Goedemiddag!! @manoe: gefeliciteerd, leuk 2 knullen!!! @lottie: je vroeg nog wie het bericht brengt bij de nabestaanden, dat doet de politie. Oja en je vroeg of dat we wel consequent zouden zijn met de cd's, jaaaa! Wil nog steeds geen 2e dus ga er echt niet mee rommelen! @riti: schattig taartje zeg! Ga je uiteindelijk wel een foto van de hele bruidstaart maken en die na de bruiloft spammen?? @happy en happyman: gefeliciteerd met julkie huwelijk, hoop dat het de dag van jullie dromen is geweest. @bapsie: alles goed met je buikkie?? @tanden/kiezen: hier al aardig wat, precieze aantal weet ik niet want ze laat me niet tellen. Kan af en toe spieken en zie nog maar een paar gaatjes waar nog wat kan komen. Nu zijn vlgs mij de achterste kiezen aan het doorkomen. Ik was buiten de was aan het ophangen toen had ze een knijper te pakken en die stak ze echt aan de zijkant ver in dr mond en heel hard erop bijten! Verder kwijlt ze en heeft ze tandjespoep dus..... @hier: ik ben gelukkig weer opgeknapt, gisteren niet meer gespuugd, wel de hele dag slap en misselijk. Nu gewoon weer lekker gegeten. We kregen vanmorgen nog een telefoontje van mn man zn meerdere bij de brandweer. Kregen te horen wie het slachtoffer was, ik kan hier niet alles neerzeteen omdat het openbaar is en ik dat niet netjes vind maar laat ik het erop houden dat het erg dichtbij komt. In ieder geval hebben zowel mijn man als ik bij de vrouw van het slachtoffer in de klas gezeten op de mavo.... @joellyx: blijft nog even spannend dus
Psje hihi. Dan komt t vast goed toch! En ik hoop echt voor je dat je je beter gaat voelen zonder dat ding Het is sowieso erg als zoiets gebeurd, maar even extra schrikken als je ze van vroeger kent! Dikke knuf voor jullie! Hier onderweg naar de housewarming van schoonzus en zwager. Eerst nog even snel cadeautje halen..
Net even lekker buitengespeeld en ik vind dat het wel weer eens tijd is om onze kleine man te spammen; Bekijk bijlage 144523
@Psje, dan komt het idd wel heel dichtbij! @Manoe, leuk hoor, nog een jongen! @Lottie, veel plezier vanmiddag Vanavond de verjaardag van mijn schoonvader, dus nog even aan t genieten van de rust. @tanden, Boaz heeft er 5 en 4 kiezen en nog 2 kiezen die doorkomen haha. Ongelovelijk he.
@ psje: jeetje wat heftig zeg! @ tanden en kiezen: lianne heeft er pas 7.. @ chciekn veel sterkte meis! oh en ik stuur je snel een datum! @ happy: gefeliciteerd met je trouw! @ euthanasie: volgens mij 2 artsen ivm controle van elkaar.. @ joelle: geen controle streep of slecht is nieuwe test waard idd @ doortje: thanks
@mroos; haha, geniet idd nog maar ff van je rust Wat is Boaz ook alweer veranderd zeg, lijkt veel smaller te worden in zijn gezicht! @hier; Als Beau zo wakker wordt gaan we ook maar ff op zoek naar een speeltuin.
@Dees, klopt, hij wordt steeds slanker. Woensdag weer naar het cb, ben erg benieuwd, is een extra bezoek.. omdat vorige keer zijn lijn wel erg veel afboog. Heb het idee dat hij nu wel iets is aangekomen. Veel plezier straks in de speeltuin!
@dees, haha ja klopt.. hij heeft heel lang in de bovenlijn gezeten maar vanaf 8 maanden zakt hij dus steeds meer naar beneden. Geen probleem, maar de curve moet niet maar blijven afbuigen, vandaar dat ze het wel in de gaten houden.
Hallo allemaal, Ik heb ook meegeschreven bij de 2009 mama's en ben bevallen van Marieke op 23 dec 2009. Wij zijn toen zwangergeworden dmv hormonen ivm PCO. Leuk om te zien dat jullie nog contact met elkaar hebben en ook leuk om te zien dat er al weer nieuwe broertjes of zusjes zijn geboren... Ik wil als eerste mijn verhaal hier delen simpelweg omdat dit anoniem is en we zelf nog zo in shock zijn!!! Afgelopen week op maandagmiddag voelde ik me niet zo lekker ik kreeg hoofdpijn en had buikpijn. Tegen de tijd dat ik mijn dochter naar bed ging brengen met vriend had ik zo veel pijn dat ik even moest pauseren op de trap, maar toen ik later weer in op de bank zat ging het redelijk. Die nacht ging het echt mis. Ik had zoveel pijn dat we dachten aan een blinde darm ontsteking. De volgende dag op de eerste hulp bleek dat mijn bloed ook niet goed was. Toen ik een echo had gekregen en een inwendig onderzoek konden ze nog steeds niet vaststellen dat het om mijn blinde darm ging. Ik gaf bij de arts aan dat ik gezien mijn verleden het misschien in mijn baarmoeder of eileider kon zitten?? Ik heb na de geboorte geen voorbehoedsmiddelllen gebruikt en we hadden 5 april nog een negatieve test. Het was nu 12 april. De buikpijn was inmiddels ook veel minder en dat is bij een blinde darm vaak niet zo. Ik mocht na enig aandringen toch naar gyn en die heeft een echo gemaakt waarop duidelijk een geknapte cyste te zien was met een enorme bloeduitstorting in mijn eileider daar kwam de pijn vandaan. Ze wilden toch mijn bloed nog eens bekijken en toen kwam er een arts naar ons toen en daar midden op de eerste hulp werd ons veteld dat er uit mijn bloed en urine hcg was gevonden ZWANGER!!!! Ik kon het niet geloven en na de nodige tranen, ook van de verpleging!!! mochten we naar huis Het was inmiddels 2200. De volgende dag weer teurg naar de eerste hulp want de chirug vond toch dat we mijn blinde darm in de gaten moesten houden ivm met de ontstekingswaarden in het bloed. Daar werd ik goed gekeurd. De dag erna voor een echo naar de gyn. Er was een duidelijke zwangerschapsring?? te zien en een prille zwangerschap. Over 10 dagen moet ik weer terug komen en dan hopen we meer te zien. En wat we ook heeft bijzonder vinden is dat we in 2009 op 9-4 een positieve test hadden en dat dit kindje dus weer een dec baby wordt en misschien dat mijn uitgerekende datum weer 23 dec wordt!!!! Oke nou heb ik mijn geheim toch even kunnen delen met iemand Groetjes H
@Lotte: whaha jah sorry gebruikte tent als afkorting voor appartement hihi was niet eens mn bedoeling lol @Joellyx: hmm vaag, misschien morgenochtend met ochtendurine een kv test ?!? @PSje: zow... da's helemaal rot nieuws blijft het beeld helemaal kleven, sterkte iig! @Joyce: ahh is dani gelukkig niet de enige die weinig tandjes heeft, stelt me al wat gerust @Mroos: wat een lieve foto van Boaz! Wat issie knap he! Enneh wat gewicht enzo, tis bij Dani precies t zelfde als bij Boaz, da's wel grappig. @Zwangerworden: wat een bijzonder verhaal zeg! Grappig ook dat je weer op dezelfde datum bent uitgerekend. Ik wil je alvast feliciteren, geniet ervan en ik hoop dat je over 8 maandjes je kindje in je armen mag sluiten. @Hier: nou net terug van de stad, pfff layla zat niet in een buggy en liep steeds weg, pfff da's vermoeiend man.. Heb voor haar een Hello Kitty ketting gehaald, nou ja die had ze zelf gehaald 2 truitjes aan mn moeder gegeven en zelf een jurkje gehaald. Nu lekker ff uitrusten.. met een lekkere processo waar ik een flinke scheut aardbeienlikeur in heb gedaan..... hmmmmmm
Hallo Allemaal. Nou hier weer een beetje opgeknapt gelukkig. Zo meteen als Luuk naar bed is gaan we lekker met zijn 2tjes gourmetten en de nieuwe Harry Potter kijken. Word een nog zwaardere week. Maandag en Dinsdag 12 uur werken. Dus 24 uur in twee dagen. Woesndag heb ik dan vrij. ik laat Luuk dan wel naar het kdv gaan zo dat ik even bij kan tanken. Er zijn veel zieken zodat ik weer savonds processing thuis mag gaan draaien. Deed ik voor de zwangerschap en een tijdje in de zwangerchap ook. Ik moet Maandag dus eerst van 08.00 tot 17.30 dan naar huis en mag ik om 20.30 weer beginnen tot een uurtje of 01.00 gelukkig kan dit thuis. Dinsdag moet ik van 08.00 tot 20.00. Er moeten dan nieuwe bedrijfsprocessen getest worden. *zucht* was het maar vast woensdag. Nou eerst nog even van het weekend genieten. Fijn weekend allemaal.
Mroos, aah super sweet die foto van Boaz. Test, zondag 24 april mss een nieuwe. Moet toch ff afwachten of k wel of niet ongi word. Psje, ai.. komt idd dan wel erg dichtbij. Sterkte. Zwangerworden, ook hier een voorzichtige felicitatie. Tandjes, hier 5 kiezen en 8 tandjes
nog niks bijgelezen, maar even een teken van leven vandaag druk geweest met kinderfeestje.. Net heerlijk getut en haar + makeup gedaan.. Straks lekker naar de film Gooische Vrouwen.. Ga samen met man zn tante heen en we mogen niet voor 23.00 uur thuis komen.. Na die tijd dus nog een drankje doen bij mn oude werk, zit pal naast de bioscoop.. Morgen mag ik lekker uitslapen dus ik ben er in de middag pas weer.. Tot morgen!
Ga straks even teruglezen. Nu eerst even naar de huisartsenpost. Amy heeft een enorm opgezette buik. Net een enorme poepluier gehad, dus daar ligt het niet aan. Buik is zo opgezet dat hij onderste ribbetjes nu helemaal uitsteken. Best freaky... Het zal wel niks zijn, maar laat er toch even iemand naar kijken....
@zwangerworden; Wat een freaky verhaal zeg en daarnaast ook zo bijzonder dat je nu weer zwanger bent Ik hoop voor je dat alles oke is en jullie over 8mnd een 2e wondertje mogen verwachten. @Roeltje; Fijne avond, geniet ervan! @Collo; Ohw jee..ben benieuwd naar wat de HAP zegt...