December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoii dames!

@Elmo; Een Burn-Out?! Denk je nu wel ff goed aan jezelf meid!!
    Ik heb het ook gehad, leuk is anders :(
    Sterkte!

@Chicken; heerlijke Milan spam bij het eten van zijn pannekoeken :D
    Balen van de rode duivels, op naar de vlgnde ronde..

@Stink; Heeft Luuk geen verlatingsangst oid?
    Balen zeg, kun je overdag nog een beetje bijslapen?

@hier; Vandaag met mannetje en Luca naar de stad geweest om te shoppen :D
    Ik heb een nieuwe spijkerbroek, 4 shirtjes, 2 BH's + ondergoed, zwarte laarzen voor mezelf gekocht.
    Voor thuis nog een nieuw traphekje gekocht en voor Luca een leuk naamtreintje.
    Beau is al die tijd bij opa en oma geweest, die heeft zich daar wel vermaakt :)

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Elmo, een burn out.. Dat is schrikken! goed voor jezelf zorgen hé..

@Stink, pff slaaptips, geen idee. Ik was/ben ook radeloos. Is het de verkoudheid/benauwdheid/verlatingsangst/niet moe zijn/honger..
    Dus geen tips, wel heel veel begrip;)

@Riti, wat leuk dat je ouders komen slapen! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. En wat lief dat zij in jullie bed mogen;)
    Onze wolk wordt steeds groter:D

@Dretjuh, wij zouden idd pas in november er weer voor gaan, maar toen dacht ik 2 maanden geleden dat ik zwanger was, en we waren zo teleurgesteld toen het níet zo bleek te zijn, dat we er voor zijn gegaan haha (na heel veel gesprekken wel natuurlijk;)).

@Chicken, léuke foto! Goed idee ook, pannekoekenhuis, welke zijn jullie geweest?

@Joyce, slimme meid is Lianne hoor!

@Doortje, fijn, een goede echo! Wat denk je dat je krijgt?

@Lotte, ook fijn, een goede echo! Ik denk dat jij een meisje krijgt:D.

En hier, moemoemoe! Weekendje weg, 3 dagen werken, zwangerschap, geen idee wat het is, maar lig er om 9 uur in.
    Morgen heeeerlijk vrij, ik heb er zo'n zin in. Ik hoef helemaal niks, dus ik zie wel wat we gaan doen.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Ik mag niet klagen, heb nu nog maar 1-2 keer per week hoofdpijn en voor de zwangerschap t/m de eerste 3 weken van de zwangerschap vrijwel elke dag (heb chronische hoofdpijn):D. Tijdens de zwangerschap van Milan verdween de hoofdpijn ook na een paar weken...pas aan t einde kwam t terug. HEERLIJK:D. Heb vanmiddag wel een pcm genomen even;)

Wat ontzettend fijn om te horen dat je ouders blijven slapen!! Vind ik echt heel fijn voor je! Eindelijk even rustig bijkletsen:). Hopelijk wordt het gezellig en wordt het wat je ervan verwacht:)
    Super iig dat ze het willen doen toch:)

Secret story
    Mijn mannetje houdt niet van dat soort programma's, dus kijken we eigenlijk nooit. Ik ben stiekem wel nieuwsgierig hahaha:p

Chicken
    Hij smult ervan! Hier nog nooit pannekoek geprobeerd:)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    Ohja, denk jij dat:D? Waarom denk je dat als ik vragen mag? Gevoel? En zo ja, heb je t vaak goed:p? Bij jou zeg ik eerlijk, ik heb nog geen idee;). Zodra ik t voel dan wil ik t best zeggen:)
    Ben je je nod al voorbij?

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @all
    Geen puff om op iedereen te reageren. Ga zo maar eens naar bed. Hopeijlijk dat Luuk nu vannacht wel gaat slapen.
    Hij ligt nu net pas op bed wie weet helpt het. Morgen naar het cb.

@dees
    Luuk heeft geen verlatingsangst tenminste dat denk ik. Hij gaat savonds wel gewoon slapen zonder problemen in zijn eigen bed. En hij slaapt bij ons op de kamer.

@mroos
    Thanks!

6. mroos

mroos Niet meer actief

@Lottie, ik had vandaag ongesteld moeten worden, ben het dus niet;). Toch vind ik het de komende dagen nog wel spannend, totdat ik misselijk wordt ofzo haha.

Ik weet niet, ik vind een meisje echt bij je passen haha. In mijn omgeving heb ik het best wel vaak goed ja, maar in principe kun je het natuurlijk helemaal niet weten haha.

Wanneer begonnen bij jou de echte kwaaltjes?

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; ik hoop heel erg dat Luuk lekker zal slapen, en jullie ook!

@ Mroos; Lekker op tijd naar bed en heel lekker slapen, hoop ook dat Boaz lekker door zal slapen!
    Ouders in mijn bed, uh tja, het zijn enthousiaste kampeerders maar ik leg mijn ouders gewoon niet op de grond. Goed voor mijn spierballen dat grote bed nog een keer en nog een keer verschonen :p.

@ lottie; wel fijn als je hoofdpijn afneemt tijdens zwangerschap, dan zou het misschien toch een beetje hormoongerelateerd kunnen zijn?
    Ik heb eigenlijk niet zo veel verwachtingen van het bezoek van mijn ouders, heb er gewoon zin in :D. Ik ga me ook aan ze irriteren, en zij aan mij ongetwijfeld, maar dat mag, komt in de beste gezinnen voor :p.

@ Dees; wat lekker zeg, klinkt heel erg geslaagd allemaal!

@ Stemmen; was het bijna vergeten :)

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo! Even bijlezen en dan de foto's inscannen, kom ik zo even spammen :)

@Collo: jammer van de auto! Oeh een tattoo! Ben benieuwd!
    @dees: veel plezier met shoppen morgen! Oh hahah je hebt vandaag geshopt! was het leuk?
    @psje: jeetje meis, goed voor jezelf zorgen he? Hulp zoeken kan helemaal geen kwaad. Hopelijk vind je snel iemand waar je je verhaal kunt doen!Knuff
    @stink: onee, weer zo'n rotnacht! Goed dat luuk vrijdag een nachtje gaat logeren!
    @mroos: jaaaaa echt te gek! Ben heel blij voor jullie!
    @dretjuh: bezig bijtje :)
    @elmo: een burn out? Ojee, meis wat vreselijk naar! Maar die extra uren moet dan toch niet gaan draaien op het werk?!
    @chicken: blughblughblugh! Stoooooom! Ik stuur de testen snel op! knuff wat een heerlijke foto van Milan! Hij straalt!
    @joyce: ja spreek elegance sinds kort weer wat regelmatiger! gaat goed met haar, heeft een heftige periode met de kleine gehad, gaat nu steeds beter gelukkig! Hoe is het bij jou?
    @riti: wat leuk dat je ouders komen! Joepie, zo te lezen heb je er zin in!
    @hier: vandaag bij het cb geweest: 77cm en 9680 gr (ze is laatst ziek geweest anders was ze zwaarder). Maar die prikjes waren zo zielig! Ze kroop helemaal in me... Verder moesten we het kruipen wat meer stimuleren (jaja..) en was ze erg onder de indruk van de woordjes die Sara al kent en praat :)

Zo en nu even scannen!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; Mooie lengte en gewicht van Sara, en een lekkere kletskous dus :). Zo zielig he die prikjes :(, voorlopig is ze er even van af.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce,
    Ja precies. Amy speelt heerlijk zelf tot het moment dat ik iets nuttigs wil gaan doen... Moet perse op de bank zitten denk ik.
    En leuk he, dat ze al echte clowns beginnen te worden. Zo leuk hoe ze af en toe aandacht probeert te trekken...

Chicken
    Lekkere smikkelspam!

RiTi
    Weet eigenlijk nog niet precies wat ik zoek. Beetje fauteuil stijl denk ik. En moet goed schoon gemaakt kunnen worden...;)
    We hebben nu nog heel veel beuken in huis... Ben daar echt zo klaar mee. Dus dat wordt het iig niet.

Ga vanavond maar eens de hele uitstalling aan kraamkado´s wegruimen en wat slingers. De naamborden mogen van mij nog wel even blijven hangen. Daar heb ik weinig last van. Maar als die vlaggetjes enzo weg zijn ziet het huis er weer een stuk rustiger uit...

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb vanmorgen eerst een afspraak bij de ha gemaakt en het daarna aan mn man verteld. Mn man reageerde uiteraard heel lief en begripvol (waarom haal ik me toch van die gekke dingen in mn hoofd, zelfs na 12 jaar??)
    Vanmiddag bij de ha geweest en mn verhaal gedaan. Ik ratelde er gelijk achteraan dat ik geen pillen wilde en ook niet gek was.....maar sat vond hij dus ook helemaal niet. Hij heeft een aantal vragen gesteld en tijdje gepraat en toen was zijnconclusie dat ik last heb van edn levensfasedip??! Zijn voorstel was dat ik komende weken nog 3 keer bij hem terug kom om te praten en te proberen alles op een rijtje te krijgen. Even kijken of dat voldoende is of dat ik dan alsnog doorgestuurd word naar een andere hulpverlener. Ik heb nu ook een schrijfopdracht meegekregen. Ben wel opgelucht dat ik deze stap genomen heb en voel me in ieder geval serieus genomen....

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    de eerste!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    en de tweede!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: ben trots op je!! En als je na die gesprekken het gevoel hebt er nog niet uit te zijn, gewoon weer aan de bel trekken! Een huisarts is nu eenmaal geen psycholoog.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    PSje
    eigenlijk verwoord Doortje precies wat ik dacht:) respect hoor dat je de stap hebt gezet.. Hopelijk kom je er voor jezelf uit meid.. En zoals Doortje zegt, als je het idee hebt dat het niet helpt gewoon opnieuw opnieuw aan de bel trekken.. Knuffel

Doortje
    Jaaaa baby!!!!!!! :D heerlijk om te zien:)

Nog even lezen en dan duik ik lekker mijn bedje in.. note to myself: Niet meer chips eten tijdens het lezen van een boek over afgehakte ledematen en hoofden:cool: Nope, ik leer het waarschijnlijk nooit :D

Stiekem even blij met een goeie waakhond :D

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Thanks meiden! En ik zal idd vragen om een doorverwijzing als ikniet het idee heb dat ik verder kom.

@chicken: bedankt voor de tip over de haptonoom. Hier in de buurt zit ook een praktijk, zal eens bellen. Misschien in combinatie met de gesprekken wel goed.

@elmo: jeetjd burn-out is ook heftig. Is het dan niet beter om minder td gaan werken ipv meer?? Jij ook een dikke knuffel in ieder geval!

Heb net ff zitten googlen op levensfaseproblematiek. Het bestaat nog ook! Heeft mn huisarts me in ieder geval niet afgescheept met een of andere onbestaande term;)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Wat leuk zeg die echo's :D
    Helemaal super!! Alles erop en eraan, leuk!

@PSje; wat goed van je dat je vandaag gelijk die stap hebt genomen, ik begrijp heel goed dat het wat oplucht!
    Super, ik ben trots op je.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Psje
    Wat goed van je huisarts om je te proberen weer op de rail te krijgen, maar idd wat Doortje zegt. Als je het gevoel hebt dat het niet over is, gewoon je door laten sturen hoor. Zelfs dan ben je nog steeds niet gek hoor ;)
    Enneh, levensfaseproblematiek? Doe Maar zong er 25 jaar geleden al over he? Is dit alles....?

Doortje
    Super echo´s... !! Wordt hier zo vrolijk van.

Dees
    Bedankt voor de PB...jammer maar helaas..

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Riti: Verder wel een goede band met je ouders ondanks dat je ze niet vaak ziet?

Wel jammer dat Maura t ff niet meer trok, je wilt toch altijd dat je kindje vrolijk is NET als er bezoek is ;)

@Dees: ahh lekker ff voor jezelf geshopt! Heerlijk zo vlak na een bevalling :)

@Doortje :ahh wat sneu dat ze de prikjes zo erg vond, maar toch is dr lengte/gewicht niet verkeerd hoor!
    Enneh.. wauw wat een mooie echo's !!!!!! super voor je

@Collo: ohh ik vond dat altijd zo kraamtijd af als ik de versiering weghaalde. Heb t beide keren best snel gedaan binnen een maand al.

@PSje: wauw goed van je dat je naar de HA bent geweest en het aan je man hebt verteld. Fijn dat hij zo goed reageerde!
    Wellicht een goed idee van je HA om eerst een paar keer langs hem te gaan en schrijfopdrachten en dan doorsturen.
    Ik hoop dat je je snel weer happy voelt!! xxx

@Hier: nou kids vanavond in bad gedaan, vonden ze super!
    Daarna een heeeeeeeeeele zware kast naar boven gesjouwd met Peter, moest naar kantoor. pfff dat doe ik ook geen 2e keer meer ;)
    Toen gestofzuigd en gedweild overal beneden

En daarna.................... tja... haha beetje controlfreak werk.
    Maar de te kleine kleertjes van de kids zaten in verhuisdozen en heb nu alles van Dani gesorteerd, gestreken en in een 80liter opberg (soort curver) bak gedaan.
    Nu is alles netjes en fris opgeborgen :D

Heb nu pauze gehad door alles bij te lezen en ga nu met een dubbele portie kinderkleertjes van Layla beginnen.

Maar daarna stop ik echt hoor!!! ;)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    hoe hou je het vol zeg.. Wordt al moe als ik het lees..

Dees
    lekker geshopt lees ik :) altijd lekker zo na de bevalling :)

lig lekker op bed.. Maar kan niet slapen.. Lenn was steeds even wakker, wel weer zelf gaan slapen maar durfde dus niet naar boven te lopen.. Tot morgen!

Deel Deze Pagina