@mroos Nou dan schudt ik inderdaad je hand. Jeetje het is inderdaad echt slopend. Heb je nog een tip. Wie weet heb ik die niet geprobeerd. @elmo Je hebt sms. @chicken Bah ongesteld. Nou dat word weer klussen. @dretjuh Bezig bijtje!
Psje: Heb je al gebeld? Mroos: Super, ben benieuwd naar de foto. Blijft leuk om positieve testen te zien Chicken: Jee balen meid, je had het al verwacht maar toch... Elmo: Jee burn out... Sterkte en een dikke knuffel! All: Thanks meiden, ook al ken ik jullie niet in het echt, jullie zijn wel schatten! Collo: Had graag meegegaan maar heb geen vervoer, en ben geen held in het o.v Misschien een andere keer bij een minimeeting niet te ver van hier
Hoi, Even ego ( zoals zo vaak de laatste tijd... sorry) Ik ben op aanraden van mijn man toch weer naar de huisart gegaan. Had de laatste tijd veel vaker huilbuien, vergeet dingen en ben supergeprikkeld. Ben bij de huisarts dus ook in tranen uitgebarsten. hele verhaal gedaan en ook dat 4 jaar niet doorslapen ook niet meehelpt.... conclusie burn out en naar maatschappelijk werk.... dinsdag de eerste afspraak al gelukkig. Kom ik net op mijn werk.... heeft de directeur mijn mede directiesecretaresse die interim was.... per direct weggestuurd... of ik die uren even op kan pakken en al haar werk tot 1 april... paar weken doorbikkelen dus nog...
Elmo: Jee meid, je hebt het ook maar zwaar zo... Goed dat je gelijk een afspraak hebt bij mw. En dan ook nog eens extra werk op je nemen. Hoop dat je het trekt meid. Heb echt respect voor je hoor!, zo met je kids, werk enzo.
Dank jullie wel... Caruli, jij hebt het zelf ook megazwaar!!!! respect voor je hoor!!! Chicken, shit zie dat je ongesteld bent geworden..... balen zeg!!!!! PSje... klinkt heel herkenbaar!!! Ga hulp zoeken hoor!!! * zegt zij die er veel te lang mee heeft gewacht..*
@Elmo: jeetje da's ook een schokkende conclusie dan Ik wens je heeel veel sterkte, een burn out kom je niet zo gemakkelijk vanaf. @Chicken: heee klote ongesteld :S
Elmo jeetje, heftig zeg.. sterkte.. hopelijk ben je de BO gauw de baas meid.. Chicken ook al ongesteld k** zeg.. Zaten net broodje te eten en de grote tafel staat bij het raam aan de voorkant.. Als buurmeisje terug komt van school eind van de ochtend komt ze altijd even door het raam kijken naar Lenn.. schreeuwt ze ineens: I love you Lenn! whaha pieste zowat in mn broek van het lachen
@ mroos: gefeliciteerd met je streep! @ chicken: dank je voor je berichtje.. Tja, hij vind zich dan te oud, geen idee waarom.. ik vind ook dat dat niet nodig is, maar ja... Hopelijk hersteld hij nu gewoon wel even goed en kan ik hem dan overtuigen dat het echt niet uitmaakt dat die 4 er staat.. maar goed... ik leg me er voor nu bij neer.. zo lang hij niet echtnee zegt zal ik toch hoop houden maar toch al langzaam gaan accepteren dat de kans groot is zeg maar.. in ieder geval gaat het nu de laatste dagen wel weer beter tussen ons en is hij weer wat vrolijker.. en dat vind ik nog veel belangrijker! @ riti: wat een verhaal he!pfff. @ elmo: ja klopt, is altijd k*t, maar goed, ik werk dan liever nu aan mijn relatie en aan zijn en mijn gezondheid en geniet dan maar met volle teugen van lianne.. dan is een evt 2de gewoon een kadootje.... @doortje: gefeliciteerd met je goede echo! en nu genieten meid!!! Spreek je overigens elegance nog wel eens? vroeg me ff af hoe het met haar gaat.. @ caruli: wat raar dat het dossier anders is.... sterkte ermee! @ suus: precies! We willen gewoon bij elkaar blijven met zijn 3tjes! dus eerst dat allemaal op de rit, de BO even de kop indrukken, hopelijk voorgoed (utopie) en dan zien we wel weer verder... met trouwen hadden we ook de discussie maar heb ik me er bij neergelegd en sta ik daar ook achter.. nu is het gevoel vs verstand... dus das anders @ lotte: ik had bij lianne ook mega honger! en dan stond mijn bord er, 4 happen, klaar..... later werd dat weer andersom hoor weinig honger maar wel 2 keer ospcheppen hahaha @ suus: heb je al bakje vanille vla voor het slapengaan geprobeerd? @ chicken: heftig van oprah... @ ongi's voor de klussers: Balen hoor! op naar nieuwe ronden nieuwe kansen! @ ongi voor de onregelmatige personen... zoals ik.. ik zou eigenlijk gisteren meoten, maar denk dat het zondag wordn... als ik het goed heb dan he, ei technisch gezien enzo. @ caruli: wij (lianne en ik en de rest van het forum) zijn trots op jou en op mitchel! @ lotte: en vloeibare dingen? Drinkontbijt enzo? @psje: oh jee, dus je voelt je niet zo geweldig... balen meid!! hopelijk krijg je snel de juiste hulp! maar wat zit je precies dwars of zeg je dat liever niet? wat zeiden je man en de HA? @ elmo: he bah! hopelijk krijg je goede hulp! iig niet te snel je genezen laten verklaren he! @ chicken: he bah.. balen meid! @ nachtbrakertje: hoe slapen ze overdag? hoeveel enzo? @ roeltje: wat schattig van het buurmeisje
@ Dees; je hebt je bestelde zon! Joepie, geniet er van! @ Chicken; beuh, stomme ongi. Heb mijn man naar de hapto gestuurd, heb goede hoop . @ Roeltje; had nog helemaal niet op je bericht gereageerd, ook ongi, bah balen zeg. @ Stink; oooh wat slopend zo slecht slapen, ik hoop dat je snel een hele nacht mag pakken en in ieder geval vanmiddag een klein beetje bij kan slapen. @ Mroos; o wat fijn dat Boaz al twee nachten goed slaapt, lekker zeg. En, hoe is het op jullie wolk? @ Lottie; lekker geslapen met de het mooie plaatje van de echo in je hoofd? @ Elmo; ach meid, dat klinkt niet ok. Je kan er geen extra werk bijnemen hoor. Jeetje, dikke knuffel vanaf hier! @ PAnos; hoe was de sauna? En hoe is het nu op je werk? @ hier; dreumesgym ging niet door, juf ziek. Jammer. Zijn we lekker gaan fietsen en boodschapjes gaan doen. Best koud nog vanmorgen! Beetje slechte fietssteunen alleen, bij het inpakken viel mijn fiets om omdat ik toch echt even achter Maura aan moest die zo de supermarkt weer inhobbelde . Uiteraard viel de fiets op de kant met de bloemen en de doos eieren, dat spreekt voor zich .
Hello dames. Alleen het stukje van Elmo en Riti gelezen, heb hoofdpijn. Elmo heel veel sterkte, goed dat je hulp krijgt en hopelijk heb je er snel wat aan! Riti Helaas helemaaaal niet lekker geslapen, maar kwam niet door de echo. Heb m al heel vaak bekeken de echo Ben nu nog meer benieuwd naar of het een meisje of jongen is! Heh bah...dus nu geen eieren meer?
Joyce fijn dat het weer wat beter tussen jullie gaat.. Is idd erg belangrijk.. Hopelijk komt het helemaal weer goed, maar het zal vast met vallen en opstaan gaan.. Riti aaaah dat zou zo iets voor mij kunnen zijn toch maar even langs de fietsenmaker Lenn ligt alweer op bed heeft vanmorgen tot 10.00 uur geslapen (lag er om 8 uur weer in).. goed, wel veel gespeeld en gek gedaan daarna.. Net lach hij op de grond alweer in zn oogjes te wrijven.. geen peil op te trekken bij 'm.. zit al dagen op 1 slaapje.. Is ook meteen gaan slapen.. Geloof dat het slapen bij hem voorlopig wel onvoorspelbaar blijft..
Stink Jeetje meid, hoop zo dat hij snel van deze kuren af is en weer lekker gaat slapen. Kan me voorstellen dat je zo onderhand scheel kijkt van de slaap. Chicken He bah! balen... Elmo Burn out? Wat? Jee.... Zou je niet gewoon eens helemaal stoppen met werken in plaats van nog meer uren op te nemen? Hup de ziektewet in jij! Wordt een beetje slecht nieuws forum zo... Caruli Waar woonde je ook alweer? Haal de Brabo's altijd een beetje door elkaar... Rosevalley of Wolk? Als het Wolk is kom ik je wel een keer halen hoor als we gaan zwemmen... RiTi Waarom moet ik toch altijd lachen om jouw ellende? Ik zie het alweer helemaal voor me Roeltje Slaapjes verschillen hier ook per dag. Ach, ik waai wel met mevrouw mee...
@Riti: ahh wat jammer dat dreumesgym niet door is gegaan. Lijkt me echt leuk zoiets! Oeps... en nu fietstas en bloemen onder de eieren of valt de schade nog mee? @Slaapjes: hier om ca 12 uur en dan 45 a 60 min. En als hij echt moe is een 2e slaapje rond 4 uur. @Hier: zoow ben ik ff gaar zeg. Krijg nu last van mn heup en benen van al t klussen en rondlopen hier. Kids liggen al ff op bed, ik ff lekker gegeten en bakkie thee gedaan. Speelkamer is zoo goed als klaar, nog een paar kleine dingetjes. Dus het speelgoed is iig opgeruimd en uit de weg dat is al heel wat. Dalijk ff de WC helemaal poetsen, tegeltjes echt alles! Stofzuigen en dweilen doe ik vanavond na t eten wel.
Absorberen best goed die eierdozen, dus de schade viel mee. Helft van mijn eitjes stuk . Roosjes zijn ook best sterk en de basilicum gaat toch de saus in . @ Lottie; he bah hoofdpijn, grote kop thee en een hapje frisse lucht met een zonnetje (hopelijk schijnt hij bij jullie ook) zal je goed doen hoop ik. @ Collo; Mijn 'ellende' is zo heerlijk relatief, het is maar een huis en het zijn maar eitjes dus hoe vermakelijker hoe beter! @ Dretjuh; oeh kijk je uit meid, je moet nog langer mee. Neem nog maar een bakkie thee en blijf nog even hangen, is goed voor je! Dreumesgym is ook erg leuk, Maura heeft er veel plezier altijd. @ hier; Mijn ouders komen logeren! Supergoed! Nadat mijn man al had gebeld om te vragen of ze een keer niet ff gauw op de koffie wilden komen maar iets rustiger had ik er een hard hoofd in door alle bezwaren die we hoorden. Maar aankomende zaterdag konden ze wel, toen heb ik aangegeven dat vrijdag komen ook een optie is en dat zagen ze wel zitten ( ). Dus eindelijk mijn ouders over de vloer zonder bij binnenkomst al weer bezig te zijn met vertrek, bijkletsen onder het Maura eten geven en cadeautjes uitpakken tijdens het koffiezetten . Mijn moeder heeft Maura al niet meer gezien sinds de kerst (mn pa is tussendoor nog een half uurtje langsgeweest), zij en wij gaan zo genieten van dit bezoek . Nu dus op zoek naar het luchtbed (voor ons, ik leg mijn ouders in ons bed).
:x de vuilnismannen hebben Maura wakker gemaakt, bah. Met z'n achten ( ) roepen en dollen met die enorme wagen voor de deur. Allemaal de zomer in hun bol dat snap ik wel, maar ze sliep zo lekker....nu dus niet meer.
RiTi 8 vuilnismannen? Man, bij jullie nemen ze de Afvalstoffenheffing wel serieus. Hier altijd een halve Harry en een paardenpoot achter de vuilniswagen. Maar ben altijd blij dat ik het werk niet hoef te doen, dus respect! Dretjuh Doe eens effe rustig joh! Snap trouwens niet hoe jij dat gedaan krijgt allemaal met 2 loslopende kinderen. Ik kan nog niet eens de gang swifferen of madam staat al te krijsen...
@ collo: dat vraag ik me nou ook regelmatig af bij drejtuh @ riti: met zijn 8-en? hier lopen er 2 voorop, die zetten de containers netjes naast elkaar met 10cm er tussen en dan komt de wagen die ze zelf optilt, en dan erin kiept en neerzet.. mannen lopen er dus niet meer achter, en scheelt herrie.. welerg irri ja! goed nieuws van je ouders!