@Lotte; Het gaat hier wel redelijk...moet nog wel erg wennen aan de nieuwe situatie en de drukke dagen. Gisteren toevallig voor het eerst Beau zelf weer eens in bad gedaan en dat viel me toch wel ff tegen. Naderhand begon de wond erg te trekken en voelde pijnlijk aan. Hoe bevalt je kleding, ben je er blij mee?
Dees Lijkt me ook best wel wennen inderdaad! Vervelend die wond en zeker als je dan best veel zelf moet doen... Ik gebruik de kleding nog niet omdat het nog te koud is, maar denk wel dat ik t kan gebruiken in de zomer. Als ik zo door blijf gaan qua gewicht pas ik er nog wel in dan hahaha
@Lotte; Veel kleding is idd wel zomers gericht, ik droeg veel kleding icm mijn eigen kleding met lange mouwen bijv. Je gewicht blijft aardig hetzelfde begrijp ik? Ik ben gewoon alweer al mijn kg's kwijt...aankomende week maar eens nieuwe kleding shoppen
Dees Nee ben 3,5kg kwijt in 3,5 weken nu Spuug niet hoor. Ik vind het ook een beetje raar nog om nu al zwangerschapskleding te dragen. Wacht nog een paar weekjes als dat kan Lekker dat je al je kg's kwijt bent
hallo! Ik ben klaar met lezen, ga ff opsommen wat ik onthouden heb: @mroos: gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk voor jullie! en lekker snel! @roeltje: balen van je ongie...Je moet deze ronde echt een goed ei vangen met je mannetje hoor! @chicken: spannend joh... ik denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn hoor! @joyce: moeilijk, heel moeilijk. Ik vind dat jij net zoveel recht van spreken hebt over je kinderwens als je vriend. Belangrijk is dat jullie er allebei achter staan, anders krijg je heel je leven lang te horen dat jij dat kind wilde, hij niet... (en dat is ook niet eerlijk voor het kind) Belangrijkste nu is toch dat de BO niet de baas wordt en daarna lekker gaan genieten met z'n 3-en en hopelijk wil vriend dan ook nog dolgraag een 2e. Leeftijd vind ik bij de man een minder grote rol spelen hoor...Lianne altijd als enige kind is ook een keuze die voor haar niet altijd makkelijk/handig is...Mijn vriend is ook enigst kind van gescheiden ouders, nou wij krijgen het de komende jaren ook nog voor onze kiezen hoor, als de ouders ouder worden enzo...(ook iets om te overwegen dus..) Laten we wel voorop stellen dat jullie hopelijk niet uit elkaar gaan hoor @Elmo: goede keuze meid om hulp te zoeken! Ik ben erg benieuwd hoe het je zal vergaan! Zet 'm op! @Stink: wat heb ik met jullie te doen... Arme Luuk ook! Heeft hij last van doorkomende kiezen? Zou ook nog kunnen... Hoe is het met de hond eigenlijk? @doortje: een goede echo!!! YES, ik wist het!!!! Geniet er lekker van hoor! Je bent en blijft zwanger, tot aan de geboorte dit keer! @Lotte: jij alvast succes voor vanavond!!! @bapsie: ja ik wil ook graag weten of je het geslacht nu al weet?! Ik denk een ventje erbij! @Dees: hoooooi! Leuk een fietsstoeltje voor Beau! Lekker in de voorjaar en de zomer fietsen! @Collo: Amy looooooooooooopt! YES!!! Loopt ze nu ook al bewust los van A naar B, of moet je ze heel erg aanmoedigen enzo? Maud loopt namelijk ook een aantal pasjes los, maar zakt dan weer door haar knieen, aan 1 vinger loopt ze zo van hier naar het einde van de straat, geen probleem... ze durf is er alleen nog niet helemaal...Maar de techniek is er al lang! @Caruli: hmmm, ik ben ook heel benieuwd naar die second opinion hoor! sterkte! @RiTi: PVD! Wat een pech hebben jullie ook hoor! Fijn kan huilen soms zijn toch? Succes en sterkte ermee, ennuh, zeik ze maar lekker af hoor!!
@Lotte; Wow, 3,5 kg! Vanwaar dat? @Suus; hoe is het met jou? Houdt je het nog een beetje vol? Al een idee wanneer je gaat bevallen? Ga je trouwens thuis bevallen of in het ZH?
Dees Ik heb bijna geen eetlust. Elke keer als ik avond eten heb gemaakt zit ik na 2-3 happen echt vol. En iedereen maar zeggen "ja je moet wel eten hoor". Tja...maar als t niet lukt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het een rede heeft dat iedereen erop let. En ik moet mezelf ook goed in de gaten houden, dus ga het wel zeggen bij de vk denk ik edit: met iedereen bedoel ik manlief, mn moeder en schoonouders. De rest weet t nog niet dat ik zwanger bent
@lotte; Ik had dat ook een hele tijd, zo'n complete avondmaaltijd was voor mij ook veel te veel. Ik ging toen op de dag maar wat vaker andere dingen eten om het wat meer te verspreiden. Dat ging stukken beter.
@dees: uhm, ik heb geen idee wanneer de kleine komt, maar ik ga er vanuit dat het in de eerste week van april zal zijn En ik ga in eerste instantie voor thuis, maarja, dat kan zomaar zkh worden natuurlijk (was bij Maud ook) En verder gaat het hier prima hoor! Alleen word GEK van het maagzuur en krijg steeds meer zin in rood vlees en alcohol, dus tijd voor het einde zeg maar! haha! En ik wil weten hoe de uk eruit ziet!!!!!! Maar, ik heb nog geen dikke enkels! (die kreeg ik bij Maud met 33 weken en een beetje, dus ik heb goede hoop! ) En jij lekker rustig aan blijven doen he!
@Suus; 1e week van april zou wel leuk zijn, ik gok op 1 april Heerlijk dat je het eerst thuis wil gaan proberen, ik hoop dat dat ook mogelijk is. Aii maagzuur, dat is idd erg vervelend....vooral 's Nachts, bij de zwangerschap van Luca had ik er geen last van maar bij Beau juist weer wel. Hihi, logisch dat je benieuwd bent naar jullie 2e ukje Ik ook trouwens, ben heel benieuwd hoe hij/zij op maud lijkt. Ik probeer het, maar makkelijk is het niet
Is Jeroen nog thuis of alweer aan het werk? Het lijkt me ook best druk hoor met 2 en een buikwond! Respect! (je zult natuurlijk ook wel moeten...) Komt goed! Haha, 1 april zou zomaar kunnen! Maud kwam 11 dagen eerder en aangezien ik nu op 11 april ben uitgerekend, zou 1 april een logische keuze zijn! haha! Lekker mensen opbellen die je toch niet geloven enzo En dat maagzuur is vooral bij het slapengaan heeeeeeeeeeeeeel vervelend ja! Ik neem eerst een grote slok Gaviscon en daarna een rennie en dan zakt het wel even, maar owee als ik binnen 10 min. niet indut, dan moet ik nog meer hebben hoor...Ach ja, nog een paar weekjes!
Sterkte Dees..... Ik heb respect voor je. Stinkerbell. Breng Luuk anders een nachtje hier. Kun je even bijslapen...
@Suus; Jeroen is nog thuis, volgende week gaat hij weer aan het werk dus sta ik er weer alleen voor thuis. Zal ff flink wennen en bikkelen zijn maar zoals sommige momenten op de dag is het fijn dat beide ff slapen. Vandaar dat ik ook zei 1 april Ik begin alvast met duimen!! @Elmo; Dankje, heb trouwens nog niet gereageerd op je reactie van gisteren. Super zeg dat je nu deze stap hebt genomen, ben trots op je!
geslacht: wel op een geslachtecho gezien, eerst 20 weken echo afwachten misschien dat ik t dan vertel misschien wel via pb ivm evt meelezers nog 2 weekjes suus denk dat je 2 april gaat bevallen!wisten we t geslacht al?of via pb gehad? of mogen we dat gokken?
Dees: IK kan best geloven dat je het druk hebt met 2 kleintjes. Dat vind ik hier nog wel en heb maar 1 kleintje Collo & Panos: Het word er niet beter op in ieder geval, er blijken nu meer afwijkingen te zijn gezien op de MRI en in het dossier staat ook dat de EEG afwijkend was, terwijl de arts tegen ons zei dat alles normaal eruit zag Dan snap je wel dat we nu onze vraagtekens hebben, heb nu zelf het verslag van de radioloog gelezen en daar kon ik me wel in vinden, maar goed ik ben geen arts.
Goedemiddag dames! Ach Roeltje jammer dat je ongi bent geworden.....stomme rotduivels!! Ongi hier nog niet doorgezet, maar zal er wel aankomen. Ook balen. @Doortje...yeahhhhhhhhhhhhhhhhh goede echo!! En nu lekker gaan genieten!!! En hier met die ovutesten....
Pffff zit Oprah te kijken...ouders hebben hun 3 kindjes tegelijk verloren in een auto-ongeluk. Een jongen en twee meisjes. Een jaar later beviel de moeder van een 3-ling....een jongen en twee meisjes...wat een wonder!!!!!
chicken: Kan het geen innesteling zijn? En die aflevering van Oprah is een herhaling, echt heftig ja.