Dretjuh ben erg benieuwd hoe de huizen er van binnen uit zien! Thanks! Haha broer en zus fight collo laat je even weten hoe die doek bevalt? Heb nu een tricot slen maar amper gebruikt omdat ik gek werd van dat lange ding. Als ie eenmaal omzat vond ik m super haha. Suus fijn dat t zo lekker gaat! Spam!?!? Meeting oja! Helemaal vergeten! Nu wel wat centraler?
@suus hoooi meisie. hoe gaat het met jou en de kids? @Dretjuh haha zijn ze nu al zo bezig met bijten enz
jaaa joh al een tijdje, maar nu begint t ook echt met slaan enzow, best erg om te zien maar soms lach ik me helemaal rot. Erg moeilijk om ze dan serieus uit elkaar te halen en zeggen dat t niet lief is.
Oh...en ik heb twee meiden. Dat gaat helemaal hard tegen hard straks... Lotte Ja, ik zal het laten weten. Heb nu zowel een Bondolino als een Hop Tye meegekregen (mocht die van haarzelf lenen). Had Lizzy er net in: krijsen! oei! Misschien een beetje te warm nu. Straks nog eens proberen. Is natuurlijk ook wel wennen om ineens zo tegen je moeder aan geplet te worden...
Collo ben benieuwd! Haha t begin was dus niet geslaagd Misschien wel te warm ja! Is Lizzy n knuffelbaby of kan je dat nog niet echt zeggen? En was Amy dat? Milan was dat namelijk echt niet in t begin. Die wilde ook nooit buik tegen buik liggen, maar lekker om zich heen kijken. Eten wat eten jullie? Hier boerenommelet uit de allerhande. Manlief eet weer niet mee, die bikkelt achter elkaar door! Gelijk na zijn werk naar de camping om te schuren... En het is een groooot huis om te schuren
Lizzy vindt op haar buik liggen tegen mij aan eigenlijk helemaal niks. Maar ik hoop dat ze wat rechterop wel iets vindt. Tweede poging net was ook weer geen succes. Begin het somber in te zien, maar ga toch proberen door te zetten. Lijkt me zo handig... Eten: Pannenkoeken!
Collo dat was hier dus ook zo. In de doek liggend lukte me niet dus ik heb gewacht tot hij er rechtop in mocht en dat ging wel gelukkig. Ook buik tegen buik. Hopelijk gaat ze t nog leuk vinden. Mag je m wel een paar dagen proberen? Misschien heeft ze gewoon nu geen zin..
Eten vanmiddag kant en klaar maaltijden andijvie gekocht.. Even bakken in de pan en klaarrrrr.. hebben de hele middag buiten gespeeld en gefietst.. Heeft alleen vanmorgen 20 minuten in de auto geslapen, de rest van de dag niet.. Op tijd naar bedje dus Meeting Morgen toch? Waar? Hoe laat? nog even atwt afkijken en dan Lenn maar eens onder de douche stoppen.
Nou Milan wilde m'n lekkere boerenommeletje niet Normaal eet ie alles wat ik geef, maar bedacht me te laat dat ie niks moet weten van ei. Ook niet in deze vorm blijkbaar..hopelijk is t nog n beetje warm als mannetje thuis komt....
Zelfs als ze niet kunnen praten, kunnen ze nog leuke dingen zeggen 'Lenn ga je mee naar boven? Douchen.' Lenn pakt zn speen en loopt naar de trap.. Halverwege de trap valt zijn speen.. Stuitert zo naar beneden.. Lenn kijkt dat ding na tot ie op de grond ligt.. Kijkt me aan en zegt: Ooooeeeeeeeeeh.. Whaha, je kon me opvegen.. Lag compleet in een deuk Tja, dat krijg je he.. Als hij uitglijdt of bijna valt zeg ik dus ook Oeeeh dat was bijna (o.i.d.) Tja.........
@ Mini; wat een schatje @ Stink; niet normaal de uren die jij draait. Fijn dat je morgen even een beetje tijd voor jezelf hebt en daarna heerlijk van Luuk kan genieten @ Dretjuh; succes met pastinaak zoeken (jummerdejum). Oei, Dani en Layla in de clinch, hoort er een beetje bij natuurlijk maar lijkt me soms niet grappig. @ Collo; helpt dat allerfree? heb nu een pilletje en een spray (vraag me niet wat) maar ik werk er een doos tissues per dag door . Over inbreken gesproken, een (plastic) kleerhanger op een strategische plek is de perfecte reservesleutel . Maura moest ook echt even wennen aan de doek. @ meeting; heb 20 mei nog staan, klopt nog? @ Roeltje; ze begrijpen echt alles he, pffff wat gat het hard. @ eten; falafel! en wat was het jummie. Met lekkere prut . vers knofsausje, rucola, potje antipasti, gegrilde courgette, tomaatjes. Lekker snoepen .
@Riti: ahhh wat n leuke spam zeg!!!! Dani houd echt geen hoofddeksels op :S jammer.... vooral met dit weer Hmm falafel lekker met gegrilde groenten, lekker snoepen is dat idd @Roeltje: haha ja dan zou ik ook lachen ja grappig die kids @Hier: zoow kids op bed, dalijk GTST kijken BBQ was lekker en gezellig, kids hebben best goed gegeten.
@ Dretjuh; Maura ook niet, het is dat ze zo vreselijk geboeid aan het spelen was, daarna ging hij af.
Wat een leuke spam Riti Dretjuh Was (is) ook heerlijk weer om te BBQ-en Nou ik zit.. Lenn lag er rond half 8 al in. Was in slaap gevallen tijdens de fles, kon hem zo slapend in zn slaapzak en in bed leggen.. Even bij wat buren gezeten voor het huis.. Was weer gezellig Nu languit op de bank.. Maar uh, waar is het morgen eigenlijk?
Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad Utrecht