch denken dat iedereen lekker binnen blijft vandaag? Iedereen visite?

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja stil he, maar geen visite, jammer zou wel gezellig zijn.

Ben (was) dus in gevecht met mijn boom, nu maar hopen dat hij niet afsterft van schrik ;). Verder koken voor 2 dagen (altijd handig).
    Morgen de hele dag met Maura op bivak in het huis van mijn schoonzus aangezien we hier een klusdag hebben van keukenmonteurs, een loodgieter en een timmerman. Ze mogen los, hopelijk met lekker veel resultaat :).

@ Doortje; bijna jarig, al zenuwachtig? :p

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: ahh ja ik weet dat er in de boekjes staat dat het beter is om nu geen fles meer te gebruiken maar ik trek me niet teveel van de boekjes aan;) ze zal er heus niet slechter van worden als ze een paar maanden langer uit een flesje drinkt.
    De kindjes uit mijn omgeving zijn wel zelf gestopt met de fles, zo rond de peuterpubertijd als ze zichzelf al heel "groot" vinden:D
    Succes met stil blijven, het is voor een goed doel!

@collo: ohhhh jij bent echt koopverslaafd:D
    Jee dat is snel zeg, nu alweer ongi. Is de NUVA ring niks voor je? Ik hoorde van een kennis wel positieve verhalen. ohh lees dat je dat gepeuter misschien niks vind. Je kan het altijd een keer proberen toch?? en anders word je gewoon weer zwanger:p

@panos: hihi collo en ik hadden het over import maar niet import zoals jij;) meer in de zin van mensen die tijdelijk de boel ff komen oprellen zoals toeristen/carnavallers. Niet import als in mensen die verhuisd zijn:p

@stink: nee zijn gisteren maar binnen gebleven. Hebben het thuis maar gezellig gemaakt:)

@dretjuh: klinkt als een mooie jurk! Leuke foto's op je hyves van de winterefteling. Ook echt winters nog met kerstbomen enzo!
    Succes met de shoot!

@riti: oehh waar je zin in hebt, met de snoeizaag aan de gang!!
    idd rotweer bleghh!

@suus: idd maar een lekkere suffe zaterdag van gemaakt:) ook lekker hoor!
    lekker zeg, in je eentje snuffelen bij de prenatal. Da's met de meeste mannen idd onbegonnen werk;)

@dees: ach meid wat rot dat je verjaardag zo tegenviel zeg. Ook niet fijn als je familie het als een verplichting ziet, enig idee waarom? zijn er onderhuidse irritaties ofzo?

@happy: leuk op ringen jacht!! Er is echt zoveel keus he, weet je een beetje wat je wilt?

@chicken: hoiii! hier alles goed hoor!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe!

ontbijtdate ging niet door... schoonpapa had afslag gemist en verdwaald, dus rechtsomkeerd naar huis gegaan... (we wonen hier al 7! jaar) beetje jammer. Wij zaten ondertussen te wachten.Als troost gaan we vanavond met z'n drieen naar McDonalds!
    Verder de admini bijgewerkt, ruimt lekker op!

@collo: ik word 32, jaja, wat een leeftijd... Strijken tot 1:30!? Je bent niet wijs! ;)
    @stink: hoiiiii
    @dees: jammer dat de verjaardag tegenviel...hoe kwam het dat het niet gezellig was?
    @riti: niet aan het snoeien neem ik aan?

Vraagje: hebben jullie kindjes ook door dat alles wat in de mond gaat, er ook weer uitgeplukt kan worden? Zucht, probeer het te negeren, maar zucht..
    En verder heeft Sara sinds ze weer beter is door dat ze een eigen wil heeft: HELP! Hopen dat dit stukje een sprongetje is! (ergens ook wel heel geestig, heb af en toe moeite om mijn lach in te houden!)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: hoiii! Alles goed daar?
    @happy: even vergeten te reageren:) Wat leuk op ringenjacht!!! En fijn dat de fysio zo positief was! Zoals je weet doet Sara ook niet heel veel, maar zal allemaal wel komen! Ze kan nu wel van lig naar zit, is ook helemaal favoriet :) Verder is ze een beetje een bangepoeperd, denk ik!

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @doortje: hoi! Hier alles zn gangetje hoor. Wat raar van je schoonpa, om na 7 jaar verkeerd te rijden?? Hmmm lekker macen straks, jaloers!! Ik ga mousaka maken, ook erg jummie!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: ja vreemd, maarja, hij is ook altijd een beetje chaotisch. Ik denk dat hij in totaal een stuk of 4 keer goed is gereden. Nu is de afslag veranderd en hij dus helemaal in de war...Waren we al een beetje bang voor... Lekker mousaka!
    @riti: lees net dat je het gevecht toch bent aangegaan :) De magnolia?

10. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh we hadden geprobeerd met het internet maar helaas :(
    wij zijn nu internet loos :p

@alle dames kom even een weekie weer babbelen ik heb namelijk geen internet meer

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; lekker thuis blijven is ook heerlijk. Hoe is het met Emma?

@ Doortje; ja, de magnolia, daar kan een snoeischaar niets meer mee. Is echt 20 jaar (of nog langer) los gelaten en niet aan gedaan. Wel jammer van de bloei zit dus ook hoog, dus met het terug zagen vernaggelen we de boom :(. Maar goed, alle bomen (2) en grote struiken (ook 2) zijn veel te dicht tegen de erfscheiding geplaatst destijds dus iedereen heeft er last van.
    Vind het ook wel een beetje jammer want heb liever een dichtgegroeide rommeltuin dan een kale lege bende, ik hoop op iets er tussen in :D.

@ eten; nou ben er uit, chorizo-tomaat s;)toofpotje staat te pruttelen allen veel te pittig geworden (goede chorizo :D) voor de frummel ;).

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Wat een zeikweer vandaag! Zit nog heerlijk in joggingpak en heb nog geen biet gedaan. Eigenlijk ook wel weer eens lekker! Etentje gister was gezellig!

Heb wel bijgelezen op mn telefoon, maar nog niet gereageerd (ik haat typen op mn iphon). Alleen ben ik inmiddels helaas wel het meeste alweer vergeten....

@detjuh: Veel plezier met de shoot!

@riti: Toch nog even buiten geweest vandaag. Zeker toen ik nog lekker lag te tukken :D. Enne, succes met je boompje! Doet ie het nog?

@collo/dees: Wat zijn Amy en Beau toch een heerlijke slaapkoppen!!!!

@collo: Heel jammer, maar wij hebben 10 maart geen oppas (nichtjes van mijn vriend zitten dan bij zijn ouders omdat ze gaan verhuizen). Optie is dat ik alleen ga of we hopen dat PSV doorgaat en dan gaan we naar de volgende wedstrijd... VInd het wel erg jammer!

@happy: Leuk hoor ringen uitzoeken! Ik ben (nog met mn ex) toen in Schoonhoven geweest. Daar zitten van oudsher veel goudsmeden. Erg leuk!

@doortje: BIjzonder actie van je schoonvader! Wel jammer hoor!

@gimena: Heel veel succes met de verhuizing!!!

@chicken: BIjna testen zie ik. Spannend!

@eten: Mn vriend gaat zo denk ik durum donner halen. Wel lekker snackje op een regenachtige zondag :p

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @gimena: zwaai! tot over een week!
    @riti: hmmm, je hebt je best gedaan! Hopelijk komen er toch mooie bloempjes aan deze lente! Stoofpotje klinkt heerlijk! (recept?)
    @Panos: kijk, jij snapt t. Op zo'n regenachtige dag, moet je lekker in je schurkpak blijven en vieze, vette dingen eten!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; oh durum ook lekker, niet meer gegeten sinds we hier wonen ;).

@ Boom; helft staat nog :D

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @eten; hier wordt het pizza uit eigen oven, heerlijk!

@hier; wat een dramadag!! Luca heeft volgens mij echt een regeldagje... De gehele dag huilt hij al en slape is er niet bij.
    Ik gooi het er maar op dat hij de onrust van gisteren moet verwerken, me pa en de rest zate constant met luca op de arm terwijl hij in de box lekker lag te slapen.
    Ik heb er maar niks van gezegd maar de volgende keer laat ik dat niet meer toe.
    Luca ligt nu net boven in bed in de hoop dat hij daar wel wil slapen.

Beau is daarentegen lekker vrolijk en speelt er op los met papa, ik heb mijn handen vol aan luca.

@mijn verjaardag; geen idee waar het aan ligt, dat is ons nog steeds een raadsel. Maar de gezelligheid met verjaardagen is minder geworden sinds wij afgelopen zomer aankondigde zwanger te zijn van luca en sommige het presteerde ons niet te feliciteren.
    Er zullen vast meer dingen mee spelen, wat precies durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    Ik ben er iig aardig klaar mee...als je geen zin hebt om te komen blijf dan lekker thuis...

Sorry voor mijn ego-bericht!

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    PSje
    Heb er vanochtend nog even serieus over nagedacht maar komend jaar moet ik echt niet nog eens zwanger raken. Moet echt weer even mezelf kunnen zijn zonder altijd maar rekening te moeten houden met een frummel in mijn buik. Even wat "me-time". Hoe verleidelijk het af en toe ook is.
    Hier krijgt Amy ook nog dagelijks een lekkere papfles hoor. Ze lullen maar lekker raak in de boekjes en bij het CB. Dan praat ze maar een paar weken later...

RiTi
    Ik ga voor je duimen dat het morgen eens meezit qua keuken/deuren etc...

Doortje
    Mijn man zei gisteren dat hij eindelijk begreep waarom ik tot zo laat op ben. Dan heb ik eindelijk wat tijd voor mezelf... En die strijkwas moest gewoon echt nog even weg. Zometeen alles nog even in haar kast proppen en zal dan nog eens een foto maken.
    Ik wordt ook echt boos als Amy het eten weer uit haar mond trekt. Dat vind ik echt zo vies.... Als ze niet meer hoeft mag ze het gewoon zeggen dan hoeft ze van mij geen hap meer te eten, maar ze mag het van mij niet uit haar mond halen.
    TomTom leuk verjaardagskado voor je schoonpa? Beetje vreemde aktie.

Gimena
    Snel terugkomen hoor meid! We missen je hier!

Eten
    Moussaka.....Mac......lekker... ik heb mezelf tot pasta verdoemd...

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Het zal wel in de lucht hangen. Hier ook een heel veel huilende Lizzy. Doet ze anders nooit;)

Panos
    Och, jammer zeg dat jullie geen oppas hebben. Duimen dat ze doorgaan dan...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; oeh lekker, wat me-time! Alleen jammer dat dat meestal ten koste gaat van de nachtrust..
    Luca ligt trouwens nu heerlijk te slapen in zijn bedje ...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lizzy blijft wat onrustig. Gaat pas slapen als we haar oppakken en bij ons houden...ach, ze zal toch ooit wel moe worden?

Deel Deze Pagina