@ Caruli; Natuurlijk ben je hartstikke trots op hem! Ik kan er echt niet bij dat mensen het woord lui überhaupt in hun mond nemen bij kleine kindjes , belachelijk. Zijn geestelijke en lichamelijke vermogens lopen dus niet synchroon, en dat gaat alleen maar meer worden? Dat lijkt me erg moeilijk voor hem en voor jullie. Het gaat jullie vast en zeker lukken! @ Chicken; ik duim nog steeds @ Lottie; veel plezier zo! @ hier; ik kom dus net weer wat tegen wat de timmerman gemold heeft, ongelofelijk . @ Maura; is weer gaan eten, kreeg toch trek denk ik
Haaaaaaai owwww het was zo'n mooie echo. Eerst zagen we amper iets, alleen het hoofdje de hele tijd. De baby was nogal druk. Ojee, dat beloofd nog wat.... Echt zo leuk om te zien, hij/zij bleef maar stuiteren hihi. Uiteindelijk mooie foto's gekregen gelukkig. Ze kwam uit op 11 weken en 3 dagen (17sept), maar ze laten 20sept staan. Hmm...zal ik dat dan ook doen. Vinnik nie leuk. Maar alles was goed gelukkig. Hierbij een foto van ons tweede wonder
even bijgelezen, maar jeetje wat ben ik blij zeg! Kindje stuiderde vrolijk rond en ben vandaag precies 11 weken! (vorige keer ook een dagje vooruit gezet, maar wachtte deze echo even af ) Prachtige foto's meegekregen, zal zo eens kijken of het scannen gaat lukken! @roeltje: bah, balen toch weer... met ijs op de bank? @geslacht: tuuuurlijk mogen jullie het weten, mocht de vorige keer ook. Kan het toch niet voor me houden Maar nu was het nog niet te zien hoor. Geduld tot de 20 weken echo. @collo: ooooh wat goed van Amy! Wat zul je trots zijn! Ja ik kan nu gaan genieten! @elmo: oppas kunnen vinden? nee, nog niet alles baby's lpen hoor Sara doet rustig aan! @caruli: wil je even knuffelen->knuff!! @riti: thanks voor het doorgeven van het goeie nieuws! Hoest met de keuken en jouw toestand? Fijn dat Maura weer eet! @lottie: joehoe, hoe was het?? @stink: het is een fase, echt! Het wordt weer beter! Maar wel naar zeg! Moeoeoeoe! @panos: hoe was de sauna? heerlijk zeg! @dees: alweer op je oude gewicht?? jeetje! @suus: wat ga je in 1x hard!!! Wauw, hoe voel je je? Bij mij werkte maalox als een tierelier tegen maagzuur. @avondeten: smaakt mij gewoon niet... dus herkenbaar! Lust wel brood gelukkig @chicken: hmmm nog niet ongie? Toch niet een testje wagen? Whahaha, testen komen snel jouw kant op, beloofd Die uitzending heb ik ook gezien, vreselijk he? @Lottie2: jaaaaaaa, joepie, wat een goed nieuws!!!! mooie foto van jullie wondertje! Waarom laten ze het staan op de 20ste? weten ze het bij de 20 weken echo pas echt zeker? Nouja, iig super nieuws!!
Doortje Nee, snap ook niet waarom ze dat doen. Deden ze toen bij Milan ook en die is uiteindelijk dus wel op de datum van de echo geboren (dus eigenlijk de uitgerekende datum als ze t aangepast had volgens de echo). Kan daar nooit zo goed tegen hihi. Het scheelt toch 3 dagen. Zeker als je overtijd gaat is dat balen...Maar goed. Dit is juist de termijn waarbij ze goed kunnen zien hoe ver je bent, bij de 20 weken echo niet meer omdat elk kindje dan een eigen groei heeft Gaaf dat jouw ukje ook zo druk was! Was Sara dat ook? Milan was heeel rustig tijdens elke echo.
@lottie: ja precies, 3 dagen is best veel toch? Maarja, als jij het maar weet toch? ja, sara was ook een druktemakertje
Doortje Ja idd is ook zo, maar ik ben een pietlut met getalletjes haha. Dus nu twijfel ik bijv. of ik mn banner aan zal passen. Grappig dat Sara ook druk was. De echoscopiste zei, nou dan is dit misschien wel een meisje. Haha, ik denk eerder dat Milan gewoon toen al rustig was (zeiden de echoscopisten ook) en deze is misschien drukker
Doortje Ik heb wel gezegd dat ik 3,5kg kwijt ben in weinig tijd en toen schrok ze een beetje. Snapte niet zo goed waarom eigenlijk. Ze vond dat ik rustig aan moet doen en wel moet proberen wat binnen te krijgen en goed te drinken ook vooral. Ze vond het dus ook niet zo gek dat ik regelmatig bijna flauwval.
Maar lust je wel brood? en fruit? of soep? Is ook goed voor je (en voor de beeb)! Maar goed, zoals ik zei, ik snap wel hoe je je voelt. Bij Sara ging het met 11 weken vanzelf over en nam de honger het over
Ze zei ook "nog steeds geen trek?". Meestal komt de trek eerder terug blijkbaar. Ik ben niet echt misselijk hoor dat niet. Soep al n paar keer geprobeerd en heb dan echt zin, maar na 3 lepeltjes hoef ik nie meer. Brood gaat na de middag aardig goed dus meer brood eten misschien. Ach paar kilootjes minder kan k nog hebben maar weet dat k goed moet eten voor beebje hoor
@ lottie; naar hoor dat eten je niet smaakt en het voelt of je vol zit. Heb er ook last van gehad (zoooo misselijk vooral), heel vaak kleine hapjes eten hielp toen goed. Echt weinig hoor, kwart boterham, halve appel dat soort dingen en dan nog tegen heug en meug 6 tot 8 x per dag. Succes in ieder geval! @ Doortje; gaat goed hoor, heb er niet zo veel last van totdat ik dus weer iets nieuws zie x). Het is lekker het hier ff kwijt te kunnen . Jaaah en Maura is het naar buiten werken van eten zat geworden, zó leuk was het dus ook weer niet . En wij maar doen als of er niets was en vrolijk verder gaan, hups weer en hap en weer er uit . Het had ook niets met smaak of zin te maken, ze zat zo triomfantelijk te kijken . Hoe is het met Sara, die had toch ook bedacht dat eten uit dr mond vissen best leuk was?
@lottie: weet ook dat jij dat weet Maar lijkt me niet de bedoeling dat je nog meer gaat afvallen toch? Hopelijk komt de trek snel terug!
@riti: hihi Maura heeft het opgegeven. Was toch niet zo leuk zoals ze dacht Sara doet het soms met haar brood of rozijntjes, maar avondeten blijft vooralsnog binnen!
Riti ga m'n best doen, thanks doortje nee niet echt idd zie nu de lengte v je beebje, leuk!!! Mijne is 4,67cm hihi
@Doortje: fijn dat alles goed was met de echo, jeej 11 weken!! @Collo: wat goed van Amy zeg!! jeeeeeeej heb ik t net gemist @Caruli: jeetje da's ook verwarrend als 2 uitslagen anders zijn :S wat moet je daar nou mee 22 maart duurt ook nog ff Heb echt veel respect voor je, ik zou het echt niet aankunnen Sterkte met alles weer @Dees: heb op Luca gestemd hoor! 6 weken rusten meid!! niet kids van 10,5 kilo in bad gaan soppen @Suus: wauw 34 weken alweer!! Gaat echt allemaal te snel joh! @Lotte: ahhh wat een mooie echo foto's zeg!!! Wat fijn dat de echo goed was Ben erg blij voor je! Hopelijk krijg je snel weer meer trek, want afvallen en zwanger zijn is niet zo'n goede combi @Hier: zoow vandaag veeeeel gepoetst hier in huis, daarna naar winkels geweest, een paar kasten gekocht voor in de speelkamer. Die gaan we zo opzetten. Eerst is Peter aan t spelen met zn nieuwe XBOX en Kinect Heeft er luxe 6 spellen bijgekocht, de stinkerd Krijgt ie me toch aant xboxen whahaha verder alles prima hierzo