December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @joellyx: weet niet wat het kam zijn meid maar klinkt niet normaal. Succes bij de ha.

@riti: emma was heel gezellig na dr lange slaapje, ze ging uiteindelijk om kwart voor 9 naar bed. Ze was zo blij dat papa thuis kwam dat we dr nog maar ff beneden hebben gehouden.

@dretjuh: sterkte meid, wat een rotjoch!

@hier: bleghh ben echt heel misselijk! Hoop niet dat ik een buikgriepje onder de leden heb......

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Hoop dat Beau lekker slaapt vannacht en dat het morgen allemaal wat beter met hem gaat. begin weer een beetje over de moeheid heen te komen. Toch op tijd naar bed vandaag.
    Oh wat is Luca toch een heerlijk manneke!

Camera...
    Zit nu weer te twijfelen om toch een Nikon D3100 te kopen... Die is wat duurder maar volgens diverse reviews wel erg goed.

Doortje
    Wat leuk dat jullie weer samen zwanger zijn! Ik vind het wel jammer dat ik alweer uitgezwangerd ben, net nu hier weer alles zwanger is. Maar heb dan wel weer een heerlijk meisje ervoor terug gekregen.

Dretjuh
    Fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen! In Nederland nu weer toch? Ik weet het some even niet meer waar je bent...
    Hoop dat hij snel op een internaat terecht kan.

PSje
    Lekker zo zonder hormoontjes... Ben je weer helemaal jezelf.

Joell
    Zwanger denk ik niet, daar was het echt nog te vroeg voor als zondag je ei is gesprongen. Ik hen ook wel eens een eispong gehad waar ik echt verkrampte van de pijn, bloedverlies erbij komt ook wel vaker voor. Dus ik denk dat je ei wat later gesprongen is.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou.... de hele avond gezocht in de auto door Tilburg gereden, maar niet gevonden. 23.20 was toch wel een tijdstip om te stoppen met zoeken.
    Dus de kans dat we dr vannacht uitmoeten en de halve nacht wakker liggen van de stress.... is groot :(
    t gaat weer lekker

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Jee, wat een ellende. Hoop dat het etterbakje snel door de politie gevonden wordt. Dan kunnen jullie ook lekker gaan slapen.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goooooooodmorning!

blegh 6.15 was het vanmorgen.. ben het haast niet meer gewend joh:) Poepluier.. Tja..
    inmiddels aangekleed en wel.. hoef eigenlijk niet veel te doen vandaag, alleen de was.. beetje aanlummelen vandaag dus.. eerst eens kijken wat het weer vandaag gaat doen..

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier een nieuwe mijlpaal. Gisteravond geen late voeding meer gegeven en ze heeft doorgeslapen van 21.00 tot ? Heb haar net wakker gemaakt voor een flesje omdat ik er toch uit moest om Amy klaar te maken voor het kdv. Hoop dat dit zo blijft, lekker weer eens op tijd naar bed!

Roeltje
    Ah, je begon net aan 07.00 uur te wennen...:(

Dretjuh
    En is ie nog boven water gekomen?

Verder
    Hele cyclus is nog van slag... Ben nu alweer ongesteld:$ Heb nu al twee keer dat ik binnen een week na mijn ei ongesteld ben... Is niet goed....

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nope... hij is nog steeds spoorloos.
    Hij schijnt wel tegen een vriend of klasgenoot verteld te hebben dat hij zou weglopen.
    t spannende is dat hij dat vandaag (deze week) stage moet lopen.
    Dus hij kan wegblijven maar dan verknald ie meteen zn stage natuurlijk, wat weer voor zn examen negatieve gevolgen heeft.

zit nog erg in spanning dus...

@Roeltje: 6.15 pffff weer lekker vroeg dan, zo duurt n dag lang he :(
    t weer wordt redelijk maar niet al TE warm int noorden :p

@Collo: o... da's raar.. heb t ook wel ns gehad, zit je al aan de AntiConceptie? Wellicht dat dat alles door de war heeft gehaald.
    wat fijn dat Amy zonder fles is gaan slapen... jeeeej!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    jeetje, lees het nu pas.. Wat rot weer zeg:( Hopelijk is hij gauw terecht..

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou wij gaan maar vast de eendjes voeren.. Meneer staat bij de deur met zn jasje :D Volgens mij wil ie naar buiten haha..

oja, is ook wel grappig..
    Als we naar boven gaan en Lenn glijdt weg met zn voetje ofzo zeg ik vaak Oeeeh (net als bij voetbal zeg maar:))
    Nu is het zo dat als Lenn halverwege de trap is hij ineens roept Oeeeeh!!!

nouja, is wel leuk om te horen :D

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whahaa geinig... veel plezier bij de eendjes :p

Ik ga mn boek naar de uitgever sturen :D ahhhhh :D
    *moet toch afleiding zoeken nu*

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen!!!

@ Lottie hoop dat je wat beter geslapen hebt zonder nacht merries :(

@ Dees wat een schatje die kleien Luca!!! :D

@ Roeltje ja dan moet je gaan he! :p Net stond Morris ook al met zijn jas bij de achter deur te miepen haha ik heb hem maar lekker naar buiten gedaan!

@ Dretjuh spannend zeg! Ben benieuwd naar je boek!

Hier vanmiddag geslachtsbepaling! Spannend hoor :D Kan ik die kleine ook weer ff zien!!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ahhhh ja spannend manoe!!!!! succes

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

psje
    oeiii link met cd's:p;) Gaat dat werken denk je?

Doortje
    dank je weer;)! Neuh zijn zulke rare dingen haha. Nachtmerries over echt alles wat er ooit gebeurd is enz!
    Wat leuk weer samen zwanger! Hoever is ze?

Dees
    leuk filmpje v Luca. "mmm mmm" hihi

joell
    het kan van alles en niks zijn..lastig;)

Dretjuh
    sterkte!

Collo
    wat goed van Lizzy! Hoeft ze nu al geen late fles
    meer? Weet t allemaal nie meer hoor;)
    Oeii rare cyclus zeg! En je weet zeker wanneer je ei was? Is idd nie goed dan nee, maar je bent ook nog niet zo heel lang geleden bevallen..

Manoe
    oehhh ik ben zooo benieuwd! Wil t wel gelijk weten hoor;)
    veel plezier:D

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie het is in de middag pas en daarna gaan we eerst even uit eten maar daarna laat ik gelijk wat van me horen hoor! Heb helaas geen internet op me mobiel..

@ Dretjuh thanx :D

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    #4635 joyce81, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt: 15 apr 2011
    @ dretjuh: he bah meid... hopelijk vind je hem snel..
    zou hem het liefst voor je door elkaar rammelen in de hoop dat alle 5 weer op een rij, kwartjes vallen, etc..
    wat een hoop stress zal dit voor jullie opleveren!

@ roeltje: oh jee, das vroeg ja..

@ cllo: woehoe!! amy goed geslapen!
    en cyclusjes in de war.. tja... komt goed!
    Ik zou het nog ff aankijken en dan ff langs de HA gaan ofzo.. (of aan de AC)

@ dees: Wa sjeroen nou eigenlijk nog op tijd thuis?

@ hier: gisteravond begon niet zo heel grappig ;)maar we konden er om lachen.. vriend had friet gehaald maar maar 1 grote friet joppie.. dus hebben we 1 groot frietje moeten delen.. hij had wel 2 gezegd maar was dus niet goed overgekomen.. en hij had wel gedacht dat het bedrag wel laag was, maar ja.. niet bij stil gestaan..
    bleek dat op't werk nog ff een bommetje was gevallen vlak voor hij ging (hij was ook de groenten voor lianne vergeten uit de vriezer te halen,.. maar lianne heeft wel lekker gesmuld van de friet met wortel en kipfinger :))
    nadat lianne in bed ging moestie nog wat voor werk doen, nou prima...
    hoorde wel wat gevloek,maar goed.. even later was hij vakantie aan het utizoeken.. we hadden afgesproken 2130 naar beneden en oh oh tirol kijken.. dus ik zei tijdens het utizoeken: zullen we dit straks doen gaan we nu naar beneden (hij vind het nl leuk programma).. nou boos klikte hij de vakantie weg en ging weer achter de werklaptop.. ik zeg nou totzo!
    bleefie dus zitten...
    ja ik moet werken!
    dus ik zeg: ja sorry, maar ik snap het ff niet..
    hij: ja moet je niet zo doen ik doe dit niet voor mijn lol en nu doe je zo van waarom krijg ik geen aandacht

maar goed.. ik ben gaan slapen en hij niet veel later ook maar was vanmorgen erg chaggie.. (maw: het werk bommetje had tyoch wat schjade aangericht... hopen op veel zon dit weekend dan is het zo weer weg! Lianne was lekker vrolijk vanmorgen! had haar een romper met nijntje op aangedaan.. vandeweek deed ze al steeds dan der jurk omhoog om te laten zien.. en dan " nijna! daaa!! *nijna! nijnaaa nijjjnaa* " (laatste stukje is zingen en dansen..)

Verder heb ik nog wel wat te vertellen eigenlijk..
    ik heb alleen beloofd niks te zeggen dus doe het ff in een ander kleurtje.. ik zou het erg op prijs stellen als jullie dan dus niet gaan quoten ;) want dat schiet niet echt op ;)
    ik hoop ook dat jullie alles hier houden, dus niet op hyves... en dat erg geen meelezers zijn ;) en als die er zijn, dat die dan ook zo beleefd willen zijn om iig net te doen of ze niks weten tot ik hetzelf officieel bekend maak..
    ik wilde heeel lang niks zeggen maar wil zooo graag alles delen hier........
    dus bij deze:
    JA TOEVAL BESTAAAAAAAAATTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor mensen die die hint niet snappen
    Na een 3-tal testen ben ik inmiddels zelf ook overtuigd..... ik ben zwanger!!...
    29 april heb ik de 1ste echo.. en 3 mei naar de VK... Spannend!
    volgens laatste menstruatie ben ik 10 dec uitgerekend.. volgens wanneer ik bevrucht ben ;) is dat 18 december...
    dus ben 4,5 of 5,5 week ;) hahaha
    maar goed...
    Dus mondjes dicht, niet quoten ;)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    :D:D:D:D:D:D:D

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje: :D:D:D:D:D hihi

en toen was het stil....

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee hoor je hebt pb is makkelijker;)

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    PB terug, haha

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Vraagje.. zijn er hier die ook wel eens wat bloed zijn verloren na de seks? en dat je dan daarna wat bruin verloor? en hoe lang hield dat aan?

Deel Deze Pagina