@doortje hihi je bent me toch een schat he!!! @Collo haha je bedoelt niet die witte vieze oude he haha dat is kitty haar laken (geintje) is van de ikea ik ben doll op ikea jullie gaat toch niet voor een 3e of toch wel of gewoon periodieke onthouding? hoe gaat het met de dames in huis?? en met jou en je mannetje ook alles goed?? meeting jaa zou wel kunnen maar moet ik even kijken waar het is. ivm auto nog stuk is.bus station zit hier wel 10 min vandaan. wat gaan we doen?? @riti hoooi lieverd hoe gaat het met jou?? kitty vindt echt alles best al stofzuig je dat beest haha maar kitty en sophie zijn echt maatjes erg leuk om te zien allergie lag niet aan kitty. sophie heeft gewoon echt eczeem @stink ZWAAI. wou even zeggen dat ik erg blij met je luier enmer ben ideaal ding!
@collo over borsten hmmmm. tsja ik heb echt een jankertje aan me zwangerschap over gehouden meeste mensen zeiden zo mooi komt allemaal later terug jaaa jaa. waar blijven ze dan??? D75 naar A75 *snik*
@ Collo; als ze goed zitten zijn ze zeker goed als waterschoenen te gebruiken. Maar leuke waterschoentjes zijn ook zo lief . Je hebt helemaal gelijk hoor wb die vrouw met het kindje, vindt hij zelf ook. Hij had ook geen idee wat hij er aan kon doen, kwam ff flink binnen bij hem vooral. @ morgen; halve huis al weer leeg, op zij en aan kant. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen . @ me; dank voor jullie reacties. Gaat steeds een beetje beterder, alles zit er nog in, wel lekker verkreukeld dus zo lekker slapen .
@ Collo; mooie Lizzy! @ Gimena; wat fijn dat het niet door Kitty kwam, blijven ze heerlijk dikke vrienden! Wel heel vervelend eczeem, heeft ze er veel last van?
Gimena Nee, da's juist het probleem. Gaan nu dus even niet voor een derde, maar mijn hormonen zijn het niet met me eens. Deze week echt de ha bellen voor een afspraak over anticonceptie. Ga denk ik eens een andere pil proberen. Heb altijd Marvelon geslikt, maar daarvan zakt mijn libido dus naar een vriespunt... Misschien Microgynon? Ik ben ook dol op Ikea, van de week nog geweest, had zin in gehaktballetjes Gelukkig dat je Kitty nu niet weg hoeft te doen! Met de dames gaat alles prima! Amy stapt lekker rond en Lizzy eet en slaapt als een perfecte baby! Ferdy heeft besloten dat hij voortaan 1 dag in de week vrij wil hebben om met mij en de meiden leuke dingen te gaan doen. Hoop dat zijn baas ook akkoord gaat. Teva's zijn idd sandaaltjes: Marktplaats.nl > Teva sandalen maat 20,5 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
nee ze heeft er niet zo veel last van. las trouwens dat het wat beter gaat was je ziekjes ?? sorry heb even niet zo goed terug gelezen.
kan dat met de pil te maken hebben joh. wist ik niet. Microgynon 30? ik vondt het persoonlijk een rot pil was echt te licht voor me. werd elke keer tussen door ongesteld. nee snap ik dat je nu niet op een 3e kindje zit te wachten. even lekker tijd voor elkaar en de dames. de Zwitserse gehaktballetjes ?? jammmie nee ben echt blij dat kitty niet weg gaat ben echt een katten gek alleen jammer dat ze zo in de reu is wat leuk dat Ferdy dat wil doen! hoop dat de baas erop in stemt. fijn om te horen dat de dames het erg goed doen. doet me goed. met jou ook gewoon alles goed? zal eens naar de link kijken
Badpakje valt alleen erg klein uit waardoor hij eigenlijk alweer te klein is...jammer. Met mij is alles prima hoor. Nog een paar weekjes lekker genieten van mijn verlof. Over een week zou mijn verlof eigenlijk zijn afgelopen, maar heb lekker nog een maandje onbetaald verlof er achteraan geplakt. Wat Kitty betreft ben ik blij dat je het nog even hebt aangekeken. Heel veel mensen doen hun huisdieren weg terwijl uiteindelijk blijkt dat de kindjes er niet allergisch voor waren. Ben blij dat dat bij jullie niet heeft gehoeven. Micogynon 30 te licht voro jou? Dan is hij zeker te licht voor mij want ik weeg het dubbele van jou...haha Zal met mijn huisarts overleggen wat geschi8kt is voor mij. Libido kan zeker verdwijnen door de pil. Ik wist dat dus ook niet tot ik twee jaar geleden met de pil stopte. Was toen ruim 17 jaar aan de pil geweest, dus wist niet beter. Merkte meteen dat ik veel emotioneler was. Zowel positief als negatief. Dat ik rond mijn eisprong enorm veel zin in vrijen kreeg en de rest van de maand ook meer dan ik gewend was met de pil. Voelde ineens mijn eisprong enzo...dat had ik allemaal nog nooit gevoeld. Wil daarom eigenl;ijk ook niet meer aan de pil, maar als ik alles afweeg is het wel de beste keuze van ac.
Even weer een teken van leven vanuit deze hoek Hier alles oké, zijn het weekend er ff op uit gegaan met het gezin. Ff bij mijn ouders op bezoek geweest, aldaar kunnen we iig op het gemak buiten zitten en kan Beau naar hartenlust spelen in de mega tuin. Beau heeft een schommel gekregen & een zandbak We zijn heerlijk bijgetankt en hebben volop genoten van het mooie weer. @suus; Wat is Stijn toch een een mooi ventje zeg, echt een hele kerel al! Geniet ervan meid
pfff en nu is Beau voor de 2e nacht op rij wakker...begint met huilen en houdt dan niet op. Zeer waarschijnlijk zijn er meer tanden op komst, vandaag de dag al 2x zeer dunne en zure poepluiers gehad, veel met de handen in de mond zitten en knal rode wangen. Ik heb hem nu maar ff beneden zodat hij wat kan drinken, dan gaat hij zo straks maar met een zetpil op bed.
ik ben ook blij dat we met kitty er nog even tegen aan hebben gekeken. wel lekker nog een maandje achteraan geplakt. wel jammer dat het onbetaald is centjes zijn altijd lekker jammer dat het badpakje zo snel te klein was geworden. over de pil tsja is altijd maar afwachten of je de goede mee krijgt stel dat ik gewoon ongie wordt ben ik ook benieuwt wat ik er voor terug krijg ik heb er al een aantal gehad.
Arme Beau. Hier hielp een zetpil wel goed hoor om de nacht door te komen. Hier is hij inmiddels wel door en ik merk het meteen aan haar humeur. Zo nog even lekker een flesje maken voor junior en dan kruip ik er ook lekker in. Morgen weer een dagje op waakvlamtempo. Wel morgen weer babymassage...leuk!