Ik denk dat Duizend schitterende zonnen voor vrouwen makkelijker leest. Het verhaal spreekt ons (vrouwen) denk ik meer aan. Al meot ik zeggen dat ik De Vliegeraar ook erg mooi vind.
@roeltje; heb het boek hier wel thuis liggen, mag je wat mij betreft wel hebben en/of lenen. @collo; beau was trouwens onvermoeibaar thuis...lag dan ook pas om 20.15 op bed. Had echt gedacht er eerder in te liggen. Amy nog beetje gezellig of was ze ook goed moe? Geef je lizzy wel ff genoeg aandacht nu
@ Boeken; oooh ik wil ook, veel te lang geleden dat ik daar de rust voor nam . @ Roeltje; oh wat lekker dat je er niet meer uit hoeft. Wat een gezellige buurt heb jij, leuk! Hihi ja de scherpe voorwerpen gaan weg, mijn koksmes, want een deel van de keuken moet weer leeg. Maar ik ben weg hoor, nog voor de eerste er is . @ Doortje; heel veel zon en heel veel babydieren verzachten het leed dat aannemer heet echt wel ietsje . Ik zit in Utrecht in het huis van mijn schoonzus te schuilen, heel fijn. Ben dus wel wat dichter in de buurt, mocht je je vervelen. @ sneu; de reden dat ik nu met lappie op de bank zit is dat mijn man boven bij Maura staat, die is heel erg verdrietig .
Amy heb ik naar bed gebracht. Die is er om 20.00 uur nog even een uurtje uit geweest om nog wat te eten en nu ligt ze weer te pitten. Die was helemaal gesloopt. Wel heel vrolijk, dus denk dat ze ook een superdag gehad heeft. Ongelofelijk dat Beau nog even doortrok... Lizzy ligt inmiddels ook op bed, maar die heb ik vanavond ook even lekker een paar keer bij me gepakt hoor, arme meid...haha Is het nog een beetje gezellig geworden vanavond?
@ Collo; jou optie klinkt nog behoorlijk ideaal vergeleken bij veel ov opties (ha dik al verteld dat Maura heel goed kan gillen in de auto?). Het ov is me behoorlijk tegen gevallen met een mini terwijl ik nooit anders deed dan met het ov op pad. Maar het kan maar zo zijn dat de volgende date bijzonder goed te doen met een busje of zo .
Maura dr hum was goed vandaag, kiezen kunnen het goed zijn. Ze liep behoorlijk te kwijlen en had 3 poepbroeken vandaag. Speaking of which, heb weer eens pampers en al 3 keer doorgelekt :x.
@collo; blijft lizzy op bed tot morgenochtend of krijgt ze straks nog een voeding? Ik heb luca nu in de box gelegd en is gelijk in slaap gevallen...twijfel nu weer of ik hem zo door doe naar bed. Jeroen is gezellig, is nog wezen douchen met beau zelfs! @RiTi; klinkt als tandjes of kiezen die door komen. Was die ellende maar voorbij..ben wat dat betreft wel blij dat beau op 4 tanden/kiezen na ut gebitje compleet heeft.
Dees Lizzy krijgt straks nog wel een fles hoor. Gaat wel direct na de fles weer terug in bed. Fijn dat het toch nog een beetje gezellig kan zijn thuis. RiTi Kiezen is echt niet leuk.... Heeft Amy begin deze week echt veel last van gehad. Kon dr wel achter het behang plakken....draak. Vandaag weer een stuk vrolijker gelukkig. Succes ermee.
Riti oei doorkomende kiesjes zijn drama Arme maura.. Dees dank je, zal even kijken of ik het boek moet reserveren enhoe lang dat dan duurt.. Dan hoor je het nog wel even.. Meelezers zijn er veel vandaag ik lig inmiddels in bed, maar kan het boek niet wegleggen.. Man is nog beneden, die is al een tijdje thuis
Is deze speeltuin misschien iets voor de volgende date? Ligt ook 100 meter van station Utrecht Zuilen, dus is zelfs met het OV goed te bereiken. Daarnaast ligt het vlak bij de A2... En ook hier hebben ze een mooie peuterhoek zo te zien. Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad
@roeltje; ik hoor ut wel @collo; das lekker dichtbij, tijdje terug is aldaar nog brand geweest.. Zal nu wel weer opgeknapt zijn. @meelezers; zijn we te lief voor ze @meeting; zullen we gelijk een nieuwe datum plannen, vind het wel weer tijd worden voor gezelligheid.
Collo we zijn juist hartstikke lief! zal de link morgen op de laptop bekijken Dees roep maar een datum, ik kan meestal wel
Of eventueel op een dinsdag of donderdag? In mei moet ik nl weer beginnen met werken en durf echt niet meteen een dag vrij te nemen...