December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou die is wel duidelijk hoor :D gefeliciteerd!

2. mroos

mroos Niet meer actief

@All, dankjewel:D gek hoe je zo onzeker kunt zijn over een streep.

@Lottie, haha, ik ben er niet geheimzinnig over geweest nee;).

Het is zo bizar, dit was eigenlijk onze tweede ronde, maar de eerste ronde was ik ziek, dit was dus onze eerste echte ronde.
    Ik had nooit gedacht dat ik al zo snel weer zwanger zou raken:D.
    Het is dus nog wel een beetje onwerkelijk voor ons allebei, maar we zijn er natuurlijk verschrikkelijk blij mee.

Ik ga even teruglezen, heb jullie verwaarloosd, sorry.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    Gek gevoel he als het zo snel al raak is! Ik had ook het gevoel dat het wel een paar maandjes zou duren en hier dus ook de 2e ronde al raak:D. Super!! Leuk hoor, zit je lekker snel achter Manoe, Doortje en mij:D. Wanneer ben je uitgerekend zoals het er nu voor staat? Ergens begin nov?

4. mroos

mroos Niet meer actief

@elmo, wat goed van je dat je op weg gaat naar een gezond BMI. Ik vind het altijd erg knap als mensen veel gaan afvallen. We zullen er allemaal zijn om je te steunen in ieder geval;).
    @joyce, wat balen dat jij en je vriend niet op 1 lijn zitten. Ik vind het wel goed van je dat je je bij zijn beslissing ‘neerlegt’, wanneer een 2e kind erin gedwongen wordt, is dat zo slecht voor relatie en kind(en er zijn genoeg mensen die dat doen..). Sterkte ermee in ieder geval..
    @Dretjuh, stoere foto!
    @Doortje, GEFELICITEERD:d:d.
    @Collo, ik vind meisjeskleding zo schattig altijd:D. Amy is echt al een heel dametje he haha. Hoe ist met Lizzy?
    @Riti, wat is er allemaal gebeurd meid? Wat voor permanente dingen? Dat zou toch niet mogen? Baal er maar goed van, logisch, het is je huis.. en nu?
    @Lottie, 9 november.. 2 dagen na mijn verjaardag haha en wie weet wel 11-11-2011;).
    Het is idd heel gek dat het zo snel raak is ja.
    Vrijdag had ik een extra vroege test van zwanger&kids gedaan(5 dagen voor NOD) en daar zag je dus niks op..
    Maar 3 testen met een streepje moet je wel geloven natuurlijk.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik ga CSI en Bones kijken en dan richting bedje.. morgenvroeg waag ik een testje.. zou zweren dat ik vanmiddag een positieve test had, maar als ik met mn ogen knipperde was het streepje weer weg :D dus zal wel niet haha..

tot morgen!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    oehh 11-11-11 zou gaaf zijn:D maar echt super joh! Je bent gewoon hartstikke zwanger:D hoe reageerde je man?

7. mroos

mroos Niet meer actief

@Lottie, gister vonden we dat streepje een beetje vaag, dus we waren samen voorzichtig een beetje blij dus wilden vandaag afwachten. En nu zijn we beiden overrompeld en blij:D. We hebben er ook wel ons best voor gedaan deze maand. 6 dagen achter elkaar, ik was het daarna helemaal zat haha.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo! ouders net de deur uit, was gezellig!
    Ik ga even bijlezen xx

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce..meid, lees net pas je berichtje. Ik vind het heel erg balen voor je. Maar net wat je zelf zegt, jullie moeten er wel beiden achter staan. En je kunt beter werken nu aan het "herstel" om het zo maar te zeggen van je vriend, dan nu aan een tweede beginnen. Maar ik kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen. Ik zou er ook echt niet aan moeten denken als mijn man zou beslissen dat hij het toch niet wil. Maar waarom wil je vriend na z'n 40e geen kind meer? Mijn man was 42 toen hij Milan kreeg en wil ook nog een 2e. Misschien is dat dan iets om over na te denken, zodat de termijn van nadenken voor je vriend wat langer wordt? Of is dat echt geen optie?

In ieder geval sterkte ermee en een dikke knuffel.

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA mroos!!!! Wat geweldig!!! Jeetje meis, wat onwerkelijk he!? Maar goed dat je alle medicatie binnenhebt ;) Gefeliciteerd meis!

@riti: oneee, ik ga met je mee naar die aannemer hoor! Ik snap nl zo goed hoe jij je voelt nu! (wij hebben zo'n verhaal met een stucadoor, die vond dat hij een stucadoor was, maar het he-le-maal NIET was!). Ongelofelijk wat een prutsers! Beetje gekalmeerd?

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oja en roel: he? stond er nu wel of geen streepje? Spannend morgen!

Chicken: ongie gearriveerd of morgen testje wagen?

@hier: nog niet gespannen voor morgen, zal vannacht wel komen.. Het moet gewoon goed zijn, toch!?

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi Doortje, had wat roze/bruine veegjes vandaag, maar ongi heeft nog niet doorgezet. Ik ga niet testen, ik heb geen zin in de teleurstelling. Wacht gewoon m'n ongi af en ga op z'n vroegst vrijdag testen. Stom he....maar ik wil het ook zo graag..

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    En tuurlijk is je echo goed morgen!!!!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    oja en je medicatie kan je gewoon blijven
    gebruiken nu? Vorige keer had je niks meer toch?

Doortje
    natuurlijk is het goed!!! Samen in sept bevallen weet je nog:)!!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: ja, juist als je er mee bezig bent en en heel graag wilt, kan je lichaam rare dingen gaan doen (of misschien letten we er dan veel meer op). Suf he?! Waarom kan het nu niet makkelijk/simpel gaan? Ik blijf voor je duimen en anders voor volgende maand! knuff

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: je hebt gelijk! Daar hou ik me aan vast! Lief van je! Ben jij gespannen voor morgen?

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dankjewel, je bent een schat...maak me stiekem soms ook een beetje zorgen om m'n leeftijd...maar dat schuif ik maar weer snel van me af. Ik ga volgende maand wel ovutestjes gebruiken..voor het eerst. Omdat het nu wat onregelmatiger is dan normaal, wil ik toch wel even weten of we wel een beetje in de buurt sexen..hihi

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; morgen wordt een pracht van een echo! Blijft spannend, hoe laat mag je?

Ben helemaal niet gekalmeerd, zit er door het schoonmaken met mijn neus op. Het erge is dat het dus niet alleen de aannemer is, het zijn dus ook de onderaanneemovereenkomsten van hem, zoals de timmerman vandaag. En de keuken hebben we helemaal apart geregeld. We zijn echt geen mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten en zijn zeker niet ondoordacht te werk gegaan. We zijn zelf ook best handig dus weten ook wat we zoeken en hoe het zou moeten, maar de ene randdebiel is nog niet weg of de volgende malloot komt het af maken.
    En terwijl ik snotterend en vloekend sta te ruimen belt mijn zwager, of het niet een leuk idee is om met de hele schoonfamilie een lang weekend weg te gaan. Als ik nu ook nog begin over mijn relatie met mijn schoonouders is het einde echt zoek :(.

Sorry voor mijn ego hoor.
    Mijn mijn man ging net ook helemaal naar de deur uit (afspraak) die zit er zo ongelofelijk doorheen.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    ik vind t gewoon vervelend voor je dat t door de mk's niet meer zo heel ontspannen voor je gaat. Maar echt, ik voel dat t goed zit bij je! Ik ben niet meer zo zenuwachtig, komt door de angelsound:) luister om de dag. Gisteren nog geluisterd. Geeft me echt rust. Volgens mij is dit ook n rustige, want ligt elke keer op dezelfde plek;). Maar ik ben wel erg benieuwd naar de echo hoor!! Heb er zin in! Lange dag weer wachten morgen;). Heb j al een voorgevoel vh geslacht? En lichte voorkeur?

Riti
    och jee:( echt rot allemaal. Weet niet goed wat te zeggen, sorry... Wil je wel een onwijs dikke knuf geven!!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: wil je mijn pakket ovutesten+zwangerschapstesten? Als morgen alles goed is, wil ik ze best naar je opsturen! Mijn kadootje voor jou!

@riti: oh meis... hoe kan dit dan gebeuren allemaal? Wet van Murphy? Nee, zonder dollen, dit is gewoon k*t! Wat een stress kun je hiervan krijgen, he? Kunnen jullie misschien gratis juridisch advies inwinnen? Dit kan en mag toch niet gebeuren? Jullie werken jezelf uit de naad om jullie mooie huisje op orde te krijgen en dan krijgen verdorie 'vakmannen' het voor elkaar om het te verkloten!? Ahum, aan mij heb je ook niets, ik raas met je mee... Heb je de aannemer al gesproken?

Deel Deze Pagina