December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zal even kijken.. wacht even hoor.. even boekje opzoeken..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    raar zeg! Net of hij denkt dat jij moet weten waarom hij zo doet!! En als dat andersom gebeurd dan begrijpen mannen t zelf
    ook niet;) die hebben ook uitleg nodig. Pff echt rot dit

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Een bumbapuzzel.. 8,99 maar zit geen bon bij, dus die is al in de aanbieding in de winkel..

Een puzzelboekje.. Uit elke pagina kan je dan een puzzelstukje halen.. Is nu in de aanbieding voor 4.99..

Houten puzzel voor 5.99 (ook zonder bon dus sowieso al voor die prijs in de winkel)

In het hele boekje staan alle aanbiedingen.. bij sommige zit een bon van 10 euro korting.. wil hem wel opsturen naar je.. kan je gewoon even kijken wat je nog wil hebben.. Misschien nog wat nieuw spul voor de tweede uk?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik ga nu afsluiten.. Moet zo weg.. Maar neem het boekje wel mee naar mn moeder.. lees ik daar wel of je m wil hebben.. Heb je adres nog dus kan m vandaag nog opsturen.. tot vanmiddag!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    we wilden sowieso wat nieuwe leerzame
    dingetjes gaan halen voor Milan:)! Ik heb t boekje alleen niet gehad of anders perongeluk weggegooid:(! Dus als
    niemand anders m wil dan wil ik m graag:)! Thanks

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @happy: ja dani zal t vast wel raar gevonden hebben om ineens weer in een andere kamer te liggen, arm menneke.

oehh spannend, ik denk ook een jongen hoor!
    Kan me voorstellen dat je niet 2 weken wilt wachten als je je zorgen maakt. Zeker niet met de bruiloft die eraan komt :D

@Roeltje: veel plezier!!!
    Hier gisteren ook tulpen gekocht :) en narcissen :p heerlijk de lente in je huis.

@hier: ga zo ff n beetje mascara opdoen, stukje As the wordl turns van gisteren kijken, als peter beneden is ga ik ff de logeerkamer wat schoonmaken, hoeft niet veel aan te gebeuren qua poetswerk. En om 9.30 (UK tijd) Layla naar school brengen

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; ik hoop het maar..

@Lotte; die uitleg krijgt hij ook nog wel, eerst maar eens kijken hoe hij dit opvat.

Ik ga maar eens douchen, tot straks!

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @happy: Spannend de echo! Ben benieuwd wat het is! Kan me trouwens niet voorstellen dat ze niet meteen even naar de hersenen en nieren willen kijken. Volgens mij doen ze dat soort checkups sowieso standaard bij pret-echo's. Bij ons is er dus uit de pretecho gekomen dat uk een verwijd nierbekken heeft, dit heb ik weer doorgegeven aan het ziekenhuis en ik krijg met 30 weken een extra echo om te checken. Goed geregeld dus.

@dretjuh: Pittig nachtje!

@roeltje: Missertje van Lenn, kan gebeuren!

@dees: Nogmaals veel sterkte meis! Ik geloof dat je samen veel kan oplossen, maar dan moet ie natuurlijk wel openstaan voor een gesprek... Hopelijk schudt dit hem even goed wakker! En idd, alles in een brief zetten (zonder verwijten, vanuit je eigen gevoel) die hij in zijn eigen tempo kan lezen en op kan reageren.

@suus: En? En? En? Maak ik het nog mee op de valreep voor mn vakantie??

Hier nog steeds druk met pakken. Heb 2 tassen/koffers, waarvan er 1 volledig in gebruik is genomen door uk. Vraag me ernstig af of dat normaal is, of dat ik gewoon teveel meesleep.... Er blijft dus nog 1 koffer over voor ons samen, dus wordt proppen :).

Oja.. ballententje heb ik dus echt gesloopt. Zucht. Volgende keer wacht ik wel weer braaf ipv de onafhankelijke vrouw uit te hangen...

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ niet dezelfde naam hebben als de rest: vind ik soms ook wel lastig, maar goed..

@ trouwen en alles geregeld klrijgen: bij ons was uiteindelijk het samenlevingscontract plus testament beste optie.. we willen nl mensen uitsluiten als we er alle 3 niet zijn.. dus hadden toch een testament nodig en dat is dan dus niet geregeld met trouwen..
    ook wilden we dat als lianne later scheid en wij er niet meer ijn haar partner niet het erfdeel kan opeisen.. dus vandaar

@ collo: JAAAAAA je fotos terug!

@ dees: huh? welke vraag stelde je dan die hij gek vnd?
    hmm.. klinkt beetje zo'n opmerking die mijn mannetje ook kan geven als hij randje BO zit... maar dan stel ik ook diezelfde vraag en is het antwoord nee, want hij weet het zelf niet en ik moet gewoon normaal doen..
    maar dit is wel beetje een hele harde reactie ja.

@ intertoys boekje: welgehad maar gaan er niks uit halen

@ nacht: eerst om 3 uur lianne wakker, waarom geen idee! nieuwe luier, terug in bedm, nog paar kikjes en stil..
    rond 5 begon mannetje te spoken, had hoofdpijn en was pijnstiller aan het halen maar ging niet helemaal zachtjes..
    om 6 uur kikje lianne en vervolgens een vogel die voor ons raam ging zingen............................................... en dan gaat om 6:30 de wekker..............................

@ dees: lastige beslissing maar knap hoor...
    zou alleen niet tegen je ouders zeggen wat er is... maar wel zorgen voor internet he ;)
    en ff een nieuw emailadres voor jezelf aanmaken.

@ roeltje: zo'n puzzelboekje is leuk! heb er 2... doen we nu voorlezen en dan straks puzzelen

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dat hadden ze toen bij Tijs ook gezien van zijn nierbekken...daarna weer bij de 20 weken echo. Hoop voor je dat het met 30 weken in orde is; dan hoef je tenminste daarna niet meer met je hummel naar het ziekenhuis. Anders gaan ze echo's maken....is geen vervelend onderzoek, maar gewoon niet leuk!
    @Tentje; oeps!

ATWT...pfff loop echt heel ver achter :(

Bonnenboekje...ik ga het ook niet gebruiken, als iemand het wil hebben hoor ik het wel.

Heftig Dees...hoop dat het helpt meid.

Fysio was gisteren trouwens weer super tevreden. Qua lopen zit hij eigenlijk op gemiddeld; hij gaat nu zelf staan in de box, loopt langs de tafel (ziet er zo schattig uit) en probeert bijvoorbeeld van de bank-tafel te gaan en terug. Aan het handje stapt hij heel vlot. Alleen het gaan zitten doet hij dus nog steeds niet! Gisteren bijna voor het eerst alleen (gek he dat hij dat nog niet doet....) Van zit naar lig gaat steeds vaker wel zelf...al zie je dat hij dat ook spannend vindt. Het is gewoon een heel voorzichtig mannetje. Het gekke is dat de fysio zei dat hij misschien straks al wel los kan lopen, maar het nog steeds niet van lig-zit-sta zelf kan. Dus als je hem weg zou zetten loopt hij dan zo weg...maar vanuit zichzelf zou hij het niet doen. Beetje vaag...zal allemaal wel goedkomen op den duur!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Vandaag is de dag he? Laat me niet in de steek!

Dees
    Ik heb er geen woorden voor meid. Wat een rot opmerking.

Hier
    Een huilerige jammerende Amy die pijn heeft van haar kiesje dat doorkomt. En mijn moeder komt vandaag niet schoonmaken want die is ziek....Boehoe...

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Ik stelde hem een aantal vragen over zijn gevoel, wat hem dwars zit, ik hem niet meer ken zoals voorheen en merk dat hij het zwaar vind.
    Maar dat viel dus ff in verkeerde aarde, kreeg ook echt het idee dat hij niet wilde praten.

@Happy; Klinkt idd alsof tijs het eng vind, ze hebben het straks ineens een keer door :)

@Collo; Een doorkomend kiesje is ook pijnlijk, arme amy..
    Je gaat dus een lekker dagje tegemoet ;)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Even niet alles terug kunnen lezen :)

Happy: Veel plezier morgen alvast met de echo, hopelijk is alles goed en kijken ze het even na.

Suus: Heb je nog een beebje in je buik?

Dees: Dikke knuffel, hopelijk trekt hij bij als je even weg bent met de kids.

Happy: Wat goed dat Tijs nu ook gaat optrekken enzo, hier precies hetzelfde verhaal ;)
    Mitch gaat ook waarschijnlijk eerder lopen als zelfstandig zitten, enzo.
    Hoe dan ook het zijn kanjers onze mannen ;)

Hier: Gisteren naar de kermis geweest met de kids en vriendin. Daarna thuis met zijn alle gegeten en toen ben ik plat gegaan. Had zo barstende koppijn kon mijn ogen niet meer open houden. Gelukkig kwam mijn man optijd thuis en hij zag hoe ik eruit zag dus heeft hij Mitch maar even op bed gelegt. Nu gaat het gelukkig weer. Heb vanaf 22:30u tot 06:45u geslapen :$ Had denk ik ook gewoon slaapgebrek van die weken dat Mitch nu snachts steeds wakker is.
    Die heeft gelukkig nadat ik hem om half 10 weer terug in bed gelegt heb de hele nacht geslapen.

Vandaag hier de boel opruimen,poetsen enzo. Vanavond even langs mijn zwager die is vandaag jarig, zondag vieren ze de verjaardagen van hun 3 kids.
    Dus dan zitten we daar ook weer een hele dag!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: ik denk niet dat je te veel bij hebt, je hebt voor je uk gewoon veel nodig.

@Collo: ahh kiesje :( sneu

@Happy: ahh komt allemaal wel goed joh!

@Caruli: fijn he als je door kan slapen. Zoow 3 kids op 1 dag jarig of wat?

@Hier: nou dani is nog steeds huilerig, heeft net een half uurtje geslapen maar werd weer huilend wakker.
    Wilde zo graag ff aan de garage beginnen maar is nog niet gelukt. Dan dalijk maar over n uurtje als layla thuis is en ze geluncht hebben.

misschien maar goed voor mn knie en liezen ook.. en heb meteen GTST van gisteren kunnen inhalen :p

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; pff sterkte meid, wat een rotopmerking.

@ Collo; jaaah rode sandaaltjes :p! hihi

@ Dretjuh; ooh je zal gebroken zijn.
    Wij slopen ook vaak hele kip, komt veel mooier vlees van af dan van filet. We doen het ook wel met gare kip, dat is veel malser doordat het aan het bod zit met bereiden en kan ook zo de vriezer in.

@ all; ben het verder ff kwijt.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; goed bezig meid, is niet niks het allemaal aan te gaan en uit te pluizen. Kost ook bakken energie, respect!

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Eindelijk bepakt en bezakt. Nu wachten tot uk wakker wordt, boterham erin en off to the airport! Zin in! Tot over 2 weken meiden!

@dretjuh: Gelukkig, dacht al dat het aan ons lag :). Sterkte met Dani!

@collo: Succes met Amy vandaag!!

@joyce: Las het net, triest....

@suus: Ben je nu wel of niet bevallen.......?

@riti en de rest: Zwaai!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Oh haha, dat bedoelde ik niet;). Bedoel alleen dat als mannen "raar" doen wij het allemaal zonder uitleg maar moeten begrijpen (zo lijkt t als ik zn reactie lees), maar als wij "raar" doen dan moeten ze wel ineens uitleg hebben;). Dat bedoelde ik:D

Panos
    Zonde van het tentje:(

Testament enzo
    Snap daar allemaal de ballen van, dus wij hebben niks geregeld.........moet echt gebeuren, maar weet echt niet hoe en wat. En ik weet dat het vast wel uit te zoeken is, maar momenteel krijg ik dat niet in mn hoofd.........

Caruli
    Leuk de kermis:D

Dretjuh
    Arme Dani...moet echt wennen lijkt wel!

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ suus en rest qua peuterbed vs gewoon bed:

Hier hebben we toen voor Nora voor na ledikantje een peuter/meegroeibed gekocht (IKEA). Dan is het niet direct een hele grote overgang. Dat peuterbed kan versteld worden tot 2mtr nogwat haha dus past ze lang in dan.

Bij Nora was de overgang makkelijk, dus al vrij snel het bed op grootste stand gedaan. Vond ik makkelijker met beddengoed etc. Maar van sommige collegas en vriendinnen hoor ik dat hun kindje wat moeite heeft met de overgang en dat een kleinere tussenmaat soms uitkomst kan bieden.

Hangt dus ook net van je ukkie af denk ik hoe het gaat en wat fijner is. Maar ja ik denk ook maar zo: eens moeten ze toch in een groot bed haha! Dus dan maar zsm daarnaartoe werken.

Maar ieder voor zich hoor.

Knuff,
    Mili

Deel Deze Pagina