Dretjuh jah dat las ik idd al steeds dat hij eigenlijk bijna altijd nog wel wakker wordt. Lijkt me erg vermoeiend! En ook lastig ja hoe je t weer kan veranderen, snap heel goed dat je snachts niet 1-3x anderhalf uur bezig wil zijn om m weer in slaap te krijgen! Heb je t nog wel eens opnieuw geprobeerd? Bij stink ging het opeens wel goed Gimena hooooi
Straks even naar mn moeder en dr man op de camping met Milan en dan daarna eten bij mn schoonouders...niks spannends dus. Maar wel even wat gezelschap voor Milan weer Jij?
@ roeltje: en hoe was je avondje uit? @ zwangerworden: gefeliciteerd!! hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap!~Maar wat een verhaal he iedereen: fijne dag vandaag met de bezoekjes en het lekkere weer @ hier: gister bezoek gehad tot 2.. en om 6:30 een wakker.. dus ben moe! ook licht misselijk/duizelig.. vanmorgen naar schoonvader geweest.. heeft een hele speeltuin gebouwd in zijn tuin........... lianne heeft zich iig vermaakt.. sliep al half bij der boterham.. daarna luier verschuind was ze aant zingen.. steeeds zachter.. leg haar in bed.. steeds zachter en langzamer zingen en viel toen heeerlijk in slaap! Oh en de clearblue test vanmorgen: zwanger ; 2-3weken.. Mannetje is iig overtuigd en ik nu ook wel vanaf nu: GENIETEN!
@lottie ik zit vanff gister al bij me ouders. waren gister heerlijk weesten wokken. is wel even lekker als milan vol op de aandacht krijgt @joyce ik loop achter hihi.GEFELICITEERD mop
@Joyce: zeker genieten, ben erg blij voor jullie! @Lotte: ja heel vaak geprobeerd, bepaalde 10 dagen methode's dat je alleen rustig naar hem roept dat wij in de buurt zijn en dat slapen fijn is en dan zo proberen te kalmeren. Tot laten liggen en krijsen, tot bij ons maar ff nemen.. echt alles maar niks helpt. @Gimena: ola mopke!!! ohh ja je ging wokken, leuk zeg!! @Hier: nou wandelbos was leuk, 7geitjes was ook super leuk. Kids hebben zich erg vermaakt weer... Nam mn camera maar ns mee, leverde meteen 106 foto's op hihihihi
zoow net koude schotel op, kids hebben ook redelijk gegeten. Kids gaan over een uurtje ook naar bed die zijn moe naar vandaag. Morgenochtend voor t eerst sinds een maand of 2 weer naar babyzwemmen!!!! Maar daar heb ik zin in
Hooooi Moet nog even alles bijlezen. We hebben het heerlijk gehad gisteren en vandaag, ook lekker naar het strand geweest met een heerlijk zonnetje
Hé meiden, alles goed hier? Niet bijgelezen...heb er ook geen puf voor. Ga zo lekker bijkomen op de bank. Hoop dat alles goed is met jullie!
hey! thanks we zijn ook blij.. en geloof het of niet.. mijn darmen beginnen nu al.......... :O WTF! komt ms ook doordat er nu minder voor zit? Oh! lianne heeft mini plasje op het potje gedaan! (ze ging op't potje zitten en deed pssjt.. dus ikke luier af.. ging ze staan en plassen.. dus ik snel laten zitten en jawel! ze stopte ff en ging toen verder) EN! ze deed de koprol!! ze doet al vaker tussen der benen door kijken en dan pak ik der beentjes en nu deed ze't zelf!!! @ chicken: hoe gaatie meis? met alles?
Joyce Had ik ook meteen vanaf het begin hoor. Bij de tweede is het gewoon iets sneller zichtbaar. En bij mij zit er echt voldoende voor... Goed van Lianne! Mij is het alleen na die eerste keer geen tweede keer meer gelukt... Hier hebben de dames vandaag weer de show gestolen op de verjaardag van de oma van Ferdy. Lizzy heeft na een uitgebreide showronde waarbij iedereen een lachje kon krijgen, uitgebreid liggen slapen en Amy heeft zich ook wel vermaakt. Wel had ze vanavond weer een enorme buik, maar ze heeft vandaag ook 2 spuitluiers gehad, dusdanig dat ze 2 keer onder de douche is geweest. Als ze morgenavond nog steeds zo'n enorme buik heeft ga ik dinsdag even naar mijn eigen huisarts.
@ Collo; he wat sneu voor Amy, zal ook wel pijnlijk zijn lijkt me. Leuk he, als je van die superkinderen hebt . @ Chicken; hoooi, lekker op de bank, hoe is het bij jou? @ Joyce; wauw, wat goed zeg plassen op het potje, knap!