December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh, gelukkig. Dretjuh

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dit was Jamie dr knuf.. Nu zo'n zelfde, alleen zonder opdruk op t buikje. (en ander merk)
    Heb dr 3, dus moet goedkomen.. Ze heeft alleen wel echt 1 favo... (hij moest nog gewassen worden, dus ziet r n beetje smerig uit:))

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; aaaaaaah, hier hebben we dezelfde in het roze :). Ze vind m wel leuk, maar het is niet dr favo ;). En dat terwijl ik juist van deze een reserve heb liggen, zal je altijd zien he.
    Vind het zo'n lief konijn :)

@ Roeltje; zijn ook ondingen die brillen, met zo'n band en in geval van Maura ook nog eens al dat haar. Maar nu ze er dus aan gewend is vind ze het prima, net als de muts in de winter zeg maar :p.

@ bril; zit dus te kijken voor een nieuwe.....zonder zo'n band zou met Maura's haar wel fijn zijn....alleen met Maura's karakter dan weer niet hahaha. Het wordt gewoon de zelfde denk ik, babybanz, rood met witte stippen :D.

Nog een leuke dunne spijkershort bij de hema gekocht vanmiddag, veel te leuk om te laten hangen ;).

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bril, Jamie heeft n zonnebril, maar wil m niet op (zelfde als met speltjes en stiekjes in haar *grr*)
    Ze trekt m meteen weer ...:(

5. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh ja ik weer het hoe het met een 0- uren contact zit.
    ooit in verleden mee gewerkt.
    aaah leuke spam :) wat is hij toch knap he!!

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    T is rustig hier...
    Wat gaan we morgen doen met t mooie weer?

Heb trouwens sins vandaag dik en wit slijm verlies down under.. weet iemand wat dat kan zijn? Heb t nog nooit zo erg wit en dik gehad...

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Minniemie, had ik toen ik zwanger was..

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chicken, o jeej.. mss dan toch al eerder testen? Krijg nu toch wel weer spanningen...

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Riti,
    Dacht dat die al voorbij gekomen was... Maar daar zaten wij ook aan te denken om als Jamie in n groot bed gaat, eerst zo'n soort hekje ervoor te plaatsen.. Lijkt me ideaal!!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Minnie; dan ten overvloede dus :). Hier geen nieuw-bed planennmaar kwam het tegen, vandaar.

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Riti, Hier ook niet, maar denk dat dit de makkelijkste manier is om over te stappen...

Jamie net wakker.... Lag dr ook vroeg in vandaag, dus zal dr ff gaan knuffelen en nog n fles maken....

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Minnie
    weinig over te zeggen.. ik heb het elke maand vanaf ong. 9dpo.. maar nog niet zwanger geweest..

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier ben ik ook weer! Nu als getrouwde vrouw! Zoals de meesten al op Hyves gezien hebben het was een geweldige dag. Prachtig weer, gezelligheid, top feestje. Echt een dag om heerlijk van na te genieten!

Fijn dat je knuffel weer gevonden hebt Dretjuh. Hier hangt Tijs niet echt aan 1 knuffel, geef hem regelmatig ook wel eens een andere.

Mijn zus is ook zwanger! Ze was al een week overtijd maar durfde niet te testen. Ze heeft voor haar zoontje ook een miskraam gehad en wilde nu niet te vroeg testen....Een mooi december 2011 kindje! Niet zo handig weer in december, geloof dat ze de de 17e is uitgerekend, ik ben de 13e jarig en Tijsje de 25e...zullen wel zien hoe dit weer gaat uitpakken, als het maar gezond is he.

Vrijdag de 20 weken echo; wel spannend hoor. Hopelijk zijn die ventrikels in de hersentjes nu weg.....

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Roeltje,
    Jullie maken het hier wel een stuk spannender... Weet nu helemaal niet meer wat ik ervan moet denken.... :p K wacht nog wel ff...

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena: jah lekker ding he :p

@Mini: had ik ook toen ik zwanger was.
    Ik zou gewoon testen!!! TESTEN TESTEN TESTEN!!!!

@Happy: heb je foto's op hyves gezien en die waren super mooi!!
    ahhh leuk dat je zus zwanger is, dec is dan weer wat minder idd.. sowieso met de feestdagen met ook met extra verjaardagen idd...

@Hier: kga zo lekker douchen en naar bedje toe.
    Morgen niet zo heel veel doen, alleen boodschappen met mn vader, ga ik donderdag samen wat mee koken.
    vanaf dan ist elke dag wel iets leuks :)

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ff spammen voor de niet Hyves vriendjes

18. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh hoe was jou dag??

@chicken kijk morgen na 12 even naar je pb oke ;)

@happy spannend :) en gefeliciteerd met je zus :) en natuurlijk gefeliciteerd voor jou en je man :p

@mini hmm ik heb er elke maand na me eisprong erg veel last van.
    maar je bent overtijd lieverd is het niet verstandiger om een testje te doen??

19. gimena

gimena Niet meer actief

waaaauuuuw

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    En 1tje met Tijsje en de hond

Deel Deze Pagina