December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bed
    Een groot bed gaat het waarschijnlijk nog niet worden hier omdat we niet precies weten wanneer we hier weggaan. Een groot bed en ledikantje voor de kleine past niet in Milan zn kamer:( Lastig!

2. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    K ga mn best weer doen met reageren..

Joyce,
    Eerste dagen hier bevallen me prima ;)
    Dees,
    Wat n schatje!!!!
    En wat een klote opmerking! Sterkte meiss. Hoop dat t snel beter gaat.
    Trouwspam,
    Krijg er trouw kriebels van:p
    Gimena,
    Had ook tot de laatste dag maar een mini buikje. Mensen die me niet kende dachten dat ik net op de helft was
    Dretjuh,
    Mooi dat de reis goed is gegaan!
    Panos,
    Zal wel te laat zijn, maar veel plezier!!!!! (zwaai terug;))
    Rest,
    Sorry, vergeten..
    Bedje,
    Ledikant doet het voorlopig nog prima. Kan in t midden nog 3 spijltjes eruit halen, dus dan kan het nog wat langer mee voor we over stappen op een gewoon bed. Ga ook niet beginnen aan een peuterbed. Vind hert zonde van t geld.

Jamie werd vannacht om 1u wakker fles dr in en weer naar bed.
    Voor sommige klinkt mss lekker makkelijk, maar pff ben t niet gewend..
    Jamie nu weer wakker, dus ga dr maar uit bedje halen. Ga maar weer het wasmachine vullen…
    Hoop vandaag de bovenverdieping op orde te krijgen en nog wat aan mn studie te doen..
    Kom straks nog wel ff spieken hier!!

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all:
    Hier trouwens veel harde buiken met rustig aan doen. Heb abonnement sprotschool opgeschort, want dat gaat niet meer.

Controle VK alles was goed, harte gehoord en gezien op echo, haha uk wilde niet meewerken met de doptone schopte er steeds tegenaan. Voel ukkie al sinds maandag 21 maart, zo'n leuk gevoel weer!

Buik groeit goed, mn baarmoeder nu nog maar net een kleine vinger onder de navel. Is best ver voor 18wk zei de VK, maar was geen probleem. Qua gewicht nog niets aangekomen (gelukkig haha was al zwaar van mezelf)

Sterkte aan ieder die t ff moeilijk heeft. En succes voor de klussers en testers!

Greeetsss,
    Mili

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @panos: hele fijne vakantie!! enneh dat ballententje gesloopt:( dat vind ik heel knap van je:p

@all: bedankt voor de lieve reacties nav mn berichtje van gisteravond.

@dees: ik vind het goed dat je nu voor jezelf en de kindjes kiest. Maar besef wel dat even weggaan ook het begin van het einde kan zijn. Dat jeroen dan besluit om verder te gaan zonder jullie...
    Misschien is het een idee om een brief achter te laten waarin je uitlegt dat je niet bij hem weg wil maar dat het je nu allemaal even teveel is thuis. Dat je moeite hebt met zijn gedrag en dat je je door hem buitengesloten voelt omdat hij niet met jou wil delen wat er speelt. Dat je denkt dat het voor hem ook goed is om even een weekje alleen te zijn zodat hij even op adem kan komen en kan nadenken.
    Aan het eind van de week is het misschien een mogelijkheid dat jij iets eerder naar huis gaat zodat jullie samen kunnen praten zonder de kindjes, dat je ouders nog even op de kindjes passen en dat je ze de volgende dag ophaalt??
    Heel veel sterkte meid, ik heb echt met je te doen. dikke knuf!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    slaat echt even als een tang op een varken, maar...
    ben een stukje aan het bestraten in de tuin (nee niet lekker vlak vanuit het midden, een rot hoek/rand). Allemachtig dat is best zwaar zeg :p, beetje zelfde duffigheid als met boodschappen doen. Eerst heb je de stenen al ergens vandaan gesjouwd en ze netjes opgestapeld (als je pech hebt ze eerst al ergens uit gefrut), vervolgens pak je ze weer in delen naar je werkplek om ze dan 1 voor 1 op de juiste plek te puzzelen. Dan heb je ze dus 3 zo niet 4 x in je handen gehad :(.

Maar goed, best leuk echt net puzzelen :)

*einde onzinbericht*

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mili
    Fijn dat alles goed is met ukje! Jullie willen niet weten wat het is??

Dees/Psje
    Klinkt wel goed zoals PSje het omschrijft!

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

@panos en alle anderen die nieuwsgierig waren: ik loop nog gewoon rond hoor!
    Vanacht weer eens ouderwets heeeeeeerlijk geslapen! Wow wat knap je daar toch weer van op zeg! alleen 1x eruit geweest voor een plasje ;)

Vanochtend samen met Marc boodschapjes gedaan, want hij is toevallig vrij vandaag. Nu is hij het gras aan het maaien en heb ik de tuintafel schoon gepoetst, klaar voor de zomer! :D Wij zijn goed bezig!
    Maud heeft trouwens al een behoorlijke speeltuin buiten, zo leuk! Ze is gisteren samen met Mike (zoon van vriendin, 10 weekjes jonger) wel 2 uur heerlijk bezig geweest in de tuin, wat een genot voor een hoogzwangere mama zeg!
    Ze heeft nu een zandbak, glijbaan, wipding en een fietsje in de tuin en eigenlijk moeten we alleen nog ff een goede schommel dan is het feest compleet! :D

Zo, lekker ff ego ;) haha!

@dees: begreep ik het goed en ga je toch ff naar je ouders met de kinders? Ik hoop dat het allemaal snel losloopt daarzo!

@panos: fijne vakantie!!!!

@happy: wanneer heb je de echo? Ik verwacht een meisje voor jullie :D

@iedereen: zo lek als een zeef...:)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; jeetje wat een activiteiten met je bolle buik. Klinkt als een heerlijk speelparadijs bij jullie in de tuin, leuk!

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi, Riti de activiteiten vallen mee hoor! En als de uk er met rust niet uitkomt, dan moet ik misschien juist wat meer doen om hem/haar los te werken ;) haha!
    Hoe is het daar? schoentjes al binnen?

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; met dit mooie weer moet de uk wel naar buiten willen! Misschien wacht hij of zij op de schommel :p.
    Nee nog geen schoentjes ontvangen, wel een mail dat de rode weer binnen zijn :( :x :). Heb nog gebeld, pindakaas. Kan ze wel terugsturen en dan voor de rode gaan, maar weet niet of ik dat aandurf als ze goed zitten aangezien Maura nu echt heel hard schoenen nodig heeft (huidige zijn echt veel te klein :)).

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hmmm das balen dus... je piest er ff net naast dus...Tja, ach, oudroze is misschien ook wel superleuk voor de afwisseling! Bekijk ze eerst gewoon en anders zijn ze nog zo omgewisseld... Loopt ze gewoon een paar dagen op blote voetjes met dit weer hihi :D

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: maar hoe voel je je verder? geen gekke dingern? al ananas ingeslagen?
    en hoe gaat het nu tussen jou en mannetje?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Panos: Veel plezier :D

Dretjuh: Nee de kids zijn 10-13-22 april jarig, vandaar dat ze het op 1 dag vieren. Maar we moeten de dag zelf ook nog even op de koffie. Dus zien we ze de maand april 5 keer.
    Zwager is op 7 april jarig maar viert het in de zomer altijd samen met zijn vrouw.

Mili: Fijn dat alles goed is met jullie beeb.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mili: fijn dat je de kleine voelt en dat verder alles goed gaat. Als t sporten niet gaat, idd vooral niet doen!

@Suus: wauw klinkt als een heeerlijk speeltuintje bij jou daar.
    Gweldig toch, lekker genieten als je zoo hoogzwanger bent :)

@Caruli: zoow 3 kids allemaal in april, goed gemikt :p

@Hier: nou de garage is voor 1/3 deel overgezet in mooie bakken. een andere 1/3 staat nog in verhuisdozen en de rest zijn grotere dingen zoals meubeltjes en nog een hoop oud karton.
    Maar alles beetje bij beetje hoor want mn liezen doen echt zeer.

Strakjes eten maken (rucolastampotje met champignons en kalkoenschnitels, komkommertjes en olijfjes erbij hmmm)

Kids in bad en naar bed, stofzuigen en dweilen dan optijd naar bed!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dretjuh: 2 waren er idd in april maar de 3e wilde denk ik ook graag in april jarig zijn, die is 7.5wk te vroeg gekomen ;)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Caruli; mooi maand voor jullie :).

@ Dretjuh; goed bezig! mmm klinkt lekker wat jullie eten.

@ Suus; inderdaad, op dr blote pootjes kan ook best :p. Nee hoor, als ze goed zitten mag ze ze lekker houden, prima.

@ Maura's verzameling schoenen :); de nieuwe leren slofjes zijn binnen (die zijn wel rood :p) en heb inmiddels teva slippers een maatje kleiner ook rond. Madam zal niet gauw weer op te klein schoeisel lopen :D.

@ Dees; hoe gaat het nu met je?

@ eten; pffff lekker makkelijk vandaag. Bak pompoensoep uit de vriezer. Voor Maura er een broodje in stukjes in gesneden en een tomaat, ze vond het heerlijk. Onze versie straks is met bruchetta's met lekker veel tomaat.

17. mroos

mroos Niet meer actief

Hoii allemaal:D.

Heb ff globaal bijgelezen!

Mijn zus uit A'dam kwam onverwachts eten, risotto met kiprollade, fantastisch gelukt dus erg lekker.

Heerlijk weekend nu, ben erg moe dus zal wel vroeg op bed liggen. Morgen lekker op de fiets(half uurtje) naar de bio-supermarkt, lekkere dingen inslaan voor Boaz en onszelf;) en even voor schoentjes kijken voor Boaz met flexzool (bij een schoenenwinkel in de buurt;)).

Morgenmiddag afspraak met de vk! Gijs heeft de middag vrijgenomen dus gaat lekker mee. Net als bij Boaz waarsch alleen met de eerste en 1 vd laatste afspraken, en met de echo's natuurlijk, de rest van zijn vrije dagen mag hij nl lekker in november opnemen:D.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, zit lekker op de bank met een kopje thee..
    Druk dagje gehad vandaag.. Bij de tandarts alles goed.. waarschijnlijk kiespijn door de kopstoot die ik van Lenn kreeg van de week (Ik wilde bukken en hij net omhoog dus bam, precies tegen mn onderkaak aan) hij kon niks raars ontdekken..

Lekker samen gedouched.. Hij had dikke pret haha:) Met een speelgoedhaai tegen een blokje op botsen;)

Tijdens de fles viel hij in slaap en is ook niet meer wakker geweest.. Kon hem slapen verschonen en in zijn slaapzak leggen.. Werd even wakker toen ik hem in bed legde maar deed gelijk zijn oogjes weer dicht:)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: hmm lekker pompoensoep, jammer dat Peter niet van pompoen houd. Maar hier in engeland is dat veel te vinden, ook 1 persoons porties gelukkig

@Mroos: gezellig toch dat ze kwam eten
    Goed bezig met biologisch eten!
    Erg lief dat gijs vrij neemt voor de VK! Succes morgen

@Roeltje: gelukkig was t niet veel met je kies!

@Hier: zoow kids gebadderd, liggen lekker op bed.
    Ze hebben lekker gespeeld buiten, allen wel weer last van mn liezen en zitbotjes, dus blijf lekker op de bank vanavond

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Laat me niet in de steek he? Het moet vanavond nog gebeuren hoor!

Dees
    Ik zit even met een dilemma. Had er helemaal niet aan gedacht dat Amy morgen in principe naar het KDV gaat. Nu kan ik haar wel ziekmelden ofzo, maar kan ook gewoon alleen met Lizzy met je afspreken. Misschien is dat ook iets minder druk? Kunnen we misschien iets beter kletsen?
    Verder moeten we nog even iets concreets afspreken. Wilde je eerst nog even langs mijn huis komen? Moet je wel waarschuwen dat ze hiernaast morgen weer behoorlijk gaan klussen, dus weet niet hoe rustig we hier zitten. We kunnen misschien ook wel even naar de kermis in Waalwijk gaan? Of hier naar een indoor speeltuin... We kunnen het morgen wel even bekijken...

Deel Deze Pagina