December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    goed van Luca:)

Gimena
    nee heel ergens anders gaan we wonen!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    spannend! Laat je t snel weten? Hopelijk kan je snel
    zelf t hartje vinden!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wauw, die Luca, sterk mannetje zeg!
    Maar wat doe je met geduld wat op is? Alle juridische dreigementen zijn gemaakt en we kunnen ze alleen nog maar uitvoeren, wat betekend dat het niet afgemaakt gaat worden voordat er uitspraak komt. Die uitspraak zal zijn dat het afgemaakt/hersteld moet worden.
    We geven ze dus steeds weer een kans het op te lossen. En dan nog een keer....en wellicht nog een keer :(.

@ Collo; Vroeg ik me ook al af, wat er zo moeilijk aan is. Het laatste stuk is een soort L, thats it. We hebben een hoek die erg moeilijk was vanwege scheve muren en toen zijn we akkoord gegaan met zo'n spatrand van het zelfde materiaal als het blad om dat netjes op te lossen. We hebben een composietstenen blad, vrij prijzig voor ze om steeds een nieuwe te bestellen wat toch een goede motivatie zou moeten zijn om het goed te doen.

Maaaarrrrrr er is ook goed nieuws! De nieuwe uitvoerder keek me vanmorgen recht in mijn ogen toen hij binnenkwam en maakte al meteen zo'n verschrikkelijk andere, betere indruk :$. Heb een beetje meegeluisterd hoe hij zijn team aan het werk zette, verschil van dag en nacht met de vorige. He he na bijna een jaar hebben we de goede te pakken :). Wat ik net zo zag, zag er netjes uit :), joepie!

Nu gaar, het was een lange dag en nog veel opruimwerk te doen.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; heel spannend, ik hoop voor jullie morgenavond een hele mooie echo van jullie kleintje.

5. mroos

mroos Niet meer actief

@Lottie, zal het morgenavond nog even laten weten ja:).

@Riti, dankje! Ben je ondertussen alweer thuis? Zijn er vandaag veel dingen gebeurd? Wat een drama in jullie huis zeg. Kost het jullie uiteindelijk ook meer geld of is het wel echt hun probleem?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    ow das fijn dat t gevoel nu beter is! Wanneer moet je aanrecht nu goed zijn;)? Dit is de zesde keer toch? 6x scheepsrecht;)?

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; ben weer thuis! Ja er is heel veel gebeurt en hersteld, zo'n beetje door het hele huis heen wel. Het is echt allemaal hun probleem, het kost ons veel maar geen geld.

@ Lottie; 6x is scheepsrecht inderdaad! We zullen een nieuwe afspraak maken. Wil nl liever voor ieder klusje steeds iemand langs, je moet dan steeds plannen aanpassen en het loopt altijd anders. Bij een nieuwe keukenafspraak moet dan ook alles van de keuken afgemaakt kunnen worden.

En als klap op de vuurpijl wil mijn man net wegrijden in de auto van mijn zwager, staat de band plat :$ :(.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier ook geen rechte muur, maar ons composiet blad zat er in 1 x goed in. Gelukkig maar als ik hoor wat voor drama het kan worden...

Vanavond even lekker gaan kijken naar waar heen te gaan met Pasen. Ferdy wil toch graag naar Frankrijk rijden om de kans op iets beter weer te vergroten. Eens even gaan kijken wat ik nog kan regelen op korte termijn...

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Op een gegeven moment raakt het geduld dan wel op inderdaad...balen!
    Maar het gaat vast goed komen hoor :)

@Collo; Lekker ff erop uit naar Frankrijk, ik geef jullie groot gelijk.

@mroos; Spannend, morgen een echo!
    Ik duim op goed bericht :)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    de laatste keer dat jullie op vakantie gingen..............;) Neem de cd's maar mee:D:p

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ja he, is echt niet heel speciaal of zo een blad zo te plaatsen.
    Wat lekker dat jullie weg gaan met de pasen, heerlijk. Hoop ook heel erg dat Ferdy het met zijn werk rond krijgt een dag in de week thuis te zijn, genieten van al zijn meisjes :).

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha lol:p

idd collo, goed advies van roeltje:p

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Mmmm...daar zeg je zo wat... Hahaha, nee loop dan geen risico, net eisprong gehad dus deze maand is weer in de pocket...

RiTi
    Vraag me af hoe mensen gaan reageren als Ferdy een dag stopt met werken als ik ook vrij ben. Dat betekend van de ene kant dat we lekker met zijn viertjes dingen kunnen gaan doen, maar ook dat Amy en Lizzy wel nog steeds 3 dagen per week op het KDV zijn. Denk dat veel mensen het raar vinden dat Ferdy dan geen vrij neemt op een dag dat ik werk zodat ze een dag minder naar het KDV kunnen gaan.
    Ach, denk dat wij hier als gezin meer aan hebben. Zie heel eerlijk Ferdy ook niet elke week een dag de dames alleen doen. Zal ook wel meespelen.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mroos: voor Dani, 3 bloesjes, 2 korte broeken, 4 t-shirts, wat rompertjes zonder mouwen.
    En voor Layla: zonnebrilletje, 2 jurkjes, 3 t-shirts, 2 korte broeken, een jumpsuit, regenlaarsjes en sandaaltjes en 3 leggings

oehhhh spannend morgen een echo!!!! Ben erg benieuwd :)

@RiTi: ohh wat een opluchting dat je nou een goede uitvoerder hebt zeg! dat scheelt dag en nacht waarschijnlijk.
    Ik heb dr geen ervaring mee, maar t lijkt me verschrikkelijk als er dingen niet goed gaan zoals scheve muren enzo

@Collo: ahh Frankrijk, lekker toch.. ik zeg doen!

@Hier: xal zo ns de foto's van t strand en van de zandbak op mn pc en dan op hyves gaan zetten :p
    geef wel een gil als ze dr op staan

ow ja.... had ik al verteld dat de vriendin van mn oom kanker heeft?
    Daar is 2 weken terug een knobbel uit haar lymfeklieren gehaald, eerst verteld dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.. achteraf toch wel want t bleek kwaadaardig..

Tja... kon dr ook nog wel bij he :S Al die mensen met kanker :( gvd....

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    las je stukje aan riti... Het zal beide voor en "nadelen" hebben. Ik denk dat jullie meisjes juist ook heel veel kunnen hebben aan n extra dag met papa en mama samen!! Kan je ook eens makkelijker n lang weekeindje weg met z'n viertjes bijv! Mensen hebben toch altijd wat te zeuren over hoe n ander iets doet;).

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ik denk dat veel mensen doordat ze een dag minder werken zo efficiënt mogelijk willen uitkomen met het geld wat dan toch al minder binnenkomt, en dus een kdv-dag minder. Maar, lekker belangrijk hoe anderen het doen, toch? Ferdy wil dus graag meer tijd met jullie doorbrengen, daar gaat het om. Hij doet dat liever samen met jou dan zonder jou, lijkt me niets mis mee.

We zijn dus gewoon door een enorme schroef gereden hier in de straat :$, ja daar kan zo'n band niet tegen nee ;).

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; jeetje, wat een rotziekte ook. En dat ze nog hadden gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, onbegrijpelijk.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik ga lekker mn bedje opzoeken. ben kapot.. Weinig plannen voor morgen, beetje aanrommelen denk ik.. Trusten !!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; truste!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    truste... hier ook weinig plannen morgen.. gewoon lekker bezig zijn met de kids, beetje strijken, en poetsen thuis. hebben nu 3 drukke dagen gehad.. morgen lekker rust!

btw... er staan weer wat foto's op mn hyves :D

Deel Deze Pagina