Jaaa ik kom suus feliciteren!!! Las t alleen niet van haar zelf, maar bij dretjuh haha. Suus en man en maud, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Ga nu snel lezen waar en hoe je t hebt verteld ben benieuwd!! Snel spammen hoor!
Suus, man, maud van harte gefeliciteerd! Eindelijk Stijn, welkom!!! @ rest Later meer, kwam alleen ff kijken of suus bevallen was. Nu staan de frilandellen te wachten....
@Lotte: whaha dretjuh is soms sneller dan t licht @collo: veel zwemplezier! @Hier: nou kids hebben lekker gegeten *eiernoodles met gewokte groenten* Verder heeft layla nog houten fotolijstjes beschilderd, daar ga ik tekeningentjes indoen en in de speelkamer aan de muur hangen. ow ja, peter was nog naar de bank geweest, en als ons huurcontract in Jan 2012 hier afloopt is het geen probleem om een hypotheek te krijgen. Tis wel zo dat omdat we voor t eerst in engeland iets kopen we zoveel mogelijk eigen geld moeten inbrengen in de hypotheek. Dus dat wordt 3/4 jaar flink sparen in de hoop op een eigen huis in Jan/Feb
@ kidzcity: ken ik! ben er wel eens geweest met mijn werk. Vond het toen wel erg leuk! Heel jammer dat de meeting weer op een dag valt dat ik niet kan (werken)... Maarja, hopelijk ook een date als ik verlof heb?!
@ mama's van 2 kids: ah zo.. dacht al zoiets @ dees en collo: oh das echt heeel irri ja.. als je gezellig aant spelen bent en er zit er 1 te etteren omdatie geen aandacht krijgt.. enne: ja volgende keer mee! jajajaja @ heerlijke avondjes gister: volgens mij iedereen wel? @ vandaag: vanmorgen naar de markt, kei leuk! staat een kraam met olijfjes en toestanden met een duitser.. en die deed een handkus naar lianne dus andersom natuurlijl hop stuk brood te pakken. later gingen ze samen hand in hand naar ut stoepje (buurkraam) kreeg ze daar een krentenbol.. en maar zwaaien met der handje dat het lekker is, en dansen ! heerlijk en 's middags naar papagaaien park in veldhoven! vond ze echt super! ze wilde het voederstokje wel vasthouden maar tussen de tralies?nee, dat was te eng.. dan snel der handje weg.. maar wat een lol had ze! @ riti: welke luiers heb je normaal? \ @ collo en dees: wat fijn dat julliedate zo leuk was!!!!!!!!1 20 mei kan ik niet... @ rondje stoep: hier hebben ze bij een aantal parkeerplaatsen van die betonnen soort varkensruggen maar dan lager, smaller en langer.. hebben we laatst samen als evenwichtsbalk gebruik. vond ze super.. ik deed het,. en toen zij.. bij elk din stoppen, erop lopen.. geweldig @zalando: oh lotte denk dat je me verkeerd hebt begrepen! zou er zelf ook bestellen hoor! is klant van waar ik werk dus! vond het alleen een leuk weetje dat die in duitsland zitten schoenen online zou ik niet snel doen, maar ze hebben ook kleding
had stiekem gehoop dat er iemand zou zijn.. heb nog meer over hier te vertellen... maar durf niet helemaal........ dusssssssssssss
Jaaaah!!!! Suus en Suusman: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Stijn!! Maud gefeliciteerd met je broertje! Heel veel geluk met elkaar.
Joyce: what's up meis?? Ik ben er even, ben aan het werk maar moet ff wachten anders ben ik te vroeg bij mn volgende client. Dus heb nog een kwartier.
Joyce ben er hier een man die onwijs vervelend is.. Gaat ie alweer werken? Heerlijk dagje gehad hier.. Beetje aangerommeld, buiten gespeeld met Lenn. Buurman kwam nog even biertje drinken.. Vanavond hele avond bankhangen heeeeerlijk.. Morgen op kraamvisite bij man zn collega.. Meisje is alweer 3 weken oud.. Eerder kon niet omdat Lenn zo verkouden was en aan de diarree dus niet handig..
lees het net op de hyves van dretjuh. Suus,suusman,en maud natuurlijk gefeliciteerd! Alles goed gegaan?
Meeting Degenen die niet kunnen, kunnen jullie aangeven of jullie nooit op donderdag kunnen of alleen niet de 20 ste? Welke dag(en) kunnen jullie doorgaans wel? Joyce Gaat me niet vertellen dat je nog niet ongesteld bent he?