Moet het even van me aftikken... Net bij CP ook weel allemaal dikke zwangere buiken gezien... Dat in combinatie met een net bevallen Suus en heb denk ik vandaag mijn eisprong...kortom.... Moet me echt inhouden. Zeg net in de auto tegen Ferdy dat ik dat zo moeilijk vind omdat die hormonen me de ene kant heen schoppen en mijn verstand me de andere kant. Ik kan en mag nu echt het komende jaar even niet zwanger worden....(zegt mijn hoofd en die heeft gelijk) Wat zegt Ferdy...? "Oh, mij heb je er niet mee hoor als je nu weer zwanger raakt..." Dus zal echt in mijn eentje mijn hoofd koel moeten houden...
Joyce: heb je nog ff pb terug gestuurd! @collo: jeetje het is bij jou wel heftig he? Mmm tja het lijkt me voor je lichaam wel fijn om een jaartje te ontzwangeren maar aan de andere kant als het verlangen zo groot is.... Misschien geen leuke vraag maar ik vraag me dan wel af of dat dan ooit stopt? Of loop je straks met een elftal kinderen?? Ik bedoel ooit is je gezinnetje toch compleet en dan heb je deze gevoelens nog steeds of niet? Je bent nu eenmaal gek op zwanger zijn en pasgeboren ukkies. Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, bedoel het absoluut niet lullig ofzo.
PSje Nee, dat zei ik dus ook al tegen Ferdy... Denk dat dat gevoel nooit helemaal weg gaat, al krijg ik er 10. En ik heb ook eigenlijk helemaal geen behoefte aan nu nog een kind.... vind alleen het zwanger zijn zo'n mooi en bijzonder iets. Zou niet weten hoe ik het moest doen met een derde zo snel er achteraan. maar daarom... het is ook maar even zo'n golf van verlangen, is morgen wel weer weg denk ik, maar moest het even kwijt. Verdorie, nou laat Joyce ons wel mooi in spanning!
Morgen, Zo lig nog heerlijk in bed maar kan niet meer slapen. Op zondag ochtend weeg ik mezelf altijd ivm het afvallen. En ben deze week weer een kilo kwijt. Ben gewoon al 6.8 kilo kwijt. Ben besr trots op mezelf. Nou vanmiddag een verjaardag van mijn nichtje. Zullen we de taart die elmo heeft gemaakt eens gaan proeven. @collo Mij lijkt dat gevoel echt helemaal niet fijn. Heb je je vannacht wel kunnen inhouden? @psje Zwaai. @all Sorry dat ik jullie zo verwaarloos. Maar moet echt wennen aan die lange dagen werken. @meeting Ik kan de 20ste wel. Maar zal even met elmo overleggen. Allemaal een fijne zonnig dag vandaag.
@Meeting: ik kan vaak van vrijdag t/m maandag, maar dan om de week. Dus het weekend van de 20ste niet, daarvoor en daarna weer wel. etc.. @Collo: owww hier t zelfde.... 2 gemengde gevoelens. Ik wil dolgraag weer zwanger worden, zeker als we in Jan in een koophuis kunnen. Maar anderszijds.. om de 3 uur weer opstaan, flesjes maken.. dat zoek ik nu echt niet, nu de kids groter zijn is het veelste fijn... maar owwww zo'n wonder baby.. kriebel kriebel! @Stinkerbell: wauw, je mag zeker trots zijn op jezelf!! Bijna 7 kilo, da's heeeel zwaar!! Pak eens een aardappelzak van 5kg, dat is heftig om te voelen. Ik weet hoe moeilijk t is om af te vallen en ben super trots op je! xxx Je bent er trouwens vroeg bij .. @Hier: nou weer slecht geslapen, Dani was weer 1 a 1,5 uur wakker vannacht. Heb alles geprobeerd maar hij bleef huilen. Hij is al wel een dikke week wat verkouden en heeft t vooral in zn keel, hij hoest met slijm erbij. Dus gisteren een hoestdrankje voor m gehaald, hopelijk helpt dat! Vandaag rond t middaguur rijden we richting zee weer, het bekende plekje sinds een maand Lekker weer naar Sealife en het pretpark wat daar zit. Heb dr weer zin in
@Joyce; gaat het wel goed ?? Wat het ook is, je kunt het aan ons/mij kwijt hoor! xxxxxx en een knuf voor wat er ook mag zijn!
nou... wasje is gestreken, badkamer en wc wat uitgedaan, deel was opgeruimd.. op layla's was na... die ligt nog op 1 oor Dalijk boven stofzuigen en dweilen, nageltjes lakken bij mij en Layla altijd leuk en dan lunchen en naar t strand whieeeejjj
Jaaa daar is hij dan!!!, van harte gefeliciteerd suus & Suus man. met de geboorte van Stijn!!! (leuke naam)
@ Stijn; ben erg benieuwd hoe het gaat de kleine man @ schoenen online kopen; doe het voor mijzelf wel eens. Maar dan heb ik ze vaak al in de winkel gepast, gezien gevoeld en besnuffeld en dan kijk ik nog even of ze via een webwinkel veel goedkoper zijn. Moet wel wat schelen anders vind ik het te veel gedoe. @ Joyce; uh tja, we horen het wel als je iets te delen hebt? Hoop iets positiefs @ hier; ziek . Gisteren een supergezellige bbq/picknick middag en avond gehad in het park. Maura deed het super, die was helemaal in haar element (buiten-buiten-buiten). Lekker ruimte genoeg om rond te struinen door het gras . Ze heeft zelfs goed gegeten op het kleedje en is gaan slapen als een roos (tentje in de woonboot binnen het bereik van de babyfoon). Rond middernacht hebben we haar weer opgepakt en is ze meteen helemaal wakker en vrolijk onderweg naar huis (tram en bus superleuk alle lichtjes buiten ). Thuis meteen door naar haar bedje en dan gaat ze dus meteen weer slapen, ideaal. Ik heb alleen iets verkeerds binnengekregen en ben de hele nacht op geweest. Nu net overeind voor wat thee die hopelijk binnen blijft. Bah wat naar, en bah wat zonde van deze mooi dag .
Goedemiddag!! @collo: het lijkt me idd ook heel zwaar als je nu gelijk nog een ukje erachteraan zou krijgen. Dan nu maar even vrrstandig zijn en over een poosje weer genieten van het zwanger zijn enz. Misschien word dat gevoel ook wel wat minder als alle hormonen uit je lijf zijn. @stink: zwaaiii terug @dretjuh: veel plezier! @riti: ahh balen zeg, zo'n afsluiting van zo'n heerlijke dag! Hopelijk voel je je snel beter. Wat ben je dan beroerd he?
@ Collo; hoofd en lijf, lastig hoor. Vind het wel mooi hoe sterk je het kan voelen . @ ego; belt mijn man net, die is onderweg uit Utrecht naar huis op de fiets. Werd hij aangesproken door een vrouw met een kinderwagen, om geld, bleek een junk met een kindje van ongeveer 2. Hij zegt nee (standaard) en rijd door maar voelde zich zo rot, dat hij dus even belde. Hij was helemaal aangeslagen (alles met kindjes sinds hij vader is raakt hem vreselijk). Even overlegd en het idee om even terug te fietsen en een praatje met haar aanknopen, wie ben je, hoe gaat het met je en het kindje en misschien een boodschapje bij de appie voor haar kindje doen. Hij is terug gegaan maar kan haar nu niet vinden, afgesproken dat hij nog 1 rondje rijdt en dan naar huis komt. Vind het ook zo erg dit soort dingen . Ben wel blij met een man die de moeite neemt terug te gaan en te kijken of hij wat kan betekenen.
@riti: wat lief van je man! Maar oooh wat kan ik slecht tegen zulke situaties, kindje van 2 met junk als moeder. Vreselijk, arm kind!! Grijpt het gebeuren van gisteren in alphen aan de rijm jullie ook zo aan. Echt vreselijk, je zal maar even gaan winkelen met je gezinnetje. HOe kun je ooit verder leven na zoiets. Dat verhaal van die vader die met 2 dochters daar was. Duikt op zn ene dochter en ziet tegelijkertijd hoe zn andere dochter door haar hoofd word geschoten, dat kun je toch never nooit verwerken.....het meiske leeft nog wel trouwens, ligt zwaar gewond in het zkh.
@ PSje; vreselijk he. Het grijpt me zeker erg aan, maar heb het ook heel sterk als het aan de andere kant van de wereld is. Ik sla veel details die voor mij niet nodig zijn over bij het lezen van nieuws, ben er erg handig in geworden. Anders wordt ik er alleen maar verdrietig van.
Ja meiden daar is ze weer!!! Tja, ff een kind gekregen tussendoor haha! SPAM! Hij is zo anders dan Maud! Een echt ventje met nog zoveel verschillende gezichtjes, maar zo MOOI!