Goedemorgen allemaal! @Joyce;, pb! @Manoe, geniet van je echo, ik kom vanavond wel even spieken! @roeltje, lekker hoor, zo vroeg de eendjes voeren, fijn dat hij het zo lekker vindt buiten. Hier is mijn eerste uitslagaanval een feit, mijn hele rechter onderarm zit eronder, vorig jaar begon het ook erger te worden rond deze tijd. Irritant. Wat zijn jullie plannen vandaag?
@ Joyce; ken het niet dus kan je niet helpen helaas. Het wordt dit weekend erg mooi en lekker weer dus dat ze je vriend zeker goed doen! @ Dretjuh; Wat leuk je boek, hij is er al bijna!! Je stiefzoon moet echt naar een andere type opvang, triest maar waar. Dit kan echt niet zo, hij kan de verantwoording zelf niet aan en iedereen zit in de rats ondertussen. Sterkte voor jullie! @ hier; gáaaap; slecht geslapen, bah bah vervelend. Ik zo lekker op mijn gemakkie aan de taartfreubel . Weer een stapje richting de bruidstaart van mijn dinnetje, een proeftaartje met een ander type cake en vullingen en de versiering zoals ik denk dat ze het perfect gaan vinden . Morgen er naar toe, en lekker balen als wij naar Den Haag gaan is het station daar onbereikbaar , een lange reis met omweg dus, bleh.
@ Joyce (een beetje de rest) ; ik begrijp echt niets van dat geheimzinnige gedoe, ligt het aan mij of heb ik iets gemist? @ Mroos; he wat vervelend uitslag . @ tuin; geen idee wat het is allemaal maar het bloeit zo mooi
weer thuis eerst achter het huis even gespeeld.. daarna naar de eendjes. is hier echt prachtig weer.. hij zit nu even een rijstwafel te eten voor de tv, even mamatijd Heeft ook al bakje met peer en aardbei op.. Wat een heerlijk kind hartstikke vrolijk, heeft nog weinig uitgespookt qua ondeugd.. Vanmiddag even buiten spelen voor het huis, is nu verkeersexamens van de basisscholen hier dus wordt m nu nog niet..
@ Lottie; Ja! en wel nu! hahaha Maar dat komt ook goed uit, weekend begint nu ook . Mannetje thuis en voor ons is het weekend begonnen. Als het meezit vanmiddag nog even wat leuks met zijn drietjes. Morgen logeren met Maura. Liggen we weer met zijn allen bij elkaar, ben benieuwd hoe dat gaat, volgens mij zil ze alleen maar rellen als ze doorheeft dat wij er ook zijn .
en weer stil.... hmm.. mooi weer geloof ik he? wat betreft dat bruin: vorige week had ik een uitstrijk en niet veel later paar dagen bruin. afgelopen weekend dus seks.. beetje rood en toen ff niks, maar daarna weer paar dagen bruine vlokjes.. en dat blijft beetje af en aan zeg maar... niet veel.. maar ja.. had wel verwacht dat het inmiddels gestopt zou zijn
zwanger of gewoon mutsig!!??? Ehm iedereen had het hier op t forum al ruim n week over de LIDL en dat daar buikbanden enz in de aanbieding zouden zijn vanaf gisteren. Ik balen dat ik was vergeten naar de winkel te gaan dus ging net maar even. Zoeken zoeken zoeken en kon niks vinden...heb ik weer. Dus ik vraag " jullie hadden toch buikbanden in t foldertje staan, waar liggen ze?". Zegt zij " buikbanden??" ik weer " ehh ja voor de zwangerschap". Ze wist van niks en vroeg het aan en collega. Hij vond het maar raar en ik zei " ja gisteren moesten ze er al zijn en ik ken meerdere mensen die ze al gekocht hebben". Dus zij ging een folder halen en toen hoorde ik ineens *PING* in m'n hoofd. Dus ik roep die vrouw " ik weet het al...dit is de ALDI en ik het was bij de LIDL"! Schaamde me dood!!! Gelukkig ben ik netjes en vriendelijk gebleven hahaha. Maar ja jammer want een Lidl hebben we hier niet!! Riti hahaha daarom zei ik t ook Wat een mazzel dat t nou net vrijdag is
Omdat ik daar hier niks over mag zeggen van je haha aaah maar je hebt dus n uitstrijkje gehad, hmm misschien toch nog wat gevoeliger dan nu? Anders weet ik t niet
Jawel, anders zou ik je er wel over pb-en wil alleen geen breed uitgemeten het feit hebben staan, snappie?
Dretjuh Nee nog niet aan de ac. Maar na vorige zwangerschap was mijn cyclus zo weer de oude, dus had dit niet verwacht. Was trouwens Lizzy die zonder late fles was gaan slapen. Manoe Heel veel succes vanmiddag! Lotte Ik neem aan dat Lizzy zelf wel zou roepen als ze die late fles niet kon missen. Maar vannacht ging het goed. Ze had vanmorgen wel dat ze na 2,5 uur alweer honger had, dus toen maar gewoon wat sneller een nieuwe fles gegeven. Lizzy geeft het prima aan moet ik zeggen, dus vaak volg ik gewoon haar ritme. Weet wel redelijk zeker dat dit weekend mijn ei was. Alle tekenen waren aanwezig Hahaha...Lidl/Aldi...vergis me ook altijd. Moet ik anders vanmiddag nog even voor je gaan kijken? Woon vlak naast een mooie achterstandswijk waar ze een Lidl hebben Joyce ....ik stuiter nog steeds!!! Idd wel een goede reden om toch te starten met de pil als mijn cyclus nu toch in de war is. Vind het knap dat je zo goed met de bo van je vriend om kunt gaan. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Maar zingende en dansende Lianne maakt natuurlijk een hoop goed! Mroos Hoop voor je dat het een beetje binnen de perken blijft. Had je geen andere medicijnen gekregen? RiTi Wordt vast en zeker een geweldige taart. Erg lief van je dat je zoveel tijd en moeite erin steekt voor je vriendin. Gaat ze vast en zeker waarderen. Hier Krijg ik vanavond mijn BFF met vriend en kind te logeren. Grappig om te zien dat het verschil tussen Guusje (haar dochter) en Amy steeds kleiner wordt. Guusje is nl. op de dag af een half jaar jonger dan Amy, maar hoe ouder ze worden, des te minder je dat ziet. Guusje is ook wel een rappe baby... Vandaag dus maar eens even de zolder/logeerkamer een beetje kattenhaarvrij maken...
@ Collo; wat leuk een logeerpartij, gezellig. Een half jaar is echt weinig, die gaan heel veel aan en met elkaar hebben, leuk! Het eerste jaar is een een paar maanden verschil echt mega, wordt steeds minder inderdaad.
@ collo: tja, is soms ook behoorlijk lastig hoor! ik probeer me er zo min mogelijk druk om te maken en zo min mogelijk op mezelf te betrekken. soms gaat dat goed, soms minder... ws zal ik er binnenkort meer moeite mee hebben maar lianne maakt inderdaad heeel veel goed Verder zit ik ook best goed in mijn velletje.. en dat scheelt. toen ik werkloos was en nog onder de bevallingshormonen kon ik het slechter handlen.. en dat zorgde dan soms voor een gespannen sfeertje.. maar nu ik werk heb dat bevalt, leuk huis en hij na de vakantie ook weer wat aan de beterende hand leek gaat het best goed1
Joyce owww okee! Collo ik weet t echt niet meer hoor vd voedingen haha. Als ze t zo netjes aangeeft is t prima toch handig! Vond t al zo raar dat ik ze niet in de Aldi folder zag staan. En nog ging er geen lampje branden.. Op de lidl site zie ik ze ook niet. Dank je voor je aanbod maar ik weet toch niet wat ik misloop nu!
@Joyce: whieeeeeeeeeee jeeeeej *doet vreugdedansje* @Hier: ff snel ego berichtje.. stiefzoon is weer terecht, hij heeft eerst 's tot 00.15 uur rondgehangen met vrienden *tja die zijn nog zo laat buiten blijkbaar* toen is hij helemaal naar ons oude woonplaats gelopen en heeft hij WEER bij die 2 oude viespeuken geslapen :S hij is maar niet naar mn ouders gegaan want meneer ging er vanuit dat we niet meer wakker waren. Op t kursushuis is het echt einde verhaal nu. Het wordt nu door jeugdzorg en kompaan bekeken hoe het nu verder moet. Hij liegt de hele boel bij elkaar, speelt iedereen tegen elkaar uit, maakt met opzet misbruik van situatie's. Kortom... valt niet mee te leven en hij moet echt naar een andere locatie. Maar hij is in ieder geval weer veilig door de politie thuisgebracht, heb de hele ochtend gebabbeld opt kursushuis. Dus heb mn portie ook wel weer gehad
Lotte Om eerlijk te zijn weet ik ook niet precies hoe en wat en ga er ook niet meer naar kijken. Lizzy geeft het prima aan, dus ik ga er vanuit dat zij het beter weet dan een boek. Zolang ze van die lekkere bollen wangen houdt krijgt ze in ieder geval genoeg en als ze voor de rest het goed doet... Heb bij Amy me zo onderhand blind gestaard op allerlei boeken en adviezen. Dit geeft veel meer rust. Dretjuh Fijn dat hij weer terecht is...
Dretjuh bleh wat n gezeur! Collo super toch dat het zo gaat nu. Ze ziet er goed uit en ze doet het ook prima zeg je, dus heel goed dat je haar ritme volgt. Denk dat ik bij de tweede ook n stuk makkelijker zal zijn. Ben het nu al