deze zijn het trouwens: Primigi GAIN - Minisandalen - Roze - Zalando.nl en de laars: Romika LITTLE BUNNY - Rubberlaarzen - Geel - Zalando.nl (de zool is leuk )
Riti moet eerlijk zeggen dat ik me er vaak niet toe kan zetten naar buiten te gaan. Ook omdat Milan na 15-30 min echt nog niet terug wil haha. Wat leuk zeg de schoentjes! Hopelijk passen ze! Die sandaaltje zijn lief!! Durfde je toch wel te bestellen bij zalando na de tip v joyce? Ik heb ook nog sandaaltjes voor Milan nodig. Eens kijken of ze ook leuke voor jongens hebben
@Meeting: 20 mei ben ik dr niet Dus dat weekend niet en tis eigenlijk steeds om en om dat ik er wel ben, dus het weekend daarvoor wel, en daarna ook snappie?? Hmm lees net dat iedereen wel kan, ik zal ns kijken wat ik hier kan regelen.. wellicht weer een extra weekend NL doen.. Kan ik alsnog naar het Lief! event @Lottie: kindjes genieten van iets kleins, je hoeft je niet schuldig te voelen echt niet! xxx @RiTi: leuke schoentjes!! Regenlaarsjes moet ik hier ook hebben, heeft letterlijk elk kindje hier @Hier: nou gisteravond met ouders wast erg leuk, we hebben met zn 4en gebowled via de kinect Dani werd wakker toen, vannacht ook nog 2 keer waarvan 1x een dik uur wakker. Maar nu zitten ze in hun speelkamer lekker te spelen met mn ouders heerlijk Vandaag blijven we lekker rustig thuis, tis hier een groot speelpaleis nu met hun eigen speelkamer en privé buitenspeeltuintje @Suus: WAAR BEN JE !!!!??!!! xal met de meerting kijken wat ik kan regelen ff peter lief aankijken
@ Lottie; tip van Joyce is me even ontgaan geloof ik. Heb vooral getwijfeld aan schoenen kopen bij een webwinkel in het algemeen vanwege het passen. Kost veel tijd met terugsturen en zo. Zalando of een ander maakt me dan niet zo veel uit. Ze geven wel geld terug, dat is fijn en geen verzendkosten en ze hadden de schoenen die ik zocht. Zijn de nieuwe schoenen van Milan allebei dicht? Heb uiteindelijk ook flinke korting gevonden, voor 20 euro een bon van 50 euro gekocht. Leuk dat je ze leuk vindt, heb er lang naar gezocht ( wilde heel graag een dichte-open neus ).
@ Lottie; echt wat Dretjuh zegt, niet schuldig over voelen. Je loopt/fiets ook al veel voor je werk toch? Samen met het zwanger zijn kan ik me goed voorstellen dat het dan wel even genoeg is. @ dretjuh; vind laarsjes ook superhandig. Ze heeft ze niet heel veel aan om op te lopen, maar zo even gauw vanwege blubber of mee naar de vuilnisbak lopen buiten gaat makkelijker dan schoenen aan. Zou leuk zijn als je er bij kan zijn .
Goedemorgen!! Alles goed hier? Meeting 20 mei...kan ik niet, ik werk altijd op donderdag. Helaas!! @buiten...ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan met Milan. Milan is ook echt een buitenkind. Op KDV gaat hij vaak al met de andere groep mee naar buiten. Moet zeggen dat wij ook wel een grote tuin hebben, met een zandbak, schommel en veel gras. We gaan ook vaak wandelen, naar de kinderboerderij..heerlijk! M'n huis is ook wel vaak een zandbak, maar ja....maar wat meer stofzuigen..haha
@ chicken; heerlijk een grote tuin, klinkt ideaal. ja zandbak in je huis ken ik @ sandalen; jaaa ze passen, zitten als gegoten. Wel even wennen zijn natuurlijk iets te groot, na schoenen die iets te klein zijn. Wat een enorme poten heeft Maura, schoenmaat 23 .
RiTi Wow, 3 maten groter dan Amy! Fijn dat ze leuk zijn en goed passen! Denk zelf dat ik over een maand of 2 wel weer nieuwe schoentjes kan gaan halen, maar vond maat 21 nu echt nog te groot... Verder wordt vandaag in de tuin eindelijk de bestrating gelegd, dus het wordt een iets minder grote bende. Volgende week de borders en dan alleen nog gras laten leggen en ons tuintje is weer compleet! Moet zometeen als een echte goede huisvrouw betaamd lunch gaan fabriceren voor de hard werkende mannen...hahaha Tostietje dan maar?
******Baby Nieuws!!!!****** Maud is met recht de trotse grote zus van ons nieuwe wonder Stijn! Hij is geboren om 8.15 na een redelijk vlotte bevalling. Stijn weegt 3700 gram. Suus heeft een knip gekregen maar is wel op het randje thuis kunnen blijven. ******Einde Bericht***** @suus; gefeliciteerd met jullie zoon Stijn!!
Suus en suusman Gefelciteerd met jullie stoere knul! ben benieuwd naar spam maar eerst mar fe lekker genieten!!!
@ suus: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDDDDDDD!!!!!!!!! Hopelijk tot snel met het hele verhaal en spam!!
Whaaah! Super bericht! Suus & Suus-man van harte met jullie zoon. Ik kan niet wachten tot de eerste spam! Is ze vandaag eigenlijk 39+5 qua termijn?
@Meeting: 20 mei komt Gimena een weekend naar ons in engeland zag ik in de agenda, dus dat komt voor ons beide niet uit @suus: WAAAAUUWWWWWWW gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan meid!!! xxxxx @Hier: zoow de helft slaapt.. Peter is naar de bank om te kijken wanneer we hier een hypotheek kunnen krijgen en wat we daarvoor moeten doen, dus dat is errrug spannend!
hihi sta stiekem te stuiteren hier!! Wat leuk voor Suus Ben zo blij voor dr. Na een meisje een jongen... net als ik.. zo wennen, zo bijzonder een baby... oehhh snik daar komen de hormonen bij mama dretjuh
@Suus, suusman en Maud, Van harte gefeliciteerd met jullie broertje Stijn Dat is dan toch nog lekker snel gegaan. Fijn dat je thuis kon bevallen! Ik hou zp in de gaten voor meer info.
hihi het kriebelde hier vanmorgen ook wat achter m'n ogen hoor Nog steeds hoor als ik het berichtje van Dees overlees
Het is zo zo'm leuk nieuwd...als tegenhanger voor die toestand in Aphen ad Rijn. Wij zijn lekker nog even zwemmen in CP. Tot vanavond!