December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    niet nodig:) zit alweer binnen haha;)

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou raar.... fysio heeft net ook mn heupen na gekeken, en niks wees erop dat ik nog steeds bekkeninstabiliteit heb.

Hij probeerde wat bewegingen met mn benen (kijken hoever ze konden draaien naar binnen en buiten) en dit was wonderbaarlijk veel. Ik heb dus heeeeeele soepele heupen waardoor ze instabiel kunnen worden.

Ik moet dus weer mn bekkenband gaan dragen en dan kijken wat het gaat doen.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    heuh wat stom! Hopelijk gaat t snel beter dan:)

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dretjuh...vreemd joh! Hopelijk helpt die heupband dan. Ook wel weer fijn op zich dat alles nog zo soepel is toch?

5. gimena

gimena Niet meer actief

heey ja erg goed.
    kon vandaag al beginnen.
    maaaaar kon maar voor paar uurtjes aan de slag in de keuken op een 0-uren basis dus dit gaat het niet worden:(.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    wat goed! Moet je afwassen daar? Maar hoezo wordt dit t niet? Kan altijd een tijdje proberen toch? Tot je iets anders hebt ofzo:)!
    Was t wel gezellig?

7. gimena

gimena Niet meer actief

nee voorbereiden van eten.
    nee omdat ik dat net 6 uurtjes in de week heb.
    echt te weinig.
    ik wel zeker meer als 15 uur aan de slag.
    van de 6 uur kan ik me vasten lasten niet betallen.
    maar ik wordt nog door tnt gebeld deze week

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Gimena,
    Igg wel goed voor je zelfvertrouwen ;)
    Hoop dat je snel iets anders vind.

@ Dretjuh, Hopelijk gaat t snel beter.

@ Slapende kindjes vandaag,
    Heerlijk...

Hier, Vandaag naar Beuningen geweest.. Niet veel gekocht, maar wel lekker genoten van t weer. Jamie was dood moe toen we thuis kwamen en lag om 18u al lekker op 1 oor. Hoop dat ze morgen ook nog uit slaapt.. Vandaga werd ze om 9:30 wakker :D

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oeh 6 uur is idd niet echt zinvol! Jammer! Wat wil je bij TNT doen? Ik heb er ook aan zitten denken daar te gaan werken namelijk;). Savonds en snachts, maar ik woon er te ver vandaan. Hmm misschien woon ik er straks dichterbij! Ga gelijk kijken:).

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #4890 MinnieMe, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Gimena, Duim voor je dat je bij TNT kan beginnen... Weet je al voor hoeveel uur?? Of krijg je dat dan (evt) morgen pas te horen???

11. gimena

gimena Niet meer actief

post sorteerder van 1 uur s,avond t/m 6 uur s,morgens.
    en dan 5 dagen in de week.
    misschien meerdere uren.
    maar daar zouden ze nog contackt met me op nemen

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha dat wilde ik dus ook gaan doen:). Zie dat er straks wel een dichtbij m'n huisje zit!! 5 dagen is heel zwaar als je
    overdag nog voor Sophie zorgt!! Een vriendin doet t ook en die trok t niet zoveel dagen (je moet ook slapen hè;)) dus die heeft wat geminderd

13. gimena

gimena Niet meer actief

me lieve buur vrouw wil sophie een uurtje of 2 opvangen :) zo ik even kan slapen.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Caruli; Wat goed van Mitchell!

@ Mini; lekker dagje dus, fijn!

@ PSle; oeh lekker alles weer fris, èn een bijgeslapen dreumes aan het begin van de week :).

@ Roeltje; Lenn ook al lekker bijgeslapen, fijn!

@ Lottie; zelfs gebarricadeerd is buiten rustig zitten er niet bij he? Hier ook niet hoor moet er altijd erg dichtbij blijven.

@ Gimena; wat lief van je buuf, zo kan je mooi wat uurtjes maken. Scheelt toch behoorlijk aan het einde van de maand.

@ hier; das pech bril weg :(. Maura had een goede zonnebril, die heeft ze altijd op als we een stuk tegen de zon in fietsen of rijden (in de wagen). Echt háar brilletje, rood met stippen en ze pakt hem ook zelf als de zon schijnt (en zegt: "bil" :D).
    Maar goed, we zijn m verloren, weet ook precies waar en ben ook meteen omgekeerd om te zoeken maar hij was weg. Ik denk opgepakt en meegenomen door iemand na mij, nou maar hopen dat een ander kindje er nog plezier van heeft :).
    Maar goed, nu dus een nieuwe bril, bah, geld vliegt er uit hier.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    hopen dat je de baan krijgt.. *duim duim* Lief van je buuf dat ze wil oppassen een paar uurtjes:)

Riti
    ah das balen van de zonnebril! Grappig, want Lenn wil dat ding dus echt niet op:D

Nou, volgens mij heeft ie het licht gezien:D Is gewoon zonder gejammer gaan slapen.. Draaide zich al om toen ik de kamer uit liep:$ heb hem nog wel 10 minuutjes horen brabbelen.. Zijn ook de hele dag buiten geweest dus die was hartstikke moe natuurlijk.
    morgen weer zulk lekker weer :D

Wel leuk, hij begint nu steeds meer dingen aan te wijzen.. eerst was het zijn complete handje richting naar een willekeurige richting (iets rechts aanwijzen terwijl het links ligt;))
    maar nu echt dat wijsvingertje en dan Die! Zo leuk:)

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Gimena: ahh da's jammer... met een 0 uren contract kunnen ze je dr ook zo uitzetten en als je een keer ziek bent word je ook 0 uur uitbetaald!

@Riti: ahh da's balen van die bril.......

@Roeltje: whaha leuk is dat, dat zag ik Dani sinds gisteren ineens doen... alleen nog maar met 1 ding.. namelijk een flesje bier :S

@Hier: ohhh ik ben iets heeeeeeeel ergs kwijt... dani's blauwe konijnen knuffel!!! AHHHHHHH
    heb m al eens eerder verloren, nieuwe gekocht... maar nu weer kwijt :S en hij kan alleen maar in huis liggen, maar alles is op zn kop gekeerd maar we kunnen niks vinden

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tijdens t typen van mn vorige bericht kwam ik erop dat we op 1 plek nog niet gekeken hadden.
    In de prullenbak, en wat denk je...

... in de prullenbak heeeeelemaal onderop lag zn knuffel!!

bleek dat toen mn moeder de prullenbak verschoonde, hij snel zn knuffel erin gegooid moest hebben toen zij de deksel pakte en dus niet gezien had dat die konijn dr in lag

ahhhh lief konijntje!!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
  19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whahahaha heeeeel herkenbaar :D daar vond ik zn speen na een tijdje zoeken afgelopen zaterdag:D

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooh, hier ook n keer pip kwijt geweest. Was n hel! En t stomme was, had n reserve, maar kon ook die nergens vinden. 2 look a likes besteld, vinden we 1 weer terug, maar nummer 2 is nogsteeds spoorloos. En dat was dr favo. Hoop dat konijn snel weer terecht is Dretjuh!

Deel Deze Pagina