Dees Ik ben er nog nooit geweest, maar dat kunnen we doen als ik niet iets anders nog kan vinden. Vind je het niet erg om zo ver te rijden?
Nee, vind ik totaal niet erg! Beide kids slapen toch wel in de auto Lekker er ff een dagje op uit.. Wat ik nog wilde vertellen... Mannetje gaf dus aan erg moe te zijn, voornamelijk lichamelijk. Wel zei hij dat hij de nachten goed sliep, maar het werk, vroeg opstaan, boodschapjes doen en de avond met een drukke beau werkten niet bevorderend. Dus ik vroeg of ik hem erbij kon helpen, ik denk ik laat me van de goede kant zien. Wat er dan aan bij zou dragen zodat hij lichamelijk het niet zo zwaar zou vinden...pfff en toen maakte hij me toch een rotopmerking, kwam echt verkeerd aan! Dat hij het niet wist en ik niet zulke rare domme vragen moest stellen... ik gaf te kennen hem graag te willen helpen maar als het zo moet...
Dees nou ja zeg! wat is dat nou weer voor opmerking Snap niet wat er dom is aan die opmerking.. Hij mag verdorie blij zijn dat je het voorstelt... Ik zou hem een brief schrijven.. Duidelijk en zonder verwijten opschrijven wat je dwars zit.. Goedemorgen trouwens vannacht Lenn van 4 tot 5 wakker gehad, maar is weer gaan slapen.. half 7 was ie er wel weer klaar mee dus zitten nu te ontbijten.. straks even douchen en aankleden.. dan de kamer even schoonmaken en richting mn ma.. goedemorgen trouwens
@collo: volgens mij ben ik dan wel in NL ja!! Kom je graag mooi maken hoor @Kipontleden: nou zooow eng ist niet, tis gewoon al een geplukte en lege kip die je zo in de supermarkt koopt. Alleen moet je de filets en poten enzo er zelf af snijden als je stukken wilt hebben. Je kunt hem ook zo in de oven doen en eten he Heb in totaal 1,5 kg kipfilet, 1,5 kg bouten en 0,6 kg vleugels voor 15 euro.. niet goedkoop maar goedkoper krijgen we t hier niet. @Dees: zoow... zo'n opmerking komt toch ook als een klap in je gezicht. Laat je je goede kant zien.. ben je behulpzaam en dan krijg je dat :S @Roeltje: toch fijn dat Lenn weer is gaan slapen... pff 4 a 5 uur is geen tijd. Veel plezier bij je moeder vandaag! @Hier: nou hier een rampzalige nacht gehad. ging om 23.30 naar bed, toen was Dani al 2 keer wakker geweest. Daarna is hij tot een uur of 1 a 2 's nachts wakker geweest en veel gehuild. Maar heb hem niet uit zn bedje gehaald dit keer! Toen rond 5 uur weer wakker... daarna viel Layla uit dr bedje :S dus die moest ook getroost worden. Uiteindelijk werd meneer om 5.45 wakker (engelse tijd) dus ben maar gaan douchen.. Ben ik klaar... slaapt ie weer :S hij slaapt nu nog steeds maar goed ik ben vroeg en klaar wakker Eerst de vaatwasser legen, wasje opzetten, dan zal dr vast wel iemand wakker worden. Layla om 9.30 naar de opvang voor een wenuurtje/1,5 uur daarna begin ik met de grote garageklus
Goedemorgen! @dees: jeetje wat een rotopmerking. Dan zet je je eigen irritaties opzij en probeer je hem te helpen en krijg je dit! Kan me voorstellen dat je boos was zeg! @collo: fijn dat je de foto's terug hebt! @roeltje: he was dat nou? Lenn was zo goed bezig met slapen! @dretjuh: klinkt als een vermoeiend nachtje zeg!
Chicken ja met al die diertjes! Echt leuk! Riti hopelijk zitten de sandaaltjes straks goed Panos lijkt me spannen ja met n kleintje op reis! Komt vast goed! Spam telefoon doet raar dus zie geen plaatjes Suus andere naam hebben vind ik ook erg!! Maar als hij niet wil trouwen kan je dat simpel oplossen hoor met n geregistreerd partnerschap!! Dretjuh ahhh jij bent wel een schat zeg Ik ga dat onthouden!! En gelijk maar eens over hebben thuis hihi succes met alles uitpakken! Psje knuffie Collo wat fijn zeg vd foto's!! Dees nou zeg! Doe je zo je best krijg je dat... Bedoelde hij t ook zo zoals je t nu opvat?
Psje ja stond er echt even van te kijken, maar goed, kan ook niet van hem verwachten dat hij het meteen helemaal snapt en elke nacht als een engeltje blijft slapen Hij was ook ontzettend overstuur dus denk een nachtmerrie.. Normaal klinkt het wat drammerig, maar dit was echt een paniek huiltje.. Maar goed, vol goede moed gaan we naar vannacht Ben elk geval heerlijk uitgerust de laatste dagen dus als het gemieter weer opnieuw begint kan ik er weer even tegen aan Dretjuh haha volgens mij zag iedereen een kip met veren en al voor zich moet zeggen dat dat ook wel meevalt hoor om te ontleden en te snijden Maar goed, heb dat op school ook genoeg gedaan evenals complete zalm ontleden (dát is dus WEL ranzig) succes met opruimen vandaag Hebben jullie trouwens ook een kortingsbonnenboekje van de intertoys gekregen? Heb er eens in gebladerd en ik gebruik maar één kortingsbon.. Een inklapbare tafel van MegaBloks.. Zitten ook blokjes bij..normaal voor 45 euro, nu in de aanbieding voor 35 euro.. Plus de kortingsbon van 10 euro.. Kan m dus ophalen voor 25 euro Als ik iemand blij kan maken met het boekje, dan wil ik m wel opsturen..
Deze is het trouwens.. kan m op de site van intertoys niet vinden.. Mega Bloks - Play 'n Go Speeltafel Kopen Bij De Goedkoopste Online Speelgoedwinkel
Goedemorgen!! Wat een leuke trouwfoto's allemaal!! Ik moet hem nog even opzoeken. Had gisteravond visite, dus het kwam er niet van. @Dees...jeetje meid, dat is wel heel raar van hem. Ik zou nu toch echt willen weten wat er aan de hand is. Dit kan toch niet zo. Dat is geen normale manier van communiceren. Ik denk dat ik in dit geval toch m'n spullen zou pakken en een weekje naar m'n ouders zou gaan. En dan met de medeling naar hem toe: "Ga jij maar eens een weekje nadenken hoe je het verder ziet met ons, want hier heb ik geen zin in!" Amen! Wat denkt ie wel!!
@roeltje; ik heb maar besloten om er ff een weekje tussenuit te gaan met de kinderen, die brief of mijn verhaal komt wel.. @dretjuh; zow dan, heb jij er ff een drukke nacht op zitten. En dan nu ook nog een druk, gevuld dagje...toi toi toi. @PSje; ik was ook echt boos en teleurgestel... @Lotte; hij bedoelde het ook echt zo want hij zag er gefrustreerd uit en kreeg een niet zo'n vriendelijke blik.. @kip ie; ik dacht ook aan een compleet gevederde kip...niet dus...scheelt alweer...yikes. @boekje intertoys; hier ook gehad maar vond er ook weinig soeps bij zitten. @hier; luca werd om 7.50 wakker!! Heerlijk. Beau slaapt nog dus lig nog lekker languit in bed met luca, zo straks nog ff snel douchen. Om 12u komt mijn zusje weer hierheen, vanmiddag ff boodschappen doen en denk ik ff langs de prenatal &Hema .
oke had ik gemist Groot gelijk.. Laat hem maar even nadenken.. Volgens mij zou ik er nog een sneer achter aan geven: En zorg er voor dat het huishouden op orde is als ik terug kom.............
@chicken; helemaal waar hoor! Ik heb me dus precies hetzelfde nu bedacht...lees korte reactie naar roeltje. Ik bel vanmiddag mijn ouders wel ff om te overleggen wanneer, aankomende week gaat nog niet lukken ivm 3 afspraken, CB, afscheid oude werkgever etc.
Nou ja Dees...wat een stomme reactie. Ik denk ook dat jullie even een keer tijd voor elkaar moeten nemen om te praten. Inderdaad in een brief zoals Roeltje zegt is misschien wel handig. Even goed naar elkaar luisteren wat er allemaal speelt.. Nou lekkere nacht Dretjuh De kindjes moeten daar misschien ook wel een beetje wennen nog. Roeltje; fijn dat je je de afgelopen dagen weer lekker hebt op kunnen laden. Je weet nu in ieder geval dat hij het kan! Hier heerlijk geslapen. Niet een keer wakker geweest; lekker hoor. De nacht ervoor gespookt van 0.15-03.15 dus we hadden het alledrie even nodig. Nog 1 dagje en dan mogen we even binnen kijken bij frummel. Zou het een zoon of dochter worden. Mijn gevoel zegt weer een kereltje...ben benieuwd! Hoop dat die vrouw van de pretecho ook even naar de niertjes en hersentjes wil kijken...weten we ook meteen hoe dat zit...De 20 weken echo hebben we pas over twee weken namelijk. Maak me toch een beetje druk geloof ik....
Goedzo Dees!! Kies maar eens lekker voor jezelf, dat doet hij blijkbaar ook de hele tijd. Dikke knuffel!
@happy; daar wil die dame vast wel naar kijken als je het vraagt. Ben ook heel benieuwd of Tijs een broertje of een zusje krijgt, ik denk zelf nu een broertje.
Dees that's the spirit komt vast weer goed meid, hij moet alleen een eye-opener hebben geloof ik.. Happy Dat wil ze vast wel als je uitlegt waarom je dat graag wilt.. Ik denk dus een meisje, maarja mijn gevoel klopt nooit he We gaan nog een kopje thee drinken en dan richting mn de stad.. daar komt mn moeder ook heen.. In de stad even een kopje thee drinken denk ik en dan naar mn moeders huis.. Heb helemaal de lente in huis gehaald 2 bossen tulpen gekocht.. Zat altijd een bloemist in het zelfde gebouw als de supermarkt.. Nu is de de bloemist verhuisd naar een zijstraat vlakbij maar de supermarkt wil daar toch nog wat winst uitslaan.. Dus ze verkopen bloemen Onwijs goedkoop.. Volle bos tulpen voor 2.99.. heb er 2 meegenomen.. Een witte en een rode bos.. staan onwijs fris en vrolijk..