December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow, zit net te rekenen en dat betekend dat Lizzy elke week meer dan een centimeter gegroeid is...OMG wat gaat het snel!

2. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Collo,
    Jamie maakt van auto ritjes (en dus ook bus) een hel. Is hele tijd aan t schreeuwen/huilen en niks is goed. Komt maar zelde voor dat ze rustig is. Laatste tijd gaat het wel beter, maar ga het risico niet lopen om zo in een (volle) bus te zitten.
    T is echt n verschil van dag en nacht met hoe ze thuis is.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    wow, Lizzy groeit goed! 60cm klinkt ook zo groot haha.. maar goed, Lenn was natuurlijk mini ukkie bij de geboorte;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Idd, nu je het zegt...
    wow, Lizzy groeit goed :D
    Maatje 56 heb ik ook al opgeruimd, 62 past hem veel beter....56 waren naveltruitjes :p
    Luca mag morgen weer naar het CB, ben ook heel benieuwd naar zijn lengte!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Dappere mama:D. Tjeempie, 60cm alweer:D. Hoe groot was ze ook alweer bij de geboorte? Niet heel klein toch?

Hier
    Milan is al 20 minuten wakker en aan het spelen in bedje...ga m er uit halen. Broodje geven en dan eerst een paar boodschapjes halen...joehoepieeee...bleh;)

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: wat fijn dat je kunt gaan werken!

@ hier: vanmorgen bezoek gehad en bij de oterham zat lianne zowat te slapen! hahaha
    ze was net al wakker, ff geknuffeld, speentje en toegedekt en gelukkig weer in slaap.. had maar uurtje geslapen, beetje kort
    ze is dan wel speen vrij maar in dit soort gevallen ;)

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Bij geboorte was ze 49 centimeter, maar wel een dikke 7 pond. Amy was (net even nagekeken) met dezelfde lengte bij geboorte, na twee maanden 55 centimeter.

Amy ook nog even met kleertjes aan gewogen en die komt op 12 kilo. Ze wordt wel smaller (zie dat haar truitjes weer ruimer worden bij haar buik), maar niet lichter dus...

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    12 kilo ja, jeutje...Beau gaat morgen ook weer eens sinds zeer lange tijd op de weegschaal, dat is ruim 5 maand geleden!!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Dat heeft Maura ook, dat ze smaller wordt, malle mied. Wat ze weegt weet ik dan weer niet. Wat doet Lizzy het goed zeg! Die cm per week, bizar he!

@ hier; overal klusstof en klusvieze vingers, in en uitloop viezigheid pfff en toen.....stond mijn man in eens in de gang :(.
    Mijn held, weet wat voor hekel ik er aan heb en wat ik allemaal in de planning had voor deze week. Vrij genomen om te komen helpen :).
    'Ik pak Maura en een emmer sop en begin boven, ok?' was het eerste wat hij zo ongeveer zei. Joepie!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    Milan heeft vanaf de geboorte alleen n speen in bed gehad, maar ik durf m niet weg te laten haha. Ik leg de speen naast m neer en hij pakt m de ene keer wel de andere keer niet. Maar ik ben dan bang dat hij bijv. als hij een keer een nachtmerrie heeft misschien niet zo snel weer in slaap valt zonder speen ofzo. Geen idee hoor, want heb t niet geprobeerd. Wat denk jij? Valt Lianne gewoon weer zelf in slaap zonder speen? Milan is iig geen kindje wat erge behoefte aan n speen heeft.

Collo
    Dan groeit Lizzy gewoon echt als kool:D. Gaat veel te hard he? Of vind je dat niet zo erg?

Hier
    Moet nog steeds boodschappen doen...geen zin:p

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff sta je in de winkel (retedruk natuurlijk) om te pinnen, begint dat ding te piepen saldo tekort.. thuis nagekeken en ja hoor, man krijgt nog van 3 weken loon:$ baal echt van die boekhouder, dat flikt ie wel vaker, dan slaat hij zo een week over met betalen.. normaal maakt hij het op woensdag over maar vorige week niet gehad..hoopten dat we het zouden redden, maar net niet dus.. hopelijk maakt hij morgen wel alles over *zal wel niet* anders moet man er maar weer eens achteraan.. bah, baal er zo van af en toe.. heb voor morgen dus geen eten in huis.. had nog wel contact in de tas voor vanavond..

12. gimena

gimena Niet meer actief

Kom ik maar weer eens aan kakken :D

gezellig nagels gezet met de buurvrouw :)
    ben er tevreden erover :)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Oei, dat is balen!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena: hier alles goed hoor, ben errug lui vandaag.. Hmmm wellicht niet meteen in Januari al.. eerst settelen in t koophuis en dan pas stoppen met de pil

@Collo: zooww Lizzy groeit goed zeg!!! Ahh prikjes :( moet ik arme Lizzy of arme mama zeggen :p
    Wow amy 12 kilo?? hihi Layla woog vanochtend ook 12 kilo :p Dani 10,5 kg

@Riti: grrrr zooo frustrerend overal klusstof en vieze vingers, maar wel lief van je man zeg, jeeetje !!!

@Roeltje: neeeej da's balen!!!!

@Speen: hier vanaf 9 maanden beide speen vrij

@Hier: ben super lazy vandaag.. heb echt nergens zin in... maar goed morgen nog een dag.
    Strakjes ATWT kijken en koken.

Morgenvroeg om 6.00 moeten mn ouders al opt vliegveld staan *gaaaaap*

15. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje balen meis :(

@dretjuh nee logies

@all eetsmakelijk

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat eten jullie?

Hier nasi goreng gemaakt. Was best lekker! Manlief vond het heerlijk:D! Altijd leuk om te horen! Milan zat ook te smullen:)
    nu heb ik zin in ijs! Heb t alleen niet:(

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Zowww uitgeshopt:) mn mams is heel goed geslaagd, ik heb mezelf ingehouden, heb alleen een heel leuk jurkje van esprit gekocht, kon ik echt niet laten hangen;) en voor emma een extra zomerjasje die wat hoger sluit en met capuchon voor als het wat kouder/natter is.

@riti: wow wat een goede actie van je man! Super dat ie zo meedenkt en actie onderneemt!

@collo: heerlijk dat je meiden het zo goed doen! Wow elke week een cm, da's best veel!

@roeltje: lekker dat je een paar daagjes aan de slag kunt! Eve lekker wat anders! Oeiii da's echt k*t als je niet meer kan pinnen, wat voel je je dan staan he?!?

@lotte: oh lekker nasi goreng! Wij hebben bietjes, aardappels en speklapjes op. Was erg lekker, wel slecht voor mn eigen speklapjes ;)

@stink: nu nog maar 1 dag meid! Hou vol en dan weer lekker 4 daagjes met je manneke!

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; heb ook vaak zin in ijs na indisch en nasi en zo :D

@ eten; aardappel, pastinaak-preisoep , was jummie

@ speen; eigenlijk nog nooit bedacht het af te leren of zo. Ze heeft m in bed, vind het wel prima zo.

@ Dretjuh; good for you ff een dag wat minder doen :).

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; leuk zo lekker shoppen. Ben benieuwd, wie weet komt er eens een foto langs van je jurkje en de jas van Emma, leuk.

@ man; ja, mag er ook best wat vaker bij stil staan dat hij vaak erg lief is :)

20. gimena

gimena Niet meer actief

@lottiw Spaghetti :)

Deel Deze Pagina