Hello Milan slaapt nog lekker en ik lig nog in bed, ben moe! Riti haha dat met die stenen ken ik v manlief, alleen moet je er dan nog 4 x verplaatsen bijtellen Mroos succes bij de vk! Hier t zelfde Alleen eerste afspraak mee en tweede ( allebei met echo) en verder 20 weken echo. Vrije dagen zijn straks idd beter te gebruiken dretjuh dani beetje geslapen vannacht? Happy veel PLEZIER tijdens de echo!! En succes H&M kon 3 kortingcodes invoeren dus had 18,50 korting!! leuk vorige x ( tevens laatste x dat ik wat probeerde te kopen), liep de site steeds vast bij t afronden. Grrr
@collo & dees: veel plezier!! Wil wel kids spam zien hoor @Stink: ah leuk korte broeken, moet ik hier deze week ook nog halen, dani heeft er nog maar 1 hihi CD is altijd leuk Shop ze! @Lotte: lief dat je dat vraagt Nee niet echt hihi @Hier: nou weer beroerd geslapen eigenlijk. Niet zo erg als gisteren maar toch.. Layla werd gisteravond nog een paar keer wakker (voor t eerst in dr leventje!) Dani vannacht nog 3 keer, maar hij was nog zoooow vervelend als de dag daarvoor. xit nu aan de eettafel met Dani, hem pap te voeren maar dat vliegt overal nu als alles dalijk beneden is en gegeten heeft gaan we richting Londen (groot winkelgebied met ook ikea enzo) om nog wat spullen te halen voor de logeerkamer zoals een dressoir en gordijnen, plankje voor badkamer etc.. Vanavond om 19.30 komen mijn ouders aan opt vliegveld jeeej die komen tot woensdag logeren, vind ik wel leuk de laatste keer dat ze hier waren in Januari zaten we er net en wast nog n zooitje
Zooo, Beau eet ondertussen een boterham en mama bedenkt zich of ze geen spullen vergeet... Adres staat genoteerd, dat is wel belangrijk natuurlijk Luca ligt nog op bed maar haal ik er zo uit voor een voeding, anders loopt dat weer spaak. Ik zit echt te dubben wat ik Luca moet aandoen vandaag..shirtje met lange mouw of korte mouw.. @Dretjuh; Shopse vandaag, gaat vast wel lukken @Lotte; De zon schijnt, kom op..lekker je bed uit!
Dretjuh balen zeg! Hopelijk gaat t snel beter! Leuk dat je ouders komen! Veel plezier ohh Londen...lijkt me zo gaaf! Korte broeken Heb nog van vorige zomer, toen zou ie t aan moeten kunnen maar was ie veel te smal! Hopelijk lukt t nu wel haha. Dees Vind in bed liggen net zo lekker haha. Ben er ondertussen al uit. Zou korte mouwen doen en evt een dun blousje of shirtje met lange mouwen meenemen
hier lopen ze iig met korte mouwen. Je zou voor Luca ook evt een vestje mee kunnen nemen voor als hij het koud heeft. @Hier: pfff ik en dani staan zowat klaar om te gaan dus wil boven kijken hoever peter is.... ligt ie nog op bed :S pfff daar wordt ik nou zoo moe van he.. dus die staat nu onder de douche, dan haalt hij layla (ik kan niet naar boven met dani beneden) en dan moeten ze nog eten enzow:S
@lotte; Dat bedacht ik me dus ook, heb Beau ook korte mouw aangedaan en een shirt met lange mouw mee. heb zelf ook lekker wat zomers aangetrokken, wordt daar wel blij van
Dretjuh niet handig!! Dees Ik weet zelf nooit wat ik aan moet, heb t snel koud! Het wordt 17 graden dacht ik. Is voor mij lange mouwen weer
Hier is het nog lange mouwen weer Hebben rond 13.00 uur pas zon voor het huis.. achter het huis de hele dag schaduw dus geen korte mouwen vandaag boven is gedaan, alleen daar nog stofzuigen vanmiddag.. beneden is gedaan, alleen nog dweilen.. toilet en keuken nog even doen als Lenn op bed ligt en dan lekker niks meer.. nog niks van man gehoord dus zal nog wel even duren, heb dus alle tijd
Dees Al vertrokken? Zie je zo wel verschijnen... Amy heb ik lekker thuisgehouden Zit ook nog te dubben wat Amy aan te trekken. Heeft nu een jeans en longsleeve aan, maar misschien is een rokje of jurkje toch leuker...
Hoooooi Wat een heerlijk weer weer inderdaad! Maura is met al deze mooi dagen wel helemaal gekleed, dwz armen en benen bedekt en sokjes aan. Alleen wel alles lekker veel dunner . Heerlijk. Collo en Dees (en Amy en Beau en Lizzy en Luca), veel plezier vandaag!
Amy heeft inmiddels een rokje/legging en truitje met korte mouwen aan. Neem wel een vestje mee. Tis wel nog iets fris buiten voelde ik net. Ze zijn hiernaast volop aan het frezen...takkeherrie. Zal blij zijn als we straks weg kunnen.
Weer wordt ook niet super warm 16-17 graden. Hier joepie ga na m'n ontbijt de auto schoonmaken van binnen
Hoii allemaal, @Colle&dees, have fun! @Lottie, succes met de auto schoonmaken.. moet hier ook nodig gebeuren, maar heb er echt nooit zin in. @Happy, hoe was de echo..? Ik heb net Boaz zijn eerste schoentjes gekocht en ze zijn zo leuk. Ze zijn blauw, van bardossa, ik vind ze echt superleuk (en duur.. maarja). Nu hopen dat hij er ook nog eens op gaat lopen haha.