@ Collo; hahah kijk aan jou heb ik wat. Jeetje wat een gedoe met de nieuwe auto, is dat nou zo moeilijk te plannen voor ze? Ben wel heel benieuwd naar de tatoeage die je hebt uitgekozen, leuk! @ PSje; het wat naar dat je je af en toe zo rottig voelt, te vaak en te veel in ieder geval. Gut en dat horoscopen nu ook al kloppen . Sterkte meid! @ Dees; wat lekker morgen shoppen, iets leuks voor jou? Lastig wat met Luca te doen, ik zou hem bij me willen houden en hem er misschien liever even niet bij hebben . @ Caruli; ik vind je opmerking helemaal niet hard eigenlijk, snap wel dat mensen er van schrikken maar dat is (neem ik aan) omdat ze het erg vinden. Dan heb ik het niet over mensen die het woord lui gebruiken want daar kan ik me onmogelijk in verplaatsen.
@riti: haha bijzonder he, zo'n horoscoop Ik geloof niet in de stamdaard horoscopen uit kranten en tijdschriften maar toch lees ik ze altijd Hoezo raar mens Maar deze vond ik wel toepasselijk!
@PSje; Het heeft zo moeten zijn, doe er wat mee @Caruli; Laat je hart spreken meid! @RiTi; Zeker, ik heb nog een aantal kortingspasjes liggen die ik de afgelopen tijd gekregen heb. Zo ga ik morgen maar ff kijken voor nieuwe schoenen, ondergoed, broeken, shirtjes etc. Ik mag mezelf in het nieuw steken van mijn mannetje. Lastig is het wel om de juiste keuze te maken wat te doen met de kleinste...eerst maar eens zien wat de nacht gaat brengen.
@ Dees; wat goed zeg, morgen is jou dag ! Zonnetje er bij en wat volle tassen krijg je vast (goede) energie van. @ PSje; leuk he, om ze lekker wel te lezen
@RiTi; Ik heb idd ook de zon besteld, nu maar hopen dat dat gehonoreerd wordt. @PSje; Die draagdoek is al onderweg...
Ik ga proberen te slapen, weltrusten allemaal!! Morgenochtend ga ik het gelijk met mn man bespreken en de ha bellen anders blijf ik er tegen aan kijken. Misschien sccheelt het al een heel stuk als ik eens met iemand alles op een rijtje kan krijgen. *hmmm dat word een lastige klus, volgens mij heb ik ze nog nooit allemaal op een rijtje gehad*
@ PSje; slaap lekker en succes morgen! Gaat helemaal goed komen, vind het dapper van je. @ All; ga mijn mandje opzoeken, man ligt al lang te snorren.
@PSje; Truste meid, probeer goed je rust te nemen! En succes morgenochtend, ik denk aan je @RiTi; Welterusten en tot morgen
Caruli Je moet helemaal niet harder worden. Die mensen moeten zich gewoon realiseren dat wat ze zeggen eigenlijk heel lomp is. Denk dat de meesten het gewoon niet doorhebben. Misschien kun je het ze duidelijk maken, tactvol of niet. Maar niet harder worden hoor, want dan stomp je alleen maar af en dat gaat ten koste van jezelf. Gewoon trots zijn op je mannetje. Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je gaat beseffen dat hij steeds meer afwijkt van zijn leeftijdsgenootjes qua ontwikkeling, maar zolang hij lekker vrolijk blijft...dat is toch het allerbelangrijkst? Zou hem wel graag eens in het echt willen zien. Ga je een keer mee zwemmen? RiTi Ja, dat ben ik...altijd een troostend woord...hahaha Heb nog niet echt een ontwerp in mijn hoofd. Laat het door de tattoo artist tekenen, die is daar vast beter in. Iets met de namen van Lizzy & Amy en Fragipani bloemen. Dat zijn bloemetjes die aan een boom in Bali groeien en daar ruikt het hele eiland naar. Daar zijn we op honetmoon geweest dus vond dat wel een mooie bloem om onze dames mee te verbinden op een of andere manier. Denk nu ongeveer aan een 20x10 centimeter....maar vind het nog wel spannend. Moet er even aan wennen.
@all Tja daar zit je weer met een wakker kind. Luuk werd al om 24.00 wakker en is het nu nog steeds. Ik weet echt niet wat het is. Als ik hem bij ons in bed leg blijft hij mssr draaien en in zijn eigen bed is het krijsen. Ben nu maar weer op gestaan zodat mijn man wel nog kan slapen. Ik ben blij dat ik vandaag vrij heb genomen dan kan ik strakjes nog even naar bed. Ook maar even want ik moet vandaag nog veel doen. Nou ja nog even volhouden Vrijdag gaat Luuk een nachtje bij Oma en Opa logeren zodat wij even kunnen bij tanken. Sorry voor mijn gezeur. Maar heb nu onderhand echt slaap tekort. Wat ik nog weet @lottie Mooi echo meid. @psje Lekker even nu aan je zelf denken *knuf* @dees Zal even op Luca stemmen.
Hoihoi, ik moest afgelopen 2 dagen werken, vandaag ook, dan 4 dagen vrij. Druk hoor, zo na het weekendje weg meteen werken. 's avonds moeten allemaal dingen in huis ingehaald worden(van boodschappen tot de was0 dus er blijft weinig tijd over. @Caruli, je hebt een prachtige zoon die zich nu eenmaal anders ontwikkeld dan andere kindjes. Maar niet per se slechter. Ik geloof dat elk kind uniek is en zijn/haar eigen krachten heeft. Mitchell kan misschien lichamelijk minder, maar het feit dat hij zo ontzettend doorzettingsvermogen heeft, is zo prachtig. Ik vind dat Mitchell het onwijs goed heeft getroffen met zulke lieve en zorgzame ouders. Even snel, (schoonmoeder belt net beneden aan), gisteravond kvtest gedaan, superduidelijk, morgen de laatste test haha. Ik begin het steeds meer te geloven, en we vinden het helemaal geweldig!
Caruli jeetje wat een lef hebben sommige mensen zeg Mitchell lui? Volgens mij is hij allesbehalve lui.. Als je leest hoe hij vooruit gaat.. Dat hij zoveel wil, maar het 'gewoon' niet kan.. Meid je doet het super.. Volgens mij ben je een onwijs sterke vrouw en moeder.. Je hebt alles over voor Mitchell en daar gaat het om.. Je doet het super.. Mroos jeeej!! Super hoor.. foto foto foto!! Stink pff wat een rotnacht zeg Hopelijk gaat Luuk snel weer lekker doorslapen.. Al een flesje geprobeerd? misschien wordt hij daar moe van? Psje sterkte meid.. Goed van je dat je overweegt om hulp te zoeken.. respect.. Lenn ligt weer op bed.. die vond het om kw over 5 wel prima Ligt nu net weer op bed.. straks de eendjes maar voeren en vanmiddag kinderboerderij.. is tot nu toe heerlijk weer.. alle ramen staan boven open en de vogeltjes zingen
Nou nogmaals morgen (laat dat goede ermaar vanaf) Luuk is dus tot 03.30 wakker geweest. Heftig. @mroos Lekker nog 1 dagje en dan heb je weekend. Gaat ook snel zo'n week. hihi @roeltje Ja heb eigenlijk alles al geprobeerd. @all Nou ga zo maar eens poetsen en dan strakjes gtst kijken en maar weer naar bed. *gaap*
Roeltje, morgen een foto, dat beloof ik haha, ben nu niet meer thuis. Stink, ik kan je een hand schudden hoor, boaz slaapt ook zooo slecht de afgelopen weken, soms ineens 2 uur wakker, dan 5 keer eventjes wakker. Het is zooo vermoeiend. Gelukkig slaapt boaz nu al 2 nachten goed, want ik ging er echt een beetje aan onderdoor.
@PSje: he wat rot voor je dat je niet zo lekker in je vel zit, hopelijk is het is tijdelijk en ben je er snel vanaf. Zo niet is het heeeel goed van je als je hulp zoekt. Kan me best voorstellen dat je het moeilijk vind om erover te beginnen tegenover je man. @Caruli: wij kijken met meer afstand tegen de situatie aan, wellicht helpt dat. Je doet alles om mitchell te helpen en meer kun je niet doen. Mitchell doet het ontzettend goed! @Dees: shop ze LEUHEUK! @Stink: pffff wat een nacht, hopelijk kun je vandaag ff bijslapen! @Mroos: haha moeilijk te geloven he Geniet ervan @Hier: zooow speelkamer is al een deel klaar, erg handig een kast met opbergdozen erin. Ga nu Layla ff eten geven die is net wakker, daarna weer verder met inruimen, opruimen, privé admin. , boven stofzuigen en dweilen, de was bijwerken dus ben nog wel ff bezig
Goedemorgen meiden!! @Lottie...mooie echo!!!!!!! @PSje...ach meid...ik zou als ik jou was ook gewoon hulp gaan zoeken....kom ik weer met m'n haptonoom...misschien moet je dat eens proberen? @Elmo..ach meis..wat is er aan de hand? @Hier...zo ongesteld geworden als de pest...blegghhhhh blegghhhhh en nog eens bleghhhhhhhhh