December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Milan heeft trouwens ook nog gewoon een speen....wat is daarmee dan? Hij heeft hem als hij gaat slapen en ook soms overdag. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :d:d:d

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: wauw wat goed dat boaz uit een beker kan drinken. Hier vliegt dat nog regelmatig in zn nek en over zn trui heen :p

@Speen: is niet zo best voor de tandjes geloof ik

@Eten: hier ook de ene keer een heel bord vol en de andere dag 2 hapjes... rare kinderen

@Hier: vandaag wat rondgereden, we moesten in de ene stad naar een dierenwinkel om een nieuw konijnenkok te kopen. Is er een met een buitenren geworden aan de voorkant dus de konijnen hebben super veel ruimte nu.

Daarna ff naar t centrum geweest, klein maar wel oke.. ff bij starbucks gezeten, paar cd'tjes gekocht, paar boodschapjes gedaan.
    Nu net alles opgeruimd en in elkaar gezet, dalijk ATWT kijken en ondertussen lasagna maken :) hmmmm dat gaat er altijd goed in vooral bij de kids

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

is er nou een hele discussie over de speen ontstaan? vind het prima hoor iedereen moet doen wat ie wil, ik wou er alleen graag z.s.m. vanaf als dat met niet al teveel gedoe zou lukken en dat is gelukt en daar ben ik voor mezelf blij om!

hier weer aan t werk vandaag en komende dagen dus niet veel aanwezig...

was echt niet mijn bedoeling om mensen voor t hoofd te stoten ofzo hoor...

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Bapsie; volgens mij heb je niemand voor het hoofd gestoten hoor, iedereen is even nagegaan hoe het met de speen-stand-van-zaken staat volgens mij :).

@ hier; even uitpuffen van de kookhectiek. venkelrisotto met kipfilet gevuld met verse kruiden en roomkaas en dan in spek gerold en een bak rauwkost (radijs, wortel, selderij en alfalfa) er bij. Wij eten het met een kwartiertje en vrienden kunnen morgen de kip in de oven schuiven en de risotto opwarmen. Blij dat mijn man net al binnenkwam en Maura even onder zijn vleugel neemt :).

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @bapsie....hihi...nee hoor, je stoot mij niet voor het hoofd, had alleen de stukjes hierover niet gelezen en viel er middenin. Misschien ga ik eerdaags ook maar eens beginnen met afbouwen. Ik wil ook niet dat hij er met 2 jaar nog mee loopt.

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

okee gelukkiig :)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    NEEEE Brad is dood!! *atwt*
    vond hem juist de leukste :(:)

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ohhh heb jij ook zo zitten janken.. hihi ik kan echt janken dan als ik voor de tv zit.. hihihi
    erg he Roeltje :( knuf voor de brad tranen whaha

Zoow eten is over 10 min. klaar... later dan normaal maar we hadden vanmiddag bij de McDonalds gegeten hihi dus niemand had honger, kids zijn lief geweest vandaag :)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Bapsie
    Nee, hoor, iedereen heeft volgens mij gewoon even zijn mening verkondigd over de speen.

Vanavopnd kom ik even uitgebreid terug. We zouden eters krijgen maar die hebben afgezegd dus nu even kijken wat ik ga koken...

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hoooooooooooooooi!

Ik heb geen tijd meer voor jullie! :D haha! Ik word helemaal geleefd door zowel de kids als de kraamhulp! (superlief mens hoor ;))

Hoe is het hier? Ik ben maar niet gaan bijlezen, want dat is waarschijnlijk niet te doen... Ik probeer vanaf hier weer een beetje in te haken, maar ik vrees dat het nog wel een paar keer gaat mislukken de komende dagen...:p

Hier alles super! Stijn doet het heel goed, eet goed, slaapt ook prima (ok, nooit goed genoeg ;)) maar we mogen dus echt niet klagen!

Voor de hyvers onder ons, daar staan weer een paar verse foto's op, dat is net zo makkelijk als telkens hier 1 foto spammen...

Tja, dan ga ik nu maar weer even verder, ik moet namelijk nog ff een nieuwe banner zoeken... Tot zo!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; hooooooooi!! Wat een prachtige foto's op hyves, super, wat een rijkdom twee van die mooie schatjes :).
    Hoe is het met jou verder en met Maud?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    jaaaaaa ik moest gewoon huilen:) Ik vond het zo zielig.. en vooral aan het eind.. Kleine babytje op zijn armen en Katie er naast.. Kreeg er kippevel van:)

Suus
    Joh groot gelijk.. Lekker genieten van je kraamtijd.. Voor je het weet is de kraamhulp weg.. Zal straks even op je hyves spieken..

Collo
    en? wat is het geworden?

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: ohh erg he.. idd met die baby in zn armen.. pfff was blij dat t afgelopen was hihihi

@Suus: haaaa wat fijn dat Stijn het goed doet zeg!!
    Ik ga meteen je foto's bekijken :)

@Hier: zoow kids op bed, opgeruimd, gepoetst, speelgoedkoffertje al ingeruimd voor morgen (terug naar NL)

We kregen nog telefoon vandaag van kompaan, bleek dat Stiefzoon, zijn school, kompaan en het kursushuis waar hij nu in zit samen met de leerplichtambtenaar afgelopen maandag een gesprek hadden.
    Stiefzoon had verteld dat hij dit aan ons had doorgegeven, maar goed niet dus.. wij wisten van niks en hoorde dit vandaag pas.

gaat niet zo goed met hem op school en op de opvang, veel spijbelen, doen wat hij zelf wil, depressief en het doet m allemaal niks meer.
    Dus wellicht is een nieuw onderzoek op t ziekenhuis of een praatje met een psycholoog n optie.

Hij heeft t zichzelf wel aangedaan, maar t blijft toch sneu.

Mn neef vertrekt trouwens aanstaande zaterdag naar Johannesburg om af te kicken :( Heftig man...

Ga zo GTST kijken

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    owww geweldig.. krijg nu NET telefoon dat stiefzoon is weggelopen van t kursushuis..

pfff met zo iemand valt toch niet om te gaan.

Als hij iets doet wat niet mag, en hij wordt daar door professionele mensen op een rustige manier op aan gesproken, daar kan hij al niet tegen.. van t een komt t ander en meneer loopt weer weg.

Zo valt zo'n kind niks te leren :(

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kom weer ff inhaken hoor meiden, drukke dag gehad en zit nu net ff op mijn gat...

Luca en Beau zijn beide voorzien van prikjes en hebben dat goed doorstaan, ik had weliswaar meer moeite met de prikjes van Beau dan bij Luca :)

Ff de statistieken:

Beau: woog bij 11 mnd 9030 en nu 10140
    zijn lengte was toen 73cm en nu 78,5

Luca: woog 2 wkn terug 4970 en nu 5310
    zijn lengte was 55cm en nu 58.5!!
    Luca is dus ff 3,5 cm gegroeid in 2 weken :$:$

Beau is echt niet in zijn hum, de tanden doen hem zeer, dik verkouden en nu nog die prikjes erbij maakte het er niet beter op.
    Ik heb hem om 18.30 in bad gedaan en om 19.15 lag hij al op bed :)

@suus; Wat een prachtig mannetje is Stijn :$:D
    Geniet van je gezinnetje meid, vind eerst je rust maar goed en kom zo nu en dan bijlezen als je zin hebt.
    Ik weet nog precies hoe dat hier ging...komt vanzelf wel weer :)

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nog niks bijgelezen.

We hebben voor 10 dagen een logeerhond. Vrienden van ons zijn naar Amerika. Hun hebben een super groot bad dus we zijn even naar hun huis gereden. Luuk zit met papa in het grote bad. En ik lig nu heerlijk onder de zonnebank.:D

Nu lekker weekend. Het is erg druk op jet werk. Volgende week moet ik 2 dagen van 12 uur maken. Heb gelukkig wel vrij kunnen regelen voor woensdag. Zo nu ben ik er weer vandoor moet mezelf omdraaien hahaha

Fijne avond allemaal.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Geniet van je zonnebank :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai

had tomatengroentesoep gemaakt en Milan vooral de groente, pasta en balletjes op z'n bord gelegd. Hij at zo een vol bord leeg haha. Toen ging ie klieren en heb ik z'n bord (vrijwel leeg) weggezet. Hij wilde ook geen toetje:)

riti
    ohh ik ga eens rondkijken voor peutergym oid!

Mroos
    wat goed van boaz! Maar laat jij m dan ook rondlopen met de beker?? Hier verliest ie dan geheid de helft;). Dus tussendoor geef ik een tuitbeker en bij het eten een beker. Maar Boaz is nu wel minder benauwd?

Beker
    hier ook zelfstandig. Alweer een tijdje eigenlijk:)

Chicken
    nee hij krijgt geen opvolgmelk meer. Dat was idd wel fijn voor de vitamientjes inderdaad ja!
    Whahaha jij klusboef! Wel geinig;)

roeltje
    ik ook niet! Mijn pendel kwam uit op maart meisje! Klopt niks van dus:p
    jah zielig voor Katie en baby:(:(

Psje
    bedankt voor jou ervaring met Emma en avondeten! Fijn om te lezen dat bij jullie kindjes kneden dus idd "geen trek" meer betekend!

Suus
    klinkt super allemaal! Had de foto's al gelijk bekeken:D leuk!

Dretjuh
    ik vind het best sneu voor je stiefzoon... Hij heeft t ook niet makkelijk gehad hè;)!! En tuurlijk kan je daar nie alles op adschuiven, maar als hij n normale jeugd had gehad dan was t waarschijnlijk anders gelopen denk je niet..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lottie
    ja was echt heel zielig (as the world turns;))moest er gewoon van huilen:)

Dretjuh
    Vind het ook best sneu voor hem eigenlijk.. Idd zoals Lottie zegt, waarschijnlijk was het anders gelopen als hij een normale jeugd had gehad.. Maar aan de andere kant lijkt me dat hij ook moet beseffen hoeveel pijn en verdriet hij veroorzaakt bij jullie.. Sterkte meid.. Lijkt me voor beide niet makkelijk:(

Deel Deze Pagina