Groot gelijk collo, ik ga luca ook maar ff voorzien van een vol buikje. Dan kan hij daarna iig weer tot een uurtje of 8u gaan slapen (hoop ik).
Haha...en ik heb weer het laatste woord... Ga nu echt slapen. Vond vandaag echt een leuke dag. Ben er helemaal vrolijk van geworden! We doen het snel weer...je hebt trouwens pb.
@ meelezers; we zijn ook gewoon heel leuk om mee te lezen @ Collo; jaaaah, dat is echt dichtbij! haha Ik woon best dichtbij het station, is erg goed te lopen. Maar naar Zuilen ga ik lekker fietsen . Amy is weer even klaar met kiesjes, toch? leuk die link, wist niet eens dat het daar zat. @ Roeltje; heerlijk zo gegrepen te worden door een boek. Hoe zit Lenn nu in zijn kiezen? @ Dees; wauwie, Beau heeft zijn gebit nagenoeg compleet! Hoe gaat het nu met jou en thuis en zo? @ 20 mei; jaaaaaaaaaaaaaaa, leuk! Moet lukken, als het ook definitief de 20ste wordt kan ik wel wat schuiven zodat ik er bij kan zijn.
Filmpjes en foto's kan ik niet zien, weet niet wat er met m'n foon is Binnenspeeltuin klinkt gezellig... Zoek wel n slachtoffer Happy wil ik wel pb terug!!!! Hihi duurt te lang iemand al pb terug??? Wil weten doortje hier beginnen ze ook nu pas te groeien dit keer!! Maar niet zo hard gelukkig... Weekeinden saai, zit steeds alleen mannetje druk met dat rothuisje... M'n ma is op de camping, dus daar kan k vandaag ff heen vluchten hoop ik Meeting jaaaa eindelijk hihi 20 mei okee
@ Lottie; wel lekker dat je naar je moeder kan op de camping, lekker buiten met dit mooie weer . Wil het een beetje met jullie huisje, jullie zijn er maar druk mee.
Goedemorgen! Ik ga 20 mei vast reserveren in mijn agenda. Heb er nu al zin in...gezellig! Panos kan volgens mij ook altijd op donderdags.
Riti jah het is alleen gevaarlijk daar, dus moet constant achter Milan aan. Hek is niet af naar de sloot...niet handig! Ik kan pas om 15:00 als Milan geslapen heeft, das wel jammer. Maar wel ff lekker in de zon... Ja dat huisje, word er gek van eigenlijk. Is de afgelopen tijd weer zoveel mee misgegaan... Nieuwe badkamertegels kapot door n lek. Iemand had verkeerde instructies gegeven over t lijmen dus luisteren we niet meer naar was iemand vd bouwmarkt. Keuken is ondergelopen dus nieuwe zeil en de nieuwe ondervloer naar de maan. Ik stop even, anders word ik niet vrolijker
Goedemorgen! Lenn vannacht wakker gehad.. Duidelijk buikpijn, want na 2 poepluiers ging hij weer slapen.. Heb man vanmorgen wakker gemaakt zodat hij met Lenn naar beneden kon ik ga even douchen en ontbijten.. Oja 20 mei i'm in!
@ Lottie; het is al erg genoeg, er uitgebreid bij stil staan maakt je dag niet leuker nee . Je hebt nu ook een tuintje, toch? kan je daar en beetje naar buiten met Milan? Moet ook continu achter Maura aan, ook als het op zich veilig is, ze verzint altijd wel weer wat nieuws . Scheelt al weer als een ander ook een beetje meekijkt en misschien een keertje loopt . Ben zelf erg veel buiten, kan maar moeilijk binnen blijven. Maura klimt nu bij papa op de fiets, die begint al te gillen van enthousiasme als ze haar schoenen ziet
Riti het doet gewoon zeer, al dat geld en vooral al het werk wat mannetje erin heeft gestoken voor niks... Nee hier kan ik ook niet in de tuin, hebben geen schutting. Hij kan overal weg. Scheelt idd wel hoor als n ander meekijkt. Is zo Lief dat maura zo blij wordt van buiten. Ik voel me ook erg schuldig als we zoveel binnen zitten. Milan komt steeds z'n schoenen brengen. Geniet van je dag
@ Lottie; kan me voorstellen dat je er erg verdrietig van wordt, maar er komt een dag dat het over is, echt! Je moet je niet schuldig voelen over het binnen-buiten gebeuren, daar heeft Milan indirect meer last van dan die frisse neus meer of minder. Ik maak met Maura vaak een ommetje, best saai maar zij vindt het super. Gewoon een rondje stoep, maar als ik zie wat zij dan allemaal ziet en meemaakt, super. @ joepie; schoentjes komen net binnen, en nou is ze er niet om te passen hahahaha. Ze zijn leuk! En de laarsjes zijn echt cool, gele met donkerblauwe zool en randje boven langs. Moet zeggen dat het roze best te doen is . Als ze passen op zoek naar sokken die het in ieder geval niet nog zoeter maken, rood of zo .