December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat bedacht ik me dus net ook, ach ja hoe meer ze nu huilt hoe stiller ze is vannacht ;)

Hier is het nog steeds stil boven, heerlijk :D

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; och arme Luca en arme jullie. Het verschilt natuurlijk heel erg per kind, maar zelfs lekker dutten in de box is al veel heftiger voor ze als er zo veel meer mensen in de kamer zijn, laat staan op de arm dus dat kan goed meespelen.
    Moet zeggen dat wij daar met Maura wel wat gevoelens gekrenkt hebben hier en daar door duidelijk te zijn, maar geen spijt van en zou het zo weer doen ;).

@ Collo; Lizzy ook al een zware dag, pfff ze valt straks vast in een heerlijke lange slaap. Kan het me goed voorstellen even 3 telen voor jezelf als het kleine grut lekker op bed ligt :).

@ eten; Maura is er mee gestopt :( zo in eens van een hele makkelijke eter naar niets meer.Sinds vanmiddag, nada noppes niets, zo blblblbl er weer uit (nu deed ze dat al wel eens, maar nu consequent èn continue). Nou mooi is dat. Ben benieuwd hoe zich dit verder zal ontwikkelen ;).

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: zoow 1200 euro en dan nog niks leuks??
    Wij hadden onze ringen voor de helft!

Wij hebben titanium ringen met 3 gouden streepjes schuin en in het midden een briljant. Binnenin staan onze namen en de trouwdatum gegrafeerd. Niet super bijzonder maar mooi genoeg :)

@Dees: wow beau pas om 11 uur wakker, joh luxe :D lekker!

@Riti: ahh morgen weer bij jou aan de klus, nou ik hoop voor jullie dat ze veel resultaat boeken!

@Doortje: en was t leuk bij de McDonalds?
    Enneh oehhh morgen jarig!! leuk leuk leuk

@PSje: Hoe maak jij je moussaka?
    Heb t nog nooit zelf gemaakt namelijk

@Dees2: he mensen met oordelen omdat je wellicht snel zwanger bent geworden.
    heb ik in mijn fam. ook met sommigen gehad, is niet leuk zoiets :(

@Hier: nou was een lange shootdag, 2 a 3 make-up look gemaakt. Sommige foto's zijn voor een autokalender, dus ben erg benieuwd naar het resultaat.
    Fotograaf wilde zelfs een keer mij als model hebben :D
    Dat streelde mn ego wel ff, whaha

Net lekker samen met Peter gedoucht en nu lekker een hangavondje met lekkere chippies dalijk.

Morgenochtend weer lekker zwemmen met de kids, ben benieuwd hoe dani's nieuwe zwembroek zal staan :D

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik probeer er nu ook maar wat harder en duidelijker in te zijn, die kleintjes krijgen nog zat te verduren en opa en oma zien hem nog vaak genoeg.
    Moet toch voor ze opkomen nietwaar.

Maura gaat vast wel weer eten zoals ze gewend was, is idd denk ik ff een fase. Die lag toch ook om en nabij deze periode?
    Wel balen voor dr, nu mist ze al dat lekkers!

@hier; Ik moet mijn mannetje morgen echt de deur uit sturen om een doos zoogcompressen te halen!!
    Ik lijk wel een gieter..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Nee, leuk is idd anders!
    Maar tja wat doe je eraan, ik blijf het ze nog steeds kwalijk nemen...

Ik verwacht wel spam hoor van Dani met zijn nieuwe zwembroek :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; klinkt als een goede dag vandaag! Leuke opmerking van de fotograaf, altijd fijn een compliment :).

@ Dees; ai zoogcompressen zelfs, jeetje.
    Het is denk ik ook een fase en het is niet erg....maar ik vind het wel lastig. Tja, niet heel moeilijk of zo maar ben zo weg van m'n kleine smullerd, jammerdebammer dus.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Onvoorstelbaar hoor, klinkt erg genant maar ik heb echt lekplekken in mijn shirtjes, ahhh!
    Snap het wel dat je het lastig vind, je kan er zo van genieten he als je kind zo heerlijk zit te smullen.
    Dat herken ik wel, dat heb ik dus nu precies zo bij de boterhammen met Beau.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; hihi, is niet gênant wel merkwaardig in jouw geval.
    Vind het echt jammer voor jullie dat de sfeer binnen de fam zo bekoeld is, helemaal als het misschien helemaal niet nodig is.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedenavond meiden!!

Wij zijn vandaag naar het pannekoekhuis geweest met oma's en opa's. Heel leuk. Maar op een gegeven moment had Milan z'n pannekoek op en namen we koffie, gaf m'n schoonmoeder hem doodleuk zomaar nog een koekje, zonder het te vragen!!! En ik natuurlijk niks zeggen...daar baal ik nog meer van.

Dus Dees...ik begrijp je maar al te goed!!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ chicken; ow aaargh irritant. En waar heb je nu meer last van, dat ze het deed of dat je niets zei? Ik kan er ook zo mee in de knoop zitten, bleh.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti..eigenlijk dat ze het zomaar deed. Dat DOE je toch niet? Is toch normaal om even te vragen? En ik baal ook van mezelf hoor..waarom zeg ik dan niks???

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey!

Waarschijnlijk geslaagd voor de ringen! We wilden ze graag nog een beetje anders dus die worden nu in onze maat besteld. We mogen dan nog beslissen! Wel dus 1300 euro...en dan krijgen we de herenring nog voor niks! De goudprijs is nu heel hoog dus dat zit gewoon even niet mee. Nou, goed; dan maar een beetje op de rest proberen te letten.

Collo; het gepeuter valt wel mee hoor met de nuvaring. Het is net als een tampon eigenlijk. Als je eenmaal er handigheid in hebt is het zo gepiept, lekker dan 3 weken niet meer aan denken!

Leuk dat de fotograaf jou als model vroeg Dretjuh; zeker goed voor je ego!

Alvast een fijne verjaardag Doortje morgen!

Iemand hier wel eens in mei op Gran Canaria of Mallorca/Menorca geweest? Wij willen graag een weekje gaan in mei en weten niet goed waar heen. Waarschijnlijk is het Gran Canaria iets beter qua weer, maar twee uurtjes vliegen naar die andere twee is ook wel lekker. Iemand een tip?

Is er trouwens al een datum geprikt voor die kleertjes verkoop?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Happy, wij zijn naar Lanzarote geweest...noemen ze het buggy-eiland. Superleuk met een enorme lange boulevard (wel 10km) om te wandelen 's avonds. Echt een aanrader.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; ik vind het meer dan normaal dat je dat niet zo maar doet.
    Maar ik hoor het wel erg vaak, en vooral van opa's en oma's :x.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy; wat fijn dat jullie geslaagd zijn, ben erg benieuwd :D

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Irritant he!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja, superirritant!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Heel begrijpenlijk! Ze bedoelen het vast niet verkeerd maar het kan zo verkeerd vallen!

@Happy; Wel naar gran Canaria geweest maar niet in Mei

@RiTi; Ik baal dan ook meer van het moment dat ik dus mijn mond heb gehouden, daar heb ik nu dan alweer flink spijt van!

@hier; Mijn ouders belden net, schijnbaar klonk ik nogal geïrriteerd en kreeg ik gelijk de vraag op me af gevuurd wat er was...
    Euh tja ja een vermoeiende dag achter de rug met een huilend kind....ach gos...."enig idee waardoor het komt?"
    Ik zo van: " nou ik denk van de drukte van gister en dat iedereen hem zo maar oppakte en doorgaf"....
    Lekker duidelijk, not!

Maaarrrr Luca slaapt nog steeds!
    Beau ligt nu ook net op bed dus ik geniet nog maar ff van de rust..

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: zal morgen wel een foto maken en spammen :D

@Chicken: ohh ja heel erg, je wilt ze wellicht toch niet voor het hoofd stoten maar vind t wel verschrikkelijk dat ze m zoiets geven.

@Happy: ahh fijn dat jullie geslaagd zijn :D Leuk hoor!!

@Dees: Tja wellicht toch een slim antwoord van je.
    als je had verteld wat er was, dan was wellicht dat de familie weer ingegaan... krijg je dat weer

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Luca is het allemaal al weer vergeten en in dromenland, jammer he dat dat bij de mama's niet zo werkt. Dat soort dingen kunnen zo lekker blijven knagen :(.

Deel Deze Pagina