Happy, Wouw!! Mooie foto!!!!! En gefeliciteerd met je zus!! Dretjuh, Weet niet of ik nu al moet/wil testen.. Vriend is thuis, en doe dat liever als hij er niet is.. Maar morgen moet hij werken, dus mss dat ik dan n test doe.. Heb r iig een thuis liggen... Toevallig vanochtend gehaald. Zou dat een teken zijn?????
Dacht dat we wel op Hyves vriendjes waren Gimena.....?? Ons Hyves adres is veer-teun-tijs.hyves.nl Testen Mini!!
@Gimena: jahh wel oke, eerst met de kids eindelijk weer gezwommen was al 1,5 maand geleden! Daarna nog wat gepoetst hier boven en toen naar de speeltuin met de kids. En bij jou verder? @Happy: nogmaals. WAUW!!!! oke nu ga ik echt douchen en slapen hihihi
naar de dieren parkje geweest, boodschappen gedaan. sollicitatie oma op bezoek. werk zoeken. speel toestel ophalen. bezoek en nu rust haha
Prachtig Happy!! Nog gefeliciteerd! @Minnie...testen!!!!!!!!!!!!!! @Gimena..ga ik doen meis, dankjewel alvast!
Gimena, ben nog niet over tijd. Moet nog 5 dagen Test, mss morgen, klinkt mss stom, maar vind t n beetje zonde van het geld als t loos allarm is. Zeker omdat ik zaterdag pas ongie zou moeten worden, dus weet niet of t dan wel of niet al te vroeg is.
Mili Oh, gelukkig heb ik niet de enige stijve hark Chicken .....knuf..... RiTi Het was vanavond niet zo erg als de avonden ervoor, dus we wachten het nog even af. Joyce Hahahaha....als je Amy ziet lopen dat zie je meteen dat dat echt niet zomaar gaat gebeuren... Misschien wat meer op bed oefenen op een lekker zachte ondergrond. Caruli Wat super van Mitch zeg!!! Zou echt wel een mega mijlpaal zijn! Hoop dat hij iedereen lekker blijft verrassen op deze manier! PSje Hoe doe je dat? Heb mijn man nog nooit aan het ramen zemen gekregen... Denk dat het resultaat ook niet echt aan mijn eisen zou voldoen... Hier Vandaag bij babymassage waren er twee dames van babybij.nl om een aantal draagdoeken te demonstreren. Echt hele mooie dragers gezien. Ga er ws 2 bestellen. Een ringsling, ideaal voor de kleine stukjes. Bv als ik Amy van het KDV op moet halen dan blijf ik met Lizzy en de maxi cosi zeulen....en die wordt echt zwaar.... En voor de langere afstanden wil ik de Hop Tye van Hoppediz gaan kopen. Dat is een mooie kruising tussen een doek en een drager. Wist helemaal niet dat er van die mooie dragers bestonden. Verder heb ik me vandaag buiten gesloten. Had mijn sleutels wel bij me maar was vergeten dat ik mijn huissleutel nog niet terug aan mijn bos gedaan had (uitgeleend aan logees dit weekend). Stond ik daar met een dichtgetrokken deur met mijn sleutels in mijn handen....blont! Gelukkig woonde ik als kind in precies zo'n zelfde huis en vergat ik ook continu mijn sleutels (echt sleutelkind ikke) en wist ik nog prima hoe ik de deur open kreeg met een tak en een stuk metaal. Gelukkig slingerde er in onze tuin nog een electra kabel dus ik was zo weer binnen. Voelde me weer helemaal kind! Heb trouwens wel wat dikkere handen gekregen zeg....passen niet echt goed meer door de brievenbus. Kat was ook niet echt handig. Die vond dat wel leuk die handen door de brievenbus de hele tijd....Auw! Dretjuh Ha, dat heb ik ook. Ben voor de rest zo stijf als een plank maar mijn gewrichten zijn bijna eng soepel. Jammer van die stramme spieren! Geloof dat je dan je spieren het beste goed kunt trainen om geen last van verdraaiingen te krijgen. Hoop dat je knieën goed blijven joh! Verder Vandaag huisje in Drenthe geboekt, vlak bij Roden. Lekker met whirlpool en sauna. Weet iemand ng leuke uitstapjes in Drethe in die buurt? Knuffel Hier ook 1 originele en 1 replica, maar wissel ze af en toe om zodat ze beide hetzelfde blijven ruiken/uitzien... Zonnebrik Babybanz wil ze helemaal niet ophouden, die trekt ze echt meteen af. Een "normale" zonnebril gaat wel even goed... Happy Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. En wat super dat je zus ook zwanger is. Lijkt me echt zo leuk om samen zwanger te zijn. Helaas gaat dat hier niet gebeuren... Gaat vrijdag wel goedkomen...dan echt gaan genieten! Wow, wat een mooie foto zeg! Als je dat ziet...wie wil er dan niet zwanger trouwen???
BTW... moet jullie een paar dagen gaan missen.... Geen WiFi in het huisje... damn! Lang geleden dat ik hier zo lang weg ben geweest. Neem jullie al twee jaar mee op vakantie...hihi
Goedemorge dames.. vriend moet zo werken, dus ben lekker vroeg vandaag. Jame slaapt nog, en hoop dat dat zo blijft tot min 8. Collo, toch maar goed dat je ervaring hebt dan hier ook regelmatig sleutel vergete. Heb r dan ook standaard 1bij mn moeder liggen. Heel fijne vakantie!!!
gaaaaaaaaaaaaaaap! 4.30 wakker.. uiteraard niet meer willen slapen dus net maar uit bed gehaald.. blegh veel te vroeg
Jamie hier ook wakker geworden.... Dus ga proberen om dr n flesje te geven en weer terug in bed te leggen.....
Ze ligt er al weer in.. Had de fles op, pakte dr knuffel en ging zelf al richting trap Kan mama ff lekker rustig wakker worden
Pff dit gaat nog wat worden vandaag.. - Lenn belachelijk vroeg wakker - Knal met mn hoofd tegen de deur van de woonkamer (don't ask) - Koffiekopje glipt uit mn handen: Kapot Wil ik me net na het douchen aankleden.. Pak een shirt uit de kast, flikkert de complete stapel kleding om Net de laatste was er maar vast in gedaan.. Als die vanmiddag droog is ruim ik de kast wel op.. Word nu toch niks.. *zucht* Straks richting de stad, wat extra zomerkleertjes halen voor Lenn.. Gelijk nieuwe laarzen voor mij halen, die zijn gisteren kapot gegaan.. Uiteraard mijn laatste paar nette laarzen..