December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    uhm, hier is het heerlijk weer:D oke, zon schijnt niet, maar is windstil en kan zo zonder jas naar buiten..
    Lenn ligt ook eindelijk op bed.. Ben maar naar de bieb gaan lopen met 'm, hij wilde niet slapen, maar was wel moe.. ik ga op mn kont zitten en kom tot hij wakker word niet meer in de benen..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Whaaa dan ben jij gewoon warmbloedig! Hier ook windstil EN zon, maar ik vind het echt kouhoud hihi

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nou is ook een wonder hoor, ik heb het normaal ook snel koud:D

Heb een gat in m'n sok:$:cool:

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Geen radiostilte meer...maar of de praat nou zinniger is geworden??? Hahaha...

Hier net weer anderhalve m3 was weggestreken dus ik heb het nog wel warm. En de worstenbroodjes liggen in de oven...lekker!

Wat gaan we vanavond eten?

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Rustig tempo hier vandaag! Maareh het weer?!?
    Hmm nou vooruit, hier grijs, saai en koud.

Uiteindelijk was het trouwens toch niet zo erg dat ik moest werken vanmorgen, emma werd vanmorgen wakker met een poepexplosie;) die heb ik gelukkig gemist:) mannetje was zowat over zn nek gegaan toen ie haar uit bed haalde. Alles zat onder!

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Eten: zelfgemaakte appelmoes, krieltjes en kip cordon bleu. Hmmmmm

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Psje
    whaha heb jij even mazzel:D

Collo
    eet smakelijk;)

Eten
    ik denk (kan elk moment nog veranderen) aardappelen, witlof en saucijsje

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook koud, en keelpijn :(
    maar ja.. kantoor is beetje vaag.. soms heeel warm, gaat't raam open en dan hoppa.. wind.. ikke koud!

eten: tja.. we weten het niet en zijn vergetenw at uit te gooien.. ms friet of pizza en anders ff snel iets bedenken

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @eten; saté schnitzel, bietjes en gebakken aardappeltjes

Ondertussen begint het hier lekker aangenaam te worden, Beau ontwikkelt wat verhoging en heeft veel aandacht nodig

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    krijg trek van al die lekker maaltjes die ik voorbijzie komen, duurt me nog veel te lang tot het eten (Collo, doe mij zo'n broodje :p)

Eten: lasagne (lekker makkelijk uit de vriezer) met sla

@ Roeltje; een gat in je sok, en nóg geen koude voeten?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    heb sloffen aan :D

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hmmm emma slaapt nog steeds...al vanaf 2 uur. Ik ben dit helemaal niet van dr gewent. Zal ik dr nou wakker maken of niet? Aan de ene kant denk ik ze zal het nodig hebben maar aan de andere kant ben ik bang dat ze dan straks zo uitgeslapen is dat ze pas laat naar bed gaat....dan gaat voor de 2e avond mn rustige tv avondje de mist in( egoistisch i know)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Ik zou d'r laten liggen

14. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Dees: hmmm ja ik wacht maar gewoon tot ze zelf wakker word. Als ze dan vanavond niet wil slapen moet ze verplicht secret story kijken ;)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    psje
    ik zit nu met hetzelfde.. Lenn slaapt normaal van 1 tot 3 ofzo, maar lag er vandaag pas om 3 uur in.. ben beetje bang dat hij vanavond niet naar bed wil.. idd, vanavond verplicht secret story meekijken:)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb er wel van geleerd om beau gewoon te laten liggen, het is anders wanneer we weg moeten o.i.d., dan moet ik hem wel wakker maken.
    Bij hem is het dan echt zo dat hij naderhand heel sikkeneurig is...;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ik had het nog niet geschreven en meneer wordt wakker:D

heb mini driftbui op film staan.. volgens mij wilde hij een koekje dat lekkerder is dan een mini rijstwafel.. Uiteindelijk toch maar aangepakt.. zal m vanavond op youtube zetten.. Eerst even koken..

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; oh lastig he. Ik weet niet of Emma verder in een duidelijk ritme zit of dat het erg verschilt per dag hoe en wanneer ze slaapt?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau heeft inmiddels 38.5 ontwikkeld en de 3e poepluier/diarree is een feit...:(

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag mazzel gehad. Mijn moeder ging Amy uit bed halen na haar middagslaapje en die heeft me toch een meurende poepluier geproduceerd! Whaaaahhh...mexicaans eten van gisteren zeker! De hele bovenverdieping stonk ernaar..beuh!

Ben zelf echt helemaal gebroken van mijn slechte nacht vannacht. Zal straks wel weer over zijn maar nu.... Moet nog eten maken maar heb echt geen zin. Ook pijn in mijn bil/been, lijkt wel of ik 1 zwaar been heb en een beginnende hoofdpijn...zeur zeur zeur...

Toch maar even die burrito's in elkaar knutselen....

Deel Deze Pagina