December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Zie dat de kermis pas om 15.00 open gaat :(

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Haar ziek melden is ook weer zoiets...lijkt me niet nodig.
    Al zou het denk ik zelf we leuk zijn voor Beau, heeft ie ook een speelmaatje :D
    Daar kan en ga ik verder niet over beslissen.
    Iets concreets afspreken is wel slim he, zal ik eerst langs rijden en dat we dan bekijken wat we gaan doen.
    Hoelaat zal ik bij je zijn, zo rond 12u doen?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Collo: Kermis is idd pas om 15:00u open ;)

Staan heel veel dingen voor volwassen en 3 dingen voor de kleintjes.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Denk dat ik haar dan toch maar naar het KDV laat gaan. Als het nl. morgenochtend echt zo'n herrie is hiernaast zie ik het niet zitten om beide kleintjes thuis te hebben. Amy schiet van heel hard geluid behoorlijk in de stress. Lizzy snapt nog niet dat dat eng is, dus die trekt zich er niks van aan. Is wel ongezelliger voor Beau, hij zal het met Lizzy en mij moeten doen. Kom ik de volgende keer wel die kant op met beide ukjes...

Suus
    Hoe is de situatie nu tussen jou en je vriend? Alles een beetje overgewaaid of wordt er gewoon niet meer over gepraat...?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; prima hoor. Ik zie morgen wel wat ik aantref :)
    Rond 12u afspreken dan? Dan rij ik hier weg tegen 10.15...

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Net maar even een hartvormige paraplu besteld voor volgende week...Voorspellingen zijn niet echt gunstig :(

Nog een paar uurtjes. Morgen de echo al om 9.15. Kan pas na de middag online komen...Pfff spannend hoor..

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Happy: Oh ik heb het weer voor volgende week nog niet gezien.
    Wel fijn dat je morgenvroeg de echo al hebt, dan hoef je er niet de hele dag op te wachten.
    Heel veel succes en plezier he ;)
    *duim*duim*duim*

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Als je om 10.15 wegrijdt ben je er wel; eerder denk ik... Ik houd er rekening mee dat je tussen 11.00 en 12.00 hier bent. Gezellig!

Happy
    Oh spannend morgen...en wat kl*te van de weersverwachting. Maar met onze bruiloft heeft het ook heel veel geregend, behalve precies op de momenten dat wij buiten waren. Tijdens de fotoshoot zelfs nog een zonnetje gehad... Dus niet wanhopen...

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zou ook goed zijn inderdaad Collo...tussendoor maar even droog. Ons trouwvervoer is een bakfiets...maar misschien dit weekend toch maar even de auto door de wasstraat in het geval dat...

Ga slapen....spreek jullie zeker morgen. Duim maar dat het een gezond kindje is...dan ga ik echt genieten van die laatste 20 weken!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Lees net dat bij beide indoor speeltuinen het op vrijdagochtend peuterochtend is. Als je dan voor 12.00 uur komt, is het een stuk goedkoper.

Of we kunnen lekker gaan lunchen op het terras hierzo, met Beau in de zandbak...: StroopenZo - home

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ik ga er een eind aan breien hier... Ben nog steeds aan het twijfelen om Amy thuis te houden of niet.... Vind het ook zo zielig als er zo'n mooie leuke dag aan haar neus voorbij gaat.
    Qua uitslapen kan ik haar ook beter thuishouden anders moet ik om 07.00 uur haar klaar maken voor het kdv... Maarja. als ze hiernaast beginnen met frezen ben ik wel het bokje als dat echt heel veel herrie is... Dub, dub, dub....ik kan nooit kiezen. Nijg toch weer naar haar lekker hier houden...en morgen met Beau spelen.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Neem aan dat je een TomTom ofzo hebt? Maar je kunt het beste tot helemaal achterin de wijk rijden. Op het einde rechts is nog een parkeerplaats, daar kun je het beste parkeren. Je ziet dan een blok Huizen waar een grote roze geboorteraamsticker met De naam Sam hangt. Dat blok moet je zijn, laatste huis aan de linkerkant.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    Gelukkig was het een eenmalige actie van Lenn, want vannacht heeft hij heerlijk geslapen.. Half 7 werd hij wakker van een poepluier..
    vandaag even in huis bezig, is weinig gebeurd van de week.. Hopelijk zit bij man aan boord alles mee, ze wilden deze week op tijd thuis zijn..

Collo en Dees
    Veel plezier vandaag:)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #3974 BLiS, 8 apr 2011
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
    Morning ladies..

@collo; sorry dat ik ineens niet meer online was, luca lag eens wat eerder dan gepland op bed, ben er toen zelf ook ingekropen.
    Mannetje zat zelfs nog beneden!
    Ik had Amy denk toch lekker thuis gehouden, zo'n dagje uit is natuurlijk veel te leuk :D
    Snap dat je zit te dubben..
    Ik heb navigatie in de auto, auto van de zaak :D kom er vast wel met ook jou hints en tips.
    Qua aankomsttijd ben ik echt afhankelijk van ut verkeer, rij zelf altijd wel stevig door.

@roeltje; lenn heeft zich gisteren vast en zeker een keer vergist.
    Ga je niet teveel poetsen vandaag ;)

@hier; de eerste irritatie op deze vroege ochtend is alweer een feit...
    En om iets heel kleins..maar ik kon het niet laten om zijn lieve actie ( te vragen welk shirt/trui aan te trekken) die daarop volgde af te snouwen met "joh,maakt mij niet uit" :)

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen! heerlijk dagje om vrij te zijn dacht ik zo!

dees en collo veel plezier!

XL slaapt nog lekker, nog geen geluidje gehoord, heerlijk! afgelopen week door de sprong en koorts?! echt niet te genieten geweest dus kan z'n rust wel gebruiken (en mama ook)

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Morguh!

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

moge!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen bapsie en stink!!

@bapsie; hihi, geniet nog ff van je rust! Die komt straks nog maar sporadisch voor.
    Het belooft een mooie dag te worden, de zon schijnt hier al volop!
    Ga je wat leuks doen?

@hier; beau wordt nu net wakker dus ik ga maar eens uit bed :)

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier schijnt de zon ook al volop.

Zo maar eens Luuk wat fruit geven en dan naar het winkelcentrum. Even wat korte broeken, speelgoed en kindercdtje halen.
    Hebben nu een cd speler in de auto dus das wel leuk. :)
    Vanmiddag maar even rustig aan doen. Dit weekend weer een druk weekend.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @stink; ik heb gisteren bij de Hema en de prenatal nog geshopt voor korte broeken, ook de H&M heeft leuk spul.
    Succes en geniet van je vrije dag!

Deel Deze Pagina