haha ja echt een geweldig begin van de dag.. Humeur van Lenn is ook wel eens beter geweest in de ochtendNouja, over een uurtje richting de stad.. even wat drinken bij mn oude werk en dan rondje stad doen... hopelijk slaapt hij nog wat in de auto, want hij is echt niet te genieten..
Veel plezier in de stad en bij je oude werk!! Hoop voor je dat Lenn nog wat wil slapen. Hier, ga ff dochen, en dan Jamie maar weer uit bed halen. (die is weer wakker *grr*) verder nog geen plannen vandaag...
@roeltje: owwww neeej weer zo vroeg hee bah... da's echt geen tijd 4.30 Oww wat een pech heb jij gehad vanochtend, hopelijk maakt je shopsessie alles goed @collo: oww jeej opgesloten, da's nie leuk. Draagdoeken zijn altijd handig maar de kids worden zoo snel zo zwaar dat je ze helaas nooit zo lang kunt gebruiken *ik niet iig vanwege mn bekken* @MinnieMe: wellicht toch te vroeg. Al die veranderingen lijken me ook al erg vroeg als je nog 5 dagen moet wachten. Het kan wel, maar het lijkt mij nog te vroeg. Raar he... je lichaam kan je erg foppen. Gewoon lekker tot zaterdag wachten, dan weet je het zo goed als zeker. @Hier: nou Dani wederom doorgeslapen in zn eigen bedje *jeeeeej* tot 6.15 dan maar... maar toch Vandaag niet veel op de planning, alleen boodschappen doen met mn vader. Heel misschien mn moeder vant ziekenhuis halen, maar ben nog iets te gaar
zoow kids hebben net een warm appeltje met wat kaneel op.. nou ja dani gooide dr meej :s die heeft vandaag niet zo'n zin om te eten geloof ik Dalijk met layla naar de albert heijn voor wat boodschapjes voor mn courgettesoep die ik voor de lunch ga maken. Daarna met papa boodschapjes doen, vanavond BBQ-en
Ooh BBQ-en heb k ook wel zin in!! Schiet hier alleen niet op, aangezien ik straks moet werken.. *bleh* Net wat mooie plaatjes geschoten van mn meissi.. Was weer een tijdje geleden *schaam schaam* Nu wachten tot 11u zodat Jamie nog ff naar bedje kan... Voel me niet lekker, en ben ontzettend moe ondanks dat ik toch goed geslapen heb....
Kom ff spammen Ons lieve meisje.. En t is n wonder, ze heeft dr staartjes in gelaten tot ze naar bed ging
he meiden! ik heb me even terug getrokken bij mijn ouders. ik moet echt even bijtanken zeg... Ik ga maar door (werken, opleiding, sara, huishouden, huis opruimen en klussen voor verkoop) en kom niet meer aan mezelf toe. Met als gevolg: moe moe moe... Vind het ook best jammer dat ik zo weinig bezig ben met de zwangerschap... is dat herkenbaar voor 2de kindjes mama's? In ieder geval is mijn accu even leeg, heb gelukkig 2 dagen vrij en zit heerlijk bij mijn ouders! Man vond het niet gezellig, maar er gaan ook klusmannen aan de gang in huis: nou daar ga ik nu echt niet tussenzitten met Sara! @Chicken: heel veel sterkte meis... @Collo: handige actie @minni: jammer van de nega test, zal idd te vroeg zijn. @happy: wat was je een prachtige bruid! @de rest: ping, hoofd zit vol ik ga vanmiddag met moeder en sara naar groenendaal fietsen en daar naar de kinderboederij! wat is het prachtig weer!
@ Doortje; wat goed dat je er even tussen uit bent gegaan! Heerlijk genieten van het prachtige weer . @ Happy; gefeliciteerd en wauw! wat zijn jullie mooi! @ Dretjuh; oh lekker bbqen, jum. @ Collo; wahaaa dat deed ik ook altijd, echt inbreken is een makkie . Lekker hoor een draagdoek. Ik heb de doek van hoppediz, een semi doek/drager lijkt mij ook veel fijner. @ Gimena; succes met je gesprek bij het kdv @ Roeltje; lekker begin van de dag . Succes met laarzen kopen straks. @ hier; snotter, kriebel, bleh, de hooikoorts wordt steeds erger .
@mini jaa ik gister even gebelt vandaag even weer contact op genomen de functie waar ik voor had gesolliciteerd is al weg kon wel post bezorgen. maar dit was echter tijdelijk.een maandje. raar dat je lichaam zo raar bezig is. ik zou het niet weten wat er allemaal met je lichaam aan de hand is, ik heb er na me eisprong altijd van alles last van. zwanger zijn hooo maar. @riti gesprek is al geweest. hadden om 9.00 afspraak was die vrouw de afspraak vergeten. dus was het 10 uur geworden. verder een leuke kinderdag verblijf @chicken je hebt pb @hier ga eens strijken. stofzuigen, en een site maken voor me buuf.
Zooooo, uitgewinkeld Nou ja, nog niet helemaal.. Kon geen leuk zwembroekje vinden en geen leuke korte broekjes.. Wel een stapel gekleurde shirts (echt heel vrolijk), sandaaltjes voor 15 euro bij Van Haren.. Aangezien ik niet verwacht dat het dit weer blijft tot eind augustus heb ik mooi goedkopen gehaald.. Past ook precies dus hij is er over 4 weken wel uitgegroeid denk ik Voor mezelf leuke grijze laarzen met hak gekocht dus we zijn zo goed als klaar.. Lenn zo naar bed brengen en dan even bijlezen.. Vanmiddag even naar de eendjes en boodschappen doen.
Ben ik ook weer even. Gisteren 14.5 uur gewerkt. Vandaag weer 12 uur. Maar heb morgen wel vrij gelukkig. Luuk gaat wel gewoon naar het kdv zodat ik even kan bij tanken en poetsen. Ga hem wel eerder ophalen.
Hello dames Ben lekker druk geweest al voor mijn doen haha, voelt wel goed. Vanmorgen eerst een cadeaudoos opgehaald (kon alleen vandaag nog) en doorgereden naar de woningbouw om een verhuurdersverklaring in te laten vullen. Gelijk alvast een opzegformulier meegenomen. Thuis afgewassen, beneden gestofzuigd en gedweild, boven gestofzuigd en de badkamer gedweild en ga zometeen als ik nog zin heb weer verder met opruimen boven... Mijn vader woont in de buurt waar wij komen te wonen en heeft foto's van een aantal straten gemaakt en de woningen zien er erg netjes uit. Riti Inderdaad haha Al barricadeer je alles, dan nog moet je die kleine draakjes in de gaten houden. Ik keek even naar mn telefoon en toen was Milan blijkbaar op de stoel geklommen en onder de leuning doorgeklommen Was ie er opeens niet meer. Dondersteen. Die klimt echt heel veel nu...ook op de kast! Dretjuh Knuffel al gevonden?? Jaaa gelukkig Happy Wat leuk zeg voor je zus!! Collo Aah ik ga eens kijken op die site, wil waarschijnlijk ook een betere draagdoek. Stuk goedkoper dan een duowagen! Aangezien Milan nu al een hele tijd loopt, lijkt me dat toch te zonde... Vakantie zonder zp Oeiii straks 3 weken zonder jullie. Of er moet Wifi zijn waar we zitten... Minnieme Leuke spam van je meisje Doortje Wat goed dat je je even terug hebt getrokken! Ik herken wel heel erg wat je zegt...vind het ook zo jammer en zonde dat ik amper met de zwangerschap bezig ben. Ik besef het ook echt nog niet dat er een wondertje in mn buik zit, jij wel? Ik voel beebje wel steeds duidelijker gelukkig, maar toch is het besef er nu nog minder dan de vorige keer. Probeer er juist bij stil te staan in mn hoofd, maar werkt niet echt. Lievelings knuffel Hier het ROBIJNTJE beertje. Hebben er twee. Wil eigenlijk kijken of ik er aan een paar meer kan komen. Misschien via Robijntje zelf?? Minnieme Klinkt meer alsof je eisprong eraan komt. Misschien cyclus in de war? Je bent er wel mee bezig he.
Heb net even wat bijgelezen.... Joyce: gefeliciteerd meid!! Maar...nu ben je weer in december uitgerekend of niet? Chicken; verschrikkelijk meid dat het zo snel achteruit gaat. Kan me voorstellen dat je even nergens zin in hebt; sterkte. @Mitchell; VET!! Hier zitten we ook nog te wachten op het kruipen hoor...Hoe zeker zijn de artsen nu over zijn syndroom dan? Genetisch is nog niks bevestigd toch? Misschien hebben ze het wel allemaal mis! Kan hij niet gewoon net als meerdere kindjes wat langzamer zijn? Moeten nog steeds eens bellen.....doe het echt nog een keer hoor. Wil graag met je spreken over hoe het bij jullie gegaan is... Doortje; hier ook hetzelfde hoor. Denk dat het er toch echt bijhoort als ze wat dichter op elkaar komen. Wow stink; dat zijn wel dagen zeg! Bah vervelend van de hooikoorts Riti...niks dat helpt?? Balen van die baan Gimena..Ga je nu wel dat maandje post bezorgen? Wie weet als je "binnen" bent je wel eerder iets anders aangeboden krijgt... Bedankt voor alle reacties op de foto's; vond onszelf ook zo knap!!
halloooooooooooooo! Ik ben er weer ff snel tussendoor! De kraamhulp is afgelopen zaterdag voor het laatst geweest en Marc is nu heerlijk een week en het paasweekend vrij, dus vandaar dat ik er zo weinig ben! We zijn heerlijk aan het genieten! Ik heb het allemaal niet zo bijgelezen om eerlijk te zijn, maar dat komt weer wel... @chicken: sterkte meid! Hou je taai... Ff een vraag: Maud moet hoognodig nieuwe sokken hebben! Waar halen jullie nu je sokken die goed blijven zitten? Want hema en bambino zijn echt te klein nu en de meeste opvolgsokken gaan vanaf maat 23... Iemand een goede suggestie? Dan ga ik nu weer ff in de zon zitten, de ukkies liggen allebei ff te slapen, dus ff tijd voor mama! Tot snel!!! (hopelijk vergeven jullie het me dat ik er ff zo weinig ben...) En de meeting, was die morgen of volgende maand? ik wil namelijk wel mee!!!
Suus, ik vergeef het je Sokjes.. Uuhm hier nog steeds van Bambino (heerlijke sokjes) verder geen idee,,, Ben nog niet bij de grotere maat aangekomen...
@MinnieMe: wat een lief meisje heb jij zeg @Doortje: je moet wel echt aan jezelf denken he, en genieten van je zwangerschap .. die is nog sneller voorbij dan je 1ste en daar ga je echt spijt van krijgen. Fiets ze en geniet lekker van je meisje en het ukkie in je buik @RiTi: oeh hooikoorts, lijkt me heeeeel vervelend @Roeltje: ahh lekker geshopt zo te lezen @lotte: goed bezig geweest vandaag! Fijn dat je nieuwe woning er goed uit ziet, dat gun ik jullie echt @Stink: jeetje wat een dagen, hoe houd je het vol @Suus: geef je groot gelijk, lekker genieten van je gezin!! Dalijk is marc werken en dan is het toch weer iets drukker. Lekker genieten meid zeker doen!!!!! x @Hier: nou net thuis van boodschappen doen. Alleen nergens pastinaak te vinden, dus dan maar donderdag naar de markt. Dalijk de BBQ schoonmaken, Peter kwam ook iets eerder thuis van zn werk om lekker te genieten van de zon ow.. dani huilt, die ga ik ff redden *layla had hem vanochtend nog in zn arm gebeten, hij duwde haar van een krukje af* pfff begint nu al
Doortje Ja, is heel herkenbaar. Pas eiogenlijk de laatste weken als je verlof ingaat kun je er echt een beetje van gaan genieten. Daarvoor gaat het leven gewoon door.... Probeer kleine momentjes te pakken. Gewoon even in bed een paar minuutjes voor het slapen gaan of onder de douche even. Even lekker met je buikje bezig zijn.. RiTi Waarom verbaast dat me nou weer niks? (dat jij ook inbrekers-skills hebt) Ik ga de Hoppediz Bondolino lenen zometeen om te proberen. Wil daarna graag de Hop Tye proberen. Heb hier nog wel een tricot doek, maar zo in dit warme weer zie ik dat niet zo zitten. Ga zometeen maar even een pakje allerfree scoren.... Er zitten echt voordelen aan niet zwanger zijn Stink Succes met je tweede belachelijk lange dag...maar morgen lekker bijkomen! lOTTE Een draagdoek is idd wel een goed idee voor jou. Maar beknibbel niet op een doek of drager. De dure dragers en doeken zijn vaak echt wel beter/comfortabeler dan de goedkope al lijkt op het eerste oog van niet. Ik ga er zometeen 1 lenen (erg handig die leenfunctie) die zo ontzettend veel bandjes heeft om te verstellen en helemaal aan te passen.... Maar die is dan ook wel 95 euro, dus da's wel prijzig. Suus Sokken: Zeeman! Meeting Staat nog steeds op 20 mei geloof ik!