December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat een heerlijke foto's en filmpjes, ook op hyves :D

@ Collo en Dees; lief van jullie! Maura in de kofferbak en ik op het dak, zoiets?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Je kunt denk ik wel zien hoe het succes was :D
    Kofferbak is groot genoeg voor beide hoor :p

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @collo en dees: ik ben er de volgende keer bij! :D Deal! Vind dit ook echt geweldig! leuke filmpjes en foto's! Ik zal hyves ook maar eens gaan checken dan ;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Deal, gezellig!
    Zeg euh, al aan de ananas en/of bitterlemon ;)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zit heerlijk languit op de bank met een kop koffie (oke, is bijna op maar toch) voor de tv.. Man heeft net pas bereik dus die zal vannacht wel ergens bellen.. Lenn ligt heerlijk te slapen.. Hond ligt ook languit dus heerlijk rustig hier:D

Dees
    wat een leuke filmpjes! volgende keer ben ik erbij:D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; geniet van je rust!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joepieieieieeie! weekend!!

Ik ga even bijlezen vanaf vanochtend!

Is Suus al bevallen?

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; jaaah lekker weekend!
    Wat leuks in de planning?

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees&collo: leuke dag gehad?? Heerlijk met de kleintjes op stap! Klinkt als een leuke dag! Volgende keer ga ik graag mee! Ow wat een heerlijke filmpjes! Hopelijk gaat Sara snel lopen, dan kan ik dat ook een keer gaan doen!
    @dees: hoe gaat het nu met Jeroen thuis? Beetje met Collo over kunnen praten?
    @dretjuh: hoest in Engeland?
    @riti: is het toch nog een leuke dag geworden? Jammer dat Maura alweer zo vroeg wakker was! agoosiepossie, kleine geitjes! Vind kleine lammetjes ook zo leuk en kleine eendjes! Eigenlijk alle kleine diertjes!
    @suus: ah nog niet bevalllen dus. Fijn dat je zo van het weer aan het genieten bent!
    @happy: ga je zo pben ben heeel benieuwd! Fijn dat alles goed was, lekker genieten!
    @riti: morgenochtend zwemmen met Sara, en voor de rest helemaal geen plannen, wat ik heerlijk vind! Lekker in de tuin van het mooie weer genieten en misschien fietsen of wandelen. Kortom buiten zijn :) En jij?
    @hier: borsten groeien ineens als een idioot!!! Hadden wat later door dat ik zwanger ben :) Verder lekker languit op de bank, wijntje zou lekker zijn ;)

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; hihi sorry stel me een 'helemaal-uit-verhouding' Doortje voor met megaboobs :D.
    Binnenkort een kinderboerderijdate misschien?
    Zwemmen jullie in Oog en Al?
    Hier ook veel buitenplannen heerlijk! Morgenmiddag en avond gezellig naar een vriend, weer op een woonboot dus heerlijk op/aan het water.
    En ik ga een beetje tegen maandag aanhikken, dan hebben we weer een megalange aannemer-dag in de planning.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    hihi zie je al zitten met borsten ala Lola Ferrari:p:D

Riti
    aaah succes alvast maandag! En uh, laat je vent alle scherpe voorwerpen verstoppen;)
    Heerlijk he dit weer.. Hoop dat het weer morgen net zo lekker is als vandaag.. Weer ouderwets met de hele buurt buiten voor het huis met een glas drinken:) Kindjes op straat aan het spelen met elkaar.. heerlijk:)

whahoeeeeee ik hoef de deur niet meer uit! Zijn oom haalt 'm op:D weet niet waarom maar man stelde het zelf voor haha.. 'hoef jij niet meer weg en kan Lenn lekker blijven slapen' Oke, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.. Lenn merkt er toch niks van.. Die kan ik slapend in de auto zetten, is thuis een paar minuten wakker om bij papa te zitten en papa kan hem zo in bed leggen dus dat is het probleem niet.. ga er ook niet naar vragen haha, vind het allang best zo :D heb dus snel mn pyama en pantoffels aan getrokken:D

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Nee, leuk meiden, maak maar grappen over mijn borsten! Ik spreek jullie nog wel :)

@riti: ja een kinderboerderij date! Leukleuk! Oei, weer die aannemer...ik benijd je niet! Maandag kinderboerderij?;)
    @roeltje: ow heel fijn dat je de deur niet meer uit hoeft! Lekker met de benen omhoog! Boek al uit? Zeg, dit weekend je eisprong als je mazzel hebt?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee denk donderdag pas.. met wat geluk woensdag.. cyclus is netjes 28 á 29 dagen, alleen mijn LF is maar 11 dagen, maar die banner hebben ze niet op zp haha.. dus banner loopt 1 dagje achter;)

ach hier lijkt het nog wel even te duren dus ik grap lekker door:p

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    Ga nu beginnen in Haar naam was Sarah.. Man komt op tijd thuis en na alle verhalen die ik er van heb gehoord kan je het boek niet snel wegleggen.. Aangezien man morgen de hele dag gewoon thuis is kan ik desnoods bijslapen als ik er te laat in lig vanavond:D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; lekker weekendje voor de boeg, ideaal zeg dat je vanavond het huis niet meer uit hoeft.

@doortje; niks mis met big boobs, als het maar eerlijk verdeelt is.
    Wijntje zou ik nog maar ff laten staan hoor ;)

@hier; lig lekker languit op de bank, luca op mijn buik en iPad op schoot. Ff relaxed!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeetje, ben nog maar op pagina 50 maar zit nu al tegen het janken aan:$

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Tissue box al gereed staan?

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ja, sorry...moest zo hard lachen toen Beau viel, het doet hem echt helemaal niks...gaat gewoon verder....

RiTi
    Als ik Lizzy in de MC op de passagiersstoel zet, kun jij Maura achterin zetten en jezelf tussen 2 kinderzitjes in planten. Tis niet ideaal, maar dat is het OV ook niet.

Doortje
    Jij mag geen wijn, jij hebt al borsten...:D:D:D (heb ik weer niet, maar wel een wijntje....ok...geen wijn, apfelkorntje met ijs...)

Roeltje
    Lekker dat je thuis kunt blijven. Waar gaat dat boek over?

Boekentip: Khaled Hosseini (van De Vlieger): Duizend schitterende zonnen. Vond ik echt een mooi boek. Geeft een mooie inkijk in een andere cultuur.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi 3 wondertjes, kom je meepraten?

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja:)

Collo
    De vliegeraar kon ik niet doorheen komen.. Zal duizend schitterende zonnen gelijk even reserveren, heb zo'n idee dat die ook wel veel gelezen wordt..

Deel Deze Pagina