December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; wat leuk, weer een mijlpaal. Bardossa heeft superleuke schoentjes, daar gaat hij vast en zeker snel van lopen ;).

@ Lottie; lekker klusje, beuh, succes!

@ hier; ben kapot, zit gewoon te balen dat ik hoor dat Maura al weer wakker wordt, belachelijk echt. Heb ook echt nergens zin in, straks maar gauw wat gaan ondernemen met dr, dan raak ik het misschien kwijt.
    Gáaapie

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, dat is niet belachelijk hoor.. Ik heb er ook weleens 'last' van. Als je zelf moe en futloos bent dan is het weleens lastig dat je kind er áltijd is(je begrijpt wel wat ik bedoel). Als ze dan ook nog eens minder slapen dan normaal dan kan het je best eens aanvliegen.
    Meestal is het de volgende dag weer over toch? Dus absoluut niet schuldig om voelen..

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    En hier begint het weer van voren af aan.. Hij weigert weer eens te slapen:(

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ de kermis in waalwijk: is idd nog niet open, ben er net langsgelopen ;)

@ collo en dees: have fun! (hebben jullie al maar toch;))

@ collo: zou lekker amy thuis houden.. is toch ook leuk! en ms slaapt ze wel door de herrie heen!

@ 2 kids: hoe doen jullie dat met de kids als er 1 moet slapen, de ander nog niet (of wel ook) en je bent alleen?

@ suus: joehoe!

@ roeltje: ms valt het mee? slaaptie al?

@ heir ook wel eens hoor.. dan ben ik net wat aant doen en dan bedenkt ze dat ze maar kort gaat slapen. :S...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Auto
    Zoo hij is weer "schoon". Wat een pokke werk...blehhh...En mn buik zit nu al in de weg hihi.

Mroos
    Ik zat er ook echt al heeeel lang tegenaan te hikken, zijn van die rot klusjes...
    Leuk zn eerste schoentjes:D!!

Eten
    Ben bloemkoolsoep aan het maken voor vanavond als voorgerechtje. Geen idee of t lekker is...Hou zelf niet zo van bloemkool.

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    JOEHOE ben ik al!!! Ik moest ook ff genieten van het mooie weer!!! heb er al een halve dag opzitten buiten ;)

@bloemkoolsoep: LEKKER!!!!!! :D Maak ik ook regelmatig ;)

@happy: hoe laat heb/had je de echo?

@hier: maar weer lekker de tuin in... tot straks!

@collo en dees: have fun!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ bloemkoolsoep; iemand een welbeproefd recept?
    Ik maak hem vaak in zijn geheel, garen in tomaten met zwarte olijfjes ook erg lekker maar wil ook graag de soep eens proberen.

@ Mroos; ja klopt je hebt ook gelijk, maar ze is erg gezellig en makkelijk, beetje jammer dat ik dan juist geen topdag heb ;). (gelukkig maar anders was het helemaal niet te doen haha).

@ Suus; lekker de tuin weer in, genieten! Gaat het nog goed daar?

@ hier; net lekker naar de kinderboerderij geweest, niet te lang want moet hier nog erg veel doen. Was super, er lopen 12 jonge geitjes in de wei (en een lading grote) en het was rustig dus dacht dat het wel eens leuk was naar binnen te gaan.
    Maura vond het hooi het leukst :D. Maar zo zoet, er kwam een klein geitje naar haar toe gehupst en tegen haar aan staan. Maura kon haar zo rustig aaien en kusjes geven (doet ze min of meer in de lucht). Was echt ene mooi plaatje, zo'n hummel in dr knalrode jasje met zo'n vrolijk nieuwsgierig geitje er bij (nope geen camera mee).

@ Happy; ben benieuwd naar je echo!

@ Roeltje; ah nee :(. Hij vergist zich, hopelijk eenmalig.

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ben weer terug! Heerlijk genoten van onze spruit! Gelukkig heeft ze echt de tijd genomen even goed te kijken. De niertjes en hersentjes zagen er goed uit. Wel zagen ze een aan het hartje een aanhechting van een spier heel goed (noemen ze ook wel pingpong bal...). Dit heeft verder geen gevolgen..en zien het ook vaker..maar goed toch weer iets he.

Voor de nieuwsgierigen; je mag pb-en of het een broer of zus gaat worden ;)

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Kleding/Weer: hier in de ochtenden nog een vestje erover, maar de hele middag staat de tuin in volle zon en het is hier nu 20 graden!! dus de korte broeken en t-shirts zijn aan...

@Riti: geen zin is geen zin.. kan gebeuren.. niet schuldig voelen
    ahh toch kinderboerderij :p nou ook superleuk toch :D

@Bloemkoolsoep: eigenlijk nog nooit op, is wel een idee :p
    Ik maak vanavond gewoon lekker wat tapas als avondeten, met soep erbij

@Joyce: of allebei naar boven en op die kamer blijven terwijl ik de ene op bed leg, maar als dr 1 lief aan t spelen is, dan kruip ik stiekem ff snel naar boven.

@Happy: fijn dat alles goed is met de beeb, dan ga je een ongeruste trouwdag tegemoet. owww ga je meteen pb-en

@hier: nou peter is nu alles in elkaar aant zetten op de logeerkamer.
    We hebben ook nog een bezoekje gebracht aan de speelgoedwinkel voor een hobbelpaardje en een kasteel-springkussen :p super leuk!!!!
    later deze week nog een gave zand-water speelbak

Dus de kids hebben het geweldig :)
    tis super warm hier, lijkt wel zomer!!

Dalijk lekker tapas voorbereiden en As The World Turns kijken

vanavond om 19.30 komen mn ouders aan :p

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    ik heb nog nooit tapas op. Heb je leuke receptjes??

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zo, weer thuis!
    Terrasje is toch een indoor-speelding geworden want het terras/speeltuin viel wat tegen en was niet echt veilig (geen omheining naar de straat). Maar we hebben echt een supermiddag gehad. Beau en Amy hebben zich super vermaakt en wij ook. Denk dat we bij elkaar wel 200 filmpjes en foto's hebben gemaakt. Beau is echt een avonturier en Amy zo ongeveer het tegenovergestelde, dus dat was mooi om te zien. Doen we heel snel nog een keer hoor, maar dan wat dichter bij Dees in de buurt. Nog meer mensen interesse om mee te gaan?

RiTi
    Op dat soort momenten (Maura+geitje) schieten bij mij altijd de tranen in mijn ogen en ben ik even zoooo gelukkig.

Happy
    Super dat het goed gaat met die kleine. Bij Amy hadden ze volgens mij hetzelfde gezien met de 20 weken echo, maar dat had verder ook geen enkele betekenis als er niet ook wat andere tekens waren. Hoop dat je toch gerust gesteld bent.

Joyce
    Laat Amy even in de woonkamer achter als ik Lizzy op bed ga leggen. Ben wel altijd heel snel weer beneden. Lizzy kan ik wat makkelijker in de woonkamer laten liggen, dat is geen probleem om Amy dan naar bed te brengen.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    En nog bedankt voor de lieve kleertjes...Echt schattig!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij zijn ook weer binnen.. Lenn heeft maar van 2 tot 3 geslapen.. nog hartstikke moe toen hij wakker werd.. Om half 4 stond hij voor het raam te wijzen naar de buurmeisjes.. Dus hup, wij ook naar buiten en meteen humeur weer super:) Heeft druk gespeeld met ze.. Om 4 uur stond de halve buurt buiten:D was weer gezellig.. Zo even wat eten. Buurvrouw had nog een potje staan (geen zin om te koken) dus die maak ik zo warm.. eet zelf wel een broodje, heb totaal geen honger.. dan Lenn onder de douche zetten, die is zwart van top tot teen:D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    zoo ik ben ook weer thuis, de terugweg verliep vlekkeloos (geen afslag gemist) :D
    Beau is helemaal munt, partij rode wangen en Luca ligt ff lekker zijn rug te strekken in de box.

@Happy; Ik ga je zo ff pb-en, ben veel te nieuwsgierig naar het geslacht :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy; Fijn!!! Heerlijk om je kleintje weer te zien :)

@ Collo en Dees en Amy en Beua en Lizzy en Luca; super dat jullie het zo leuk hebben gehad! Ik hou me zeker aanbevolen! (ben die muts met de fiets of het ov :))

@ Roeltje; lekker gespeeld dus, leuk!

@ hier; Maura onder de douche gegooid, was ook lekker zwart. Nu even eten.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Als je jezelf tuusen 2 kinderstoeltjes in kunt vouwen kom ik je wel halen hoor! Heb vanmiddag echt genoten van onze kleintjes... Vond het jammer dat ze op een gegeven moment moe werden. Dan steekt terror Amy ook weer de kop op. Gelukkig was er een heel vervelend jongetje waarop ze haar humeur kon botvieren. Wat een raar mannetje was dat he dees? Maar wat wil je ook met zo'n absente moeder....

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik wil je ook best ophalen maar ik denk dat ik dan echt de auto compleet vol heb :D

@Collo; Die moeder was echt alleen maar met d'r leeswaar bezig...dat jochie was echt niet leuk bezig...die gaat het nog zuur krijgen!

De eerste filmpjes zijn klaar

YouTube - Amy op avontuur

YouTube - Beau + glijbaan

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    luca

19. BLiS