December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Whahaha, zo verloopt ut toch nog elke keer ff anders he.
    Volgens mij belooft het een heerlijke dag te worden, de zon is al goed aanwezig.

@mroos; Beetje goed geslapen na het goed nieuws van gisteravond?
    Man is uiteindelijk wel thuis gekomen, hoe laat dat was geen idee…hij was om 7.30 weer hier vertrokken.
    Niet druk maken om je figuur hoor, je ziet er goed uit!

@joellyx; Goedemorgen!

@Lotte; Geen gordijnen? Wel iets van luxaflex dan?

@hier; Jeutje, ik zit al kant en klaar beneden en de kids ook!
    Beau werd om 7.15 wakker en begon gelijk te huilen, dus hoppa ik eruit. Toen werd Luca ook wakker..
    Ach ja, eens lekker vroeg dag...
    Mannetje heb ik dus vannacht niet weer thuis horen komen, hij is er vanmorgen gelijk met mij uit gegaan en was ook zo weer weg.
    Wel is hij vanmiddag om 14u weer thuis ;)

Beau en Luca mogen zich vanmiddag om 14.30 melden op het CB voor de metingen en prikjes :(

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    even de pc aan gedaan. Mooie duidelijke echo van jullie beebje:D

Deesdees
    Nee helemaal niks voor de ramen boven. Bij Milan wel, bij ons niet. Vonden we nogal zonde van het geld omdat we toch weer weg gaan. Is allemaal niet goedkoop:)

Ben benieuwd hoe laat Jeroen echt thuis is vanmiddag;) Hopelijk optijd:)

Handig dat Beau en Luca tegelijk naar het cb gaan! Succes:)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Maar idd een laken is dan wellicht een idee, zo helemaal niks voor het raam lijkt me ook niet ideaal.
    Ik snap dat je het zonde van je geld vind, goedkoop is het ook zeer zeker niet!
    Ik hoop ook dat Jeroen op tijd thuis is, 1 ding scheelt...met 5 min. ben ik er dus is hij te laat ben ik er zo.
    Alleen niet zo handig alleen met 2 kids....

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *($&#@)%*#$ net kerel van de gemeente aan de lijn gehad over die garage hier in de straat.. Volgens hem staat er WEL een vergunning op.. Maar dat kan dus niet, want we weten zeker dat er GEEN vergunning op zit.. Maar we zijn er al wel achter waarom hij zo moeilijk doet (hij heeft er 2 middagen per week de auto in staan, verder gebruikt hij hem niet)..
    naast hun wonen mensen die iedereen hier in de straat dwarsligt.. Ze gebruiken hun garage niet dus onderling is overlegd dat we de auto daar gewoon voor kunnen zetten.. Op zich hartstikke mooi natuurlijk.. Maarrrrr (jaja, er is altijd een maar;)) als mijn auto voor hun garage staat en ik rij weg, zet hij er binnen 2 tellen zijn auto neer.. hij staat dan dus zelf voor zijn eigen garage.. Heel irritant, want voor hun huis is volop parkeerplek dus niet logisch..
    Nu blijkt dus dat die lui waar het nu om gaat een neefje is van hun.. Kortom: Lekker klieren en pesten, want dat is wat hij doet.. Mijn auto staat niet voor hun garage maar hij zet voor mijn auto op de parkeerplek allemaal bouwspul neer.. Platen, tegels, de hele bende stond er gisteren.. Ik kon mijn auto dus niet van de plek halen omdat er ook een auto achter me geparkeerd staat.. Toen ik er wat van zei kon ik een grote bek krijgen..

Gisteren zou mijn buurvrouw worden teruggebeld, maar is niet gebeurd.. Die heeft met een kwaaie kop opgebeld dat ze die persoon wil spreken.. Die was uiteraard niet aanwezig, dus ze moest vandaag even terugbellen.. nou prima, maar nu sprak ik haar net en we dachten dat we het over dezelfde persoon hadden.. niet dus! Ik noemde de naam van de man die ik net gesproken had en ze zegt: Maar ik moet iemand anders hebben zei de gemeente..
    En tegen ons beide is gezegd dat er maar één iemand over de vergunningen gaat.. Hoezo ze werken langs elkaar heen..
    Nu is de buuf onwijs kwaad:D dus die neemt een kop koffie en belt direct de gemeente om opheldering en een afspraak..

Ons zitten ze te zieken, maar wij kunnen dat ook.. Kom nou, we laten onze parkeerplekken niet afnemen door een vies spelletje van de nieuwe bewoners.. Ze gebruiken dat ding niet, behalve voor 2 middagen per week.. de garage heeft leeg gestaan van donderdag t/m afgelopen maandag en wel zeiken dat we de plek vrij moeten laten.. Nou mooi niet dus.. Als ze ruzie willen kunnen ze dat krijgen..

zo, lekker onduidelijk volgens mij, maar zolang de gemeente niet duidelijk is wat de vergunningen betreft laten wij de plek niet vrij..

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: jeetje.. das wel heel laat dan.. hopelijk vandaag wel op tijd en volgens afspraak.

@ later thuis: we bellen meestal als we in de auto zitten
    heb een ex gehad die dan te laat was.. dus na 1 uur ik bellen: ja kom er zo aan..
    heb 1x gehad dat ik zo uiteindelijk 5x heb gebeld en hij dus 5 uur later was! en we zouden naar een verjaardag gaan!!!!!!

@ speen met 4 jaar: ken 2 kids... als mama boos is geweest en ze een tik heeft gegeven hoppa speen erin..

@ mroos: wat lief van Gijs!

@ roeltje: adem in adem uit! maar wat een gedoe zeg!

@ dees: oeh cb.. spannend!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    we hebben geen last van glurende overburen, want ook die Huizen zijn al gesloopt;) Naast ons en schuin tegenover ook alles! Er zit op de onderste helft vh raam ook van die matte raamfolie.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    wat n gedoe.. En wat n zeikerds daar..

Joyce
    jeetje, lekker slim...eerst n tik verkopen en dan n speen erin;). Pfff

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja het is ook een gedoe.. en behoorlijk onnodig.. Waarom is overleg niet mogelijk? begreep van mijn buurvrouw (wist toen nog niet dat het familie was van die zeikerds naast hun) dat als ze de auto er neer had gezeg, die vent aan de deur verscheen dat de auto daar weg moet..Terwijl hij de garage in die dagen niet heeft gebruikt.. Kortom: Dom gezeur en gepest.. Maar goed, het blijkt familie te zijn van elkaar dus ze hebben die rare trekjes niet van een vreemde;)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en er is nog iets wat niet logisch is.. een paar huizen naast hun wonen mensen waarbij de garage ook op onze straat uit komt..
    Leuke mensen, niks aan de hand.. Zij vertelden een paar maanden geleden dus dat zij hun garage ook weer willen gebruiken.. Alleen is hun vergunning jaren geleden al verlopen, ze moeten dus een nieuwe vergunning aanvragen..

maar de man die ik vanmorgen heb gesproken van de gemeente zegt dat er automatisch een vergunning op de garage zit.. Het klopt van geen kant..

Gadver ik zit er echt mee.. Straks komt de tante van mn man op de koffie.. Wij hebben ons huis van hun overgekocht dus misschien weet zij hoe het zit..

heb elk geval mijn kamer en keuken weer schoon:D beddengoed hangt in het raam te luchten boven, alle ramen staan open.. Was is opgehangen, straks de laatste draaien en dan vind ik het wel prima..

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: ja geeft me zeker rust, heb dr ook met peter over gesproken en ik kwam steeds meer tot de conclusie dat ik de verantwoording over dat grote bedrijf van toen niet meer wilde. Hoe trots ik er ook op ben/was en hoe leuk het ook was, ik wil t niet meer.. Gewoon lekker freelancer zijn met minder verantwoording, zeker nu de kids er zijn.

@Mroos: ahhh wel een hele lieve actie van Gijs !
    Je bent zwanger en je komt nou eenmaal wat aan, maar dat is niet erg en dat gaat er echt nog wel af.
    Bij de ene wat sneller dan bij de ander, maar t gaat eraf!

@dees: ahhh beide prikjes :( sterkte!! altijd moeilijk
    succes verder bij t CB

@Roeltje: jeeeeetje wat een gezeik.. vriendjespolitiek dus :p hmmm

@Hier: om 5.15 eruit om mn ouders uit te zwaaien, toen nog terug naar bed tot 7.45 toen werd Dani hysterisch wakker. Die zit nu met Layla aan een boterham met ei :p
    Moet nog wel de hele was doen en nog met een vochtige doek door de woonkamer sjeezen :p
    Maar vanmiddag gaan we ff naar de stad om die te bekijken, ben dr nog nooit geweest
    (de stad waar dit dorp bij hoort)

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    lotte: hele verhaal, viel nl ook van stoel van verbazing,.
    oudste die is op een fluit aan het blazen.. nou eerst paar keer wat goed, maar ja toen was mama het zat dus mocht niet meer..
    kleine zusje wilde ook proberen... is 2 jaar jonger.. dus die probeert en het lukte.. de oudste wil helpen en duwt het fluitje nog iets verder (een handje op achterhoofd etC)..
    logisch.. hij mag het niet meer maar zijn zusje wel! ik zou als kind ook niet weten hoe en wat!
    maar goed.. zusje huilen, mama boos en geeft hem toch een tik in gezicht.... zusje huilde nog dus op mama's schoot met speen..
    hij kruipt huilend weg onder een stoel.. en word later ook op mama's schoot getrokken.. speen erin..
    worden ze beide geknuffeld met de woorden "och wat heb ik toch'n lieve kindjes als ze zo zijn........................"

dusss..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    gelukkig geeft het je rust:) goed zo:)

joyce
    nou ja zeg... Hoe geef je verkeerde signalen af aan je kinderen... Zo dus!!! Zou echt niet weten hoe te reageren als ik erbij zat;).

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    #4453 joyce81, 13 apr 2011
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
    @ lotte: w2as vroeger een goede vriendin maar nu niet meer.. (heeft niks hiermee te maken hoor.. tijdens studie uit elkaar gegroeid)
    mijn vriend wil ook niks mee te maken hebben..
    haar moeder en mijn moeder zijn goede vrienden dus we zien elkaar nog wel en ook bij elkaar op kraamvisite enzo..
    en laatst met eendjes voeren bij mijn ouders was ze er ook bij.. en soms is het best te doen..
    maar goed.. stephan kan geen 5 sec met hun in 1 ruimte zijn...
    die ergert zich echt groen en geel.. (kan meer voorbeelden noemen van hoe ik het niet zou doen.. maar daar wel gebeurd.. incl scheldpartijen enzo.)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    kan me voorstellen dat Stephan zich ergert;)! Nu je het zegt, je hebt al eens eerder wat over ze verteld toch? Ook zoiets mafs!
    Weet alleen ff niet zo gauw meer wat! Of waren dat andere mensen?

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ook die gok ik..
    bijv.. kind staat voor de kast te wijzen naar iets.. oma tilt op en laat zien maar niet aankomen he..
    kind blijft staan en wijzen.. en gaat huilen..
    oma en mama verzuchten " och wat ben je toch vervelend"./
    uiteindelijk dekentje op de vloer pls hetgeen waar het kind niet aan mag komen....

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik bedoel: ik zal ook opvoedfouten hebben of wat anderen anders zouden doen.. maar ja.. vind dit toch echt zo'n nanny jo voorbeeld..

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh iemand hier met whatsapp op nokia en datie continue verbinding met internet houd? ik wil datie dat vraagt.....

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nou zeg dat wel! Tuurlijk doen we waarschijnlijk allemaal wel eens dingen die niet zo handig zijn, maar dit zijn echt hele
    verwarrende dingen voor kinderen. Ene moment mag t niet en zijn ze stout als ze gaan huilen en t volgende
    moment mogen ze ermee spelen;).

Eten
    gelijk ff een vraag haha. Milan wil alleen maar alles
    zelf doen met avondeten. Hij eet dan met n lepeltje (tussendoor geef ik m ook hapjes met n lepeltje), maar na een tijdje gaat hij met z'n handen in t eten kneden en het over de tafel wrijven enz. Als we dan z'n bord weghalen wil hij gelijk niet meer eten. Toch willen we wel
    dat hij nog eet, want hij lust dan nog wel. Dit is t enige moment vd dag dat hij echt eigenwijs wordt;). Hoe kan ik dat veranderen? En eten jullie kindjes ook met lepel en handjes?

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    lottie
    Lenn heeft een klein vorkje bij het eten.. Hij prikt af en toe zelf wat op het vorkje en soms lukt het niet of heeft hij geen zin.. Dan prik ik het op de vork of hij eet met zijn handjes.. Smeren met eten doet Lenn alleen als hij geen honger meer heeft.. Dan haal ik het weg en is het klaar..

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tja maar dan heeft Milan echt nog te weinig gegeten, dus is hier geen optie;). Als ik z'n bord laat staan en af en toe n hapje geef eet hij namelijk wel door (dan neemt hij weer zelf n hapje en dan geef ik weer). Maar wil dus geen geklooi met
    t eten..

Deel Deze Pagina