@riti: aaaah nigella, als ik het even niet meer weet dan zoek ik haar altijd op J Hmmm Maura helemaal niet meer eten? Lastig, hoe ga je daar dan mee om he? Ik denk altijd maar: het is een fase! @dees: jammer van je verjaardag hoor! Vreselijk die gespannen sfeer! Luca een goeie nacht gehad? @collo: ja even me time is ook fijn natuurlijk, snap het ook wel. Lijkt me druk zat met 2 kids! Ah, Amy plukt ook eten uit haar mond dus.. ik hoop dat het weer over gaat. Tja, schoonvader en een TomTom.. Hij heeft sinds kort een mobiel (hebben wij gegeven in de tijd dat zijn vrouw zo ziek was), maar die is soms al te moeilijk.. @mac: was lekkerrrr @dretjuh: jaaa word je model?! J Kan me voorstellen dat het je ego streelde! @chicken: ja lastige situatie! Volgende keer echt wat van zeggen hoor! Dan is het gelijk duidelijk. @happy: ben benieuwd naar de ringen! @elmo: goed juist dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken! @hier: Sara net maar naar bed gebracht, was moeoeoeoe! Mijn ouders zijn onderweg, die blijven gezellig de hele dag. Wilde eigenlijk wandelen vanmiddag, maar het blijft snertweer
@ drinken uit beker: lianne wil het alleen als ze nog niet moeis.. gisteren gewoon 300 ml gedronken! uit de beker! hoppa! de melk bij het eten ook, maar dan daarna het restje toch weer ff in de fles En wederom een tandje er door dit weekend! tussenstand: 7 stuks! Verder zaterdag een kraamvisite en gisteren een verjaardag gehad.. en zaterdag nma het eten tot zondag nadat ik van de verjaardagf was was het niet leuk thuis..... met lianne wel, die is 2 dagen super lief geweest ondanks dat ze maar 1 dutje had gedaan! maar het onderwerp een 2de kwam tijdens het eten ter sprake.. en voor mijn gevoel had mijn vriend toch echt al een definitief nee, dus ik werd wat emo... maar jij.. hij heeft het gevoel datie het niet goed kan doen.. of hij maakt mij ongelukkig... of zichzelf door mij mijn zin te geven... zichzelf want hij voelt zich nu gewoon echt niet prettig in zijn vel.. rand van de afgrond zoals hij het noemde... een2de zou voor niemand leuk zijn, die druk is te groot, nog minder tijd voor zichzelf en minder rust... hoewel hij het stiekem vast wel heel leuk vind, maar niet zoals hij zich nu voelt en met hoe het nu op zijn werk gaat.. maar ja.. hij wil na zijn 40ste geen kids meer.. en dat is volgend jaar..... dus ja, dan word het al snel nee zeg maar... maar goed.... ik weet gewoon dat ik echt niet wil dat we uit elkaar gaan of dat dit tussen ons in komt te staan.. en ik ben ook blij met wat we nu hebben... het zal alleen altijd blijven knagen als het niet gebeurd.. soort van liefdesverdriet wat ik dan moet verwerken.. dus... denk dat de kaarten geschud zijn en ik langzaam zal moeten accepteren dat het bij Lianne blijft en dat als dat niet zo is ik gewoon echt veel geluk heb.. wel lastig, maar goed.. ben wel blij dat ik het hier kwijt kan........ is toch lastig om het er met vrienden (ja zijn jullie ook maar jullie snappen het wel wat ik bedoel) of familie over te hebben.. mijn vriend wil niet dat iedereen weet als hij weer een dipje heeft zeg maar.. op een of andere manier snappen jullie dan sneller dat dat tijdelijk is enzo.. snappie? @ dees: fijn dat ze lekken zonder dat je bv geeft maar neit heus... tja, die hormonen zijn rare dingen he! @ lotte: wat vaag joh.. maar ben benieuwd naar morgen dan wbt je therapie en wbt geen melk uit een beker: die kids die linken melk met fles, dus moeten ff wennen als het in een beker zit.. gewoon blijven proberen en dan de rest omgieten en dan uit de fles.. dat leertie toch dat het anders kan bij ons is de opvang ermee begonnen. ze kreeg daar voor het eerst gewone melk en dan dus uit een beker uit een andere omgeving.. ze zeiden al dat het kon dat ze het dan sneller oppikt zeg maar.. en dat klopt en sindsdien doen we de melk ook bij de maaltijd ipv erna.. en heeft ze ook geen laatste fles ofzo meer. hema wikkeljurkjes: ja! rood met witte stippen en blauw wit gestreept.. alleen mag ze van der vader die laatste alleen met carnaval aan.. @ psje: we zijn eerst gaan eten in Den b en toen pubquizen.. was erg leuk! @ collo: he bah wat vervelend van die vriendin van je... @ iontbijt: pap uit een bord met een lepel en heb nu babymuesli gekocht.. als de pap op is gaanw e over op muesli en afwisseldn brood @ abortussen: ongelooflijk...... pff.. vind dat heel lastige kwesties.... @ in't nieuws: gehoord van die baby van 6 maand>? vraag me dan toch echt af wat er aan de hand was... mama is 24 en papa 42... pfff.... @ weekend: kraamvisite was leuk trouwens.. wat een klein meisje nog! net zo klein als lianne toen lianne net geboren was.. en nog zooooo licht.... lianne was wel ff jaloers, maar even erbij opschoot en ging goed.. verder deed ze spelen met het oudere zusje.. wel was dit weekend weer duidelijk dat ze in verticale groep zit.. ze kan met gemak kindjes van boven de 3 aan.. en gaat zelfs meisje van 7 plagen (iets aanrijken en dan toch snel handje terugtrekken @ dees: balen dat je verjaardag niet naar je wens was... en jammer dat ze allemaal luca oppakten.. geen neiging gehad om dat te stoppen? @ tv: gisteren ging mijn vriend zappen en kwam langs VH1.. een of ander muziek kanaal! ging lianne eerst dansen.. en daarna bij papa op de bank zitten.. en bleef zitten.. en zitten.. en kijken hoe ik beetje gek los ging op dat ene nummer van gloria estefan enzo.. echt lief.. werkt beter als een tekenfilm @ vloeien: heb ik niet echt veel gedaan en ongeveer 2 weekjes.. en ongie pas na 10 maanden.. @ fles dilemma: tja, is geloof ik slecht voor de tandjes.. maar das met name als je er zoetig drinken in doet.. @ eten uit de mond halen: doet lianne ook, om het er daarna weer in te doen.. is volgens mij ontdekken dat hjet dan veranderd.. maar idd als ze genoeg heeft dan doet sze het op een andere manier en zetten we der bordje weg @ riti: hier ook.. 1ste weken mocht niemand haar vast houden... en daarna bleef ze slapen in bed als ze sliep.. jammer dan dat schoonpaps er weer was en ze weer sliep.. dan maar een glim over de rand van het bedje.. @ chicken: heel irri idd als ze zonder te vragen vanalels naar binnen proppen en ken idd je gevoel als je dan niks zegt... leven van een mama is best lastig.. niemand kwetsen en toch opnemen voor dat kleine spul.. heb een schoonpapa die het dan voor der mond houd en dat we dan op tijd ingrijpen.. "ja maar dat lust ze wel;" uh ja, dat klopt, maar ze hoeft het niet! en als ze schooit heeft ze pech gehad.. dus! @ kleertjesparty: word ws 's middags en dan dus 20 maart @ elmo: knap dat je de stap hebt genomen!! goed hoor! ben heel benieuwd! @ me-time: is meestal bank hangen.. wel stom want wil nog zoveel... maar goed
@joyce: jeetje, zware beslissing... een heel acceptatieproces voor jou, dat kan ik me voorstellen! Wel heel goed dat jullie erover praten en misschien denkt hij er over een half jaar anders over? En zo niet, dan is dat heel verdrietig.. ik zou dat ook vreselijk moeilijk vinden! knufff
@ doortje: jep.. word idd een acceptatieprocesje ja.. was echt niet leuk.. we praten er wel over maar na het gesprek wat toch best hoog opliep spraken we dus bijna 24 uur niet met elkaar en hadden we beiden slecht geslapen.. ik zou het gewoon graag allemaal nog 1x meemaken... nu is er geen gedoe met werk en kan ik er van genieten, heb echt het gevoel dat ik dat heb moeten missen bij lianne door al het gedoe op het werk... lijkt me gewoon heerlijk om nog een kleintje te hebben... heb dat ook altijd gewild.. maar goed, ms zijn mijn redenen ook niet echt juist zeg maar.. Voorlopig iig maar niet meer over hebben... en langzaam accepteren dat het nee gaat worden.. (hij blijft erbij datie niks besloten heeft en datie gek word van mijn onzekerheid en baalt datie niks goed kan doen... er werd zelfs geroepen dat ik anders maar iemand anders moest zoeken die me wel gelukkig kan maken, gelukkig weet ik dat dat de BO is die dan praat en niet hijzelf).. maar goed, fijn dat je het begrijpt...
@Doortje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Maak er een fijne dag van @Panos: fijn toch dat ze zo lekker kan slapen Lekker hoor! @Joyce: ohh wat een lastige situatie, hopelijk draait hij nog wel bij... Maar zo niet dan is het een moeilijk acceptatieproces ja! Sterkte met de beslissing
@joyce Jeetje wat lijkt me dat een lastige situatie zeg. Weet niet goed wat ik eigenlijk moet zeggen.
@Doortje; Gefeliciteerd met je verjaardag!! @joyce; Pfff moeilijke situatie lijkt me, er zit dan denk ik ook niks anders op dan het maar te moeten accepteren. Probeer het ff te laten rusten meid.. Ik weet het, ik heb misschien makkelijk praten maar weet ook niet zo goed wat ik ervan moet zeggen. @Dretjuh; Super stoere zwembroek!! @hier; Niet veel bijzonders, Luca kwam vannacht zo om de 3 a 4 uur en ligt nu nog lekker te slapen. Die zal zich om en nabij 13u wel weer melden. Ik heb trouwens van mijn ouders een Bobike kinderzitje met windscherm gekregen voor mijn verjaardag, ding gaat vandaag op de post en kan ik eerdaags thuis verwachten, ik ben reuze benieuwd!
@ Doortje; Hieperdepiep! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ Joyce; jeetje heftig zeg, voor jullie allebei trouwens. Sterkte voor jullie! @ hier; was mn inlog vergeten, staat altijd al ingesteld maar zit nu op een vreemde computer want ben niet thuis. Maura is uiteindelijk wel gaan slapen maar die zag het even totaal niet zitten om te gaan slapen in een andere omgeving. Maar goed, nu zit ik me eigenlijk een beetje te vervelen. Alsof je aan het oppasssen bent maar dan op je eigen kind hihi. En nu maar hopen dat ze thuis lekker opschieten.
@ Dees; wat een leuk cadeau! Een vooropzitje? ideaal en heel gezellig. Je moet alleen dan nog even Luca ergens onderbrengen, dan kan je lekker fietsen . (of je moet toevallig ook een steco mee hebben, dan kan Luca in de mc achterop)
@Dees: ahhh da's een leuk cadeau zeg! @RiTi: ik hoop voor je dat ze opschieten @Hier: zoow Dani is weer wakker. Ik ga nu de tas ff inpakken om naar engeland mee te nemen. heb net weer foto's bij de hema besteld om af te drukken. Zijn voor beide kids van ca 4 a 5 maanden zo'n 285 foto's, dus dat wordt weer flink plakken de komende week en wellicht nog 1 of 2 nieuwe fotoalbums aanschaffen *whoeps*
@RiTi; Een voorzitje idd, dat leek me in het begin toch het meest makkelijke en leuke voor Beau. Een steco heb ik niet, wel een draagdoek waar ik Luca evt. in kan doen maar vind dat toch wel een klein beetje eng op de fiets.
Gisteren hebben we Beau trouwens ff hier op de weegschaal gezet, was eigenlijk toch wel heel benieuwd naar zijn gewicht. Als het goed is weegt Beau nu 10,5 kg....die is flink aan het groeien dus
@ Dretjuh; lekker veel foto's leuk! @ Dees; Zie sons wel eens een mama met een draagdoek op de fiets, ik vind het zelf doodeng. Beau gaat het vast heerlijk vinden op de fiets, Maura moest even wennen, maar had al heel snel de smaak te pakken. Vanmorgen vroeg op weg hier naar toe ook dolle pret, beetje indrukwekkend ook wel zo in de spits op een drukke weg. Mooi gewicht van Beau!
@dretjuh: Stoere zwembroek!! @joyce: Lastige beslissing... Zeker omdat het onderwerp zo op gevoel (met hormonen) zit en zo weinig op verstand. Heel veel succes thuis hiermee! Lijkt me heel erg moeilijk... @riti: Raar dagje dus, succes met 'oppassen' op je eigen kind . Vind het altijd een raar gevoel om bij anderen in huis te zitten. Is je schoonzusje wel thuis? @doortje: Gefeliciteerd!! Btw, wat is jouw hyves account? VOlgens mij zijn we helemaal nog geen vriendjes... Hier niks spannends eigenlijk. Vandaag dus aan het werk. Morgen heb ik vrij en ga ik met een vriendin naar de sauna. Heerlijk bijbeppen en dagje relaxen. Zin in! Op mn werk lopen een aantal dingen niet helemaal zoals ik zou willen, dus een beetje afstand is wel even prettig.
Hello Doortje Ook hier nog een keer gefeliciflapstaart. Jippie, morgen om 10:15 heb je je echo al Wel spammen he? Riti Maura al weer wat gegeten ondertussen? Joyce Jeetje, lastige situatie wel. Heeft je vriend nog wel hulp of niks meer? Maar dan moet hij eigenlijk wel wat duidelijker zijn zelf ook met de anticonseptie...want hoe het nu steeds gaat dan lijkt het of hij er half mee instemd dat het wel eens raak kan zijn. Want hij houdt je niet tegen als het moment daar is wat ik begreep. Weet je al hoe jullie dat dan gaan doen? Vind het wel echt balen voor je...hopelijk veranderd er toch nog iets, dikke knuffel iig van mij Dretjuh Staat leuk die zwembroek
@doortje: er is er 1 jarig hoera, hoera!!!! Gefeliciteerd met je 32e verjaardag!!! @dretjuh: ahh wat een stoere vent is dani zo zeg, met die zwembroek! Gaaf! @joyce: heftige situatie meid. Dat zal idd een moeilijk acceptatieproces worden. Moeilijk ook dat je mannetje weer zo'n last heeft van zijn bo. Sterkte met alles. @dees: leuk kado! Met draagdoek fietsen lijkt me heel eng, zou ik ook niet snel doen. @panos: ohh lekker dagje sauna, heerlijk! Relax ze! @derest: sorry, alweer vergeten.