@riti: goed hoor! (naar omstandigheden ) haha! Ik heb een leuke knip gehad, een lekkere gezwollen en blauwe onderkant, dus dat zijn zeg maar de 'omstandigheden' Maar wat ik OOK heb, is een prachtig mannetje! En wat maakt het dan nog allemaal uit he Bevalling was wel spannend qua thuisbevalling enzo, maar wel vlot! Ik zal straks ff het hele verhaal typen en posten, maar ik lig niet echt handig in bed met de laptop, dus dat volgt nog... Op hyves staan ook wat foto's en ik zal jullie de komende dagen rijkelijk voorzien van spam hoor Ik ga deze week ff de japanner uithangen ! Spreek jullie snel weer!!!
He dames gisteren heel stuk getypt en toen viel m'n telefoon uit Joyce wat is er?? Stink wat goed dat je afgevallen bent! Riti klinkt gezellig! Ojee voel je je wel lekkerder nu? Suus zag de foto's op Hyves! Kan ze op zp niet zien via telefoon. Het is echt n kereltje leuk!
RiTi Die situatie zou hier ook kunnen voorkomen. Ferdy is ook altijd hard, maar als het tegenwoordig om kindjes gaat... PSje Alphen ad Rijn zit mij ook idd best hoog hoor. Zei al tegen Ferdy, het zal je maar gebeuren dat je even een boodschapje gaat doen.... Stel je voor dat je daar staat met je kindje...brrrrr... Heb gelukkig nog geen persoonlijke verhalen gehoord en ga daar ook niet naar op zoek. Trek het me te veel aan. Suus Super gedaan joh! Wat een lekkere vent! Echt een jongenskoppie! Gimena We hebben voor de 20ste een date staan, maar volgens Dretjuh kun jij dan niet want dan zit je in Engeland...
@suus wauw mooi bos haar zeg idd echt een andere snoetje. daar onder trekt straks allemaal mooi bij ik kom zeker snel op kraam bezoek nogmaals GEFELICITEERD. @collo is het in mei dan?? want ik en me gezinnetje gaan de 23 naar Dretjuh
erg goed hoor sorry dacht dat je sophie bedoelde eitje is vandaag aanwezig dus klusser de klus ps: sophie maakt het ook goed. en met jou mannetje en met jou?
Hihi dacht al dat je m'n bericht misschien zo zou lezen, maar bedoelde hoe het met jou gaat!? Maar wil natuurlijk ook best weten hoe t met Sophie is hoor edit haha we zijn tegelijk!! Ik snap dat je t zo las, want dacht er zelf ook aan toen ik m terug las owww eitje!! Goed geklust?? Hoop zo dat t raak zal zijn..
Bekijk bijlage 143206 even een ochtend spam van vandaag. sophie knuffelt met kitty. ps let niet op de rommel
haha dacht bij me eigen toen ik het gepost had ooo misschien bedoelt de mijn haha. het is zondag he me hersens hebben weekeind vrij gaat erg goed vandaag even weer paar dingen af gemaakt in huis. we hebben erg goed en in alle rust geklust even plat blijven liggen. wie weet op hoop van zegen. wie weet ik ronde 9 onze ronde zo niet ben ik snel op de stoep van de ah. en dan druk naar werk zoeken
@RiTi: owww wat balen dat je zo ziek bent geworden Hoe is het nu? Voel je je al wat beter? Wat lief van je man trouwens om die vrouw met dat kindje op te zoeken... @PSje: ja ! grijpt me zeker aan dat van Alphen a/d rijn.. Ik ken trouwens iemand, en die kent weer iemand wiens kennis 1 van de overledene is @Suus: ahhhh wat een voldaan kereltje zeg!!! Heerlijk om naar te kijken @gimena: 21 ste toch?? Of heb ik t dan fout hihihi Leuke foto van sophie met Kitty @Hier: nou was een heeeerlijk dagje.. Lekker zonnig, graadje of 19. We zijn allemaal *ondanks t goed insmeren* lekker bijgekleurd. Hebben visjes gekeken en weer krabbetjes en zeesterren geaaid, ff naart pretpark geweest, gegeten daarzo en gewoon lekker genoten
@dretjuh nee mop je hebt het helemaal. goed maar het is dan het weekeind van de 23e dat bedoel ik er mee zijn je ouders nog bij je? die kwamen toch dit weekeind? hoe gaat het met jou en de kids? @hier jaa morgen de taart curves doen leuk leuk. maar een taartje maken voor lucas zijn verjaardag.
Oke, ben officieel verliefd op Stijn Suus wat een prachtig ventje!! Heerlijk Vanmiddag zouden we op kraamvisite, maar beide mannen hadden elkaar verkeerd begrepen dus nu gaan we volgende week zondag heen.. Zus en zwager gebeld of ze plannen hadden.. Dus daar hebben we vanmiddag gezeten.. Lekker in de zon.. Drankje, stokbroodje.. heerlijk.. Daar blijven eten en weer terug naar huis.. Lenn slaapt, man is bij zn oom en tante op de koffie dus ik plant mn derrière op de bank
@suus: wat een supermooi ventje (zeg maar gerust vent! )! Wat zul jij trots zijn op je gezin! @riti: blugh, voel je je al wat beter? Man die vrouw nog gevonden? @gimena: mijn duimen beginnen weer te draaien voor je! @collo: owjee, begint het alweer te kriebelen? Haha, en zo te lezen heb je op dit punt nix aan je vent! Kan me voorstellen dat je wordt aangestoken door het babyvirus om je heen, het is ook geweldig! Maar wat je zelf zegt: misschien is het even beter van niet. Wij steunen je, beloofd! (zegt een zwangere muts...sorry...maar om even terug te komen op 2 dagen geleden: jij mag tenminste een borrel drinken! Jaja, en ik heb tieten hihi) @Joyce: euh, het is mij niet helemaal duidelijk...niks aan de hand betekent...??? Niet ongie, of juist wel?? @roeltje: mooi boek he? Ik heb alleen de film gezien, maar het verhaal is prachtig! @de rest: ben verder blanco.. @hier: heerlijke dag in de tuin gehad! Sara heeft zich prima vermaakt met haar ballentent en loopkar. Wat een vrolijk ding is het toch Verder heeft mijn schoonvader weer eens een poging gedaan om onze kant op de komen....hij is om 8:30 uit Haarlem vertrokken en was er om 13:00!!! Man belde hem op een gegeven moment en toen bleek hij helemaal aan de andere kant van de stad te zijn. Dus man er met de auto naartoe, schoonpa nergens te vinden en nam tel niet op. Man ontzettend pissig. En toen stond hij dus om 13:00 voor de deur... De sfeer was erg gezellig...maar niet heus...
Gimena Wat een lieve foto zeg en wat een leuke dekbedovertrek. Hoop echt dat het voor jullie raak is deze maand. We lopen trouwens gelijk, ik vandaag ook mijn ei! Dacht dat het gisteren was, maar nee. Als je de 23ste naar Dretjuh gaat kun je de 20ste wel naar de meeting toch? PSje Hahahaha.... Ja, ik houd me wel in hoor. Had Ferdy ook al gewaarschuwd... Joyce Je hebt PB
@ Gimena; wat een superlieve foto van Sophie! Kitty vindt het ook allemaal prima he? Hoe gaat het met de allergie van Sophie, beter nu? Ik duim ook voor jullie! @ Dretjuh; Heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Lekker allemaal een kleurtje. Was Layla nu al naar de preschool geweest? Wat vond ze er van? @ Doortje; gussie, arme man weer helemaal verdwaald in de stad. Is ook niet fijn voor je humeur, maar hoe het nu iedere keer komt? @ man die vrouw zocht; niet meer gevonden, hij zat er echt mee . Aangezien ik toch beroerd was heb ik hem met Maura naar buiten gestuurd, ze hebben heerlijk genoten en gespeeld in de speeltuin .
Doortje tieten of alcohol.... wat een dilemma! Jammergenoeg helpt zelfs een zwangerschap bij mij niet om iets aan mijn borstomvang te doen. Het is me gewoon niet gegund. Het is A en blijft A cup Kom, ik pak nog maar een borrel! Dretjuh Klinkt als een heerlijk dagje! Hier Vandaag met Ferdy mee naar voetbal geweest, helaas verloren ze met 5-1... Oeps. Ik mag dus weer niet meer komen van de mannen. Tis ook altijd hetzelfde. RiTi Sneu voor je man dat hij zich daar zo rot om voelt, maar hij is niet verantwoordelijk... Hij kan uiteindelijk toch niks essentieels voor haar betekenen (bedoel ik niet lullig). Gewoon maar hopen dat ze uiteindelijk bij de juiste instantie terecht komen. Fijn dat hij zijn gedachten even met Maura heeft kunnen verzetten. Hoe is het met jou? Kun je al wat binnen houden? Morgen weer een spannende dag...
Joepie, net ook Teva's gekocht op MP. Met visjes erop. Zou je die ook als waterschoentjes kunnen gebruiken? Dan hoef ik die niet meer te kopen.