December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag bij de Wehkamp Canon EOS1000D in de aanbieding. Denk dat ik die ga bestellen. Iemand ervaring mee?

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @collo: nee geen ervaring mee. Oh fijn jij bent dus ook onder een megapoepbroek uitgekomen:)

@riti: ja emma heeft best een vast ritme wat slapen betreft. Kan eens een half uurtje wisselen maar vandaag was wel heel anders.

Nou emma is uiteindelijk pas om 17.10 uur wakker geworden. Zijn nu net klaar met keuken opruimen en hond uitlaten. Ze is nu nog erg wakker en vrolijk dus denk dat het een latertje word vanavond. Maarrrr....man smste net dat ie 2e taak vrij heeft genomen dus die komt zo al naar huis ipv half 12.

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Ohhh vergeet ik nog het beste nieuws;) mannetje haalt onderweg patat voor zichzelf en neemt voor mij een bananen milkshake mee mmmmmmm.

@roeltje: ennn ga je lenn wel op tijd in bed krijgen of heeft secret story een record aantal kijkers vandaag ;)

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Wat een gezelligheid hier, ik klets met mezelf geloof ik. Ik laat trouwens morgen mn spiraal verwijderen, niet omdat we voor een brusje gaan maar vanwege de bijverschijnselen. Dan dus voorlopig weer klooien met cd's joepie:(

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik doe toch iets fout... man zit in een sterrenrestaurant en ik heb net chinees besteld :)

Ik ga even bijlezen!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: heeft Emma een beetje goed geslapen? Beetje jammer dat jij er zo vroeg uit moest! Lekker een milkshake!! Goed dat je je spiraal eruit laat halen, word je weer een beetje jezelf! Ja, cd's zijn niet ideaal...
    @collo: hahaha, jaaa die dure champagne zou ik ook wel eens willen proeven! Die foto van lizzy! Geweldig!
    @chicken: tussendoor nog even geluchwipt? :):)
    @manoe: wat goed van Morris! Hij is dus ook een bangepoeperd? Hier nog 1! Spannend die geslachtsbepaling! Ben heel benieuwd!
    @lottie: ojee nachtmerries! Wat naar! Wil je er iets over kwijt?
    @joel: oeh, lekker uitgeslapen!
    @dees: is Beau lekker gaan slapen?
    @
    @hier: vriendinnetje van zwangerschapsyoga is ook weer zwanger! Joepie, weer samen zwangeren!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ff snel n berichtje van mij, we zijn veilig aangekomen, n keer met de boot gegaaan zodat de chrysler meekon.
    Nu gtst kijken

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Psje; Oeh milkshake, dat is lekker :)

@Collo; Hoe is het nu?Nog steeds last?
    Geen ervaring met de 1000D wel een eerder type..

@Doortje; Was de chinees lekker?
    Beau ligt er nu net weer in, volgens mij gaat hij wel slapen. Zijn temp was nu net 38.0

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  10. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Psje, Hier ook spiraaltje gehad, niks voor mij..

Dees, Wat n scheetje!!!!!

Collo, Geen ervaring mee, hoop dat je vanacht beter slaapt.
    Rest, sorry andere keer weer.

Hier, heb de hele dag eigelijk n beetje in spannig gezeten.
    Was 2 april ongi, niks aan de hand. Maar nu had ik afgelopen maandag in dinsdag wat donkerrood bloedverlies. Heel weinig maar, maar wel genoeg dat er n tampon aan te pas moest komen.. Ook ontzettende kramp. Zo hevig dat ik soms dubbel klapte vd pijn, en dat terwijl ik dat nooit zo erg heb. Nu begon ik me toch van alles af te vragen, en heb op internet wat gezocht, maar wordt er niet veel wijzer van. een zegt kan zwanger zijn, ander zegt van niet.. In princiepe zou het kunnen, want het sprongetje zou afgelopen zondag gemaakt zijn volgens de kalender. Wil ik de HA bellen voor zekerheid, zijn ze niet te bereiken (om 16:30)... Iemand eenig idee wat het zou kunnen zijn?????
    Had hier bij Jamie geen last van. Had zoizo nergens last van.. Dat kwam allemaal pas na 2 maanden........ Bel morgen iig de HA nog n keer voor de zekerheid...

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen!
    @dees:mwah...chinees viel tegen..moest ook lang wachten...en ze zijn de kroepoek vergeten! Lief filmpje van Luca!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joel: klinkt als een vmk... Kan dat? Dat 2 april geen ongie was? Ik zou zeker de huisarts bellen en misschien kan er in het ziekenhuis een echo gemaakt worden? Altijd het zekere voor het onzekere nemen!

13. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Vmk? 2april was zeker ongesteld. Want dat is mn normale cyclus. Maak me dus meer zorgen over afgelope maandag..

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joel: ja een vmk, omdat je zoveel pijn had/hebt in kombinatie met bloed. Is het nu weer minder?

15. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Had vanaf dinsdag nergens meer last van. Kramp kwam en ging om t uur ofzo.. geen idee, t begin was helder, en dinsdagavond was t donker, maar wel dun..

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joel: nouja iig niet helemaal normaal. Zou het zeker even aankaarten bij de ha, succes!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ joel; wat naar meid, ken het ook niet. Hopelijk snel duidelijkheid.

@ Psje; oh fijn, mannetje eerder thuis incl milkshake, héel goed!
    Emma verder wel in dr hum na het lange slaapje?
    Goed idee even hormoonvrij, cd's klooien jammer maar helaas maar als je je beter gaat voelen vast de moeite waard!

@ Doortje; je doet inderdaad iets verkeerd :p ;).Leuk weer samen zwanger te zijn en ook allebei al een kindje dus dat is ook fijn 'beppen':).

@ Collo; heel lekker slapen vannacht meid!

@ Lottie; jij ook!

@ hier; euh niet zo veel ;)

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Nou t gaat weer lekker met minute stiefzoon.
    Om n lang verhaal kort te maken, hij doet egt wat ie zelf wilt. Weigert taken uit te voeren, heeft iedereen de huiid volgescholden, en iS weer weggelopen. Het houdt daar nu op voor hem is ons net verteld, dus dat wordt wellicht n internaat nu.
    Dus dat wordt nu een laaaange stressvolle avond

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; ach nee, veel sterkte voor jullie

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: jeetje meis... het begint weer van voor af aan...Hopelijk is een internaat een betere oplossing voor hem. Wat maakt hij het zichzelf moeilijk! Succes!

Deel Deze Pagina