Bedankt voor de felicitaties meiden!! Morris had vanmorgen al 40,5 graad we moesten gelijk naar de hhpost. Het zijn zijn neusamandelen. Het gaat al iets beter nu hij drinkt in iedergeval eten nog niet. Maar o o wat is me mannetje ziek... @ Collo jeetje dat is ook gek! Ben benieuwd wat ze zeggen inderdaad..succes!!!
@Joellyx: 24 april pas? dan laat je je zelf wel heel erg lang in spanning zitten, wat doe je ons aan whaha @Collo: ow.. dat klinkt ook niet al te best, succes en sterkte. Ben benieuwd wat de HAP zegt.. hoe is het met Amy, heeft ze ergens last van? @Manoe; ach gossie jij ook al naar de HAP, zoow sneu dat hij zo ziek is. Ohh dames ik kan me niet voorstellen hoe ongerust jullie moeten zijn. Ik mag echt in mn handen klappen, hier hoogstens verkouden en ooit 1x 39graden koorts wat binnen een uur weer over was met Layla, en 1x het rota virus bij Dani. Verder nooit ziek of iets gehad. @Hier: weinig nieuws, wel lekker met de kids gedouched, nu Ik hou van Holland aan t kijken..
Hap: Ws toch gewoon gas of een buikgriepje. Hoefden ons geen zorgen te maken. Kan ik iig geval ook weer rustig slapen. Ga zo teruglezen...
Zwanger worden Hoi, leuk dat je weer eens komt kijken! Wat een heftig verhaal zeg! Maar de verwachting is toch dat de zwangerschap wel goed zit nu? Zou super zijn toch? Wel rot dat je op zo'n nare manier erachter moest komen. Hoop dat je ons op de hoogte wilt houden. Hoe is het met Marieke? Ook al zo'n grote meid geworden? Tandjes Hier 8 tandjes en 1 klein kiesje... Stink Oh, wat gezellig zo met zijn tweetjes! Hier Huis is een bende na de hele dag mensen tuin in tuin uit, woonkamer in en uit... 2 kindjes op bezoek gehad, 2 vriendinnen en een setje schoonouders. Ben helemaal gaar! Morgen weer een dag. Op de kalender staat de verjaardag van de oma van Ferdy... niet echt spannend dus...maar het mens wordt 90 dus.... Manoe Beterschap met Morris. Arm manneke. Dretjuh Tja, ze kunnen in principe beter door al die virussen heen als ze nog klein zijn. Hoe ouder ze worden, des te zieker ze er meestal van worden. Dus ik vind het rot voor Amy als ze ziek is, maar liever nu dan over een paar jaar.
@collo: ahh da's een geruststelling!!! fijn dat t nix ernstigs is maar een virus hoef je niet te krijgen. Dus t wil niet zeggen dat layla later heeeel ziek wordt van een virus, ik bedoel.. ik ben ook nooit ziek geweest. maar je hebt wel gelijk dat als ze later ziek worden dat t dan veel erger is.
Collo & manoe, beterschap voor jullie kids. Drtejuh, heb dr geen last van hoor. Vond die mega krampen (leken ontzettend veel op 1e weeen) en bloedverlies een stuk 'spannender'. Hier, ga mn bedje op zoeken...
Dretjuh Hoop dat ze dat dan van jou erft. Lijkt me heerlijk als ze nooit ziek zijn. Ga zo ook maar naar bed....gaap...
Goedemorgen ziek hier ook nog nooit n zieke Milan gehad nu 1x alleen verkouden geweest. En n keer koorts zonder klachten. Ben zelf ook nooit ziek, weet nie eens wat griep is manoe hoe ging het bij de hap? Collo gelukkig niks met Amy aan de hand zwangerworden spannend zeg, hopelijk volgende keer weer een mooie echo voorzichtig gefeliciteerd!
Goedemorgen! @ Lottie ging goed, hij heeft ontstoken neus amandelen. Hij heeft vandaag al geen koorts meer gelukkig dus gaat de goede kant op! Hier is Morris eigenlijk ook nooit ziek! Wel eens wat verhoging door ze tanden maar dit is nu de 2e keer geweest dat hij ziek was. Ach gelukkig slaapt hij snachts wel altijd door als hij ziek is. Ik zie je pb-tje wel verschijnen! Hoe gaat het verder hier?
@Manoe: ahh fijn dat Morris geen koorts meer heeft en gewoon blijft slapen @Lottie: goeiemorgen!! @Hier: best oke geslapen, alleen dani weer 3 keer wakker geworden die moet perse bij ons liggen. Vandaag gaan we weer naar t wandelbos met de 7 geitjes. Dat ligt gelukkig maar 1,5 km van mn ouders wandelbos is gewoon een bos met geasfalteerde loopwegen, met een ijscocar en een dierenboerderij/parkje. Daarnaast ligt de 7 geitjes, een pannenkoekenhuis/terras met diertjes en speeltoestellen.
@ Dretjuh dat klinkt als een leuke dag!!! Het is dan ook wel weer heel mooi weer Veel plezier vandaag! Wat vinden jullie van me ticker? Ik denk dat Morris weer lekker naar bed gaat, mopper mopper...
Manoe wat stom van me!! Had t idd gelezen v zijn amandelen. gelukkig heeft hij geen koorts meer pb maandag, zit nu via foon en das irri Dretjuh pffoe 3x wakker. Vermoeiend hoor!
goedemorgen! weinig tijd Moet echt zo douchen.. Straks op kraamvisite en zoals het nu loopt komen we te laat gisteravond was leuk.. onwijs gezellig en een leuke film Kom vanavond weer spieken!
Roeltje is gisteren naar Gooise vrouwen geweest. Dretjuh Ik ben met de een-na-laatste dvd bezig dus na deze week kun je Gooise vrouwen van me lenen. Leuk, wandelbos. Misschien als de kinderen na de oma-verjaardag nog puf hebben even een ijsje gaan eten daar, of even naar de kinderboerderij. Zijn dan toch in de buurt. Moeten geloof ik naar een bejaardentehuis in Udenhout. Moet nog douchen en Amy ligt lekker weer op bed, maar Lizzy is zo wakker als het maar kan. Dus die kan ik niet ook terug op bed gooien, dat vindt ze niet leuk. Misschien maar even meenemen onder de douche. Ferdy is voetballen en als die thuis komt moet ik hier klaar staan met de grietjes helemaal spick and span* Manoe ...mooi...leuke foto ook!
@Manoe: leuke ticker hoor!! lekker zomers @Collo: oehh ja leuk de DVD's... Nou als je in de buurt bent, geef maar een gil met sms ofzo, dan meeten we wel ergens @Roeltje: oehh leuk kraamvisite veel plezier @Lottie: ja zeker vermoeiend, maar dat is dus nu al vanaf zn geboorte zo. Anders is het een dik uur 1,5 uur hysterisch krijssen dus we nemen hem maar bij ons en dan is t meteen goed. Beetje slechte gewoonte, maar anders slaapt helemaal niemand Nou gooi dani ff op bed en als ie wakker is (klein uurtje later dus..) dan gaan we... dus tot vanavond xxx
@joel heeey moppie. hoe maak je het?? en met je dame ook alles goed? vindt je een gezellige dame btw en ben je al ongie? @zwangere dames hoe gaat het met jullie?? @alle dames hoe maken jullie het?? @dretjuh lieffie moeten we nog wat mee nemen voor volgende week?? heb weer zin in onze date werd weer een tijd kan ik weer lekker knuffelen met je