December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lottie
    haha dan kom je idd een stuk dichter in de buurt wonen:D

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: :O! bij eerste abortus was ze 15!!!
    :O met dezefde vriend zelfs! dus was ze 15 en hij 30!!! ....

@ lotte: tja.. uhm.. zal eens bedenken hoe we het noemen...

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh en dat het spannend was is ook wel zo, maar ja dat kwam door die super onregelmatige cyclus gedoetjes..
    meer spannend van wanneer komt het nou dan spannend als in zou het zo zijn.. snappie?

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; vergeet ik helemaal te reageren op je vraag. We blijven lekker logeren bij vrienden, die van de bruidstaart. Geen gedoe met de terugreis, die wel erg lang is ´s avonds laat ook.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: ik herken t wel hoor... Layla 3 maanden na 6 jaar pil en Dani 1x en t was gebeurd.... Voel me soms best schuldig maar ik probeer vooral heeeel erg dankbaar te zijn.. het kan ook anders gaan

@Lotte: hoe kun je nou negatieve reacties krijgen op zoiets positiefs :( Jammer zeg..
    ik hoop voor je dat dit huisje t gaat worden :D Gun t je echt

@Roeltje; ik hoop dat je snel zwanger mag worden meid xxxxxx

@Hier: niet veel nieuws... tis gelukkig rustig nu, Layla is wat uitdagend, Dani is lief, stiefzoon is beetje chaggie maar wel rustig.

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    #4686 joyce81, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt: 15 apr 2011
    ik vind dat roeltje en chicken volgende maand op roze gaan!
    (en al die anderen die het graag willen maar ik vergeet te noemen!)
    (en dat degene die niet willen niet op roze gaan)

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hey meiden,

Pfff wat een dag hier zeg.....
    Vannacht toch ziek geworden, heb echt nog nooit zoveel moeten overgeven. Ben er nu nog slapjes van maar hoop dat ik het ergdte heb gehad.
    Vanmorgen vroeg ging mannetje zn pieper ( brandweer) was en ongeluk gebeurt hier. Motor tegen auto. Zal jullie de details besparen maar het was echt wagelijk... Motorrijden was opslag dood. Mannetje heeft verteld hoe en wat en ik heb het beeld al heel de dag op mn netvlies, kan je nagaan als je het echt gezien hebt... De man laat een vrouw en kindje van 2,5 achter.......

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; wat erg zeg :( en nog ziek ook, jeetje. Beterschap in ieder geval en ik hoop dat je het beeld toch nog kwijtraakt. Hoe is dat voor je man? Hij heeft vanuit zijn werk begeleiding voor dit soort dingen neem ik aan?

9. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Mijn man kan inderdaad professionele begeleiding krijgen als hij dat wil. Maar meestal praten ze er onderling met de groep over. Mijn man kan er heel goed mee omgaan, heeft al veel heftige dingen gezien en meegemaakt. Voor hem is het echt zijn werk. Hij doet dit vrijwillig naast zijn vaste baan.
    Ik zal het beeld wel kwijtraken denk ik, maar moet er nu wel steeds aandenken. Je zal toch als vrouw maar dit bericht thuis krijgen...

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi dames,

Gut wat gaan jullie weer hard zeg, telkens wanneer ik wil reageren kom ik er niet aan toe er ook echt ff voor te gaan zitten.
    Wat een dag vandaag!!

@joyce; Hihi, toch maar beetje verteld. Good for you.
    heb geen ervaring trouwens met bruin verlies...

@Roeltje; lenn lijkt steeds beter te gaan slapen nietwaar, super.

@PSje; Wat heftig zeg wat je man heeft gezien, pfff als iemand mij dat zou vertellen zal ik dat beeld ook nog wel ff op mijn netvlies hebben staan.
    Beterschap meid, hier ook beetje bij beetje aan het tobben...niet leuk :(

@Bapsie; Ut was niet verkeerd hoor over die speen/duim verhalen..ieder zijn mening meid.

@hier; Tja kan niet anders zeggen maar ut is ff weer druk en flink aanpoten hier.
    Beau is nog steeds aan het spoken 's Nachts, is ook echt niet lekker en zit dus niet lekker in zijn velletje.
    Luca is vanmorgen weer begonnen met spugen...gut gut gut wat kwam daar ineens weer flinke golven uit!! Moest echt meteen het complete bed verschonen.
    Beau lag nog op bed, dus die eruit gehaald, bed in de was gedaan, Luca in bad gedaan. Toen de kids naar beneden. Beau en ik konden toen ontbijten. Daarna was het weer tijd voor Luca's fles. Daarna de was opgehangen en een nieuwe was aangezet. Toen boodschappen gedaan. Daarna was het weer tijd om te gaan lunchen. Beau op bed gelegd en Luca weer voorzien van een fles. Toen de 2e was opgehangen en de was die nog aan de lijn hing opgevouwen. tja en nu ff tijd voor mezelf...
    Ben vandaag de gehele dag weer alleen, jeroen moet vanavond en het weekend weer werken. Beau en ik eten dus vanavond gezellig met z'n 2e...

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    en toen was iedereen weer gevlucht..

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Jee, wat ongezellig weer. En van die dagen ken ik....lijkt geen eind aan te komen. Denk je net even te gaan zitten en dan heeft de volgende weer honger/poepbroek etc etc
    Sterkte meid. Over een paar uur ligt alles weer op bed en kun je lekker gaan zitten.

PSje
    He wat naar. Toch een buikgriepje dan?
    Motorrijders en nare verhalen... Mijn broer is bijna zo'n naar verhaal geworden. Is gelukkig allemaal redelijk goed gekomen op wat niet 100% bruikbare ledematen na. Maar wat was ik bang zeg!

Lotte
    Oh, heerlijk voorpret voor je nieuwe huisje. Hoop dat je dan eindelijk een beetje rust krijgt en aan jezelf kunt gaan werken.

Hier
    Poehee, net de zolder kattenhaarvrij gemaakt, stof gezogen/gestofzuigd...whatever... nieuw beddengoed op logeerbed en de ramen even afgedekt met doeken. Hangen nog geen gordijnen in de dakkapel. Nu moet ik alweer Amy gaan halen. Jammergenoeg ligt Lizzy nu net zo lekker te tukken boven.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Heel ongezellig ;) Maar we gaan gewoon door hoor :)
    Echt waar he, geen 1 dag is dan wat dat betreft hetzelfde maar de drukke dagen waarbij je amper ff op je gat kan zitten om iets voor jezelf te doen is er bijna niet. *kijkt nu alweer uit naar vanavond*

Jij bent er ook maar weer druk mee vandaag, succes!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; respect hoor! Dat je nog boodschappen en wasjes kan doen vind ik al bewonderenswaardig!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Dankje..:)
    Het spul moest dan ook echt wel de was in want die zure spuug ruikt echt niet lekker, dan gelijk maar alles weer fris.
    1 ding scheelt...het was heerlijk weer dus een deel van de was hing dan ook buiten.

*gaat nu weer gauw verder aan het koken* Hopelijk lust Beau de broccoli...;)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Kan me voorstellen dat je het snel de was in wilt hebben, maar lekker dat het ook al weer droog en gevouwen is :)$).

hier; gáaapie, en moet nog best veel aan de taart.
    Dennis heft wel heel lekker gekookt net, en dat vond Maura ook dus was wel gezellig eten zo.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Broccoli is ongeveer het enige dat Amy nog eet aan groente...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zoo we hebben het eten op, Beau heeft met veel plezier de aardappelschijfjes en een hamburger gegeten..de broccoli was leuk voor speelgoed.
    De afwas staat in de afwasmachine mbv Beau, nu Luca voorzien van een fles en daarna Beau in bad doen.
    Tot vanavond!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @PSje: jeetje wat een heftig ongeluk, arme vrouw en kind :(
    Kan je man er goed mee om gaan ?
    Knap dan hoor, ik zou het niet kunnen.

Beterschap x hopelijk ben je snel beter en hoef je niet meer te spugen

@Dees: pffff da's een druk dagje zeg... erg zijn die dagen he

@Hier: nou hier ook een ramp van een dag... na al t gedoe met mn stiefzoon waren de kids ook behoooooorlijk vervelend.
    Met name layla.. die wil overdag al een hele tijd niet meer slapen, met als gevolg dat ze alles doet wat niet mag (complete flesjes drinken op zn kop houden over de tafel, met stiften op de tafel/stoel of bank krassen)

Ze liggen nu dan ook allebei op bed en ik ..... ben kapot!
    gaaap... hopelijk is t morgen wat beter allemaal

20. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Vanochtend HA gebeld, en moest toch ff testen.
    Had verkeerd gelezen.. ZO3 aptil was sprongdag, en 7 april was de innesteldag, en 4 dagen later (maandag) kreeg ik die kramp en bloedverlies.
    Kan vanaf morgen pas testen, dus dat gaan we dan maar doen. k verwacht niks, maar beter t zeke voor t onzekere..
    Verder wou ik gister nog regeren, maar mn foon deed weer s moeilijk, dus ff alsnog... Iedereen die mee heeft gedacht, Thnx...
    Nu eerst ff bijlezen hier.

Deel Deze Pagina