December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi kan het niet laten:D wat was mn man trouwens oervervelend die ochtend.. gekke bekken trekken tijdens zo'n serieus moment.. kan echt niet;)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat een leuke foto! hihi zit nu ook weer allemaal bolle buik foto´s te kijken, jéeeeeetje wat lang geleden al weer he.

Mijn trouwjurk was uiteindelijk niet een positiekleding. Tig kilo aangekomen en ik durfde voor het eerst (en het laatst) zo'n kort jurkje aan :D :). gut wat was dat een leuke dag!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik vind dit mijn mooiste zwangere foto.. heb er best veel maar trek er elke keer zo'n raar gezicht op.. bij deze wist ik niet dat ie gemaakt werd:)
    Edit: man wist niet waarom hij de camera pakte.. 'Dit kan nog wel eens de laatste zijn.' En hij had nog gelijk ook.. paar uur later begonnen de weeën:)

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @trouwspam: Mooie foto's! Krijg spontaan ook de kriebels :)

@chicken: Thanks voor de moobox tip! Leuk!

Hier nog midden in de pre-vakantie stress. Wat neem je mee en wat laat je thuis.... Zeker met een uk errug lastig vind ik. Bijvoorbeeld met speelgoed.... Neem nu een bal mee, wat megablokken, boekjes en een auto. Lastig...

5. gimena

gimena Niet meer actief

@Dees leuke spam van luca.

@meeting ??huh? wat gemist?

@zwangere trouw spam,s aaah het kriebelt.jullie hebben allemaal mooie grote buiken.
    daar was ik wel jaloers op hoor in en me mini bolletje :D haha

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @zwangere trouwfoto's: ik denk dat wij MORGEN maar moeten trouwen haha! leuk hoor!!! Marc wil alleen niet in de belangstelling staan en daarom niet trouwen... flauw he! Heet ik straks de rest van mijn leven anders dan de anderen in ons gezinnetje... vind dat helemaal niet leuk...:(

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Maar als je het klein en bescheiden houdt dan staat hij toch ook niet zo in de belangstelling?
    Dat was ook hier het geval, zijn daar beide ook niet zo weg van

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ trouwen; wij hadden nog geen 20 man incl onszelf, lekker klein. En wat betreft de naam, ik heb mijn eigen naam gehouden en ook niet die van hem erbij of zo. Toen we trouwden wisten we ook nog helemaal niet welke achternaam Maura zou krijgen ;).

Ik wil ook diergeluiden uit mijn telefoon, lijkt me super!

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: je zal t wellicht niet lezen, maar een draagbare dvd speler is DE tip voor lange reizen vind ik
    Of wat leuks op de telefoon zetten van een spelletje of filmpje

@Collo: ahh wat goed van dat plasje!
    Heb ik bij Dani echt nog nooit gedaan..
    maar... t wordt nu beter weer en ook voor layla is het goed als t potje nu toch echt naar beneden gaat, wellicht kijkt Dani van haar af en is hij nog sneller zinnelijk :p

@Lotte: nou je hebt als een visagiste en haarstyliste die graag *gratis* jou mooi wil maken hoor :)

@Getrouwd sinds 19-05-2007 echt samen sinds maart 2006
    trouwfoto's staan op mn hyves

@Malaga/meeting: Uk kan ook :p

@Dees: wat een lieve foto van Luca zeg!!!
    maar ik vind Chicken's advies best wel een goede eigenlijk.

@Roeltje: hahaha geweldige trouwfoto!!

@Riti: wauw leuk jurkje had je aan toen je trouwde zeg!

@Hier: reis is super gegaan, konijnen hebben t ook goed gedaan! eenmaal thuis hebben we eerst alles opgeruimd, boodschapjes gedaan, gekookt, kids op bed, toen is peter naar een doe-t-zelf zaak geweest voor aarde en toen hebben we onze aardbeien-stekjes overgepot in grotere potten.

En nu...... tja...nu staat Peter 3 hele kippen te ontleden LOL

de kipfilet is best duur hier (lees 6 a 7 euro per kilo!)
    en een hele kip is ca 4 euro.
    Dus die hebben we 3 gekocht, en nu is peter de bouten, vleugels en filets aan t afsnijden om in te vriezen.
    Vind ie leuk joh :p

een druk.. maar eigenlijk best een leuk dagje zo :p

Morgen nog een GROTE klus!
    Peter heeft 25!! opbergbakken gekocht met deksels, dus alle verhuisdozen kunnen leeg ... gesorteerd worden en in de opbergbakken. heerlijk straks een opgeruimde garage :)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dretjuh; Aiii kippen ontleden, nee dat zou ik nou echt niet durven.
    Wat een klus joh morgen, heel veel succes!

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Thanks voor de tip. Uk kijkt eigenlijk nooit tv, dus weet niet zo goed wat leuk is. Kunnen natuurlijk fimppjes downloaden en op de iPhone zetten. Btw, fijn dat de reis weer goed is gegaan! Enne, wat een ranzige klus die kippen ontleden...

12. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh hihi zie peter al helemaal los gaan:p
    ik vindt alles best maar ik hoe het niet te zien :p

@hier ga me bed in ben moe moe en nog een moe :(

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hello girls!!

Ik heb net alles bijgelezen maar heb niet alles onthouden, sorry!
    Wat ik onthouden heb:

@gimena: irritant zeg dat dat meisje je zo volgt!

@dees: ik vind het echt rot voor je dat er nog steeds geen verandering in zit. een gesprek is in jullie geval onvermijdelijk lijkt mij. Misschien moet je hem mijn pb aan jou ff laten lezen? zorgt misschien voor een opening?

@meeting op malaga: stem voor:D:D

@trouwen: hier ook met zwangere buik:D 1 maand voor emma's geboorte. just the two of us en helemaal stiekum:p
    Zijn al samen sinds 9 juli 1997:$ maw sinds mn 16e.
    We wilden nooit trouwen maar dit was uiteindelijk de goedkoopste optie om alles in 1 klap goed geregeld te hebben.

@hier: vanmiddag weer bij de ha geweest. Gesprek maakt toch wel veel los. ik blijk de lat nogal hoog te leggen voor mezelf waardoor ik mezelf dus continu teleurstel. daar moet dus aan gewerkt gaan worden.....
    vanavond ook gelijk met man erover gepraat, was ook heftig en emo maar we komen er wel!!
    Zit nu dus ff lekker in pyama met dikke jankogen achter de pc;)

oja, ik heb trouwens mn hyves account opgezegd dus ergens de komende dagen ben ik van hyves af, facebook volgt ook zeer binnenkort. Ben helemaal klaar met die social media, geen zin meer om daar tijd aan te besteden. Dussss des te meer tijd voor zp:p

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Tsja, van ons ook niet. Zeker niet gezien mijn man de beste vriend van mijn ex was...;) Inmiddels mijn karma wel weer hersteld met goede dingen hoop ik...

Joell
    Oh, die heb ik al... Heb trouwens een systeemplafond dus daar kan ik alles op spuiten... Maar het zit er echt een beetje in. Kan het wel veel lichter krijgen elke keer maar niet helemaal weg....nog een jaartje.... Of heeft iemand anders nog een paar duizend euro's liggen waar je toch niks mee doet?

Dees
    Je kunt bij mij altijd je hart luchten hoor... Voor een groot deel zijn de meeste mannen wel hetzelfde dus een beetje irritatie houd je altijd. Maar hij maakt het echt te bont nu...
    Lekker bekkie heeft Luca toch....

RiTi
    Mmmm....Amy heeft nu maat 20...Dan is 20,5 waarschiujnlijk te groot... Dilemma... Ga ze binnenkort wel even passen in de stad.

Roeltje
    Hahaha....als je het niet erbij zegt gaat echt niemand raden dat jullie op die foto trouwen. Ziet er zo relaxed uit!
    Die zwangere foto is wel mooi hoor... Zit je te ZP-en?

RiTi
    Jij zag er ook leuk uit zeg!

Dretjuh
    Ben je 28 mei in Nederland? Ik heb dan een bruiloft en eindelijk een excuus om me weer eens op te (laten) tutten!
    Kippen ontleden? Peter is echt zo'n Alfaman:D:D:D Dat zie ik die van mij nog niet doen...

Verder
    Zo blij vanavond... Ferdy kwam met een USB stickje aan met de digitale foto-albums van Amy. Die had ik via de Hema al helemaal digitaal aangemaakt, weken mee bezig geweest... en toen crshte de computer. Er was eerst sprake van dat ze voor altijd verloren waren, maar ik heb ze weer terug! Meteen besteld nu bij de Hema...nog een kortingsaktie erbij ook... komt mooi uit!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    PSje
    Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment op je tenen loopt. Wel fijn dat je het iig de goede kant uit ziet gaan met jezelf.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    uh ja, zat te zp-en:) En een mail te sturen naar een vriendin dat het gerommel al een week was gestopt dus dat het vast nog wel even zou duren.. Mwa, niet dus :D
    oh wat goed van de foto's zeg!

PSje
    lekker uithuilen meid, kan alleen maar goed doen:) jammer dat je van hyves afgaat, maar idd, alleen maar meer tijd voor hier :D
    Je hebt nog een lange weg te gaan begrijp ik? Stapje voor stapje kom je er wel meid.. Knuffel.

Panos
    fijne vakantie!!!!! en spammen he als jullie terug zijn!

Dees
    nog een gesprek gehad? Of lees ik er nu over heen?

ik ga mn bedje opzoeken.. morgen rond 11 uur naar mn moeder, moet naar de tandarts dus ze past even op Lenn.. tot morgen!

17. gimena

gimena Niet meer actief

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Lucht denk ik wel ff op he, bij mij vaak wel.
    Zag ineens facebook staan en bedacht me dat ik er niks aan doe...dus hoppa die ook maar gelijk gedeactiveerd.

@Collo; Fijn zeg dat je de foto's weer hebt, zet je ze nu nog ergens anders neer..harde schijf extern ofzo?
    Wat zullen we nu vrijdag gaan doen, is er aldaar een leuke speeltuin voor de kids :D

@Roeltje; Succes met zoeken :)

@hier; kort gesprek, liep al gauw weer stuk..ik moest geen gekke vragen stellen ;)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; is dat wat, kunnen we daar de oudsten lekker los laten gaan :)
    Of heb je andere ideeën?

Deel Deze Pagina