@lottie: ja is een lange dag wachten voor jullie... Fijn die angelsound, kan me voorstellen dat het jou rust geeft! mmmm voorgevoel? Denk weer een meisje, vooral omdat ik me vrij hetzelfde voel als bij Sara (het enige wat ik niet heb is gevoelige borsten). Lijkt me heerlijk! Maar een jongen lijkt me ook heerlijk! Heel cliche, maar, als alles maar goed is, dan ben ik gelukkig! En jij een voorgevoel?
Ach Doortje dat vind ik wel heel erg lief van je! Graag! Doe er dan stiekem wat hcg in....dan moet het lukken bij me! @Riti...een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou.
Doortje ik weet het echt niet. Ik voel me ook bijna hetzelfde behalve gevoelige borsten haha en volgens mij minder trek. Maar zegt dat echt wat?? Ik heb wel lichte voorkeur voor n meisje eerlijk gezegd. Vooral het idee dat ik waarschijnlijk nooit n dochter zal hebben als t een jongen is zal ik aan moeten wennen. Willen jullie het weten?
@ Lotte; dank je, knuffels zijn the best @ Doortje; je snapt m helemaal. Ik moet er van uit gaan dat het Murphy is anders kan ik mijn vertrouwen in mensen en hun vak volledig overboord gooien. De aannemer spreken we even niet, even laten zakken en later deze week weer het contact voorbereiden (door een lijst, foto's en bladiebla). Keukeninspecteur al wel gesproken, die komt maandag. Zucht. Dat juridisch advies kan ik zelf, en daar komt ook mijn onmacht vandaan. Juridisch is over het algemeen niet heel vruchtbaar binnen een samenwerkingsverband. Ik wil dat het afgemaakt wordt en goed komt, met een juridische procedure kan je je gelijk halen maar er samen uit komen wordt vaak lastiger. Als het niet om mijn huis ging waren de brieven al verstuurd geweest. Maar goed, lekker lang verhaal weer. Het komt er op neer dat we er toch graag met de aannemer zelf uit willen komen. Heb boos al gehad, verdrietig is halverwege en morgen nog wat absoluut onbegrip en dan gaat het wel weer @ Chicken; ik duim voor jullie!
@lottie: jaaaaa we willen het zeker weten!! Veel te nieuwsgierig voor! En jullie? Een meisje en jongen lijkt mij ook superleuk, maarja echt, het maakt me niet uit!
@riti: ja een soort rouwproces dus Nou, vind het echt heel rot voor jullie en hoop dat jullie er met de aannemer goed uitkomen, echt!
ik kijk scheel van de moeheid, dus ga afsluiten. Hopelijk kan ik wat slaap pakken! Riti , ik sms je met de uitslag van de echo goed? Ga nl daarna naar mijn werk! trusten allemaal!
Mama is trots Amy heeft vandaag haar eerste stapjes los gezet.... Oh, wat ben ik een trotse mama! Jammer dat ze dat alleen voor het eerst op het KDV heeft gedaan, maar dat is dan de prijs die je betaald denk ik maar. Gelukkig heeft ze het thuis ook nog even voor papa en mij laten zien. Mroos He meid! Wat goed zeg! Van harte! Lekker duidelijke streep hoor, maar zou nog wel een andere test doen om even een hele streep te krijgen en niet zo'n halve, dan heb je tenminste echt zekerheid. 11-11-11....gekkenhuis! Ja, Amy begint nu echt baby af te raken. Met Lizzy gaat alles ook goed, al huilt ze afgelopen dagen wel meer.... Misschien wat last van krampjes ofzo... Slaap iig nog lekker door snachts, daar ben ik heel blij mee. Roeltje Ik eis een second opinion!!! RiTi ...tis jullie ook niet gegund he? Zit de klink nog steeds scheef? Vergeet frustratie niet in je 7-stappen programma...en ontkenning... Sorry, probeer er maar een grapje van te maken want zou er zzelf ook helemaal ziek van zijn. Doortje & Lotte Heel veel plezier met jullie echo's morgen! Mogen wij het geslacht ook weten?
Morguh milan slaapt nog, maar ik niet zo nog proberen. Collo wat goed van Amy!!! Wel jammer dat je de eerste keer gemist hebt, maar gelukkig deed ze t thuis ook nog even! Jullie mogen t geslacht denk ik wel weten, maar dan via pb dit keer
@Collo, wat goed van Amy! Ik hoop dat Boaz snel volgt.. haha. @Roeltje,balen.. @Chicken, ik geloof er niks van dat het aan de leeftijd ligt hoor. Je bent nog hartstikke gezond en fit, dus dat komt heus goed. Ik heb net mijn tweede DA-test gedaan, weer meteen een streep, maar weer niet knal ofzo(op die foto was hij ook wat ingedroogd dus donkerder..) Ik haal na mijn werk kruidvattesten, morgen is mijn NOD, als dat een mooi streepje is kan ik echt blij zijn. Toch denk ik dat mijn lichaam dit keer gewoon minder snel hcg aanmaakt, want vrijdag dus met die extra gevoelige test getest, en die was negatief.. maar nu wel streepjes, dus het verdubbelt gewoon minder snel ofzo..?
mroos zien zien zien!! fotoooo Collo jaaaa Amy's eerste stapje! Gefeliciteerd!! Lekker gedouched en was opgevouwen.. Lenn had tijdens het douchen de wasmand overhoop gehaald Gisteren net opgevouwen verder lekker weinig doen vandaag..
roeltje Balen roeltje vd ongi hopelijk springt je ei n keer gunstiger, zodat je iets meer kans hebt. Mroos kan ook aan t merk testen liggen
Ahhhhh mroos jij zou tog pas in nov. Weer gaan??? Leuheuk!!! Gefeliciteerd Hier nu ff online met gsm dus ga niet op alles reageren, sorry De reis is gisteren goed gegaan, danI eet nu n boterham met stroop, layla slaapt nog. Vandaag wat dingen regelen hier en weer nieuwe spullen inslaan voor o.a. De speelkamer, hmmm dalijk ook ff lekker poetsen, daar heb ik zin in!!
Waaahhh MRoos gefeliciteerd!!!!!! Wauw!!! Doortje, spanned echo vandaag, we gaan er vanuit dat je een prachtig hummeltje ziet springen... Dees, Beau is goed gegroeid zeg!!! Chicken, nog niet getest? Riti, Ach wat een ellende met die verbouwing.... Joyce, jeetje wat moeilijk zeg.... blijft gewoon erg moeilijk als de een wel wil en de ander niet. Er blijft iemand die zich erbij neer moet leggen.... tegen de zin in.... verder..... Ga ik nu hard aan het werk, en proberen oppas te vinden voor aankomend weekend voor de kinderen. Mijn ouders zijn in Egypte en hebben aangeboden dat we even kunnen relaxen in hun huis, kost ons niets en even zwaar ontspannen op een vakantieplek op de veluwe.. Maar ja Beau en Nikki heb ik al ondergebracht, nu Renée nog....
Oeh lees nog dat ROeltje ongesteld is geworden... Balen zeg... is lastig met de baan van je man he? Een ei laat zich niet plannen helaas.... En Collo.. Yeah Amy loopt!!! Goed hoor. Volgens mij lopen nu alle decemberbaby's toch??
Elmo niet alle kindjes lopen meerendeel niet juist geloof ik vandaag jaaaa echo!!! Nog 8 en een half uur wachten