December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    jullie zijn idd ook ff een weekje apart geweest he...ben dan alleen zo bang dat we na dat weekje weer in de oude sleur vallen.

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: klopt, maar stiekem vind ik beetje sleur ook wel fijn ;)
    merk wel dat we nog wel extra knuffelig zijn.. en echt weer ff weten wat we aan elkaar hebben ...

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Als ik me er ook even mee mag bemoeien :)...ik vraag me af of het in jouw geval zomaar helpt als jullie even een weekje apart zijn. Dat lost namelijk niet de diepere dingen op die er misschien zijn. Dit zal toch uitgepraat moeten worden. Het helpt wel om even uit de sleur te zijn, maar als jullie dan weer bij elkaar zijn, blijven er toch dingen hangen. Denk ik...dus....:). Misschien helpt het als jullie alletwee dingen opschrijven die niet lekker gaan, of waar je mee zit etc. Misschien vindt hij het ook moeilijk om te praten. Misschien voelt hij zich wel een soort van buitengesloten omdat je heel veel aandacht geeft aan de kleintjes. Klinkt misschien gek hoor, maar mannen kunnen best zitten met dat soort dingen, die in onze ogen echt nergens op slaan.

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: heb jij ook weer een punt... als er teveel zweeft dan werkt het ws niet ...

@ dees: ms idd wat chicken zegt, datie zich buitengesloten voelt, meer aandaht wil of wat dan ook.

@ panos: al ingepakt? ;)
    waar had jij je ehbo cursus? en via het werk of zelf?

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joell
    Ja, zo'n potje heb ik ook. Complete troon! Gekregen van iemand... Vond het een beetje raar om een potje tweedehands te krijgen, maar na één van mijn fameuze desinfecteer en dood alle bacterien schoonmaakwoede is hij nu zo goed als nieuw. Had er alleen nog geen batterijen in zitten. Wacht daar ook even mee tot ze gewend is een plasje erop te doen want ik denk dat ze zich kapot schrikt :D

Die schoentjes zijn ook heel lief zeg...
    Wat heb jij tegen schimmel? Hier ook een hardnekkige schimmel op het plafond van de badkamer. Volgend jaar gaan we voor een nieuwe badkamer, maar moet nu nog even behelpen...

RiTi
    Oh, zo rot als je niet kunt vinden wat je zoekt...

Panos
    Krom? Hahahahaha...ik ken het...
    Vliegtuig: boekjes? gsm?
    Fijne vakantie!

Chicken
    Ha, Chickie... Fijn dat je ons af en toe nog even op komt zoeken. Hoop dat alles in je bolletje weer een beetje rustig is..

Gimena
    Oh...wat leuk!!! Maar een bolle buik in een mooie witte jurk is ook wel gaaf hoor! Zeker met zo'n mooi bolletje als jij had bij Sophie.. Hahah...3 dagen strijk? Ik strijk geloof ik 1 x in de 3 weken!

Roelte
    Oh, zou hij het nu eindelijk doorhebben? Moet een verademing voor je zijn om lekker door te kunnen slapen...

Getrouwd
    Sinds 22-06-07 getrouwd en sinds 02-02-02 bij elkaar.

Mroos
    Oh, spannend vrijdag!

Te weinig inkopen
    Ik heb noooit te weinig (wat een verrassing!;))

Dees
    Vrijdag maar iets afspreken waar we iig goed kunnen kletsen....

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ getrouwd: zijn we niet
    @ samen sinds: 27 mei 2007

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Collo...ik kan toch niet zonder jullie....hahaha. In m'n bolletje alles goed hoor, gewoon veel gedoe rondom m'n schoonouders. Ga ik verder hier niet opschrijven. Twee van jullie weten het en daar laat ik het maar bij.

@Getrouwd...wij kennen elkaar 3 jaar en 1 dag en bijna 1 1/2 jaar getrouwd.

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: je weet me te vinden he ;)
    maar goed te weten dat je niet zonder ZP kan ;) hahaha

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @baby entertainment: Boekjes, check. Ballonnen, check. Iphone met filmpjes, check....

@joyce: Oja, was helemaal vergeten te reageren. Wij volgen de cursus via de zuidzorg. Moet alleen zeggen dat ik totaal niet happy ben totnutoe, maar dit ligt waarschijnlijk aan onze trainer. Wat een domme muts! Ze is beter in theeleuten dan lesgeven. Interesseert me normaal geen biet, maar ik zit ook niet voor mn lol 2,5 uur in een klaslokaal op mn vrije avond. Kom daar met een duidelijk doel... Anyway, je kan de lessen flexibel inhalen bij andere groepen en wij missen door de vakantie de laatste les. Ik denk dat ik de les van gisteren ook maar bij een andere groep volg. Misschien dat we dan wel wat nuttigs doen... We hebben dus nog maar 1 avond over en daar moeten we igg nog een stuk verbandjes aanleggen behandelen + brandwonden + vergifitigingen. Dat haalt die muts nooit, want gisteren hebben we 1 truukje geleerd met een pleister op de vinger en een hand verbinden. Voor de rest heeft ze alleen maar zitten mutsen over dr kleinkinderen en andere suffe dingen. Nu weer genoeg geklaagd, zoals gezegd gaan we de lessen gewoon bij een andere groep alsnog goed doen.

@collo: Tsja.. was niet zo netjes van ons toendertijd...

@dees: Hou je taai!

@chicken: Aloha! Alles goed?

Hmmm.... naast een huishoudelijk-gen mis ik blijkbaar ook een technisch-gen. Had ook dat ballententje van de Kruidvat gehaald, maar ben er na een gevecht met de stokken in geslaagd er 1 krom te buigen. Zucht... Ach, kan mn vriend weer de rol van reddende engel spelen vanavond, istie ook weer blij dat ie nodig is....

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce..jaaaaaaa, ik weet je zeker te vinden :D. Dankjewel he!

@Panos..ook aloha!!! Alles goed! Met jou ook?

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Alles goed hier! Zwaar toe aan vakantie (komt dus goed uit dat we morgen lekker 2 weken naar Malaga gaan :D).

12. gimena

gimena Niet meer actief

@collo hihi ja zou ook erg mooi zijn zwanger trouwen.
    met zo mini bolletje :p

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ panos: e3n als je je diploma hebt en de herhalingen dan? kan dat ook via zuidzorg?
    ken 1 echt super goede trainster, maar j, dat ging via het werk...
    wil eigenlijk nog een keer kinder ehbo ofzo doen..
    enne: op de iphone heb je best leuke gratis apps voor kids!
    met dierengeluidjes enzo bijvoorbeeld :)

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh heeeeeeeeeerlijk lekker twee weken op vakantie!!! Ik mag zeker niet mee? hihi

@Gimena..ik ben ook zwanger getrouwd...had geen minibolletje, maar een enorme toeter..haha

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Wij volgen de 4 x2,5 uur variant kinder ehbo zonder diploma. Volgens mij is die met diploma 5 of 6 avonden. Ik vond 4 keer wel genoeg (althans dat dacht ik, maar gezien de kwaliteit twijfel ik nu wel...). Denk trouwens dat het echt aan de trainer ligt of het een nuttige cursus is. De onze kan ik niet aanbevelen :x

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Malaga lijkt me prima plek voor zp meeting toch?

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Wij hebben op de Iphone Moobox zitten. Kennen jullie nog die soort van blikjes die je vroeger had met een koe erop. Die moest je omdraaien en dan weer rechtop houden en dan loeide ie. Dat heb je dus ook voor de Iphone, maar dan met 45 dieren ofzo. Milan is er dol op, met als gevolg dat hij al heel veel dierengeluiden na kan doen! Momenteel is hij het geluid van een varken aan het leren...ik lig in een deuk als hij dat doet!!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zie ook absoluut geen problemen daarin.

19. gimena

gimena Niet meer actief

@chicken heb je een foto voor mijn ben wel heel nieuwsgierig naar jou trouw foto en zwanger.

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Gimena..hoi meis!! Ja, die heb ik wel, maar niet hier, moet ik thuis even opzoeken. Ben gewoon in een zwart jurkje getrouwd hoor. Het was herfst en wij zijn alleen even heen en weer naar de gemeente gelopen....haha. Die grote bruiloft had ik jaren eerder al gehad. Ik moet zeggen dat ik deze eenvoudige trouwerij 10 x bijzonderder vond. Trouwde nu echt met m'n hart en 12 jaar geleden meer voor de dag.

Deel Deze Pagina