@gimena: hahaha lol, als peter online speelt zal ik jou of hem wel n bericht sturen, kunnen ze samen gamen Ja het armbandje heeft ze nog hoor en nog heel @Joyce: ik zet haar dan in de hoek en als ze weg wil dan zet ik haar weer terug. Is heeeeeeeel moeilijk, maar doe t toch @Elmo: heeeej...!!! Wat gaaf dat je taartenzaakje zo goed loopt zeg! super van je! @Dees: haha ik snap niet dat Jeroen zoiets durft te zeggen. "ik snap niet dat je het volhoudt" moet je zeggen dat hij je vaker mag helpen dan houdt je t wel vol. @Roeltje: nou stap 1 is iig dat hij 's nachts niet meer wakker wordt. da's al errrrug fijn! @Hier: nou stiekem toch ff snel online hihi Dani werd wel 3 keer wakker vannacht en toen om 6.45 was hij klaar wakker. Nu zijn ze aangekleed, buikjes vol. Peter staat nog in de douche en dan de spullen verder pakken en de auto volladen. Lekker ritje voor de boeg, ff onderwerg lunchen bij de deli france lekker zonnetje, konijntjes in de auto, dvd'tje op en rijden maar ....zoef...zoefffff tot vanavond iedereen xxx
@ Gimena; ken het ook niet. Hoe voel je je verder? Wat leuk dat jullie gaan trouwen . @ getrouwd; jup 29 juli 2 jaar, iets meer dan 11 jaar samen. @ Elmo; jaaaah daar ben je! Wat goed zeg dat je zaak al zo goed begint te lopen. Zou heerlijk zijn als je het er niet naast hoeft te doen, maar dat het je werk wordt! Hoe voel je je verder? @ Collo; lijkt me zo leuk om te zien hoe anders een tweede kindje weer is . @ Dees; kopen jullie iedere dag 'vers' het eten voor de avond trouwens? Kan gebeuren van die giros, zou de mijn nl ook hebben, maar vind eigenlijk wel dat je het dan gezamenlijk oplost. Allemaal een beetje, of bak een ei of zoiets. Wat heerlijk dat de kleine mannen het zo goed doen! Ach nee, lees net dat je zo naar was vannacht, hoe voel je je nu? @ Dretjuh; zoals jij het beschrijft krijg ik er zelf zin in, hoe jullie de overtocht aanpakken en regelen echt top!
Raad eens wie er vanmorgen een plasje op het potje heeft gedaan? Haha, ben zo'n trotse mama! Het zal wel meer geluk dan wijsheid zijn, maar toch....
@ sandalen Maura; grmpf heb me echt suf gestaard naar alle sandalen inmiddels. Echt heel irritant als je iets in je kop hebt. Ik hou het bij de zelfde maar dan in het oud roze, vind ze gewoon het leukst . Baal nog wel een beetje, want de rode waren het helemaal en vind Maura echt een rode-schoenen-meisje . De kaplaarzen worden geel .
Straf, Als ze iets niet mag en ik haar daarop aanspreek is meestal genoeg. Gaat ze toch door dan zet ik dr in de hoek waar ze gaat zitten en huilen. Wel blijft ze mooi zitten tot ik dr weer aandacht geef. (als ze weer rustig is) trouwen, wacht nog op een aanzoek potje, Jamie geeft vaak zelf al aan als ze een plasje moet doen/heeft gedaan. Dan komt ze naar me toe en trekt aan dr broek. Meestal heeft ze t al gedaan, maar soms zit ze toch op tijd op t potje. Hebben zo'n koningklijk potje die n liedje speeld als ze geplast heeft. Collo, Al was het perongelijk, trots mag je toch wel zijn!! Roeltje, Iig geen gebroken nachten Schoentjes, Ik haal voor Jamie altijd schoentjes bij de shoetime. Leuke schoentjes voor weinig geld.
Goedemorgen meiden, even een teken van leven! Hoe gaat het met jullie? Hoop alles goed. Suus nog niet bevallen? Dikke knuffel voor jullie allemaal! xx
Goedemorgen, Collo, wauw al op het potje... snel zeg!!! Dretjuh,, veilige reis!!! ennuh eet smakelijk. Dees, balen van je nacht! sandalen: leuk!!!! Roeltje, lekker dat Lenn doorslaapt!!! Gimena, ga je trouwen??? leuk!!! trouwen: 1 juni alweer 10 jaar getrouwd en 15 jaar samen.. Hoe voel ik me verder.... tsja, met vlagen gaat het goed. soms kan ik nog om alles janken. Het voelt verlossend om de keus te hebben gemaakt mijn huidige werk af te bouwen. Ik heb inmiddels de doorverwijzing van de huisarts naar Bergen op Zoom. Maandag heb ik daar een voorlichtingsbijeenkomst en dan binnen een paar weken de intake. Ook dat voelt fijn. Verder ga ik trouw naar maatschappelijk werk en de psycholoog.
zo, paar boodschappen gehaald.. nu hoef ik echt niks meer te hebben tot eind van de week.. heerlijk. zag bij de C1000 een doosje staan met 9 minipakjes hagelslag.. van krokodillen en tijgervlokken tot aan xl hagelslag.. heb m maar meegenomen Lenn is gek op hagelslag en vlokken haha.. Elmo fijn dat het wat beter gaat.. Suus al bevallen Joelly wat een leuke schoentjes! moet hier nog op zoek voor zomerschoenen maar doe ik over een paar weken wel.. geen idee wat voor maat hij dan zit.. zit nu nog steeds in maat 19..
@dees nou ja zeg leuke opmerking zo ik niet bepaalt blij van zijn. @dretjuh jaa sms me maar als peter het aan het spellen is fijn om te horen dat het armbandje nog heel is @collo wat knap zeg Snap ik dat je een Trotse mama bent!. @joelly leuke schoentjes hoor. @chicken heeeeey lieverd!! hoe gaat het met jou?? @suus hoe is het met jou lieverd?? @elmo jaa zit er nu wel aan te komen.
Schoentjes, Thnx, vond ze ook sweet!! Was voorheen naar een kinderschoenen winkel geweest, waar er stonden die er heeeel veel op leken. Waren alleen hemaal grijs/zilver, en t bandje zat schuin ipv recht, maar die waren 70,-!!!! Dus verder gekeken, zag ik deze staan voor 30,- Jamie heeft maat 20 in schoenen. Wel laatst maar 22 gehaald, maar die vallen erg klein. Zitten nog kleiner dan de 20 :O Roeltje, Hier ook zo'n hagelslag gek. Pindakaas er ook erg goed in. Favo is toch echt filet amirican (krijgt ze alleen zelde) Gimena, Hier ook een berg was (3 manden).. En zoek t gewoon echt niet. WhatsApp, Heb wel, maar niemand hier heeft mn nr Ideaal progr!
Hier trouwens net de douche maar weer eens schoon gemaakt. (schimmel is hier niet bij te houden omdat vorige bewoonster de muren geschilderd heeft :S) Nu eindelijk iets gevonden wat wel goed werkt, en waarbij ik niet eens hoef te schrobben Hoop dat de schimmel nu langer weg blijft als 2 dagen.. Ook de wc is weer clean, dus de was kan nog wel ff wachten
@Joellyx; Ik voel me nu wat leeg, Beau en ik hebben net gegeten dus zitten wel weer aardig vol. Qua gevoel zit in strijd met mezelf Volhouden zal wel moeten, alles voor de kinderen! @Roeltje; Ik vond de reactie ook heel vreemd, kwam ook beetje verkeerd op me over. Voel me al wel wat beter Fijn dat je zo langzamerhand wat meer uitrust! @Dretjuh; Fijne reis, dat gaat zo te lezen wel lukken @RiTi; Wij doen niet iedere dag boodschappen, ik had maandag veel ingeslagen maar kon net niet voor 2 dagen inslaan. Beide kinderen en de boodschappen raakt de wagen erg vol van. En jeroen heeft beloofd nu wat vaker de boodschappen te verzorgen. Oke, kan gebeuren maar ik snap die logica niet @Collo; Whoei, trots op Amy! @Elmo; Veel succes vandaag bij maatschappelijk werk en de psycholoog. @chicken; Hoii, ik ga je zo ff terug mailen. Veel succes nogmaals!
Dees, Neem aan dat je de leegte bedoeld die niet te vullen is met eten? Is t zo erg dan? Hier wel n tijdje gehad dat ik t niet meer zag zitten, maar dat was ver voor Jamie. Gelukkig gaat het nu heel goed. Heb geacepteerd hoe Denny is. En hij heeft ook ingezien dat hij niet altijd even redelijk was. Nu hebben we een middenweg kunnen vinden. Wat Jamie betrefd vind ik het helemaal niet erg om alle zorg op me te dragen. Hebben dan ook eigelijk alleen maar woorden over t huishouden. Maar zo ben ik nou eenmaal niet. K laat het maar over me heen komen en accepteer het. In zekere zin heeft hij wel gelijk, en ik doe mn best, maar ik kan me er nou eenmaal niet aan storen. Zoals ik al zei, het is hier lang geen vuilnisbeld, alles is hier altijd schoon, en dat er dan wat tijdschriften op de tafel liggen, of dat er wat (schone) afwas op t aanrecht staat af te druipen.. SO WHAT!! Dikke knuffel voor jou!
Ik bedoelde in mijn vorige reactie eigenlijk wel de leegte qua eten, maar ook is dat het geval wat niet te vullen is met eten idd. Ben er echt ff goed zat van maar durf er niet over te praten...
Hey meiden! Kom ook weer even langsgevlogen in alle pre-vakantie hectiek.... @dees: Wat rot meid! Sterkte thuis! Hopelijk komt Jeroen snel tot inkeer (vind nl echt dat hij degene is die zich nu moet aanpassen)! @elmo: Fijn dat het wat beter gaat en dat de beslissing om af te bouwen bij je werkgever zo goed voelt. Heel veel sterkte met het vervolgtraject! @dretjuh: Verdrietig van je beestjes! Sterkte meis! @gimena: Wat irritant dat iemand je niet met rust laat!! @roeltje: Yihaaaa! Je hebt een slaapkop! @suus: Stiekem al bevallen? @joelly: Mooie schoentjes! @res: Lost... Oja.. vriend en ik zijn nu 4 of 6 jaar bij elkaar (tis maar net hoe je rekent, we zijn een beetje 'krom' begonnen ). Zijn niet getrouwd, maar hebben wel een geregistreerd partnerschap (same same). Dan ga ik nu weer verder met pakken. Is toch een tandje ingewikkelder met kind...
@panos; Dankje! Wanneer vertrekken jullie precies? Oef ja, voor jullie meiske mag je idd ook wel flink wat meenemen, succes!
Hier zwaar over de rooie!! Kreeg net foontje dat de rechtzaak toch in mei pas is. Terwijl vorige week zeiden ze nog dat het wss eind april zou zijn!! Zeg dan niks:S T scheeld maar 2 weken, maar toch. Kan dr zo pist om worden!!!!! *gaat uit frustratie maar ff de kledingkast uitmesten*