@Dees, een weekje naar je ouders toe om Jeroen te laten merken dat het menens is? Schijnt bij mannen ook als een goede wake-upcall te werken. Zou het kunnen dat Jeroen een beetje depressief en daardoor erg egoistsch is? Vind het iig erg klote voor je.
fijn om te horen dat het goed met je gaat. gebruik je een soort olie of gel? bij de angelsound? hier gaat het goed hoor. beetje veel poets werk nog. maja wie heeft dat niet ja het is zeker kansloos er is een officiële waarschuwing naar haar gestuurd.(ik blij hopelijk hou ze er mee op) ik en ovulatie testen hebben altijd ruzie krijg nooit me ei ontdekt. en als ik temp heb ik hem zo gevonden. dus ben netjes aan het tempen. nog geen eitje gevonden. wachten maar
@Lotte; Oké, maar je wilt wel zeker weten trouwen? @mroos; Dat heb ik me dus ook al zitten bedenken, alleen denk ik dan dat hij er wel makkelijk mee weg komt... Oke, ik en de kinderen zijn dan niet thuis maar dan gebeurt er ook niks hier in huis.. En of ik nou blij wordt van een week bij mijn ouders te zitten nu...zitten ook nog wel wat nadelen aan
@lottie ik weet het 100% zeker dat je het is. daar twijfel ik nog niet eens over. maar het moet zo opgelost zijn.
Dat hoop ik voor je Gimena. Ik heb ook 1 of 2 meelezers, erg vervelend. Heb wel eens getwijfeld of ik niet beter kon stoppen hier. Maar ja, ik moet het gewoon negeren
@lottie natuurlijk heb je spiekers. heb ik ook helemaal niets tegen maar liegen+ sterke verhalen daar kan ik niet tegen. en wanneer gaat lottie trouwen
@Lotte; Ohw nee, ik bedoel er niks mee hoor Sommige mensen willen gewoon echt niet trouwen omdat het voor hun geen meerwaarde geeft.
Gimena Zo bedoel ik t niet, ik heb ook 1 nare spieker. Kan er niks over zeggen alleen. Maar klote zeg dat ze nare verhalen over jou verzind, maar vooral ook erg kinderachtig! Lottie gaat trouwens als ze een berg geld kan vinden ergens haha. Dees Op de een of andere manier lijkt het mij wel bijzonder. Wil graag op die manier de naam van vriendlief krijgen.
@ Mroos; dank je, nu maar duimen dat er ook wat op komt . Veel plezier in de speeltuin straks! Het wordt mooi weer, lekker. Jammer dat ik niet bij je speeltuin woon, dan kwamen we ook. Ooh hartje horen, zo mooi, hopelijk hoor je het snel. @ Gimena; lekkere ochtend gehad, veel kunnen doen, thanks. Mannetje was met Maura naar peutergym dus had heerlijk het huis voor mezelf. @ Suus; wat een zware nacht, dit zijn echt de allerlaatste loodjes meid. @ Lottie; gaat niet? Oh lees het al, trouwen kan dus wel, bruiloft niet. Snap ik, al zijn het wel twee verschillende dingen. Jammer, misschien later nog eens? Je kent inmiddels een taartendecorateur en een visagist, dat schiet al op . @ Roeltje; veel kabouterplezier @ Dees; sterkte meid, vind het erg rot voor je. Er moet wel wat gebeuren, er zit niet echt beweging meer in. @ hier; wat leuks verzinnen om met Maura te doen wat lekker rustig is aangezien ze vanmorgen al een hele drukke gym heeft gehad (met allemaal nieuwe kindjes, ze was er beduusd van ). Lopen is nog steeds dr grootste hobby, dus hoef haar alleen maar op de stoep te zetten en er achter aan te sjokken, vind ze zo machtig mooi. Alleen heb ik dat wel een beetje gezien .
@ collo: lang bezoekje dan! @ elmo: hoi meis, hoe gaatie? @ dees: zie het als compliment dat hij niet weet hoe je het vol houd @ dretjuh: als ik lianne terug zet denkt ze dat het een spelletje is... heb ff nichtje gevraagd die cb verleegkundige is.. die zei al evt toch in de kinderstoel in de hoek en evt met stoel en al (of een andere stoel) op de gang.. kan ze niet weg lopen maar is ze er ook niet bij.. @ te weinig inkopen: meestal ben ik dat omdat ik slecht ben in inschatten ... maar dan passen we er vaak een mouw aan ofzo.. @ collo: woehoe! plasje op potje! @ chicken: hoi meis! @ hagelslag/ filet americain: krijgt ze nog niet.. @ joelle: leuke schoentjes! en kleertjeshoek komt in mei live te staan @ dees: hele dikke knuffel.........!!!!!!!!! heb even geen woorden die ik zo kan bedenken om je leegte wat te vullen.. zou je graag willen helpen.. @ suus: nog niet aan de bitterlemon? ananas is bij de nettorama in de aanbieding.. @ dees: kettingmailtje via zp? tijdelijke een andere mail bij hotmail aanmaken voor jezelf? .. @ roeltje: heb kindernet gevonden! ddavid de kabouter word opgenomen! @ trouwen: vriend is zo'n die hard wil niet trouwer... hihi.. nu samenlevingscontract en een testament,,, ik wilde alles geregeld hebben.. dat vond ik belangrijk. @ dees: zou't kunnen wat mroos zegt? datie depressief is en daarom egoistischer? @ hier gister 2 x met der gwandeld.. en de lgijbaa vind ze echt super langzaamaan ook geoefend op der billen de trap af en jawel! ze kan het! bovenaan de trap hebben we nu een traphekje die ze zef dicht wil doen..laatst was vriend al naar boven, toen lianne, toen ik... deed ze hekje dicht, zwaaien en daag! naar mij he ,, de grapjas we hebben woezel en pip decoratie op der meubeltjes gehangen.. super! maar hadden we neit meoten doen met haar erbij... hahaha.. nu wil ze ze er soms afhalen.. ben der nu aan het leren te aaien en zo.. ipv te pakken oh! en ze zegt spring! of nou ja: ting! hihihi
@joyce; compliment nog wel, ik zag het toch ff anders Ik rommel zelf nog wel ff aan..wie weet vanavond eens aan de tand voelen. Het zijn ook net aapjes he, ze doen je zo na
oh ja! ff wat anders! ik denk dat het minder spannend is hier dan jullie denken hoor ik heb nl gister uitstrijk gehad en daar geen last van gehad wat betreft bloedverlies ofzo.. als het heir wel spannend zou zijn dan zou het daar meer doorbloed zijn... dus klinkt logisch toch?
@ dees: tja, mannen zijn niet goed in complimenten.. dus alsie zegt "ik snap niet dat je het vol houd" Bedoelt hij ws: "wat knap he, dat jij dat kunt zo! ik zou dat niet kunnen hoor!"
(maar goed, ik heb makkelijk lullen.. ons weekje apart heeft ons best goed gedaan mij omdat ik nu zeker weet dat ik het ook in mijn eentje geregeld krijg en dat geeft me een sterk gevoel en hij heeft ff bij kunnen tanken.. hopelijk blijft de BO verschijnsel toestanden bij hem voorlopig weg en kan ik er makkelijker mee omgaan door dat sterke gevoel als je begrijpt wat ik bedoel!)