@Roeltje; Och jeetje Wat sneu voor Lenn en vervelend voor jou. Als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb is het spuug...gelukkig kan ik er wel tegen maar fijn is het zeker niet..
Dees heb manoe ook via pb en sept mama's gesproken en de nubfoto gezien enz, dus daardoor is t wel extra spannend..
@Joellyx: stiefzoon loopt kennelijk elke keer weg en gaat bij 2 oudere mannen (30 en in de 50 jaar) logeren en hun hebben niet echt een mooi verleden op t gebied van jongere jongens. Maar toch stoort hij zich daar niet aan @Chicken: ow da's k*t nieuws.. jeetje wat moet het ongelofelijk moeilijk zijn om te weten dat ze nog enkele dagen heeft. heel erg vele sterkte gewenst voor jullie allemaal! @Manoe: VERTEL VERTEL ik ben toch wel benieuwd of er een j of een m in je groeit @Roeltje: ahh wat sneu dat Lenn alles onder gespuugd heeft, wellicht iets verkeerds gegeten of te druk gedaan na t eten ofzow. Hopelijk wordt ie niet ziek. Veel plezier met je mannetje @Hier: nou mijn menneke is pas een uur geleden thuis gekomen, die had heel wat werk in te halen na vanochtend en hij moest nog naar drenthe.. had bij een veiling bij een it's veilig een philips Ambisound home entertainment set op de kop getikt voor 450 euro ipv 1200 euro
Roeltje, Aah.. zo sneu altijd. Beterschap voor Lenn. Dretjuh, Tja, daar kun je van alles over denken.. Wil nergens false vermoedens wekken, maar mss dat dat zijn gedrag ook verklaard???
@Dretjuh; Dat is nog eens een leuke aanbieding, ideaal. Zo hebben wij ook onze Imac goedkoop mogen aanschaffen
@Joellyx: dat hij bij die mannen zit is pas sinds een half jaartje, zijn gedrag is al zn hele leven zo. maar hij laat zich flink beinvloeden voor verkeerde "vrienden" kga zo naar bed... ben moe naar alles van vandaag *gaaaaap*
@Dretjuh; Groot gelijk, ff bij tanken dan maar. Hopelijk slaap je vannacht goed en laten de kinderen je ook slapen. Wordt Dani 's Nachts nog wel eens wakker?
Joell Dat er niemand was toen jij het moeilijk had, kan ook een reden zijn om het zelf dan anders te doen. Lijkt me heel vervelend maar anders houd je het in stand toch? Over de AC/eisprong/bloedverlies. Maar als je aan de ac zit kun je toch geen eisprong hebben? Hoe weet je dan zeker dat je wel een eisprong had? Want als je dat wist, wist je ook dat de ac niet goed zijn werk deed toch? Of zie ik het helemaal verkeerd? Als je wel zwanger blijkt, ben je wel blij? Jij wel toch? Je vriend wilde nog even wachten toch? Roeltje He, die zure lucht is echt niet te harden nee... Manoe en? en? en? Chicken Oeh, gaat het toch weer minder. 2 euthanasie artsen? Is dat standaard? Dees Spuug is niet erg...kots wel!
@Collo; Haha, nou idd. Maar ik doelde eigenlijk op beide @vakantie; mannetje en ik hebben net besloten 2 weekjes erop uit te gaan in de zomer. Willen dan met beide kinderen naar Frankrijk of Italië met de auto. Maar waar kan ik dan het beste kijken voor een vakantie? Ben er echt niet in thuis aangezien we voorheen altijd een vliegvakantie maakte naar Egypte, Canarische eilanden of Turkije...
Ging happy trouwens trouwen vandaag..? Ja toch? Dan heeft ze wel lekker weer gehad! Hoop dat ze een prachtige dag heeft gehad. Happy, gefeliciteerd met jullie huwelijk!
@mroos; Jaaa dat was vandaag, niet eens meer bij nagedacht Happy en happyman: Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
Collo, Idd doe t ook wel anders, en help iedereen die ik kan helpen. Zelfs mensen die ik op straat tegen kom met een probleempje die ik niet ken. (voorbeeld: vandaag wil man met bus, maar niet genoeg geld bij. Heb mn portomonee getrokken om 1,50 bij te leggen. Ken hem totaal niet, maar vond het zo sneu) Maar had t over een schuldgevoel Idd aan de AC, maar je hoord wel vaker dat iemand door de ac heen zwanger raakt, dus dat zet je op zo'n moment wel ff aan t denken. Ik wil wel al, maar vriend wil wachten tot Jamie 2,5 is. Weet niet of ik nog 1jaar en 3maanden wil wachten om het weer te 'proberen' Zure lucht, hier geen probleem, zoalng t maar niet van een volwassenen is..... Geen idee waarom dan niet..