December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: hier krijgt ze de speen alleen als mama vind dat ze nog ff moet slapen.. dus bijv als ze om 4 uur wakker is of na een heeeeeeeeeel drukke ochtend na 30 min al wakker is..
    speen ligt in een doosje op de vensterbank en krijgt ze dus niet
    ze is dus speen vrij, alleen bij noodgevallen (bijv bij oorpijn als we in de bergen rijden.. of als ze ziek is en op geen enkele manier te troosten.. of als de tanden om 4 uur zitten te zeuren en mama wil slapen... en dan dus alleen in bed (op de oorpijn na, maar ja als ze misselijk word in de auto van de pijn ... kan haar moeilijk uitleggen dat ze moet slikken of een kauwgum geven... )

of milan zonder kan, tja, dat zul je uit moeten proberen (moeten als in proberen niet als in moet moet.. snappei?)

Lianne heeftoverigens altijd alleen de speen in bed gehad.. daarbuiten nooit.. en in bed altijd eerst zonder proberen.. als ze dan na een dik kwartier nog niet sliep, dan de speen..

2. mroos

mroos Niet meer actief

Nou, er groeit een echte baby in mij hoor:D.
    Alles was helemaal goed en ook precies de termijn dat ik dacht(9+6).
    Eerst lekker druk aan het spartelen en daarna heerlijk rustig.
    Wat een geruststelling, nu ga ik écht genieten!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Wauw, gefeliciteerd met de mooie echo :D
    Ga lekker genieten meid!!

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; jaaaaah! Super zeg, lekker van genieten inderdaad!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    Milan heeft ook nog nooit n speen gehad overdag. Ik ben nogal op m'n nachtrust gesteld haha, maar zal t toch eens moeten proberen snachts. Misschien kan hij wel zonder! Denk t eigenlijk wel want hij heeft m nooit in z'n mondje als ik bij m kijk!

Mroos
    zie je wel;)! Gefeliciteerd!! Geniet ervan:)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Ik zou het vannacht eens gaan proberen dan bij Milan :)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    jaaa gefeliciteerd met de goede echo! Nu lekker gaan genieten meid!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morgen ga ik m weglaten:). Denk wel dat t goed komt aangezien hij m nooit in heeft als ik kijk. Overdag heeft er wel eens een op tafel gelegen maar hij moet er niks van weten gelukkig! Het ligt meer aan mij dan aan hem dat ie m nog heeft;)

9. mroos

mroos Niet meer actief

@all, dankjewel:D.

@Speen, Boaz heeft ook nog elke nacht zijn speen hoor.. En af en toe ook overdag(in de kinderwagen als hij moe is, aan het einde van de dag als hij even in de box gaat spelen).
    Voor zijn tweede jaar zorgen we dat hij weg is, maar ik merk nu dat hij er gewoon nog best veel aan heeft, hij wordt er echt rustig door als hij overprikkeld is ofzo. Ik vind het dus zelfs fijn dat hij de speen heeft omdat hij er zo relaxt door wordt als hij het nodig heeft:).

10. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Mroos,
    Gefeliciteerd!! Idd, lekker genieten nu;)

Speen, jamie heeft er nooit een gehad. Ze duimd, maar alleen als ze pip (dr knuff) heeft.

Hier, net thuis van werk, en nu glee kijken, gevolgd door modern family. Mss tot straks en anders tot morgen!!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heerlijk mRoos dat je kleintje zo lekker aan het spartelen was!

@tut; hier alleen om te slapen. Komt eigenlijk ook nooit uit bedje. 's Avonds valt hij vaak uit als hij een tijdje slaapt, dan leg ik m op de commode. Kijken wel wanneer we dit ook gaan afbouwen; voorlopig laten we het wel lekker zo.

Ben vanavond alleen (nou ja, met Tijs, frummel en de hond), mannetje gaat de bakfiets halen voor de grote dag vrijdag. Voorspellingen worden iets beter; dus hopelijk kunnen we hem ook gebruiken!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Speen
    Ik zie niet waarom ik hem nu zou moeten afpakken. Ze is nog lang geen 4 en loopt er ook niet de hele dag mee rond. Ze slaapt er snachts mee in en smorgens pakt ze hem ook nog wel eens in bed als ze wakker wordt, maar de rest van de nacht heeft ze geen speen in haar mond. En als we idd een lange dag weg gaan neem ik hem ook mee voor als ze echt moe wordt en nog even door moet. Ik zie er eerlijk gezegd geen kwaad in. Is allemaal nog tijd genoeg voor....

Mroos
    Jaaaa! Fijn dat je nu echt de verzekering hebt gekregen dat alles goed gaat in je buikie! Nu kun je met de angelsound op zoek zonder ongerust te worden...

Happy
    Voorspellingen zijn nu prima toch? Had gisteren nog gekeken...

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: fijn dat alles goed was en je helemaal gerustgesteld bent, gefeliciteerd!!!!

@Lotte: succes met Milan en zn speen, ben benieuwd hoe hij erop reageerd

@Happy: ohh ja de bakfiets, super super super stoer dat dat jullie vervoer gaat worden, echt mega!!

@Hier: nog steeds geen nieuws, hihi.. beetje tv kijken maar dat ben ik nu wel zoow beu.

heb trouwens wel vannacht besloten dat ik niet meer met mn oude bedrijf verder ga. Maar gewoon doorga al freelance visagiste/haarstyliste.
    De grote verantwoording die ik toen had wil ik gewoon niet meer.
    Ook het "oplossen/opknappen" van minpunten/fouten van ingehuurde visagisten dat zie ik niet meer zitten.

Het was toen een mooie en bijzondere tijd, maar ik denk niet dat ik daar nog op zit te wachten.
    Voorlopig iig nog niet..

kga zo slapen

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Knap dat je zo de knoop kan doorhakken Dretjuh; moet inderdaad aan jezelf blijven denken. Als het zo kan als je het graag wil is dat toch alleen maar super?!

Voorspellingen zijn inderdaad een stuk beter geworden; droog, zonnig en 15 graden, kan haast niet beter!

Zal zeker een foto spammen van ons in de bakfiets; op Hyves komen er ook snel foto's denk ik. Krijg er steeds meer zin in!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; aaaaah zo mooi duidelijk al :)

@ Happy; ooh het moet echt mooi weer worden, ik duim! Hebben jullie er al veel zin in? Of heb je nog veel geregel en gedoe aan je hoofd?

@ speen; vind rondspelende kindjes van 4 met een speen ook geen gezicht maar ik ken er ook geen eerlijk gezegd. Ben eigenlijk wel blij dat Maura met haar speentje slaapt en niet duimt, ken namelijk wel veel duimers die er maar erg moeilijk vanaf komen tot veel ouder dan 4.
    Moet zeggen dat ik daar de schattigheid op een gegeven moment ook wel vanaf vind gaan ;).

@ Dretjuh; wat goed dat je zo'n goede afgewogen keuze hebt kunnen maken. Zo hou je ook je mooie herinneringen :). Het klinkt ook als een mooie maar heftige periode, lijkt me ook niet altijd even gemakkelijk te combineren met moederschap.

@ hier; lekker gedoucht en nu op de bank :)

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Lekker ff relaxen Riti!

Niet heel veel geregel meer eigenlijk. Gewoon wat kleine dingentjes. Komt allemaal wel goed. Morgen zelfs een hele dag naar mijn zus op verjaardag ;)

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy; wat goed zeg, klinkt heerlijk! :)

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    grmbl..mag ik ff balen....

mannetje is nog steeds niet thuis, is om 6.30 van huis gegaan naar zijn werk.
    Hij zou om 19u klaar moeten zijn maar ut loopt weer eens uit schijnbaar

19. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Duim, heb zelf geduimd tot mij13e.. *schaam schaam* daarom alleen maar blij dat jamie alleen duimd als ze moe is en dr knuffel heeft. Maakt ze ook altijd zo'n super lief geluidje bij. Klinkt n beetje als kaje,kaje,kaje..... ook leuk, ze doet t ook op commando (als ze dr duim heeft)

@dees, ook leuk dan... hoop dat hij snel thuis is. *knuff*

Deel Deze Pagina