December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    goedenmiddag!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Ow dus je woont nog in dezelfde plaats:p?? ja toch?

All
    Goedemiddag...

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Ben wel dol op mijn kindjes hoor! En mocht het zo zijn, dan is het zo. Maar ga er dit keer iets meer aan doen om het te voorkomen.
    Goede nieuws: Ik zet in op nieuw huis of trouwen...;) Ah, hahaha, zie je wel. Goed nieuws hoor, hoop dat jullie snel kunnen verhuizen!

Doortje
    Goed dat je het zegt, moet ook zsm een ID kaart voor Lizzy aanvragen. We willen met de Pasen er toch nog een paar dagen tussenuit.
    Mijn borsten zijn maar liefst 1 dag groter geweest en dat was na de bevalling met een inie minie beetje stuwing. Was de volgende dag ook alweer weg.

Gimena
    Mutske, nou staat het nog hier open en bloot.... waar je woont...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Oww haha dat weet ik echt wel dat jij dol op je kindjes bent hoor:D. Had t echt alleen over die vriendin van mijn moeder van vroeger. Die was een beetje maf. Die wilde echt alleen maar zwanger zijn en verder niet;) Niet echt leuk dus!

Gimena
    Ja hahaha, ik snapte er ook al niks van...zie het ook gewoon open en bloot staan:p:p

Ons nieuwe huisje
    Oehh heb even via streetview gekeken, ziet er erg netjes uit daar!!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Ik heb je adres maar ff verwijderd hoor..;)

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hooooi daar ben iok dan eventjes vanuit mijn tijdelijke schuiladres :D

@Lottie; jaaaaah gefeliciteerd, wat een goed nieuws allemaal. Hij tij is gekeerd bij jullie :D.

@ Gimena; had een dubiues stukje vlees op een bbq zaterdag waar ik zondag lekker beroerd van was, maar het is over joepie :)
    Wat ben jij lekker aan de poets, respect!

@ Doortje; ook al zo lekker bezig. Waar kijk jij schaapjes in Utrecht? Ik ken iets in Hoograven, het Griftpark en Amelisweerd maar er is vast meer. Ik zit nu bij het Julianapark in de buurt, ken het hier helemaal niet zo eigenlijk.

@ Collo; ja rode haha geweldig!

@ Dees; ach arme Beau en arme jullie, daar gaat je nachtrust. Hoe is de sfeer nu thuis?

@ Chicken; hooi!

@ hier; nieuwe uitvoerder met zijn eigen team aan de slag de puinzooi van zijn voorganger te herstellen. Daarnaast de keukenlui aan de slag met een nieuw blad en de nette afwerking.
    We hebben al weer flink moeten ruzieen hier en daar want er gaat weer veel mis, aanrechtblad nummer 5 past ook niet, echt inmeten is ook een vak. Maar goed, vandaag komt dus niet alles af maar we komen wel weer wat verder neem ik aan.
    Maura vindt het wel gezellig allemaal, ze slaapt nu dat was even niet leuk maar dat was alles.
    Ik blijk in plaats van een beetje hooikoorts flinke hooikoorts te hebben, snap er niets van. Maura doet me steeds na met niezen en kriebelen :D :p.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Daar ging idd onze nachtrust, slaapt Luca lekker de nachten door begint Beau te spoken..
    De sfeer lijkt er beter op te worden, het weer zal ook wel een flink meespelen :D

Dus de nieuwe uitvoerder maakt er gelijk ook maar een puinzooi van, lekker bezig daar zeg.
    Is het dan zo moeilijk om bijv. dat aanrechtblad eens goed te fixen...hoe onwerkelijk is dat zeg!
    Het is maar te hopen dat jullie wel een stukje verder komen..
    respect voor jullie geduld...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    riti
    Jeetje, lekker irritant zeg...5 aanrechtbladen, dat is niet normaal! Hopelijk komt het nu snel af...
    Oh bah hooikoorts, erg vervelend!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @Dees; ja suf he. Maar het is niet de nieuwe uitvoerder van de aannemer, we hebben de keuken apart van alle andere werkzaamheden ongebracht. Dus deze is weer voor de keukenboer ;). Die zijn hun marge ook echt al 3 x kwijt op die keuken, die gaan behoorlijk de min in.
    Ook wel sneu, die uitvoerder moet dus werken met de losse eindjes van zijn collega, ook moeilijk. Hij kan hem ook moeilijk afvallen maar ik zie hem denken.... wat een rotklus is dit voor ze zeg.
    En geduld, we zijn voorbij geduld haha

Doet iedereen goed he, dat zonnetje!

spruitje heeft even echt lekker geslapen, supergoed van dr!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou mijn humeur slaat zo langzamerhand om.. In onze straat hebben we één strook parkeerplekken.. Alleen tegen deze parkeerplekken staan garages van de huizen in de straat voor ons.. De één na de ander vraagt een vergunning aan (moet een vergunning op deze garages staan) en wordt ondanks onze bezwaarschriften verleend.. Brieven raken kwijt bij de gemeente, komen niet aan of worden niet behandeld.. Net één of andere pipo aan de deur gehad of ik mijn auto wil verplaatsen, want hij kan zijn auto niet kwijt in de garage.. Nee dat klopt, mijn auto staat er voor.. Nu is het zo dat op deze garage geen vergunning zit.. Het is dus een doorgang van de bewoners van het huis naar de straat.. Ik mag mijn auto dus gewoon weer op de parkeerplaats zetten zodra hij de garage dicht doet.. Die klootviool komt me hier vertellen dat het briefje op de deur toch duidelijk is.. 'in/uitrit vrijlaten. Dag en nacht. Verboden te parkeren.' Ik mag daar WEL parkeren, want ze hebben geen vergunning..

Vanmorgen gemeentehuis gebeld en daar is het onduidelijk hoe het zit (tuuuuurlijk;)) en degene die de lijst met vergunningen in kan kijken is ziek.. Zul je altijd zien.. lijkt me alleen sterk dat er maar één persoon in de lijst van vergunningen kan kijken maar goed. Net erover gehad met de buurvrouw en zij gaat nu ook even bellen.. Ik mag mijn auto daar gewoon parkeren, als ik hem maar weghaal zodat zij de auto er in kunnen zetten.. Dan kan mijn auto weer terug (en de grote bek van vandaag doe ik dus ook echt wel)
    We hebben plek voor 11 auto's, maar kunnen er maar 7 kwijt omdat de gemeente met vergunningen strooit:x

zooooo, die ben ik kwijt.. Lekker duidelijk ook allemaal, maar ben er zo ontzettend klaar mee.. Zegt die eikel ook nog dat ik mijn auto toch ook kwijt kan op het havenplein.. Ja lul, dat is verdorie 4 straten verderop.. De bewoners van de straat voor ons parkeren hun auto ook in onze straat want ze willen daar niet parkeren want er staat een basisschool en hebben geen zin in schade van kinderfietsjes.. nee en dan mag MIJN auto wel beschadiging oplopen:x Stelletje malloten.. Niemand uit onze straat kan hier de auto kwijt om o.a. deze redenen en de gemeente doet er geen klap aan.. Etters..

ik ga bankhangen met een boek, Lenn ligt lekker te slapen..

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat is behoorlijk suf idd ja, pfff nou ik had ook geen greintje geduld meer gehad in die situatie.
    Laat het ze maar eerst eens goed opknappen!
    Dat ze in de min zitten is dan lekker hun probleem, eigen schuld.

@hier; Zijn ze beneden de boel aan het schuren...man man man, wat geeft dat een tering herrie zeg. Al vanaf 8u zijn ze bezig....het enige wat ik hoor is een schuurmachine ;)

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: jeetje wat suf zeg!

@ riti: grappig he dat gepapegaai? ik was laatst ook veel aan het hoesten en nu doet lianne ook haar hand voor der mond als ze hoest! doet ze daarna voor de show nog ff kuchen met der handje ervoor ;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    dat zijn altijd van die irritante dingen ja. Bleh!

14. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemiddag!!

@lotte: wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!

@rest: heb wel bijgelezen maar daar blijft het ff bij, emma is wakker dus ik ga dr uit bed halen en dan ff fietsen.
    Fijne middag allemaal verder!!

15. gimena

gimena Niet meer actief

@lottie me adres staat toch niet op zp wel waar ik woon in welke dorp.
    nee niet het zelfde dorp waar we eerst woonde.
    dat was boekel.

16. gimena

gimena Niet meer actief

dit hoorde prive bericht te zijn;)
    er is iets mis gegaan dan :(
    erg raar:(

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat is het heerlijk weer! Net een lange wandeling gemaakt omdat de babymassage niet door ging. Zometeen nog even snel de ramen zemen en dan wordt het zo langzamerhand al weer tijd om Amy te halen.

Lekker op mijn slippertjes....

Roeltje
    Wat een rare situatie. Snap van die mensen wel dat ze in hun garage willen kunnen, maar jij wil je auto ook dichtbij kwijt. Denk dat de gemeente maar eens een goed plan moet gaan verzinnen.

RiTi
    Ik duim nog steeds voor een goede afloop... Hebben jullie dan zo'n apart aanrechtblad?

18. gimena

gimena Niet meer actief

gaat haar huilende kindje eens pakken.
    wat is het vandaag een huil dagje zeg bah.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    net tijdens t afwassen bedacht ik me idd dat je eerst in boekel woonde:D!

20. gimena

gimena Niet meer actief

haha gelukkig kan ik zeggen WOONDE :p
    haha:p

Deel Deze Pagina