Elmo jaa aan de hand wel al bijna allemaal inderdaad!! Ja vanavond om 18:30 echo! Heb er zin in doortje nog 6 minuten!!! Mijn duimen draaien overuren!
Nieuws van Doortje: Alles is goed, vandaag precies 11 weken! Zo fijn! Joepie de poepie! @ Collo; humor is goed, het is ook gewoon een foute film waar we in zitten . Ja klink is nog scheef, deur nu ook . Wat goed van Amy, supertrots natuurlijk, leuk! @ Mroos; Begint het besef al een beetje door te komen?
Doortje joepie!!!! Geweldig!! Nu ben ik benieuwd of ik ook op 11 weken blijf staan dan zijn we alledrie de 20e uitgerekend
Haak hier weer even in meiden Roeltje: Balen dat je ongi bent geworden meid, hopelijk brengt ronde 4 meer geluk. Collo: Leuk dat Amy loopt Lottie: Veel plezier vanavond. Doortje: Super dat de echo goed was. Mroos: Jij ook al zwanger Elmo: Nee helaas hier ook nog een kindje dat nog niet loopt En voorlopig ook niet gaat doen. Dees: Hoe gaat het met jou en de kids?
@Mroos hihi geweldig gefeliciteerd @doortje bijna 11 weken zwanger @lottie spannend vanff echo. @dretjuh lucas heeft peter niet meer gebelt vond ik niet erg netjes van lucas @hier upc zit hier niet dus we hebben helle nieuwe intnernet aan moeten vragen. dit gaat 15 dagen duren *SNIK* (zit nu bij me buren ) lief van ze he
Caruli, nee dat Mitchell niet loopt wist ik maar dat heeft een medische oorzaak toch? Hoe gaat het nu? al meer uitslagen gehad?? Gimena, dat is balen dan moet je ook van emailadres wisselen etc zeker? tenzij je gmail oid hebt....
Elmo: Op dit moment worden we niet veel wijzer, de neuroloog had ons uitslag gegeven. Maar nu hebben we vorige week het dossier van Mitch opgehaald voor de second opinion en daar staan weer hele andere dingen in. Dus heb vrijdag met de huisarts het dossier doorgesproken en die zegt idd dat het in het dossier anders staat als dat de neuroloog tegen ons gezegt heeft! Nu snappen we er helemaal niks meer van, ben echt benieuwd wat ze 22mrt gaan zeggen bij het zh waar we de 2nd opinion gaan doen.
Elmo Hoop dat je nog snel een adresje voor Renée vindt. Lekker zo'n weekendje niks... Roeltje Balen :x Doortje Super dat de echo goed was. Durf je nu eindelijk een beetje blij te zijn? RiTi Maar dan maak je dat toch het centrale thema in jullie huis.....scheef...? Gimena Van de ene uithoek naar de andere? Geen UPC? Hoop dat je snel weer online bent hoor. Caruli Waren het verschillen in positieve zin of juist niet? Hoop dat de second opinion jullie iets goeds brengt....
Even vet ego. Luuk is gisteravond gewoon al om 22.30 wakker geworden en pas weer om 02.15 gaat slapen. Hij was niet echt vervelend of zo maar wilde gewoon niet meer slapen. Zelfs niet in ons bed. Waar hij dus uit eindelijk wel om 02.15 in slaap is gevallen. Jeetje het is nu al een paar weken zo. Weet even niet meer wat ik er aan kan doen. Laten huilen heeft geen zin. Eigenlijk vind ik dat ook geen fijne methode maar ja ik wilde toch alles proberen. *zucht gaap zucht* Nog een nacht zo en ik val om. Misschien morgen maar vrij nemen.Donderdag krijgt hij ook de 14 maanden prikjes dus dat zal ook wel weer feest zijn. Zo einde ego bericht. Ga maar weer eens aan het werk.
Heerlijk relaxed ochtendje thuis gehad met vriend en uk. Dadelijk word ik opgepikt voor de sauna. Kortom: prima dagje @doortje: Van harte met de goede echo!!! @bapsie: Weet je al wat het is bij jullie? @lotte: Jij mag vanavond zie ik. Leuk hoor! Zou grappig zijn als jullie dadelijk allemaal op dezelfde dag zijn uitgerekend! @riti: Balen! Ken het gevoel (erger me nog dagelijks aan de badkamerman en zijn broddelwerk...). Hopelijk kunnen ze bij jullie alles nog herstellen! @mroos: Weer beetje geland op aarde? Vind de streep echt super duidelijk hoor, dus no worries! @collo: Lekker dat Lizzy nog steeds zo goed slaapt!! @stink: Wat onzettend rot van de gebroken nachten! Altijd lastig wat nou de oorzaak en dus ook de oplossing is.... Hopelijk duurt het gespook niet te lang.... @gimena: Irritant van internet, maar wel lief van de buuf.... Tot snel weer!
Oja... @caruli: Ben ook benieuwd naar wat collo vraagt... Hopelijk wijkt het dossier in positieve zin af van de conclusie van de neuroloog! @lopen: Hier nog steeds niet uit zichzelf (wel als we oefenen dus). Weet ook echt zeker dat ze het kan, maar ze is net zo lui als mama . En ze rent inmiddels achter de duwkar met maar 1 handje vast, raar kind.
@ Stink; pfff wat slopend zeg, is niet echt vol te houden zo. Sterkte! @ Panos; er valt echt nog wle een hoop te herstellen, maar het is toch wel een stapje naar voren en twee stapjes terug iedere keer (tralala net als het liedje van Nijntje).
Panos Voor nu zijn we allemaal op dezelfde dag uitgerekend. Weet ook niet of dat nu nog aangepast zal gaan worden. De vorige echo gaf de 20e aan. We zullen zien.
@Doortje; Jeuj!! Gefeliciteerd met je goede echo @Collo; jaaa, leuk! De 1e stapjes van amy zijn nu een feit! @mroos; whaaaa meid, dat meen je! Gefeliciteerd Leuk leuk leuk!! @lotte; succes vanavond bij de echo, gaat vast goed komen @Roeltje; Balen dat je ongesteld bent geworden.. @Caruli; Hier gaat het wel aardig, wel druk druk druk... @Stink; Slopend hoor die nachtjes, sterkte!