December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: denk ook dat het een toeval plasje was, maar goed :) 1ste stap he!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @chicken: ha! hoe is t met je ? En met je schoonmoeder?

@Joyce: whahaha da's echt grappig als ze een plasje doen.
    Dat doet Layla nog niet eens *grrr*

@Collo: leuk he als je de show kan stelen met je mooie dames :) Vinden kids vaak ook heel leuk.
    Ik zou idd even naar je eigen huisarts gaan voor de zekerheid.

@Hier: nou stiefzoon net afgezet bij de opvang die nogmaals benadrukt hebben dat hij of heeeel erg moet veranderen of echt naar een internaat gaat. Maar ze geloven hem eigenlijk niet meer, maar goed we wachten wel af.

Kids slapen lekker, morgenochtend weer babyzwemmen, eindelijk!

3. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    @ Dretjuh, 106 foto’s!!!! Wow.. Goed je best gedaan ;) Veel plezier met babyzwemmen!

@ Manoe, Leuke banner!! Erg leuke foto ook!

@ Gimena, Hey lieverd Maak t prima hoor.. Druk gehad vandaag he;) Met dametje is ook alles goed.. Ligt nu lekker op 1 oor. Nog niet ongi.. Moet nog n week wachten Whaha gezellige dame… Kletsen is mijn ding :p Vind het alleen een stuk makkelijker als t 1/1 is.. Hier moet je toch alles bij proberen te houden… Hoe was t trouwens bij je ouders??

@ Alles bij houden, Doe mn best

@ Joyce, Jeej!!!!! Leuk leuk!!!!! En wat goed dat ze n plasje op t potje heeft gedaan!!!! En een ongelukje is de 1e stap he ;) Koprol hier ook vaste actie.. Ook zoals jij t haar geleerd hebt :D

@ Collo, Hoop dat een bezoekje aan de HA niet nodig is..

@ Dretjuh, Succes met je stiefzoon..

Hier, nog ff bankhangen en dan niet zo laat naar bed.. Mss tot straks en anders tot morgen!!!

K ga mn naam veranderen.. Heb t idee dat ik in de gaten gehouden wordt... Zal straks ff posten;)

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!

Val hier weer ff in.heerlijke dag gehad vandaag, zijn met schoonfamilie naar de musical " soldaat van oranje" geweest. Was heel mooi en bijzonder. Emma was thuis, mn ouders kwamen oppassen aan huis. Was wel weer eens ff lekker om er uit te zijn. Nu morgen lekker nog een dagje met emma, waarschijnlijk weer even van ons abbonement van blijdorp gebruik maken:)

Slaap lekker voor straks allemaal!!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Wie weet heeft ze het wel door...zou toch mooi zijn!

RiTi
    Ze lijkt er verder helemaal geen last van te hebben. Eet wel wat minder maar nog wel met smaak, dus dat is ook nog in orde. Zal morgen naar het KDV maar 2 setjes kleding meegeven...

Koprol?
    Hihi...Amy is echt een stijve plank. Die breekt iets als ik dat bij haar probeer denk ik... Zal het binnenkort eens op bed proberen.

PSje
    Lijkt me ook een hele mooie "musical". Zou er ook wel heen willen... Lekker morgen nog een dagje met jke meisje.

Joell
    Nu al een meelezer? Poeh, die houd je lekker in de gaten dan...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen meiden!

Het is hier niet goed...het gaat heel slecht met m'n schoonmoeder. Ze herkende gisteren Milan niet eens meer....alleen toen we wegggingen had ze een helder moment en lachte ze zelfs toen ik zei: kom, ga oma kietelen. Dat doet ie dan ook en dan lacht ie zelf het hardst. Verder komt dinsdag de 2e arts...hopelijk is ze dan ook even bij kennis om met hem te praten. Voor wie het vroeg...ja, een tweede arts is verplicht met euthenasie.

Sorry voor ego....maar heb verder nergens zin in..

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,

Goedemorgen damesss!!

T wekeend feest gehad, man is 30 geworden vandaag! Was errug gezellig.

Nu aan t werk. Beetje zenuwachtig voor a.s. woensdag de 20 weken echo (13.45)! K hoop zo dat alles goed is!

Hihi k zag al plasjes voorbijkomen op t potje? Aaron gaat wel gewoon op potje zitten met luier aan, en doet dan pssst of prrrtt haha plas of poep. Dan wil ie een papiertje en gaat ie schoonmaken haha. Niets in t echt dus, hij doet gewoon zn zus na die op de wc gaat.

En koprol, haha nee hoor ie een te stijve hark voor. Klonterpot is het.

Groetjessss,
    Mili

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goeiemorgen!

@ Chicken; verdrietig zeg, kan me voorstellen dat je nergens puf voor hebt. Veel sterkte en een dikke knuffel.

@ Collo; wel goed dat ze eet en drinkt, hopelijk zakt het en is het snel weg.

@ deze week; wat een weer :$, super! Wordt wel gek van de hooikoorts maar ach, je moet wat te klagen houden toch?

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

chicken
    heel veel sterkte nogmaals!!

Weer
    jaaaa zonnetje:) echt fijn:). Jammer dat k nog nie verhuisd ben haha, kon ik makkelijker overal heen met t mooie weer:)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

vanmorgen man weer weggebracht.. Uur eerder dan normaal:( Niet grappig.. Gistermorgen heeft Lenn geslapen tot half 8:$ vanmorgen om half 6.. geen pijl op te trekken dus.. Vandaag wederom een druk dagje. Buiten spelen, speeltuin, eendjes brood geven.. Is hier al heerlijk weer.. Gistermiddag lekker buiten gezeten met wat buren.. 's avonds bij man zn tante op de koffie geweest.. Druk weekend gehad dus, maar wel leuk:)

We gaan even fruit eten en dan naar buiten.. Tot vanmiddag!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: heeeeeel veeeeel sterkte! dikke knuffel! als ik iets kan doen (verhaal aanhoren ofzo) je weet me te vinden!

@ collo: lianne doet soms wel eens door haar beentjes kijken, uit zichzelf.. ik pak dan der beentjes en leg haar op haar rugje.. en gister deed ze dus 1x zelf!
    dus wie weet kan amy het ook joh ;)

@ deze week: word echt super ja! moet alleen wel weer ff er aan denken me in te smeren ;)

@ joelle: das irri als je in de gaten gehouden word

@ roeltje: hmm vaag he.. hier was lianne het hele weekend 6:30... pfff.. en vanmorgen hoorden we ze rond 6:10 maar sliep ze tot 7:30....
    en toen wilde ze met mij mee naar't werk... kei zielig! huilen toen ik weg ging!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    dat lijkt me echt moeilijk als ze gaan huilen als je naar je werk gaat! Maar ook wel lief:) hoe voel je je:)?

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: ja :( was het ook.. en ze bleef nu nog wel gewoon thuis bij papa! maar was echt huilen.. op de opvang nu ook al paar keer.. schijnt wel binnen minuutje over te zijn hoor!
    Tja, beetje onwerkelijk eigenlijk ;) soms misselijk en moe.. soms nergens last van.. soms onzeker.. soms juist heel zeker..
    soms wat gerommel, maar meestal niet.. dus tja ;)
    soms beetje emo en snel geirri ;) maar valt mee.. (volgens mij)
    Wel super vergeetachtig......................................... maar goed.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden

Sorrie lang weggeweest, druk gehad met visite, weggaan enzo enzo.

Joyce: Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

CHicken: Heel veel sterkte meid! :(

Hoe gaat het allemaal met de zwangere dames?

Hier: Druk gehad, uiteten geweest gisteren met vrienden, heel gezellig :D
    Lekker aan het genieten van het mooie weer.
    En en en... Mitchell heeft een nieuwe mijlpaal bereikt (hopen we)
    Zaterdag heeft hij voor het eerst een klein stukje gekropen als ik hem op zijn handen en knieën neerzet.
    Hij kan het nog niet zelf of heel lang maar toch het beginnetje is er.
    Ondanks zijn hersenafwijking lukt het hem dan uiteindelijk.

View My Video

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Caruli
    jeeeeeuj!! *viert feestje:D* Wat goed van Mitchell! Super hoor.. ontzettend knap:)

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @chicken: ahhh wat sneu dat ze Milan niet herkende :( Hopelijk is ze morgen nog even bij kennis!
    Maar wat doet die 2e arts dan precies? En is het daarna ook echt gebeurd of hoe werkt dat?

@Mili: gefeliciteerd met je man!

@Roeltje: ahh wat een gezellig weekendje zo he :)

@Caruli: wauw, kruipen!!! Super zeg! Dat is inderdaad een mijlpaal, wat goed dat hem dat gelukt is zeg!

@Hier: nou babyzwemmen vonden ze weer leuk. Beide kids liggen nu op bed.
    Dani werd om 00.10 1x wakker, wilde wat drinken en sliep verder tot 6.30.

Vanmiddag misschien nog ff naar de speeltuin met ze.

Enneh koprol of potje heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd bij Dani, ja 1x op t potje :p

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha Lenn ligt alweer te slapen:) Geen kik meer gegeven.. zat zo onwijs hard te gapen op de fiets en tijdens het eten.. Die was zo vertrokken:) Mama even laptoppen en was ophangen.. Wil zoveel mogelijk was wegwerken, vind het zo lekker ruiken als het buiten heeft gehangen:)

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Even pauze...

Bedankt meiden voor het meeleven.

@Dretjuh...ik denk dat er morgen een datum wordt geprikt. Dan zijn er volgens mij twee artsen bij aanwezig. Weet het ook niet precies...is de eerste keer dat ik het zo dichtbij meemaak.

19. gimena

gimena Niet meer actief

@chicken heel veel sterkte :(

@minnie heeey meis gaat btw goed hoor.tnx voor je post nu weet ik wie je bent:D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja, wilde ik nog vertellen.. Gisteren had mn man achter het huis verder opgeruimd en onder het afdakje lagen wat takken en blaadjes op een balk.. dus die weggehaald, maar bleek een vogelnestje te zijn.. Wij dachten dat het een oud nestje was, want viel helemaal uit elkaar en zag er onwijs droog uit..
    maar vanmorgen waren we even buiten en komt er ineens een vogel voorbij.. Is nu dus een nieuw nestje aan het maken:) leuk leuk!

Deel Deze Pagina